Iedereen wordt daar zo belachelijk uitgezwaaid en gezoend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Werd Tilly uitgezwaaid alsof Beatrix op 30 april ?
Tsja, ik zelf ben het wel gewend, maar zo'n Tilly...............quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen wordt daar zo belachelijk uitgezwaaid en gezoend.
Ik denk knuffel/omhelzing.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een brief van een vriendin gekregen. 'Maar het is leuk en minder leuk.'
'Brasa' zou iets als kus betekenen, zegt ze.
Wang rang brasa (???) zou dan 'een warme kus' betekenen.
Wan betekent één!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
Lieke: Wat betekent wanrangrasa.
Zou Surinaams zijn?
Het is wel geheel in overeenstemming met hoe er in DGK met mensen omgegaan wordt... ze maken achter meer drama van een zender in het zwembad, dan van het vervangen van personen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Ik hoop dat dat apparaat nog leeft, dat kost een godsvermogen. Mensen zijn altijd te vervangen.![]()
Brasa betekent omhelzing, denk aan embrace.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een brief van een vriendin gekregen. 'Maar het is leuk en minder leuk.'
'Brasa' zou iets als kus betekenen, zegt ze.
Wang rang brasa (???) zou dan 'een warme kus' betekenen.
Samen komen we er dus wel uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brasa betekent omhelzing, denk aan embrace.
Kom kom, tuut tuut, ho ho! Mag Lieke ook eens een cynische opmerking maken zonder dat ze gelijk geraspoetineerd wordt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel geheel in overeenstemming met hoe er in DGK met mensen omgegaan wordt... ze maken achter meer drama van een zender in het zwembad, dan van het vervangen van personen...
Van mij welquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Kom kom, tuut tuut, ho ho! Mag Lieke ook eens een cynische opmerking maken zonder dat ze gelijk geraspoetineerd wordt?
Misschien, maar ik heb nu nog hoop. Ze hebben er in elk geval zin in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef koemleit het volgende:
Ik denk dat het vanavond zwaar tegen gaat vallen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even samenvatting van de conclusie van Huub over zijn weblog :
- De log is gewist vanuit het IP-adres van het kantoor/Tien
- Huub heeft te horen gekregen dat Eric en Brian er openlijk over gesproken
- Ze zijn bezig geweest ook de log van Japio te wissen, Brian kon er niet inkomen
- De laatste backup is 3 dagen oud, slechts de laatste berichten ontbreken
- De backup zal worden teruggezet
Dat waren uitspraken van Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Lieke: wat gebeurt er als je aceton in iemands keel giet, was gootsteenverstopper?
Brian zegt er verstand van te hebben.. maja.. hij zegt wel meer..quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef fredfik het volgende:
wie heeft nu die weblog gewist???
de febo of erik en brain?
Laatste belangrijke spullen aan het inpakken om te verstoppen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:39 schreef Prik0 het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?
Ik kijk nu ff niet...maar ik gok achter een pc?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:39 schreef Prik0 het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?
Lachen en sex is een topcombi!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke lacht zelfs tijdens de sex, dus zal het niet veel voorstellen
Dellie is meer van het dode konijn spelen, zonder kreunen en af en toe een AU , wanneer ze anaal genomen wordt.
Laat ik nou kippevel van Wifebeater krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Brian waarschuwt voor de blik van Lieke. 'De meest geniepige blik die je kan maken. Ik krijg er kippevel van.'
Ik zal nooit vergeten dat Brian probeerde Amanda te bewerkstelligen en zij lag gewoon haar gezicht schoon te maken met die gore doekjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke lacht zelfs tijdens de sex, dus zal het niet veel voorstellen
Dellie is meer van het dode konijn spelen, zonder kreunen en af en toe een AU , wanneer ze anaal genomen wordt.
En die keer dat ze sliep, meneer was in de weer met een glaasje water......quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat Brian probeerde Amanda te bewerkstelligen en zij lag gewoon haar gezicht schoon te maken met die gore doekjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |