Rooooooose met swarovski steentjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Mokum020 het volgende:
M: "Jij gaat gewoon het huis winnen voor ONS...een liefdesnestje"....
Sjezussssssssssss![]()
![]()
Ja dat is inderdaad hetzelfde........quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo aan Brian vertellen.... ze verteld nu toch alles al aan Natasia?
dat gaat zeker wel een uurtje lukken denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
Eric raadt Amanda aan om even geen vriendje te nemen.
Nou, dat advies gaat werken hoor.
Vind Mitch gewetenloos om iemand zo glashard in de zeik te nemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Meganog het volgende:
Amanda maakt ziochzelf wijs dat Mitch echt gek op haar is en verdrietig dat ze nu met Brian is.
daar is ze altijd wel eerlijk in geweest, ze is nog nooit zonder relatie geweest. Dat kan ze niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan echt niet zonder jongen, daarom neemt ze nu genoegen met een tweede keus (Brian).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
het eenden opduikteam is aktief bezig de pruik boven water te halen
[afbeelding]
Dat hoeft ook niet, dan neukt ze hem gewoon, maar zonder relatie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef farceman het volgende:
Hahah die Amanda zal echt haar neukertje Brian niet opgeven hoor
Gewetens moeten afgegeven worden aan de poort van DGK.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind Mitch gewetenloos om iemand zo glashard in de zeik te nemen
Goh....Natasia ziet iets scherp...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef Dark het volgende:
Aman vindt het heel erg moeilijk, want ze vindt Brian ook leuk.
(Mitch vindt ze eigenlijk leuker)
Aman vindt keuzes maken moeilijk, volgens Natas heeft Aman voor de veiligste manier gekozen door Brian te kiezen. Die ziet ze elke dag.
Volgens Natas zit ze in een verkeerde relatie.
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent maar ze verdient beter dan Brian.... Ik denk dat Mitch een veel lievere man voor haar is.... meer op gelijkwaardige basis. En niet zo'n para figuur die haar zg klaarstoomt voor Jensen waar ze dan in afgaat en Brian bijna d'r handen van d'r aftrekt ipv te steunen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
God wat is dat wijf dom........... en niet normaal meer......
'Basis' en 'Amanda' gaan sowieso niet samen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef noekje het volgende:
Ze zijn dus een relatie begonnen omdat zij en Brian het niet leuk vinden als zij met een ander gaan. Dat begrijp ik dus uit haar woorden. Lijkt me ook een goede basis.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
God wat is dat wijf dom........... en niet normaal meer......
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewetens moeten afgegeven worden aan de poort van DGK.
LOL... Daar druk je je nog heel voorzichtig uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent ...
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Mitch op haar valt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het een gevoelswijffie.... niet bijster intelligent maar ze verdient beter dan Brian.... Ik denk dat Mitch een veel lievere man voor haar is.... meer op gelijkwaardige basis. En niet zo'n para figuur die haar zg klaarstoomt voor Jensen waar ze dan in afgaat en Brian bijna d'r handen van d'r aftrekt ipv te steunen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:29 schreef mootie het volgende:
De relatie met Brian gaat supergoed volgens het pantoffeldiertje...
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef mootie het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Mitch op haar valt.
Die staat te popelen om dit door te brievenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Kom op Natas, als je gaat klessebessen doe dat dan even met Brian....
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Desii het volgende:
Mitch is iig veel liever voor Amanda als Brian.
Dus ik zeg....... ga ervoor Mandel... slechter kan je er niet van worden.
Mitch is ervan overtuigd dat Dellie de villa wint voor hun samen...dus daar gaat ie voor..quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.
Hmmmm er zijn ook niet veel mensen die Amanda verdienen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
precies... ook al is ze niet echt slim.... niemand verdient Brian...
Zeker wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet ie ook niet. Daar durf ik allebei mijn handen én voeten voor in het vuur te steken. Mitch kan voldoende vrouwen krijgen die wél klasse en hersenen hebben, lijkt me.
Mitch lijkt me niet het type dat vrouwen manipuleert en vernedert, dus hij past niet bij Amanda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Meganog het volgende:
Til, jij kent mij, wie denk jij dat ik leuker vindt?
![]()
Denk nog even terug aan Rogier en de break.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
Ze vindt Mitch al die tijd leuk, maar neukt vrolijk door met Brian. Kuttekop dat ze er rondloopt.
... acteert iequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Mokum020 het volgende:
Mitch is ervan overtuigd dat Dellie de villa wint voor hun samen...dus daar gaat ie voor..
![]()
Sorry, kan het even niet laten, maar als ik jou zie schiet ik iedere keer weer in de lach, omdat ik dan moet denken aan die engerd, met die halve glasbak in zijn oren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tilly: Ik denk dat je Mitch spannend vindt omdat hij niet in het huis zit
Amanda:Die antwoord heb ik al 3x gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |