abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50155116
Goede Morgen Fokker. Welkom bij De Gouden Kooi COS 1630.

De ochtend waar Amanda zich nog steeds drukt maakt om Jensen. Zij denkt hem de baas geweest te zijn. Het tegendeel is waar. Palma is heerlijk aanwezig, ach ze is zo slecht nog niet. Kwa kleding zien Amanda, is weer als altijd...SLoerie en slecht gekleed. Brian kijkt nog steeds even wazig als altijd uit zijn ogen en is heel stil. Iedereen is aant onbijt. wat fijn

Er is een brief voor Palma over de uitslaap tijden. Nieuwe Regels (wederom).

Wil je iets anders kwijt dan je comment on stream (cos)..dan kan je op deze pagina Alles vinden wat je gouden hartje begeert! De Gouden Kooi

[ Bericht 50% gewijzigd door PumaStreamer op 06-06-2007 10:30:11 ]
pi_50155149
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:

[..]

Je zit gewoon te veel in de streams, amanda was niet dronken maar zwaar zenuwachtig, ze zei idd hoop dezelfde standaard zinnetjes, maar voor een nonstreamer valt dit minder op dan voor streamer, ik bedoel met bekijk het eens met een andere view, die vd kijker niet de streamer. Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven. Verder hoef je geen oogkleppen op hoor met die mooie ogen
Weet je wat ik grappig vind..dat we inclusief ik allemaal oordelen over mensen die we nagenoeg niet ...persoonlijk dan wel uberhaubt kennen...

Het feit dat wat mensen hier zeggen pure emoties zijn...soms gebaseerd op wat ze zien en soms gebaseerd op strond zoals domme roddels...ik bedoel...ik vind het ook te ver gaan om sommige mensen helemaal stuk te schrijven maar we doen het ALLEMAAL. niemand is onschuldig op Fok..maar daar is het ook een forum voor lijkt me. Ik bedoel..tuurlijk zou het stoerder zijn als iedereen zijn ID zou laten zien..want tis natuurlijk wel schuilen achten een avatoortje of een screenname.
Sommige mensen gaan te ver..maar daar zijn het mensen voor. Zolang je je handjes thuis houd, officiele bedreigingen en rascisme achter wegen laat kan en MAG je ALLES zeggen volgens de wet, daar kan Fok ook niks tegen in brengen.
pi_50155155
Deze is eerder volgens mij
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50155175

Nu leek het zo goed te gaan...

Ze kunnen deze relatie toch niet zomaar opgeven? Zo hecht en sterk en dat alles al vanaf 27 mei. En wie is daar dadelijk de dupe van?? Netty!!
Dat gaat allemaal over haar rug heen. Daar kun je dan toch voor vechten.
Go hard or go home
pi_50155177
Brian is stil..... Amanda voelt dat er wat mis is....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_50155192
Nou kom op met die brief
pi_50155324
als men dagelijks de krant mag ontvangen en hierin wordt niet gestreept, ik neem aan dat de krant ook niet doorgelezen wordt door de redactie, dan kan / kunnen we het spel beïnvloeden via de korte berichten die geplaatst kunnen worden. Enkel moet er iemand zijn die een van de spelers hiervan op de hoogte brengt.

Wie o Wie ziet hier wat in, m.a.w. toch de macht van de kijker ipv regisseur je pm reageren
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:31:18 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50155332
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Ze kunnen deze relatie toch niet zomaar opgeven? Zo hecht en sterk en dat alles al vanaf 27 mei. En wie is daar dadelijk de dupe van?? Netty!!
Dat gaat allemaal over haar rug heen. Daar kun je dan toch voor vechten.

Als het zo doorgaat halen ze niet eens hun twee-weken anniversary.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50155351
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef brabander01 het volgende:
als men dagelijks de krant mag ontvangen en hierin wordt niet gestreept, ik neem aan dat de krant ook niet doorgelezen wordt door de redactie, dan kan / kunnen we het spel beïnvloeden via de korte berichten die geplaatst kunnen worden. Enkel moet er iemand zijn die een van de spelers hiervan op de hoogte brengt.

Wie o Wie ziet hier wat in, m.a.w. toch de macht van de kijker ipv regisseur je pm reageren
In het begin van de kooi heeft er eens iemand van het 10 forum een advertentie in de telegraaf gezet en toen ze er achter kwamen werd de krant weggehaald
pi_50155359
Volgens mij moet er van uit RTL orde en rust komen
pi_50155386
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef brabander01 het volgende:
Volgens mij moet er van uit RTL orde en rust komen
daar lijkt het wel op
pi_50155389
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

In het begin van de kooi heeft er eens iemand van het 10 forum een advertentie in de telegraaf gezet en toen ze er achter kwamen werd de krant weggehaald
oke maar de krant is terug dus de mogelijkheden ook.
pi_50155392
De bewoners worden moe denk ik. Schijnbaar heeft Jaap gevraagd of ze doodeweeks één dag mogen uitslapen. Dat mag dus nu.
Go hard or go home
pi_50155418
Heeft Amanda weer nieuw haar gekregen? Hoe langer het is hoe beter je kunt zien dat het lelijk is
pi_50155451
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Amanda weer nieuw haar gekregen? Hoe langer het is hoe beter je kunt zien dat het lelijk is
Idd, dat vieze vette geblondeerde haar lijkt wel vastgeplakt te zijn
pi_50155472
CB07 aan de Erasmus Universiteit. Daar moet Jaap heen. Jaap heeft het meerdere malen gezegd.
Hij hoopt op tomaten en eieren.
Go hard or go home
pi_50155473
Zo Puma en ik gaan nu effe naar de Dierenarts...KUT teken!! echt dood aan die beesten...God als je bestaat wat is het nut van die teringbeesten!!
pi_50155485
Zijn der tieten weer goed om dat ze weer loopt te gillen
pi_50155493
Natasia vindt dat het geen kracht meer heeft als hij haar een kutwijf noemt.
Vandaar dat ze weer tegen hem begint te schreeuwen.
pi_50155521
Brian wordt achter al weer 20 min gebriefd
pi_50155532
Palma vist een schoen uit de vijver.
Huub: dat is toch fucking niet normaal.
Natasia: Eric!!! Kom dan!!!
Go hard or go home
pi_50155596

Palma aan het werk! Uniek!
Go hard or go home
pi_50155602
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo Puma en ik gaan nu effe naar de Dierenarts...KUT teken!! echt dood aan die beesten...God als je bestaat wat is het nut van die teringbeesten!!
-offtopic-
Indien het een kat is, dan kun je ze er zelf toch ook uithalen?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_50155604
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:42:14 #25
175331 Liess
Liess.nl
pi_50155627
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Een gouden pump toevallig
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50155656
Natasia begint weer met bedreigingen...
pi_50155665
natas; ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn verrotte familie
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50155668
Natasia zit weer tegen Huub met haar familei te dreigen!

[ Bericht 32% gewijzigd door farceman op 06-06-2007 11:01:43 ]
pi_50155681
Natas: ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn familie. Elk botje in je lijf gebroken..heerlijk heerlijk!

Oh please, wat heb ik hier een hekel aan.
Go hard or go home
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:44:20 #30
175331 Liess
Liess.nl
pi_50155706
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Natas: ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn familie. Elk botje in je lijf gebroken..heerlijk heerlijk!

Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.
pi_50155707
quote:

En dan een vreugdedansje op zijn verrotte lijk...
pi_50155709
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:21 schreef CHAOS_ het volgende:
Moet Amandelletje vandaag naar een circus optreden? Ziet er weer niet uit wat ze aanheeft.
Een nieuwe act in Cirque du Punani: De Gapende Doos
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50155712
Natasia en haar familie
pi_50155729
quote:

verrotte familie zei ze zelf al.
pi_50155733
Over 4 maanden dansen we op je lichaam, wat heb ik dan een lol. aldus natasia tegen Huub
pi_50155753
quote:

''Dan gaan we dansen op jouw lijk''
Ik begrijp niet dat die bedreigingen mogen.
pi_50155761
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:

[..]

Daar wordt niets aan gedaan denk ik.. of Huub moet officiëel aangifte doen?
pi_50155766
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaan
pi_50155786
natas maakt zich erg druk over het feit dat ze Ton heeft zien lopen met een andere vrouw.
Ze heeft ook gezegd ; straks ben ik hier weg en dan.....
De vrouw had een' simpel jurkje' aan en een truitje om haar middel.
Het kan geen toeval zijn dat ze dat heeft gezien, zegt ze.
pi_50155799
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaan
Als een imam zoiets zegt wordt hij het land uitgezet.
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:48:14 #41
175331 Liess
Liess.nl
pi_50155816
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef Clank het volgende:

[..]

Daar wordt niets aan gedaan denk ik.. of Huub moet officiëel aangifte doen?
Nee idd, + Het is Huub, dan mag het sowieso allemaal.

Ik vind sowieso dat naast geweld ook zulke bedreigingen bestraft moeten worden, wie ze ook doet.

(en dan heb ik t niet over bedreigingen zoals gister : Als ze dit doen, verbrand ik de foto's of whatever)
pi_50155830
Wie van Natasia's familie heeft er met Holleerder te maken?

Milton Ferner toch? Misschien leuk om een kaartje naar Natasja te sturen:

Hey Natasja

Ik wil de voogdij over de kinderen

x
Milton
pi_50155850
Go hard or go home
pi_50155851
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:

[..]

Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven.
:

daar ben ik het helemaal mee eens
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_50155880
Amanda blijft er maar trots op dat er gister geschopt en geslagen is door haar en Jaap.
pi_50155900
Jensen was meer gestressed dan zij, volgens Amanda.

Amanda ontvangt weer eens bezoek, liggen op haar rug op de bank
pi_50155936
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef 2live het volgende:
natas maakt zich erg druk over het feit dat ze Ton heeft zien lopen met een andere vrouw.
Ze heeft ook gezegd ; straks ben ik hier weg en dan.....
De vrouw had een' simpel jurkje' aan en een truitje om haar middel.
Het kan geen toeval zijn dat ze dat heeft gezien, zegt ze.
Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.

Wilgo krijgt gewoon een financiele tegemoedkoming van JDM
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:53:54 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50155984
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:

Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.

De relatie tussen Natasia en Wilgo is volgens mij van meet af aan al een farce. Als zij uit de kooi komt, is Wilgo gevlogen, schat ik zo in. Dan mag ze zelf weer haar kinderen opvoeden en zit zijn taak erop.
pi_50155988
Het is maar goed dat Jaap niet naar Life & Cooking is gegaan..die had letterlijk Irene d'r kleding ondergekotst en in d'r bek zitten schijten terwijl hij Carlo fiste.
pi_50155994
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef mootie het volgende:

Amanda ontvangt weer eens bezoek, liggen op haar rug op de bank
en toch vind ik dat beter dan dat ze op haar handen en knieën gaat zitten met haar kont naar de gast toe. Dat is nl ook een manier om gasten te ontvangen in de wereld waarin Amanda leeft.
Go hard or go home
pi_50156044
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie van Natasia's familie heeft er met Holleerder te maken?

Milton Ferner toch? Misschien leuk om een kaartje naar Natasja te sturen:

Hey Natasja

Ik wil de voogdij over de kinderen

x
Milton
zelf op de kinderen pasen die Milton F. nou daaar heeft hij geen tijd voor
pi_50156101
Hoe kan het nou toch dat die kinderen niet de naam van hun vader of van Natasja hebben. In ieder geval Yairo. Die heeft een andere achternaam.
Go hard or go home
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:58:42 #53
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_50156139
Nog steeds geen brief?
pi_50156175
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef BuffyJan het volgende:
Nog steeds geen brief?
Jawel, ging over uitslapen. Ze mogen nu doordeweeks één dag uitslapen.
Go hard or go home
pi_50156191
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

ik weet niet hoe intelligent Wilgo is...Natas denkt echt dat niemand snapt waar ze het over heeft.
Als Wilgo slim is dan maakt hij dat hij wegkomt, en dan moet hij blij zijn dat hij er zonder kleerscheuren er vanaf komt.
pi_50156270
Good moaning. Wie is die rampenbestrijdster in rose?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50156329
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
Good moaning. Wie is die rampenbestrijdster in rose?
dromen verklaren
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:05:30 #58
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_50156361
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Jawel, ging over uitslapen. Ze mogen nu doordeweeks één dag uitslapen.
Oh das een anti climax
Maar dank je wel
pi_50156400
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:24 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Weet je wat ik grappig vind..dat we inclusief ik allemaal oordelen over mensen die we nagenoeg niet ...persoonlijk dan wel uberhaubt kennen...

Het feit dat wat mensen hier zeggen pure emoties zijn...soms gebaseerd op wat ze zien en soms gebaseerd op strond zoals domme roddels...ik bedoel...ik vind het ook te ver gaan om sommige mensen helemaal stuk te schrijven maar we doen het ALLEMAAL. niemand is onschuldig op Fok..maar daar is het ook een forum voor lijkt me. Ik bedoel..tuurlijk zou het stoerder zijn als iedereen zijn ID zou laten zien..want tis natuurlijk wel schuilen achten een avatoortje of een screenname.
Sommige mensen gaan te ver..maar daar zijn het mensen voor. Zolang je je handjes thuis houd, officiele bedreigingen en rascisme achter wegen laat kan en MAG je ALLES zeggen volgens de wet, daar kan Fok ook niks tegen in brengen.
pi_50156408
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

De relatie tussen Natasia en Wilgo is volgens mij van meet af aan al een farce. Als zij uit de kooi komt, is Wilgo gevlogen, schat ik zo in. Dan mag ze zelf weer haar kinderen opvoeden en zit zijn taak erop.
Wilgo was toch een in huur kracht van een uitzendbureau, of had hij gereageerd op een advertentie van Zdhngmw

Opsporing gezocht :

Vriendelijke grote negroïde man, die het leuk vindt om op twee kinderen te passen (waarvan er 1 ernstig ziek is) tijdens mijn afwezigheid, want ik wordt miljonair. Deze man wordt niet betaald door mij om ook aan mijn zijde te staan (als tie lief is en ook op tv wilt) Zodra ik binnen ben terug ben mag deze man weer gaan.

Achtergrond niet belangrijk, maa een duister verleden gewenst heeft een pre, evenals veel foute vrienden.

reactie graag via de post
pi_50156424
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef noekje het volgende:

[..]

en toch vind ik dat beter dan dat ze op haar handen en knieën gaat zitten met haar kont naar de gast toe. Dat is nl ook een manier om gasten te ontvangen in de wereld waarin Amanda leeft.
pi_50156446
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef 2live het volgende:

[..]

ik weet niet hoe intelligent Wilgo is...Natas denkt echt dat niemand snapt waar ze het over heeft.
Als Wilgo slim is dan maakt hij dat hij wegkomt, en dan moet hij blij zijn dat hij er zonder kleerscheuren er vanaf komt.
Ik denk dat Wilgo wel weet hoe het zit...maar hij geeft om de kinderen en wil die niet in de steek laten.

Na het gesprek achter de schermen tussen Wilgo en Natasia heb ik het idee dat het een zakelijke relatie werd waarbij Wilgo financieel werd gesteund zolang hij voor de kinderen zorgt zodat Natasia haar doelen kon nastreven..daarna hebben we Natasja eigenlijk nooit meer gehoord over het trouwen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:13:24 #63
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50156637
amanda baalt duidelijk ervan dat brian vraagt hoe je droomt als je veel acohol op hebt
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:15:35 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50156727
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef AnTjUh het volgende:
amanda baalt duidelijk ervan dat brian vraagt hoe je droomt als je veel acohol op hebt
Gaan ze het ook hebben over dagdromen? Dat doen Amanda, Brian en Natasia immers constant als ze weer denken/roepen/wéten dat ze de morele winnaars zijn in de kooi.
pi_50156771
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Liess het volgende:

[..]

Nee idd, + Het is Huub, dan mag het sowieso allemaal.

Ik vind sowieso dat naast geweld ook zulke bedreigingen bestraft moeten worden, wie ze ook doet.

(en dan heb ik t niet over bedreigingen zoals gister : Als ze dit doen, verbrand ik de foto's of whatever)
Messen in de rug en benzine in de aderen vergeten zeker?
Fuck Henk en Ingrid
pi_50156877
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef basicsaint het volgende:

[..]

wtf? Heeft Huub dat gezegd? Dan ben je ook ziek hoor.
Go hard or go home
pi_50156889
quote:

[..]

Ik ben het zowaar met je eens... Huub zijn taalgebruik is soms ook te heftig.
(al kwam dat uit eigen emotie voort, weblog gehackt... en met de schoenen van Eric, heeft Natasja niet zoveel te maken)
Feit blijft dat ze bijna allemaal daar wel een mondspoeling kunnen gebruiken
pi_50156940
quote:

[..]

olijfolie met terpentine en dan in brand steken, oh nee hij brand zo ook wel...[ natas]
Of; ik wilde mijn Glock pakken en hem doodschieten, maar die ligt niet hier...[ brian]
Heb jij zeker niet gehoord?
pi_50156968
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef 2live het volgende:

[..]

olijfolie met terpentine en dan in brand steken, oh nee hij brand zo ook wel...[ natas]
Of; ik wilde mijn Glock pakken en hem doodschieten, maar die ligt niet hier...[ brian]
Heb jij zeker niet gehoord?
Jawel.
Het is allemaal niet hoogstaand.
Het is de heiligverklaring van Sint Hubertus die me zo tegenstaat.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50156983
Ik heb het net met mijn collega over de uitzending van Jensen......

Hij vond het een verschrikkelijke vertoning....
Durf nu niet meer te zeggen, dat ik helemaal in een deuk gelegen heb om Japio
pi_50157034
Huub legt even een droom uit. In de schedel van Amanda hakken en de bijl bleef steken etc..
Lugubere shit zeg. Nu vind ik mijn dromen al naar soms maar zo luguber heb ik ze nog nooit gehad.
Go hard or go home
pi_50157038
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Jawel.
dan let je niet op. De meeste Huubfans zeggen ook dat het een klootzak kan zijn, maar als 1 van de weinigen inziet wat hij fout doet of dat hij te ver gaat.

Brian heeft nog nooit toegegeven te ver te zijn gegaan. Natasia gelooft alleen in haar waarheid. Amanda gelooft alleen in zichzelf ook nog nadat ze de beelden heeft gezien. Jaap is ontoerekeningsvatbaar.
pi_50157063
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Jawel.
en dat ben ik dan wel met je eens, maar dat geldt voor alle mensen die iemand hier tegen beter weten in verdedigen,
het raakt kant noch wal maar daar raak je aan gewend. Ieder heeft hier zijn favoriet en ik heb het gevoel dat er ook mensen zijn die brian of amanda altijd schoonpraten, so be it.
pi_50157115
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef noekje het volgende:

[..]

wtf? Heeft Huub dat gezegd? Dan ben je ook ziek hoor.
Dat heeft Natasia gezegd, dat ze dat gaat doen bij Huub.
pi_50157120
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian heeft nog nooit toegegeven te ver te zijn gegaan. Natasia gelooft alleen in haar waarheid. Amanda gelooft alleen in zichzelf ook nog nadat ze de beelden heeft gezien. Jaap is ontoerekeningsvatbaar.
Dat is dus gewoon niet waar.
Brian heeft aan Amanda excuus gemaakt.

Ik heb Brian ook diverse keren horen zeggen dat hij soms aggressief is.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50157129
Amanda wil kijken wie het langst positief kan bliven en begint binnen 5 seconden Lieke af te kraken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:27:53 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50157144
Niemand in die kooi is heilig voor mij. Ik ben ook van niemand fan, die bakvissenfase ben ik al een aantal decennia voorbij. Maar als ik toch een favoriet moet kiezen, dan is dat inderdaad Huub. Omdat hij als enige wel enige vorm van zelfreflectie lijkt te hebben, itt Brian die, als ik dan ook een minst favoriete moet kiezen, in die lijst op één staat.
pi_50157164
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
Niemand in die kooi is heilig voor mij. Ik ben ook van niemand fan, die bakvissenfase ben ik al een aantal decennia voorbij. Maar als ik toch een favoriet moet kiezen, dan is dat inderdaad Huub. Omdat hij als enige wel enige vorm van zelfreflectie lijkt te hebben, itt Brian die, als ik dan ook een minst favoriete moet kiezen, in die lijst op één staat.
Dit geldt voor mij precies hetzelfde.
pi_50157243
quote:
zelfde voor mij.
Huub kan ik tijdens de uitzendingen ook nog om lachen.. als ik eerlijk ben.
Jaap ook wel, maar toch Huub vind ik nog steeds een betere speler
Do you want to go to the seaside?
pi_50157349
Hebben Brian en of Natasia het nog met elkaar over Jensen gehad?
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 11:34:42 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_50157371
quote:
Hear Hear
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50157446
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef basicsaint het volgende:

[..]

excuus gemaakt voor wat?
Ik heb van de week de streams uitgezet omdat ik Brian soms echt te walgelijk voor woorden vindt. Hoe hij met Amanda omgaat en haar indoctrineert , over in dit geval Huub, is echt te ziek voor woorden.
Als zij familie van mij was ging ik haar daar persoonlijk uit dat huis halen om uit de klauwen van die engerd te komen.
Brian en Huub zijn agressief en geven dat beide toe, nou en, maakt je dat beter?
pi_50157615
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef 2live het volgende:

[..]

excuus gemaakt voor wat?
Ik heb van de week de streams uitgezet omdat ik Brian soms echt te walgelijk voor woorden vindt. Hoe hij met Amanda omgaat en haar indoctrineert , over in dit geval Huub, is echt te ziek voor woorden.
Als zij familie van mij was ging ik haar daar persoonlijk uit dat huis halen om uit de klauwen van die engerd te komen.
Brian en Huub zijn agressief en geven dat beide toe, nou en, maakt je dat beter?
Vaak erger je je aan mensen, omdat je teveel van jezelf herkent.
Probeer es los te laten en gewoon te kijken.

Wat Amanda betreft, die gaat toch echt gewoon haar eigen gang.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50157672
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef basicsaint het volgende:

[..]

pi_50157747
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef basicsaint het volgende:

[..]

klopt, moet zich alleen nog laten neuken door fries en ze is klaar.
pi_50157774
quote:

[..]

Wat is dat voor psychologie van de koude grond? Ben jij fan van Brian omdat je jezelf herkent in zijn acties?
Ik hoop het niet. Ik vind Brian gewoon verschrikkelijk om zijn daden en meer zit daar niet achter.
pi_50157831
De "Hondekop" is ook weer in de villa....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_50157862
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Nostalgist het volgende:
De "Hondekop" is ook weer in de villa....
En wordt direct 'ingelicht' door Brian en Natasia...
pi_50157874
quote:

[..]

Dus als ik mij aan Adolf Hitler erger, dan herken ik teveel van mezelf in hem..

LOGISCH!

Volgens die logica is Natasja ook een goede moeder.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:48:53 #90
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50157924
Natas tegen Hondekop - Als Huub de foto's van mijn kids in de hens steekt, giet ik olijfolie over hem heen en steek ik hem in de fik!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:50:20 #91
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50157972
Hondekop vond dat Jensen stom zat te lachen, hij was zeker bang dat hij aangevallen zou worden door Jaap.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:50:40 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50157985
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef LoveProfusion het volgende:

Volgens die logica is Natasja ook een goede moeder.
Nee.. Jij bent een slechte moeder .
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:52:21 #93
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158041
Brian vertelt Hondekop, dat Jaap een lamp op zijn eigen kop kapot heeft geslagen bij Jensen en iets met een fles Goldstrike. Ze moesten door de beveiliging in aparte kleedkamers gezet worden.
pi_50158044
Ze is wel bang hoor voor huubje. Ze heeft zo een grote bokito bek he maar toch is en blijft ze bang voor een huubje die zegt veel maar eigenlijk valt het allemaal wel mee gewoon haar tv moment om huub weer zwart te maken pfffhhhh bah
pi_50158050
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef 2live het volgende:

[..]

Wat is dat voor psychologie van de koude grond? Ben jij fan van Brian omdat je jezelf herkent in zijn acties?
Ik hoop het niet. Ik vind Brian gewoon verschrikkelijk om zijn daden en meer zit daar niet achter.
Ben het eens, irritatie kan een herkenning zijn..... een stuk van je zelf wat je ziet in de ander. Maar de spiegel is Amanda, niet Brian of Adolf Hitler.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:53:44 #96
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158095
Amanda had zo'n ruzie met Jaap in de kleedkamer, dat ze niet meer in de uitzending wilde, maar ze moest toch!
pi_50158103
Kreeg de foto niet kleiner sorry
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:55:14 #98
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50158149
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
Natas tegen Hondekop - Als Huub de foto's van mijn kids in de hens steekt, giet ik olijfolie over hem heen en steek ik hem in de fik!
Het zit d'r nogal hoog hè?
Grappig dat zei denkt dat het in de fik steken van foto's hetzelfde is als iemand in de fik steken.
Het is allemaal bluf en niet echt interressant en het zegt meer over haar.
Grappig om hier te lezen dat bepaalde uitingen te ver zouden gaan. Het zegt toch meer over de persoon die ze uit.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:55:56 #99
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158184
Amanda zegt dat iedereen nog een keer naar Jensen moet. Natas gaat ECHT NIET en zeker niet met Lieke.
pi_50158209
Jaap is naar Rotterdam; een bezwaarschrift aan het indienen bij het Erasmus.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:57:08 #101
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50158232
Ze hebben het over Jaap en het niet kunnen afmaken van school..
Amanda ertussendoor: Maar je hebt het gister niet geziennnnnn?
I've got more game than Monopoly.
pi_50158278
Brian zegt dat Huub zegt dat hij en Huub naar Jensen toegaan...
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:58:20 #103
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158288
Amanda gelooft niet dat er iemand op de wereld is, die met Jaap wil trouwen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:58:40 #104
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_50158305
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt dat iedereen nog een keer naar Jensen moet. Natas gaat ECHT NIET en zeker niet met Lieke.
Ik kan het me voorstellen, Jensen laat geen spaan van haar heel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_50158333
Hondekop weet niets zogenaamd, maar heeft van alles 'gehoord'...
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:59:30 #106
38396 mazaru
pi_50158350
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Dat zit er ook dik in
pi_50158353
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is maar goed dat Jaap niet naar Life & Cooking is gegaan..die had letterlijk Irene d'r kleding ondergekotst en in d'r bek zitten schijten terwijl hij Carlo fiste.
wat ben jij toch lekker ordinair, haha.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:00:23 #108
38396 mazaru
pi_50158394
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef Meganog het volgende:
Hondekop weet niets zogenaamd, maar heeft van alles 'gehoord'...
Hij heeft ervaring in dat soort zaken.
Altijd alles ontkennen!!
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:00:32 #109
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50158402
En Brian verdraait het vrehaal weer. Het begon niet bij Jaap. Het begon bij Eric die hem begon uit te schelden. Brian hoorde dat Amanda alcohol in d'r ogen had gekregen en vloog er meteen in zonder het verhaal geverifieerd had. Pure ongecontroleerde agressie.
Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Trekt het niveau van gisteravond niet recht denk. Beschamend, heb het niet af kunnen zien.
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:00:49 #111
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50158418
Brian heel stoer.. even vertellen wat hij allemaal heeft meegemaakt
pi_50158423
B: "Amanda had huilende tranen"...........
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:01:41 #113
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158449
Amanda tegen Hondekop - Lieke is zo'n stom wijf!
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 12:03:13 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_50158507
Lekker bekkie toch?
― Mark Twain
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:03:18 #115
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50158508
En de streams zijn weer uit.. na 1 minuut was ik het gebrabbel van die twee alweer zat..
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:04:24 #116
38396 mazaru
pi_50158546
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef getl0st het volgende:
Brian heel stoer.. even vertellen wat hij allemaal heeft meegemaakt
In zijn fantasiewereld zeker, want zoals ik het heb gezien, lijkt het niet op de versie van Brrrrrrrrr
pi_50158556
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Lekker bekkie toch?
[afbeelding]
Hij heeft wat weg van een berggorilla.
pi_50158577
Brian vergeet te melden dat ie Jaap en Huub van de ligstoel af heeft gekieperd..

Huub dit, Huub dat, Huub zus en Huub zo...
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:05:53 #119
38396 mazaru
pi_50158601
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Hij heeft wat weg van een berggorilla.
De vergelijking met Bokito is wel heel erg treffend inderdaad.
pi_50158622
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
Brian vergeet te melden dat ie Jaap en Huub van de ligstoel af heeft gekieperd..

Waar het hart vol van is, loopt de mond van over .
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:06:39 #121
38396 mazaru
pi_50158625
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:

Nee hoor, dat heeft die net uitgebreid verteld en voorgedaan.
pi_50158640
Hondekop geeft wat tips om Jaap te treiteren.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:07:01 #123
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158641
Amanda - De regels hier slaan nergens op, Jaap gaf mij een duw toen we opkwamen bij Jensen, maar daar wordt niks mee gedaan.
Amanda heeft de kaart van de camera van Jaap kapot gebeten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:07:04 #124
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50158646
amanda had jaap zn geheugenkaartje van zn camera gemold
pi_50158650
Die vuile criminele hondekop bemoeit zich met het spel!
pi_50158660
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef AnTjUh het volgende:
amanda had jaap zn geheugenkaartje van zn camera gemold
pff al die fotos zijn toch op kingjaap.nl te vinden...
pi_50158661
Die lachende kutstem van Dellie ben ik alweer zat......
pi_50158674
Hans geeft speeltips..
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:08:00 #129
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158676
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
Hondekop geeft wat tips om Jaap te treiteren.
Computer sabboteren en iedere dag een ei op z'n kop kapot slaan.
pi_50158678
Hondekop
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 12:08:20 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_50158690
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Mokum020 het volgende:
Die lachende kutstem van Dellie ben ik alweer zat......
Gevolgd door die kutstem van zwabberhoer.
― Mark Twain
pi_50158693
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

De vergelijking met Bokito is wel heel erg treffend inderdaad.
Ik dacht dat Bokito juist geen bergggorilla is: Bokito is groter. Berggorilla's zijn kleiner en compacter.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:09:01 #133
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50158712
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Lobasca het volgende:
Hans geeft speeltips..
tip 1 zet je (honde)pokerface op
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 12:09:37 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_50158731
Het is dus duidelijk dat zwabberhoer het door heeft gegeven over de gitaar van Wifebeater.
― Mark Twain
pi_50158733
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Gevolgd door die kutstem van zwabberhoer.
Je bent me net voor........geluid staat al uit
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:09:43 #136
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50158734
brian: huub dit huub dat huub huub huub huub huub
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 12:09:53 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_50158741
MUTE
― Mark Twain
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:10:12 #138
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50158758
Heeft Huub eigenlijk aangifte gedaan van de verdwijning van z'n site? Ik zou wel onderzocht willen hebben of het van binnen of iemand van buiten is geweest. Ik heb ook verschillende sites en vind het geen prettig idee dat er een lijpo is die sites zomaar verwijderd.
Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
Brian is gewoon zielig.
pi_50158767
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
praatjes praatjes praatjes...
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:10:31 #141
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50158768
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat zwabberhoer het door heeft gegeven over de gitaar van Wifebeater.
dan is het geoorloofd dat palma de klappen vangt met de gitaar
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:10:44 #142
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50158777
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Dark het volgende:

[..]

Computer sabboteren en iedere dag een ei op z'n kop kapot slaan.
AUB! Laat haar dat uitvoeren.. Jaap die pakt haar zo gigantisch terug
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:10:55 #143
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158782
Palma, Natas en Eric hebben snode plannen, heb niet gehoord waarover.

Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.

Brottha, ik ram hem zoooooooooo vaak op 1 plek!
pi_50158840
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:

Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.

De bedreigingen en hints naar geweld uit de BAN hoek beginnen met de dag toe te nemen. Misschien een idee voor achter om er eens een psycholoog op los te laten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:12:37 #145
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50158845
quote:
...

brian krijgt dagelijks de kans en dan durft hij niet
pi_50158847
En nu weer dat stomme sporten, wat voegt dat eigenlijk toe in een mensenleven? Pak de fiets, neem de trap, speel met je kids stoeprandje.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:13:08 #147
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158858
Palma, Eric en Natas brengen allerlei persoonlijke eigendommen naar achter.

Huub moet lachen.
pi_50158876
Mitch belt Amanda...
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:14:19 #149
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158903
Mitch belt Amanda en ze mogen het alleen over werk hebben.
pi_50158910
quote:

brottha ik drukte um zo lekker in amanda dr poepertje, voelde zo fijn brothaa, ik ben de man van het huis brother
pi_50158920
Vraagje van Amanda: Laatste keer vond ze niet helemaal lekker gaan. Ze wil weten hoe Mitch over haar denkt.
pi_50158926
Sjezussssssssssssss Dellie belt met Mitch....

"Ik ben een relatie begonnen".....hahahaha
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:15:23 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50158941
Amanda wil Mitch liever dan Brian
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50158946
Mitch: ga je dan de relatie verbreken?
Amanda: speelt wel een rol bij mij.

hahaha!
Go hard or go home
pi_50158947
Die bedreigingen van BAN worden met de dag triester en lachwekkender.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:15:39 #156
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50158957
amanda wil eventueel de relatie met brian verbreken om mitch
whahahahahah kan brian dit filmpie ook ff terugkijken
pi_50158963
Hahah die Amanda zal echt haar neukertje Brian niet opgeven hoor
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:15:58 #158
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50158965
Amanda vond het de laatste keer niet zo lekker gaan. Mitch, hoezo, je bent toch happily in love?

Mitch - ongeacht mijn mening ga je toch die relatie niet verbreken?

Aman - Weet ik niet.
pi_50158967
"Hoe voelt het voor je hoe ik nu met Brian omga?"
pi_50158968
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef AnTjUh het volgende:
amanda wil eventueel de relatie met brian verbreken om mitch
whahahahahah kan brian dit filmpie ook ff terugkijken
Wellicht als die bij Jensen zit.
pi_50158977
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Meganog het volgende:
Mitch belt Amanda...
echt wat een doos, ze gaat met brain en wil nu weten wat mitch voor amanda voelt.. wat een vraag....
als ze hem zo leuk vind, stopt ze met brain en gaat ze dr eigen gang.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:16:29 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50158985
quote:
Doet me denken aan de Black Knight uit Monthy Python's Holy Grail

Oh. Oh, I see. Running away, eh? You yellow bastards! Come back here and take what's coming to you. I'll bite your legs off!

pi_50158990
Mitch legt z'n gevoelens opzij als hij Amanda met Brian ziet. Dan is hij gewoon butler.
Amanda: maar je voelt dan wel iets.
Mitch: nee

Die Mitch speelt het leuk! Go Mitch!!
Go hard or go home
pi_50159002
Mitch pakt zijn momentjes wel...hij doelt echt niet op de momentjes met Amanda maar wel op zijn tv-momentjes
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:17:24 #165
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159014
hiephoi
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:17:29 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159016
Amanda: "Jongens vind ik ook zo moeilijk"
Mitch: "Dan begin je toch iets met Melissa"
Amanda: "Of iets met dieren ofzo"
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:17:40 #167
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50159022
amanda zoekt bevestiging dat mitch haar leuk vind
pi_50159028
A: "Vindt jij mij erg leuk?"
M: "Ik vind je erg leuk".
pi_50159038
Amanda: Vind jij mij leuk?
Mitch: ik vind jou heel leuk!!
Go hard or go home
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:18:07 #170
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50159042
Aman - omdat ik jou heel erg leuk vind, heb ik met Melisa gesproken.

Mitch - omdat jij een relatie met Brian hebt, trek ik meer op met de anderen, dat geeft toch niet?

Mitch vindt Amanda heeeeeeeeeel erg leuk.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:18:07 #171
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159043
Mitch vind Amanda wel heel erg leuk en is er morgen weer..... Brian slaapt vanavond naast Natasia?

"Vind je mij leuk"?
M: : Ja, ik vind je leuk"
A: "Nou........de nagelstyliste komt dus ik ga mijn nagels laten doen"...
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:18:38 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159053
Brian is dus gewoon tweede keus, maar Amanda kan niet zonder vriend.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:19:15 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159067
Dat Amanda en Jaap elkaar bijna de kleedkamer uit hebben gerost was dus nog echt waar ook. Ik dacht echt dat dat een geintje was.
pi_50159083
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Schat, ik laat het verslag wel aan jou over...
pi_50159097
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Dat Amanda en Jaap elkaar bijna de kleedkamer uit hebben gerost was dus nog echt waar ook. Ik dacht echt dat dat een geintje was.
Ik dacht ook dat er nauwelijks wat gebeurd was, en meer was om stemming te maken. Maar niet dus.
pi_50159102
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Zeg me dat ie het niet meent, ik had hem hoger ingeschat
pi_50159113
Mitch is wel OK, tenminste als hij het speelt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:20:37 #179
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159120
Ik heb me altijd verbaasd dat Amanda een 'relatie' is begonnen met Brian terwijl ze een paar dagen daarvoor nog zo leuk met Mitch was.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:21:08 #180
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50159140
Amanda zit vandaag niet zo lekker in haar vel, maar Mitch vrolijkt haar wel op.
pi_50159178
M: "Jij gaat gewoon het huis winnen voor ONS...een liefdesnestje"....

Sjezussssssssssss
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:22:36 #182
175331 Liess
Liess.nl
pi_50159192
quote:

[..]

quote:
Weet je nog die oogkleppen?
pi_50159197
Wat een gelul allemaal, maar zolang iemand Brian kan dwarszitten vind ik het allemaal best.
pi_50159202
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Mokum020 het volgende:

Sjezussssssssssss
Tis echt niet te geloven!!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:23:08 #185
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50159203
Mitch - Jij gaat toch het huis winnen voor ons?

Aman - Het wordt dan wel roze met swarovski stenen!
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:23:09 #186
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50159204
amanda is helemaal van de kook door het gesprek
ze gaat ff een sigaret pakken
pi_50159205
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Zeg me dat ie het niet meent, ik had hem hoger ingeschat
Hij meent er ook geen flikker van. Hij speelt het spelletje leuk mee. Het is ook een leuke verhaallijn natuurlijk.
Go hard or go home
pi_50159229
Ik vind Mitch in beide gevallen niet meer leuk...als hij Amanda lulverhaaltjes verkoopt en ook als hij het onverhoopt allemaal zou menen
pi_50159236
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij meent er ook geen flikker van. Hij speelt het spelletje leuk mee. Het is ook een leuke verhaallijn natuurlijk.
Als íe d'r flink te kakken zet, heeft ze het helaas nog niet door.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50159240
Ik hoop dat Dellie dit gesprek aan Brain verteld en dat ie helemaal doordraait...
pi_50159243
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Schat, ik laat het verslag wel aan jou over...
Jij kan haar stem niet meer horen en daarom vind jij dat ik mijn poezelige oortjes en vingers daarvoor moet lenen.
Go hard or go home
pi_50159250
Hoop echt dat Mitch Brian helemaal para gaat maken
pi_50159268
Amanda maakt ziochzelf wijs dat Mitch echt gek op haar is en verdrietig dat ze nu met Brian is.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:25:15 #194
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159272
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoop dat Dellie dit gesprek aan Brain verteld en dat ie helemaal doordraait...
Hoezo aan Brian vertellen.... ze verteld nu toch alles al aan Natasia?
pi_50159287
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Jij kan haar stem niet meer horen en daarom vind jij dat ik mijn poezelige oortjes en vingers daarvoor moet lenen.
DAT is pas liefde....
pi_50159289
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Ecila111 het volgende:
Mitch is wel OK, tenminste als hij het speelt.
precies, als hij haar echt leuk vindt dan is het een sukkel. En hopelijk zegt dat over mij dat ik een hekel heb aan types zoals Amanda. Geen greintje eigenwaarde, jammer.
pi_50159291
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Ik weet niet meer waar ik op val, jongens, meisjes, dieren
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:25:59 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159295
Amanda kan echt niet zonder jongen, daarom neemt ze nu genoegen met een tweede keus (Brian).
pi_50159298
Hoelang zal het duren voordat Natasia met de scoop naar Brian rent?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50159299
Eric raadt Amanda aan om even geen vriendje te nemen.

Nou, dat advies gaat werken hoor.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:26:03 #202
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50159301
het eenden opduikteam is aktief bezig de pruik boven water te halen

pi_50159309
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Mokum020 het volgende:

Sjezussssssssssss
Rooooooose met swarovski steentjes...
pi_50159312
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Hoezo aan Brian vertellen.... ze verteld nu toch alles al aan Natasia?
Ja dat is inderdaad hetzelfde........
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:26:44 #205
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50159322
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
Eric raadt Amanda aan om even geen vriendje te nemen.

Nou, dat advies gaat werken hoor.
dat gaat zeker wel een uurtje lukken denk ik
pi_50159323
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Meganog het volgende:
Amanda maakt ziochzelf wijs dat Mitch echt gek op haar is en verdrietig dat ze nu met Brian is.
Vind Mitch gewetenloos om iemand zo glashard in de zeik te nemen
pi_50159324
Nou, die is niet meer van haar roze wolk af te knallen. Natasia weet het inmiddels ook dus het duurt niet lang eer Brian op de hoogte is.
Go hard or go home
pi_50159350
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan echt niet zonder jongen, daarom neemt ze nu genoegen met een tweede keus (Brian).
daar is ze altijd wel eerlijk in geweest, ze is nog nooit zonder relatie geweest. Dat kan ze niet.
pi_50159352
Hahah mooi Natasia wilt Brian en Amanda natuurlijk ook uit elkaar hebben!
Die wilt alle aandacht van Brian
pi_50159353
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
het eenden opduikteam is aktief bezig de pruik boven water te halen

[afbeelding]
Go hard or go home
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:28:05 #211
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50159356
Aman vindt het heel erg moeilijk, want ze vindt Brian ook leuk.

(Mitch vindt ze eigenlijk leuker)

Aman vindt keuzes maken moeilijk, volgens Natas heeft Aman voor de veiligste manier gekozen door Brian te kiezen. Die ziet ze elke dag.

Volgens Natas zit ze in een verkeerde relatie.
pi_50159357
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef farceman het volgende:
Hahah die Amanda zal echt haar neukertje Brian niet opgeven hoor
Dat hoeft ook niet, dan neukt ze hem gewoon, maar zonder relatie.
Zo denkt Amanda denk ik.
Goedemorgen :W
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:28:05 #213
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159359
Natasia; Je weet wat Mitch gezegd heeft. Hij zou nooit zoenen met iemand in het huis als ie die niet leuk vind.
pi_50159391
De relatie met Brian gaat supergoed volgens het pantoffeldiertje...
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:29:22 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50159395
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

Vind Mitch gewetenloos om iemand zo glashard in de zeik te nemen
Gewetens moeten afgegeven worden aan de poort van DGK.
pi_50159396
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef Dark het volgende:
Aman vindt het heel erg moeilijk, want ze vindt Brian ook leuk.

(Mitch vindt ze eigenlijk leuker)

Aman vindt keuzes maken moeilijk, volgens Natas heeft Aman voor de veiligste manier gekozen door Brian te kiezen. Die ziet ze elke dag.

Volgens Natas zit ze in een verkeerde relatie.
Goh....Natasia ziet iets scherp...
pi_50159407
Ze zijn dus een relatie begonnen omdat zij en Brian het niet leuk vinden als zij met een ander gaan. Dat begrijp ik dus uit haar woorden. Lijkt me ook een goede basis.
Go hard or go home
pi_50159423
En Dellie wint de villa........

is die "dromenmevrouw" er nog? Misschien kan ze Dellie even uit de droom helpen...
pi_50159425
Ze vindt Mitch al die tijd leuk, maar neukt vrolijk door met Brian. Kuttekop dat ze er rondloopt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:30:48 #221
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159439
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
God wat is dat wijf dom........... en niet normaal meer......
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent maar ze verdient beter dan Brian.... Ik denk dat Mitch een veel lievere man voor haar is.... meer op gelijkwaardige basis. En niet zo'n para figuur die haar zg klaarstoomt voor Jensen waar ze dan in afgaat en Brian bijna d'r handen van d'r aftrekt ipv te steunen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:30:49 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159442
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef noekje het volgende:
Ze zijn dus een relatie begonnen omdat zij en Brian het niet leuk vinden als zij met een ander gaan. Dat begrijp ik dus uit haar woorden. Lijkt me ook een goede basis.
'Basis' en 'Amanda' gaan sowieso niet samen.
pi_50159443
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
God wat is dat wijf dom........... en niet normaal meer......
ik zit weer met verbazing te luisteren.

Mitch is niet verliefd op Amanda (heeft tie tegen Huub gezegd)
Maar dat is wel al een aantal weken geleden, het kan veranderd zijn natuurlijk (alhoewel, Mitch inschattende)
pi_50159446
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gewetens moeten afgegeven worden aan de poort van DGK.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:31:34 #225
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159457
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent ...
LOL... Daar druk je je nog heel voorzichtig uit
pi_50159458
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent maar ze verdient beter dan Brian.... Ik denk dat Mitch een veel lievere man voor haar is.... meer op gelijkwaardige basis. En niet zo'n para figuur die haar zg klaarstoomt voor Jensen waar ze dan in afgaat en Brian bijna d'r handen van d'r aftrekt ipv te steunen.
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Mitch op haar valt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:31:40 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50159460
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef mootie het volgende:
De relatie met Brian gaat supergoed volgens het pantoffeldiertje...

Supergoed als in: "Hij kleineert me, luistert niet naar me, speelt schoolmeester over me... Maar hey, hij neukt me wel. Dus ik heb een uitstekende relatie."
pi_50159464
Mitch is iig veel liever voor Amanda als Brian.

Dus ik zeg....... ga ervoor Mandel... slechter kan je er niet van worden.
pi_50159472
Ik geloof Brian wel maar het blijft een spel hier: Amanda
Oeps! Amanda gaat zich bezig houden met het spel en dat is geen slechte conclusie.
Brian lijkt soms echt vies van Amanda. Niet onterecht maar liefde kun je het niet noemen. Het lijkt wel strategie en een middel om te lozen.
Go hard or go home
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:33:08 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50159512
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef mootie het volgende:

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Mitch op haar valt.
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.
pi_50159517
Kom op Natas, als je gaat klessebessen doe dat dan even met Brian....
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:33:43 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159528
Tilly: "Ik denk dat jij Mitch spannender vindt omdat hij niet in het huis zit"
pi_50159529
Til, jij kent mij, wie denk jij dat ik leuker vindt?

pi_50159534
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Kom op Natas, als je gaat klessebessen doe dat dan even met Brian....
Die staat te popelen om dit door te brieven
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:34:13 #235
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159541
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Desii het volgende:
Mitch is iig veel liever voor Amanda als Brian.

Dus ik zeg....... ga ervoor Mandel... slechter kan je er niet van worden.
precies... ook al is ze niet echt slim.... niemand verdient Brian...
Amanda:Die antwoord heb ik al 3x gehoord
pi_50159552
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.
Mitch is ervan overtuigd dat Dellie de villa wint voor hun samen...dus daar gaat ie voor..
pi_50159553
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef akveor het volgende:

[..]

precies... ook al is ze niet echt slim.... niemand verdient Brian...
Hmmmm er zijn ook niet veel mensen die Amanda verdienen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:34:38 #239
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_50159554
quote:

[..]

Zeker weten .
pi_50159558
BRAIN WORD GEDUMPT OLEE OLEEEE!!!!
pi_50159561
quote:

[..]

Mitch lijkt me niet het type dat vrouwen manipuleert en vernedert, dus hij past niet bij Amanda.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:35:07 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50159571
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Meganog het volgende:
Til, jij kent mij, wie denk jij dat ik leuker vindt?

Als je denkt dat het niet dommer kan ...
pi_50159576
Tilly zegt tegen Amanda... je moet even nadenken

Amanda: kan ik niet.... héhé... in haar dommigheid is ze soms echt grappig
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 12:35:48 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_50159591
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
Ze vindt Mitch al die tijd leuk, maar neukt vrolijk door met Brian. Kuttekop dat ze er rondloopt.
Denk nog even terug aan Rogier en de break.
― Mark Twain
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:35:55 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50159594
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Mokum020 het volgende:

Mitch is ervan overtuigd dat Dellie de villa wint voor hun samen...dus daar gaat ie voor..
... acteert ie .
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:36:16 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159605
Tilly: "Het hoeft toch niet symmetrisch te zijn"
Amanda: "Okeeeeee"

(Wedden dat ze geen idee heeft wat symmetrisch is)
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:36:56 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159617
Amanda vindt Brian en Mitch twee extreem leuke jongens.
pi_50159628
Amanda:Brian en Mitch zijn allebei extreem leuke jongens
pi_50159630
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tilly: Ik denk dat je Mitch spannend vindt omdat hij niet in het huis zit
Amanda:Die antwoord heb ik al 3x gehoord
Sorry, kan het even niet laten, maar als ik jou zie schiet ik iedere keer weer in de lach, omdat ik dan moet denken aan die engerd, met die halve glasbak in zijn oren.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:37:23 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159634
Amanda: "Straks heb ik iets met Mitch en dan denk ik iedere keer aan Brian"
pi_50159640
Maar straks heb ik iets met Mitch en dan gaan mijn gedachten weer naar Brian.
pi_50159655
Amanda: ik ben toch niet slecht als ik meer mensen leuk vindt?
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:38:20 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159660
En Amanda's stem slaat nog steeds 10x over bij iedere zin
pi_50159690
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Sorry, kan het even niet laten, maar als ik jou zie schiet ik iedere keer weer in de lach, omdat ik dan moet denken aan die engerd, met die halve glasbak in zijn oren.
Mr.wannabe Tupac
pi_50159696
Is natasia al naar Brian? Heb op 1 en 2 alleen het huis in beeld.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:39:48 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159697
Wat is er dan mis met Mitch?? Er moet dus nog iets heel erg mis zijn met Mitch, want Amanda valt altijd op hele foute jongens.
pi_50159698
Amanda houdt echt van Brianaal
pi_50159701
"Ik hou ook van Brian"...........
pi_50159713
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
En Amanda's stem slaat nog steeds 10x over bij iedere zin
Ik kan er niet meer naar luisteren, die domme lach ook zo irritant
pi_50159719
Over wie hebben Amanda en Tilly het nu?
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:41:40 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50159742
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Over wie hebben Amanda en Tilly het nu?
Iemand van de productie die in de tuin loopt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_50159806
We zien straks wel of Brians hoofd strak staat, weten we precies of hij het weet
pi_50159811
Amanda vergelijkt Brian met Mitch: ze zijn allebei spontaan, leuk om te zien, aardig, lief...
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:44:35 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50159838
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmm er zijn ook niet veel mensen die Amanda verdienen.
Ze is verknipt... maar niet vals en gemeen van nature denk ik.... het is gewoon PC Hooft Trash...
Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
We zien straks wel of Brians hoofd strak staat, weten we precies of hij het weet
Duurt me veel te lang. Ik wil hem NU para zien.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50159846
Nou Til, ik vind wel dat Amanda nu heel rap moet kiezen eigenlijk. Nu neemt ze iedereen in de maling.
pi_50159856
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Liess het volgende:

[..]

[..]

Weet je nog die oogkleppen?
Natasia eruit en Huub eruit.
Kan ik mee leven.
Fuck Henk en Ingrid
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 12:45:40 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_50159874
Dellie: Je levensomgeving is heel anders dan in DGK.
― Mark Twain
pi_50159921
waarom maar 2 streams.....
pi_50159926
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze is verknipt... maar niet vals en gemeen van nature denk ik....
Ze is enorm primair, in alles. Dat komt omdat ze gewoon niet denkt. Dat kan ze gewoon écht niet. Ze doet dat wat haar gevoel zegt en ze zegt dingen die ze thuis en in haar omgeving heeft geleerd.
Go hard or go home
pi_50159929
Amanda zou ze thuis een soort uitproberen, met Mitch naar de Efteling en met Brian een weekendje weg.
Ik zou passen als man zijnde.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:48:22 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50159971
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
Nou Til, ik vind wel dat Amanda nu heel rap moet kiezen eigenlijk. Nu neemt ze iedereen in de maling.
Het mooie is dat ze zich de moeite in feite kan besparen, want zowel Brian als Mitch zien Amanda buiten de kooi meteen niet meer staan. Gegarandeerd.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:49:24 #273
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160014
Amanda: "Er gaat vanalles door mijn hoofd"

Lucht, denk ik.
pi_50160036
Met welke site kan ik makkelijk zonder inloggen een foto uploaden?
pi_50160038
Tilly geeft prima adviezen, maar het is zinloos.
pi_50160046
whahaha... ik moet toch wel lachen om Amanda

Ze vind dit echt een issue

(Tilly is echt een toppertje.... ze neemt Amanda echt serieus... ik had al lang krom gelegen onder mijn buro)
pi_50160067
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het mooie is dat ze zich de moeite in feite kan besparen, want zowel Brian als Mitch zien Amanda buiten de kooi meteen niet meer staan. Gegarandeerd.
Ben ik erg ouderwets als ik het echt sloerig vindt als ze gewoon zo doorgaat? Vanavond ligt ze op zeker weer te wippen met Brian, terwijl ze Mitch leuk vindt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:50:56 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160069
Amanda wil dat Tilly de beslissing voor haar neemt. Tilly maakt haar nu duidelijk dat dat zo niet werkt.
pi_50160083
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef carpediem23 het volgende:
tinypic
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:51:51 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160095
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Ben ik erg ouderwets als ik het echt sloerig vindt als ze gewoon zo doorgaat? Vanavond ligt ze op zeker weer te wippen met Brian, terwijl ze Mitch leuk vindt.
Dat zal wel vaker gebeuren denk ik. Veel mensen hebben een relatie terwijl ze iemand anders stiekem leuker vinden.
pi_50160105
Amanda:Ik heb gewoon een hartstikke leuke vriend, met hem is niets mis
pi_50160107
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zal wel vaker gebeuren denk ik. Veel mensen hebben een relatie terwijl ze iemand anders stiekem leuker vinden.
Maar dit is superopenlijk, Mitch ziet haar bij wijze van spreke met Brian neuken!
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:52:18 #283
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50160108
Amanda doet meestal zo van - ik zie wel wat er van komt - maar dat gaat altijd mis.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:52:35 #284
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160117
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef carpediem23 het volgende:
http://www.geekimages.com/index.php?action=upload
pi_50160118
caps aub
Goedemorgen :W
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:52:42 #286
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50160122
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
whahaha... ik moet toch wel lachen om Amanda

Ze vind dit echt een issue

(Tilly is echt een toppertje.... ze neemt Amanda echt serieus... ik had al lang krom gelegen onder mijn buro)
Natuurlijk is dit een issue... het is nog maar kort geleden dat ze officieel bakvis was.
Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit een issue... het is nog maar kort geleden dat ze officieel bakvis was.
Die is nooit bakvis geweest, op dr 8e haar haar geblondeerd, op de 12e alleen op vakantie naar Lloret....
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:54:57 #288
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50160186
Amanda ergerde zich in het begin nog wel aan dingen van Brian, maar Brian werkt hard aan die dingen en dat vindt ze goed.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:56:08 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50160235
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
Amanda ergerde zich in het begin nog wel aan dingen van Brian, maar Brian werkt hard aan die dingen en dat vindt ze goed.
Waar werkt ie dan zo hard aan?
pi_50160259
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
Ik kijk nu even geen streams maar heb wel lol met de droge samenvattingen die je geeft van alle onzin die er uit de mond van Amanda komt
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_50160266
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Momenteel aan het uiten van zijn agressie
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:57:44 #292
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50160293
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens Amanda aan "dingen"
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:58:22 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160308
Amanda zegt nog even dat ze Huub nooit wil.
pi_50160324
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef blomst het volgende:
caps aub
pi_50160326
Amanda: Ik zat beneden te dansen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:58:55 #296
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160330
DIE STEM ....
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:59:49 #297
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50160367
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt nog even dat ze Huub nooit wil.
opvallend hoe vaak ze dat wel niet moet benadrukken voor zichzelf.
pi_50160381
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
DIE STEM ....
De combinatie van stemmen op stream 1 trekt ook geen volle zalen
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:00:18 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50160384
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:01:26 #300
16701 scanman01