Wellicht als die bij Jensen zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef AnTjUh het volgende:
amanda wil eventueel de relatie met brian verbreken om mitch
whahahahahah kan brian dit filmpie ook ff terugkijken
echt wat een doos, ze gaat met brain en wil nu weten wat mitch voor amanda voelt.. wat een vraag....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Meganog het volgende:
Mitch belt Amanda...
Doet me denken aan de Black Knight uit Monthy Python's Holy Grailquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Dark het volgende:
Brian wil zoooooooooo graag in de ring met Huub, desnoods met z'n handen vast gebonden.
Schat, ik laat het verslag wel aan jou over...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda: Vind jij mij leuk?
Mitch: ik vind jou heel leuk!!
Ik dacht ook dat er nauwelijks wat gebeurd was, en meer was om stemming te maken. Maar niet dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Dat Amanda en Jaap elkaar bijna de kleedkamer uit hebben gerost was dus nog echt waar ook. Ik dacht echt dat dat een geintje was.
Zeg me dat ie het niet meent, ik had hem hoger ingeschatquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda: Vind jij mij leuk?
Mitch: ik vind jou heel leuk!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Messen in de rug en benzine in de aderen vergeten zeker?
Weet je nog die oogkleppen?quote:Ik vind sowieso dat naast geweld ook zulke bedreigingen bestraft moeten worden, wie ze ook doet.
Tis echt niet te geloven!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Mokum020 het volgende:
M: "Jij gaat gewoon het huis winnen voor ONS...een liefdesnestje"....
Sjezussssssssssss![]()
![]()
Hij meent er ook geen flikker van. Hij speelt het spelletje leuk mee. Het is ook een leuke verhaallijn natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeg me dat ie het niet meent, ik had hem hoger ingeschat![]()
Als íe d'r flink te kakken zet, heeft ze het helaas nog niet door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij meent er ook geen flikker van. Hij speelt het spelletje leuk mee. Het is ook een leuke verhaallijn natuurlijk.
Jij kan haar stem niet meer horen en daarom vind jij dat ik mijn poezelige oortjes en vingers daarvoor moet lenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, ik laat het verslag wel aan jou over...![]()
![]()
Hoezo aan Brian vertellen.... ze verteld nu toch alles al aan Natasia?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoop dat Dellie dit gesprek aan Brain verteld en dat ie helemaal doordraait...![]()
DAT is pas liefde....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij kan haar stem niet meer horen en daarom vind jij dat ik mijn poezelige oortjes en vingers daarvoor moet lenen.
precies, als hij haar echt leuk vindt dan is het een sukkel. En hopelijk zegt dat over mij dat ik een hekel heb aan types zoals Amanda. Geen greintje eigenwaarde, jammer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Ecila111 het volgende:
Mitch is wel OK, tenminste als hij het speelt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Ik weet niet meer waar ik op val, jongens, meisjes, dieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |