Idem Dito met Eric_Cantonaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Daklem, snelle communicatie en afhandeling
En dat bevestig ik dus ook: leuk zakendoen met Object.Prototype. Snel, en vol vertrouwen.quote:
En ik blij met ElisaB!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben blij met MatiCe
[GEZ] Draadloze Router is helemaal netjes afgerond
Pas op dat je niet achterover valtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ben sinds 10 minuten thuis ook weer online
Wat kijkt dat lekker zo'n 24" scherm![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas op dat je niet achterover valt
Dat is snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef buzzer het volgende:
Ik zie trouwens dat dit in het verkeerde topic staat![]()
nouhouquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is snelkomt zeker door dat grote scherm
Hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef desub het volgende:
[TK] Schaalmodellen Renault 1op18 prima spul en vriendelijke verkoper(edwin16v)... zo vriendelijk dat ik bijna vergat te betalen....![]()
![]()
Idem dito ervaring met Bupatih.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Goede ervaringen met Daklem in [TK] DVD Collectie
Werd snel afgehandeld, geloofde meteen (en terecht) dat ik had betaald en deed het dvd'tje diezelfde middag nog op de bus. [afbeelding]
Ik kreeg de dvd dan wel later dan verwacht binnen, maar daar kon hij weinig aan doen.
De betaling was ook vlot geregeld, dus ppi, anytime!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef ppi het volgende:
Geheugen gekocht van Div-er in dit topic.
Snelle communicatie en goede afhandeling![]()
Netjes verpakt en mooie prijs !
en natuurlijk ook een goede ervaring met Lonewolf2003quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Patch heeft mijn 2 bestelde dvds keurig netjes op tijd afgeleverd. Een er van zal zelfs nog in the seal.
Mailtje sturen aan de modsquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:21 schreef Vale17 het volgende:
Ik heb een hele slechte ervaring met santas_little_helper in [TK] Veel DVD's te koop aangeboden
Ik heb ongeveer 5 weken geleden al mijn geld overgemaakt, en heb nog steeds de DVD's niet ontvangen. Ook is hij al 33 dagen niet online geweest..
Wat te doen?
En andersom zeer zeker ook!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:21 schreef Patch het volgende:
Een goede ervaring met user 'youknow' ( youknow )
![]()
![]()
![]()
En dat geldt uiteraard ook voor FredvZ zelf: Alles in goed vertrouwen afgehandeld!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef FredvZ het volgende:
Een goede ervaring met ChickenSpikey.
De polo's die ik van hem kocht zijn eerder bij mij dan geld bij hem
En andersom ook, geld was erg snel overgemaakt NXquote:Op woensdag 5 september 2007 17:07 schreef NX het volgende:
Goede ervaring met Trigalti!
Rectificatie, films ontvangen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:37 schreef BYM het volgende:
Ik begin een slechte ervaring te krijgen in dit topic : [TK] Zeer complete PSP!
Eind augustus geld overgemaakt, na trage en moeizame communicatie.
Vorige week zondag , na herhaaldelijk vragen eindelijk antwoord gehad, dat het geld per ongeluk toch al wel binnen was, en dat hij eroverheen had gekeken (na aanleveren van screendumps), en maandag zou het verstuurd worden.
Donderdag gevraagd wat nu de status is, en geen reaktie meer gekregen via de email.
Vanavond komt meneer online op MSN, en ook daar krijg ik geen antwoord, lijkt wel alsof ik genegeerd wordt
Ik baal, had die films graag meegenomen op vakantie, gaat niet lukken dus.
dDirk, stort dat geld maar terug en houdt je films maar.
En bij mij dus niet, de gebruiker in kwestie geeft ook geen gehoor meerquote:
TR? Ik neem aan dat dat transactie betekent?quote:Op maandag 24 september 2007 12:58 schreef buzzer het volgende:
Dicht, hoewel ik geen fuck van de TR snap
TR dat is Topic Report. Zie ook Help, ik ben mijn tag/subforum vergeten!!! of [V&A] FAQ en Huisregelsquote:Op maandag 24 september 2007 23:56 schreef Trance_X het volgende:
[..]
TR? Ik neem aan dat dat transactie betekent?
[TK] Creative Zen Micro 6 GB Black + accessoires.
Ik snap het ook niet helemaal, MissLuna pm'de me dat dat meisje die een eerder bod gedaan had, de avond daarvoor gereageerd had en vertelde dat ze nog interesse had in de Zen. Maar het was niet zeker of de transactie door ging en ze wilde wachten op een definitief antwoord van dat meisje![]()
Dus ik pm'de MissLuna terug dat ze er blijkbaar meer voor voelde om met dat meisje verder te gaan dan met mij hoewel ik een hoger bod had gedaan! Ik wilde niet nog langer aan het lijntje gehouden worden en besloot de transactie te cancellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |