Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Natas: ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn familie. Elk botje in je lijf gebroken..heerlijk heerlijk!
Oh please, wat heb ik hier een hekel aan.
En dan een vreugdedansje op zijn verrotte lijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Natas: ik zou jou zo graag in elkaar laten rossen door mijn familie. Elk botje in je lijf gebroken..heerlijk heerlijk!
Een nieuwe act in Cirque du Punani: De Gapende Doosquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:21 schreef CHAOS_ het volgende:
Moet Amandelletje vandaag naar een circus optreden? Ziet er weer niet uit wat ze aanheeft.
verrotte familie zei ze zelf al.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
''Dan gaan we dansen op jouw lijk''quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
Daar wordt niets aan gedaan denk ik.. of Huub moet officiëel aangifte doen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.
Dat vraag ik me ook af, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Alwéer een bedreiging naar Huub, wanneer word dát eens bestraft.
Als een imam zoiets zegt wordt hij het land uitgezet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaan
Nee idd, + Het is Huub, dan mag het sowieso allemaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar wordt niets aan gedaan denk ik.. of Huub moet officiëel aangifte doen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven.
:
Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef 2live het volgende:
natas maakt zich erg druk over het feit dat ze Ton heeft zien lopen met een andere vrouw.
Ze heeft ook gezegd ; straks ben ik hier weg en dan.....
De vrouw had een' simpel jurkje' aan en een truitje om haar middel.
Het kan geen toeval zijn dat ze dat heeft gezien, zegt ze.
De relatie tussen Natasia en Wilgo is volgens mij van meet af aan al een farce. Als zij uit de kooi komt, is Wilgo gevlogen, schat ik zo in. Dan mag ze zelf weer haar kinderen opvoeden en zit zijn taak erop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilgo hier uit haalt? Hij is toch niet zo naief dat hij denkt dat hij nog een relatie heeft met Natasia zodra ze thuis is? Dan dumpt ze hem..bedankt voor het oppassen op mijn kutkinderen maar ik neuk nu met de klusjesman...DAG. Wat? Ik zei ik lust je rauw Wilgo! Ik lust je rauw! Ik heb die 2 kinderen uit mijn kut zitten schijten..jij hebt ze slechts een jaar opgevoed. Kortom..je bent poep aan mijn wibra-schoen.
Wilgo krijgt gewoon een financiele tegemoedkoming van JDM
en toch vind ik dat beter dan dat ze op haar handen en knieën gaat zitten met haar kont naar de gast toe. Dat is nl ook een manier om gasten te ontvangen in de wereld waarin Amanda leeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef mootie het volgende:
Amanda ontvangt weer eens bezoek, liggen op haar rug op de bank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |