Ik kan het me voorstellen, Jensen laat geen spaan van haar heelquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt dat iedereen nog een keer naar Jensen moet. Natas gaat ECHT NIET en zeker niet met Lieke.
Dat zit er ook dik inquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dat Huub zegt dat hij en Huub naar Jensen toegaan...
wat ben jij toch lekker ordinair, haha.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is maar goed dat Jaap niet naar Life & Cooking is gegaan..die had letterlijk Irene d'r kleding ondergekotst en in d'r bek zitten schijten terwijl hij Carlo fiste.
Hij heeft ervaring in dat soort zaken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef Meganog het volgende:
Hondekop weet niets zogenaamd, maar heeft van alles 'gehoord'...
Trekt het niveau van gisteravond niet recht denk. Beschamend, heb het niet af kunnen zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dat Huub zegt dat hij en Huub naar Jensen toegaan...
In zijn fantasiewereld zeker, want zoals ik het heb gezien, lijkt het niet op de versie van Brrrrrrrrrquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef getl0st het volgende:
Brian heel stoer.. even vertellen wat hij allemaal heeft meegemaakt
Hij heeft wat weg van een berggorilla.quote:
De vergelijking met Bokito is wel heel erg treffend inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van een berggorilla.
Waar het hart vol van is, loopt de mond van overquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
Brian vergeet te melden dat ie Jaap en Huub van de ligstoel af heeft gekieperd..
Huub dit, Huub dat, Huub zus en Huub zo...![]()
Nee hoor, dat heeft die net uitgebreid verteld en voorgedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
Brian vergeet te melden dat ie Jaap en Huub van de ligstoel af heeft gekieperd..
Huub dit, Huub dat, Huub zus en Huub zo...![]()
pff al die fotos zijn toch op kingjaap.nl te vinden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef AnTjUh het volgende:
amanda had jaap zn geheugenkaartje van zn camera gemold
Computer sabboteren en iedere dag een ei op z'n kop kapot slaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
Hondekop geeft wat tips om Jaap te treiteren.
Gevolgd door die kutstem van zwabberhoer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Mokum020 het volgende:
Die lachende kutstem van Dellie ben ik alweer zat......![]()
Ik dacht dat Bokito juist geen bergggorilla is: Bokito is groter. Berggorilla's zijn kleiner en compacter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vergelijking met Bokito is wel heel erg treffend inderdaad.
tip 1 zet je (honde)pokerface opquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Lobasca het volgende:
Hans geeft speeltips..
Je bent me net voor........geluid staat al uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevolgd door die kutstem van zwabberhoer.![]()
Brian is gewoon zielig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
brian: huub dit huub dat huub huub huub huub huub
praatjes praatjes praatjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
brian: huub dit huub dat huub huub huub huub huub
dan is het geoorloofd dat palma de klappen vangt met de gitaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat zwabberhoer het door heeft gegeven over de gitaar van Wifebeater.
AUB! Laat haar dat uitvoeren.. Jaap die pakt haar zo gigantisch terugquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Computer sabboteren en iedere dag een ei op z'n kop kapot slaan.
De bedreigingen en hints naar geweld uit de BAN hoek beginnen met de dag toe te nemen. Misschien een idee voor achter om er eens een psycholoog op los te laten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
Palma, Natas en Eric hebben snode plannen, heb niet gehoord waarover.
Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.
Brottha, ik ram hem zoooooooooo vaak op 1 plek!
brian krijgt dagelijks de kans en dan durft hij nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
...
Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.
brottha ik drukte um zo lekker in amanda dr poepertje, voelde zo fijn brothaa, ik ben de man van het huis brotherquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
Palma, Natas en Eric hebben snode plannen, heb niet gehoord waarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |