Weet je wat ik grappig vind..dat we inclusief ik allemaal oordelen over mensen die we nagenoeg niet ...persoonlijk dan wel uberhaubt kennen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je zit gewoon te veel in de streams, amanda was niet dronken maar zwaar zenuwachtig, ze zei idd hoop dezelfde standaard zinnetjes, maar voor een nonstreamer valt dit minder op dan voor streamer, ik bedoel met bekijk het eens met een andere view, die vd kijker niet de streamer. Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven. Verder hoef je geen oogkleppen op hoor met die mooie ogen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Ze kunnen deze relatie toch niet zomaar opgeven? Zo hecht en sterk en dat alles al vanaf 27 mei. En wie is daar dadelijk de dupe van?? Netty!!
Dat gaat allemaal over haar rug heen. Daar kun je dan toch voor vechten.
In het begin van de kooi heeft er eens iemand van het 10 forum een advertentie in de telegraaf gezet en toen ze er achter kwamen werd de krant weggehaaldquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef brabander01 het volgende:
als men dagelijks de krant mag ontvangen en hierin wordt niet gestreept, ik neem aan dat de krant ook niet doorgelezen wordt door de redactie, dan kan / kunnen we het spel beïnvloeden via de korte berichten die geplaatst kunnen worden. Enkel moet er iemand zijn die een van de spelers hiervan op de hoogte brengt.
Wie o Wie ziet hier wat in, m.a.w. toch de macht van de kijker ipv regisseur je pm reageren
daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef brabander01 het volgende:
Volgens mij moet er van uit RTL orde en rust komen
oke maar de krant is terug dus de mogelijkheden ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
In het begin van de kooi heeft er eens iemand van het 10 forum een advertentie in de telegraaf gezet en toen ze er achter kwamen werd de krant weggehaald
Idd, dat vieze vette geblondeerde haar lijkt wel vastgeplakt te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Amanda weer nieuw haar gekregen? Hoe langer het is hoe beter je kunt zien dat het lelijk is![]()
-offtopic-quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo Puma en ik gaan nu effe naar de Dierenarts...KUT teken!! echt dood aan die beesten...God als je bestaat wat is het nut van die teringbeesten!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Palma vist een schoen uit de vijver.
Huub: dat is toch fucking niet normaal.
Natasia: Eric!!! Kom dan!!!
Een gouden pump toevalligquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Palma vist een schoen uit de vijver.
Huub: dat is toch fucking niet normaal.
Natasia: Eric!!! Kom dan!!!
Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Natas: ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn familie. Elk botje in je lijf gebroken..heerlijk heerlijk!
Oh please, wat heb ik hier een hekel aan.
En dan een vreugdedansje op zijn verrotte lijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Natas: ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn familie. Elk botje in je lijf gebroken..heerlijk heerlijk!
Een nieuwe act in Cirque du Punani: De Gapende Doosquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:21 schreef CHAOS_ het volgende:
Moet Amandelletje vandaag naar een circus optreden? Ziet er weer niet uit wat ze aanheeft.
verrotte familie zei ze zelf al.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
''Dan gaan we dansen op jouw lijk''quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Daar wordt niets aan gedaan denk ik.. of Huub moet officiëel aangifte doen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.
Dat vraag ik me ook af, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.
Als een imam zoiets zegt wordt hij het land uitgezet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaan
Nee idd, + Het is Huub, dan mag het sowieso allemaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar wordt niets aan gedaan denk ik.. of Huub moet officiëel aangifte doen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven.
:
Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef 2live het volgende:
natas maakt zich erg druk over het feit dat ze Ton heeft zien lopen met een andere vrouw.
Ze heeft ook gezegd ; straks ben ik hier weg en dan.....
De vrouw had een' simpel jurkje' aan en een truitje om haar middel.
Het kan geen toeval zijn dat ze dat heeft gezien, zegt ze.
De relatie tussen Natasia en Wilgo is volgens mij van meet af aan al een farce. Als zij uit de kooi komt, is Wilgo gevlogen, schat ik zo in. Dan mag ze zelf weer haar kinderen opvoeden en zit zijn taak erop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.
Wilgo krijgt gewoon een financiele tegemoedkoming van JDM
en toch vind ik dat beter dan dat ze op haar handen en knieën gaat zitten met haar kont naar de gast toe. Dat is nl ook een manier om gasten te ontvangen in de wereld waarin Amanda leeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef mootie het volgende:
Amanda ontvangt weer eens bezoek, liggen op haar rug op de bank![]()
zelf op de kinderen pasen die Milton F. nou daaar heeft hij geen tijd voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie van Natasia's familie heeft er met Holleerder te maken?
Milton Ferner toch? Misschien leuk om een kaartje naar Natasja te sturen:
Hey Natasja
Ik wil de voogdij over de kinderen
x
Milton
Jawel, ging over uitslapen. Ze mogen nu doordeweeks één dag uitslapen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef BuffyJan het volgende:
Nog steeds geen brief?
ik weet niet hoe intelligent Wilgo is...Natas denkt echt dat niemand snapt waar ze het over heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.
Wilgo krijgt gewoon een financiele tegemoedkoming van JDM
dromen verklarenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
Good moaning. Wie is die rampenbestrijdster in rose?
Oh das een anti climaxquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel, ging over uitslapen. Ze mogen nu doordeweeks één dag uitslapen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Weet je wat ik grappig vind..dat we inclusief ik allemaal oordelen over mensen die we nagenoeg niet ...persoonlijk dan wel uberhaubt kennen...
Het feit dat wat mensen hier zeggen pure emoties zijn...soms gebaseerd op wat ze zien en soms gebaseerd op strond zoals domme roddels...ik bedoel...ik vind het ook te ver gaan om sommige mensen helemaal stuk te schrijven maar we doen het ALLEMAAL. niemand is onschuldig op Fok..maar daar is het ook een forum voor lijkt me. Ik bedoel..tuurlijk zou het stoerder zijn als iedereen zijn ID zou laten zien..want tis natuurlijk wel schuilen achten een avatoortje of een screenname.
Sommige mensen gaan te ver..maar daar zijn het mensen voor. Zolang je je handjes thuis houd, officiele bedreigingen en rascisme achter wegen laat kan en MAG je ALLES zeggen volgens de wet, daar kan Fok ook niks tegen in brengen.
Wilgo was toch een in huur kracht van een uitzendbureau, of had hij gereageerd op een advertentie van Zdhngmwquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De relatie tussen Natasia en Wilgo is volgens mij van meet af aan al een farce. Als zij uit de kooi komt, is Wilgo gevlogen, schat ik zo in. Dan mag ze zelf weer haar kinderen opvoeden en zit zijn taak erop.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch vind ik dat beter dan dat ze op haar handen en knieën gaat zitten met haar kont naar de gast toe. Dat is nl ook een manier om gasten te ontvangen in de wereld waarin Amanda leeft.
Ik denk dat Wilgo wel weet hoe het zit...maar hij geeft om de kinderen en wil die niet in de steek laten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet hoe intelligent Wilgo is...Natas denkt echt dat niemand snapt waar ze het over heeft.
Als Wilgo slim is dan maakt hij dat hij wegkomt, en dan moet hij blij zijn dat hij er zonder kleerscheuren er vanaf komt.
Gaan ze het ook hebben over dagdromen? Dat doen Amanda, Brian en Natasia immers constant als ze weer denken/roepen/wéten dat ze de morele winnaars zijn in de kooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef AnTjUh het volgende:
amanda baalt duidelijk ervan dat brian vraagt hoe je droomt als je veel acohol op hebt
Messen in de rug en benzine in de aderen vergeten zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd, + Het is Huub, dan mag het sowieso allemaal.
Ik vind sowieso dat naast geweld ook zulke bedreigingen bestraft moeten worden, wie ze ook doet.
(en dan heb ik t niet over bedreigingen zoals gister : Als ze dit doen, verbrand ik de foto's of whatever)
wtf? Heeft Huub dat gezegd? Dan ben je ook ziek hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Messen in de rug en benzine in de aderen vergeten zeker?
Ik ben het zowaar met je eens... Huub zijn taalgebruik is soms ook te heftig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef basicsaint het volgende:
[..]
olijfolie met terpentine en dan in brand steken, oh nee hij brand zo ook wel...[ natas]quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef 2live het volgende:
[..]
olijfolie met terpentine en dan in brand steken, oh nee hij brand zo ook wel...[ natas]
Of; ik wilde mijn Glock pakken en hem doodschieten, maar die ligt niet hier...[ brian]
Heb jij zeker niet gehoord?![]()
dan let je niet op. De meeste Huubfans zeggen ook dat het een klootzak kan zijn, maar als 1 van de weinigen inziet wat hij fout doet of dat hij te ver gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jawel.
Het is allemaal niet hoogstaand.
Het is de heiligverklaring van Sint Hubertus die me zo tegenstaat.
en dat ben ik dan wel met je eens, maar dat geldt voor alle mensen die iemand hier tegen beter weten in verdedigen,quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jawel.
Het is allemaal niet hoogstaand.
Het is de heiligverklaring van Sint Hubertus die me zo tegenstaat.
Dat heeft Natasia gezegd, dat ze dat gaat doen bij Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
wtf? Heeft Huub dat gezegd? Dan ben je ook ziek hoor.
Dat is dus gewoon niet waar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian heeft nog nooit toegegeven te ver te zijn gegaan. Natasia gelooft alleen in haar waarheid. Amanda gelooft alleen in zichzelf ook nog nadat ze de beelden heeft gezien. Jaap is ontoerekeningsvatbaar.
Dit geldt voor mij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
Niemand in die kooi is heilig voor mij. Ik ben ook van niemand fan, die bakvissenfase ben ik al een aantal decennia voorbij. Maar als ik toch een favoriet moet kiezen, dan is dat inderdaad Huub. Omdat hij als enige wel enige vorm van zelfreflectie lijkt te hebben, itt Brian die, als ik dan ook een minst favoriete moet kiezen, in die lijst op één staat.
zelfde voor mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
Niemand in die kooi is heilig voor mij. Ik ben ook van niemand fan, die bakvissenfase ben ik al een aantal decennia voorbij. Maar als ik toch een favoriet moet kiezen, dan is dat inderdaad Huub. Omdat hij als enige wel enige vorm van zelfreflectie lijkt te hebben, itt Brian die, als ik dan ook een minst favoriete moet kiezen, in die lijst op één staat.
Hear Hearquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
excuus gemaakt voor wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar.
Brian heeft aan Amanda excuus gemaakt.
Ik heb Brian ook diverse keren horen zeggen dat hij soms aggressief is.
Vaak erger je je aan mensen, omdat je teveel van jezelf herkent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef 2live het volgende:
[..]
excuus gemaakt voor wat?
Ik heb van de week de streams uitgezet omdat ik Brian soms echt te walgelijk voor woorden vindt. Hoe hij met Amanda omgaat en haar indoctrineert , over in dit geval Huub, is echt te ziek voor woorden.
Als zij familie van mij was ging ik haar daar persoonlijk uit dat huis halen om uit de klauwen van die engerd te komen.
Brian en Huub zijn agressief en geven dat beide toe, nou en, maakt je dat beter?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar.
Brian heeft aan Amanda excuus gemaakt.
Ik heb Brian ook diverse keren horen zeggen dat hij soms aggressief is.
klopt, moet zich alleen nog laten neuken door fries en ze is klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Vaak erger je je aan mensen, omdat je teveel van jezelf herkent.
Probeer es los te laten en gewoon te kijken.
Wat Amanda betreft, die gaat toch echt gewoon haar eigen gang.
Wat is dat voor psychologie van de koude grond? Ben jij fan van Brian omdat je jezelf herkent in zijn acties?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
En wordt direct 'ingelicht' door Brian en Natasia...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Nostalgist het volgende:
De "Hondekop" is ook weer in de villa....
Dus als ik mij aan Adolf Hitler erger, dan herken ik teveel van mezelf in hem..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nee.. Jij bent een slechte moederquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens die logica is Natasja ook een goede moeder.
Ben het eens, irritatie kan een herkenning zijn..... een stuk van je zelf wat je ziet in de ander. Maar de spiegel is Amanda, niet Brian of Adolf Hitler.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is dat voor psychologie van de koude grond? Ben jij fan van Brian omdat je jezelf herkent in zijn acties?
Ik hoop het niet. Ik vind Brian gewoon verschrikkelijk om zijn daden en meer zit daar niet achter.
Het zit d'r nogal hoog hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
Natas tegen Hondekop - Als Huub de foto's van mijn kids in de hens steekt, giet ik olijfolie over hem heen en steek ik hem in de fik!
Ik kan het me voorstellen, Jensen laat geen spaan van haar heelquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt dat iedereen nog een keer naar Jensen moet. Natas gaat ECHT NIET en zeker niet met Lieke.
Dat zit er ook dik inquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dat Huub zegt dat hij en Huub naar Jensen toegaan...
wat ben jij toch lekker ordinair, haha.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is maar goed dat Jaap niet naar Life & Cooking is gegaan..die had letterlijk Irene d'r kleding ondergekotst en in d'r bek zitten schijten terwijl hij Carlo fiste.
Hij heeft ervaring in dat soort zaken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef Meganog het volgende:
Hondekop weet niets zogenaamd, maar heeft van alles 'gehoord'...
Trekt het niveau van gisteravond niet recht denk. Beschamend, heb het niet af kunnen zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dat Huub zegt dat hij en Huub naar Jensen toegaan...
In zijn fantasiewereld zeker, want zoals ik het heb gezien, lijkt het niet op de versie van Brrrrrrrrrquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef getl0st het volgende:
Brian heel stoer.. even vertellen wat hij allemaal heeft meegemaakt
Hij heeft wat weg van een berggorilla.quote:
De vergelijking met Bokito is wel heel erg treffend inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van een berggorilla.
Waar het hart vol van is, loopt de mond van overquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
Brian vergeet te melden dat ie Jaap en Huub van de ligstoel af heeft gekieperd..
Huub dit, Huub dat, Huub zus en Huub zo...![]()
Nee hoor, dat heeft die net uitgebreid verteld en voorgedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
Brian vergeet te melden dat ie Jaap en Huub van de ligstoel af heeft gekieperd..
Huub dit, Huub dat, Huub zus en Huub zo...![]()
pff al die fotos zijn toch op kingjaap.nl te vinden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef AnTjUh het volgende:
amanda had jaap zn geheugenkaartje van zn camera gemold
Computer sabboteren en iedere dag een ei op z'n kop kapot slaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
Hondekop geeft wat tips om Jaap te treiteren.
Gevolgd door die kutstem van zwabberhoer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Mokum020 het volgende:
Die lachende kutstem van Dellie ben ik alweer zat......![]()
Ik dacht dat Bokito juist geen bergggorilla is: Bokito is groter. Berggorilla's zijn kleiner en compacter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vergelijking met Bokito is wel heel erg treffend inderdaad.
tip 1 zet je (honde)pokerface opquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Lobasca het volgende:
Hans geeft speeltips..
Je bent me net voor........geluid staat al uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevolgd door die kutstem van zwabberhoer.![]()
Brian is gewoon zielig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
brian: huub dit huub dat huub huub huub huub huub
praatjes praatjes praatjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
brian: huub dit huub dat huub huub huub huub huub
dan is het geoorloofd dat palma de klappen vangt met de gitaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat zwabberhoer het door heeft gegeven over de gitaar van Wifebeater.
AUB! Laat haar dat uitvoeren.. Jaap die pakt haar zo gigantisch terugquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Computer sabboteren en iedere dag een ei op z'n kop kapot slaan.
De bedreigingen en hints naar geweld uit de BAN hoek beginnen met de dag toe te nemen. Misschien een idee voor achter om er eens een psycholoog op los te laten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
Palma, Natas en Eric hebben snode plannen, heb niet gehoord waarover.
Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.
Brottha, ik ram hem zoooooooooo vaak op 1 plek!
brian krijgt dagelijks de kans en dan durft hij nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
...
Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.
brottha ik drukte um zo lekker in amanda dr poepertje, voelde zo fijn brothaa, ik ben de man van het huis brotherquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
Palma, Natas en Eric hebben snode plannen, heb niet gehoord waarover.
Wellicht als die bij Jensen zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef AnTjUh het volgende:
amanda wil eventueel de relatie met brian verbreken om mitch
whahahahahah kan brian dit filmpie ook ff terugkijken
echt wat een doos, ze gaat met brain en wil nu weten wat mitch voor amanda voelt.. wat een vraag....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Meganog het volgende:
Mitch belt Amanda...
Doet me denken aan de Black Knight uit Monthy Python's Holy Grailquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
Schat, ik laat het verslag wel aan jou over...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda: Vind jij mij leuk?
Mitch: ik vind jou heel leuk!!
Ik dacht ook dat er nauwelijks wat gebeurd was, en meer was om stemming te maken. Maar niet dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Dat Amanda en Jaap elkaar bijna de kleedkamer uit hebben gerost was dus nog echt waar ook. Ik dacht echt dat dat een geintje was.
Zeg me dat ie het niet meent, ik had hem hoger ingeschatquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda: Vind jij mij leuk?
Mitch: ik vind jou heel leuk!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Weet je nog die oogkleppen?quote:Ik vind sowieso dat naast geweld ook zulke bedreigingen bestraft moeten worden, wie ze ook doet.
Tis echt niet te geloven!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Mokum020 het volgende:
M: "Jij gaat gewoon het huis winnen voor ONS...een liefdesnestje"....
Sjezussssssssssss![]()
![]()
Hij meent er ook geen flikker van. Hij speelt het spelletje leuk mee. Het is ook een leuke verhaallijn natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeg me dat ie het niet meent, ik had hem hoger ingeschat![]()
Als íe d'r flink te kakken zet, heeft ze het helaas nog niet door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij meent er ook geen flikker van. Hij speelt het spelletje leuk mee. Het is ook een leuke verhaallijn natuurlijk.
Jij kan haar stem niet meer horen en daarom vind jij dat ik mijn poezelige oortjes en vingers daarvoor moet lenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, ik laat het verslag wel aan jou over...![]()
![]()
Hoezo aan Brian vertellen.... ze verteld nu toch alles al aan Natasia?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoop dat Dellie dit gesprek aan Brain verteld en dat ie helemaal doordraait...![]()
DAT is pas liefde....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij kan haar stem niet meer horen en daarom vind jij dat ik mijn poezelige oortjes en vingers daarvoor moet lenen.
precies, als hij haar echt leuk vindt dan is het een sukkel. En hopelijk zegt dat over mij dat ik een hekel heb aan types zoals Amanda. Geen greintje eigenwaarde, jammer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Ecila111 het volgende:
Mitch is wel OK, tenminste als hij het speelt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Ik weet niet meer waar ik op val, jongens, meisjes, dieren
Rooooooose met swarovski steentjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Mokum020 het volgende:
M: "Jij gaat gewoon het huis winnen voor ONS...een liefdesnestje"....
Sjezussssssssssss![]()
![]()
Ja dat is inderdaad hetzelfde........quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo aan Brian vertellen.... ze verteld nu toch alles al aan Natasia?
dat gaat zeker wel een uurtje lukken denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
Eric raadt Amanda aan om even geen vriendje te nemen.
Nou, dat advies gaat werken hoor.
Vind Mitch gewetenloos om iemand zo glashard in de zeik te nemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Meganog het volgende:
Amanda maakt ziochzelf wijs dat Mitch echt gek op haar is en verdrietig dat ze nu met Brian is.
daar is ze altijd wel eerlijk in geweest, ze is nog nooit zonder relatie geweest. Dat kan ze niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan echt niet zonder jongen, daarom neemt ze nu genoegen met een tweede keus (Brian).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
het eenden opduikteam is aktief bezig de pruik boven water te halen
[afbeelding]
Dat hoeft ook niet, dan neukt ze hem gewoon, maar zonder relatie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef farceman het volgende:
Hahah die Amanda zal echt haar neukertje Brian niet opgeven hoor
Gewetens moeten afgegeven worden aan de poort van DGK.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind Mitch gewetenloos om iemand zo glashard in de zeik te nemen
Goh....Natasia ziet iets scherp...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef Dark het volgende:
Aman vindt het heel erg moeilijk, want ze vindt Brian ook leuk.
(Mitch vindt ze eigenlijk leuker)
Aman vindt keuzes maken moeilijk, volgens Natas heeft Aman voor de veiligste manier gekozen door Brian te kiezen. Die ziet ze elke dag.
Volgens Natas zit ze in een verkeerde relatie.
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent maar ze verdient beter dan Brian.... Ik denk dat Mitch een veel lievere man voor haar is.... meer op gelijkwaardige basis. En niet zo'n para figuur die haar zg klaarstoomt voor Jensen waar ze dan in afgaat en Brian bijna d'r handen van d'r aftrekt ipv te steunen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
God wat is dat wijf dom........... en niet normaal meer......
'Basis' en 'Amanda' gaan sowieso niet samen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef noekje het volgende:
Ze zijn dus een relatie begonnen omdat zij en Brian het niet leuk vinden als zij met een ander gaan. Dat begrijp ik dus uit haar woorden. Lijkt me ook een goede basis.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
God wat is dat wijf dom........... en niet normaal meer......
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewetens moeten afgegeven worden aan de poort van DGK.
LOL... Daar druk je je nog heel voorzichtig uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent ...
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Mitch op haar valt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent maar ze verdient beter dan Brian.... Ik denk dat Mitch een veel lievere man voor haar is.... meer op gelijkwaardige basis. En niet zo'n para figuur die haar zg klaarstoomt voor Jensen waar ze dan in afgaat en Brian bijna d'r handen van d'r aftrekt ipv te steunen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef mootie het volgende:
De relatie met Brian gaat supergoed volgens het pantoffeldiertje...
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef mootie het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Mitch op haar valt.
Die staat te popelen om dit door te brievenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Kom op Natas, als je gaat klessebessen doe dat dan even met Brian....
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Desii het volgende:
Mitch is iig veel liever voor Amanda als Brian.
Dus ik zeg....... ga ervoor Mandel... slechter kan je er niet van worden.
Mitch is ervan overtuigd dat Dellie de villa wint voor hun samen...dus daar gaat ie voor..quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.
Hmmmm er zijn ook niet veel mensen die Amanda verdienen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
precies... ook al is ze niet echt slim.... niemand verdient Brian...
Zeker wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.
Mitch lijkt me niet het type dat vrouwen manipuleert en vernedert, dus hij past niet bij Amanda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Meganog het volgende:
Til, jij kent mij, wie denk jij dat ik leuker vindt?
![]()
Denk nog even terug aan Rogier en de break.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
Ze vindt Mitch al die tijd leuk, maar neukt vrolijk door met Brian. Kuttekop dat ze er rondloopt.
... acteert iequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Mokum020 het volgende:
Mitch is ervan overtuigd dat Dellie de villa wint voor hun samen...dus daar gaat ie voor..
![]()
Sorry, kan het even niet laten, maar als ik jou zie schiet ik iedere keer weer in de lach, omdat ik dan moet denken aan die engerd, met die halve glasbak in zijn oren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tilly: Ik denk dat je Mitch spannend vindt omdat hij niet in het huis zit
Amanda:Die antwoord heb ik al 3x gehoord
Mr.wannabe Tupacquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, kan het even niet laten, maar als ik jou zie schiet ik iedere keer weer in de lach, omdat ik dan moet denken aan die engerd, met die halve glasbak in zijn oren.![]()
Ik kan er niet meer naar luisteren, die domme lach ook zo irritantquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
En Amanda's stem slaat nog steeds 10x over bij iedere zin
Iemand van de productie die in de tuin looptquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Over wie hebben Amanda en Tilly het nu?
Ze is verknipt... maar niet vals en gemeen van nature denk ik.... het is gewoon PC Hooft Trash...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm er zijn ook niet veel mensen die Amanda verdienen.
Duurt me veel te lang. Ik wil hem NU para zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
We zien straks wel of Brians hoofd strak staat, weten we precies of hij het weet![]()
Ze is enorm primair, in alles. Dat komt omdat ze gewoon niet denkt. Dat kan ze gewoon écht niet. Ze doet dat wat haar gevoel zegt en ze zegt dingen die ze thuis en in haar omgeving heeft geleerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is verknipt... maar niet vals en gemeen van nature denk ik....
Het mooie is dat ze zich de moeite in feite kan besparen, want zowel Brian als Mitch zien Amanda buiten de kooi meteen niet meer staan. Gegarandeerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
Nou Til, ik vind wel dat Amanda nu heel rap moet kiezen eigenlijk. Nu neemt ze iedereen in de maling.
Ben ik erg ouderwets als ik het echt sloerig vindt als ze gewoon zo doorgaat? Vanavond ligt ze op zeker weer te wippen met Brian, terwijl ze Mitch leuk vindt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze zich de moeite in feite kan besparen, want zowel Brian als Mitch zien Amanda buiten de kooi meteen niet meer staan. Gegarandeerd.
tinypicquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef carpediem23 het volgende:
Met welke site kan ik makkelijk zonder inloggen een foto uploaden?
Dat zal wel vaker gebeuren denk ik. Veel mensen hebben een relatie terwijl ze iemand anders stiekem leuker vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik erg ouderwets als ik het echt sloerig vindt als ze gewoon zo doorgaat? Vanavond ligt ze op zeker weer te wippen met Brian, terwijl ze Mitch leuk vindt.
Maar dit is superopenlijk, Mitch ziet haar bij wijze van spreke met Brian neuken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal wel vaker gebeuren denk ik. Veel mensen hebben een relatie terwijl ze iemand anders stiekem leuker vinden.
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef carpediem23 het volgende:
Met welke site kan ik makkelijk zonder inloggen een foto uploaden?
Natuurlijk is dit een issue... het is nog maar kort geleden dat ze officieel bakvis was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
whahaha... ik moet toch wel lachen om Amanda
Ze vind dit echt een issue![]()
(Tilly is echt een toppertje.... ze neemt Amanda echt serieus... ik had al lang krom gelegen onder mijn buro)
Die is nooit bakvis geweest, op dr 8e haar haar geblondeerd, op de 12e alleen op vakantie naar Lloret....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit een issue... het is nog maar kort geleden dat ze officieel bakvis was.
Waar werkt ie dan zo hard aan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
Amanda ergerde zich in het begin nog wel aan dingen van Brian, maar Brian werkt hard aan die dingen en dat vindt ze goed.
Ik kijk nu even geen streams maar heb wel lol met de droge samenvattingen die je geeft van alle onzin die er uit de mond van Amanda komtquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
Amanda ergerde zich in het begin nog wel aan dingen van Brian, maar Brian werkt hard aan die dingen en dat vindt ze goed.
opvallend hoe vaak ze dat wel niet moet benadrukken voor zichzelf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt nog even dat ze Huub nooit wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |