Mr.wannabe Tupacquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, kan het even niet laten, maar als ik jou zie schiet ik iedere keer weer in de lach, omdat ik dan moet denken aan die engerd, met die halve glasbak in zijn oren.![]()
Ik kan er niet meer naar luisteren, die domme lach ook zo irritantquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
En Amanda's stem slaat nog steeds 10x over bij iedere zin
Iemand van de productie die in de tuin looptquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Over wie hebben Amanda en Tilly het nu?
Ze is verknipt... maar niet vals en gemeen van nature denk ik.... het is gewoon PC Hooft Trash...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm er zijn ook niet veel mensen die Amanda verdienen.
Duurt me veel te lang. Ik wil hem NU para zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
We zien straks wel of Brians hoofd strak staat, weten we precies of hij het weet![]()
Ze is enorm primair, in alles. Dat komt omdat ze gewoon niet denkt. Dat kan ze gewoon écht niet. Ze doet dat wat haar gevoel zegt en ze zegt dingen die ze thuis en in haar omgeving heeft geleerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is verknipt... maar niet vals en gemeen van nature denk ik....
Het mooie is dat ze zich de moeite in feite kan besparen, want zowel Brian als Mitch zien Amanda buiten de kooi meteen niet meer staan. Gegarandeerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
Nou Til, ik vind wel dat Amanda nu heel rap moet kiezen eigenlijk. Nu neemt ze iedereen in de maling.
Ben ik erg ouderwets als ik het echt sloerig vindt als ze gewoon zo doorgaat? Vanavond ligt ze op zeker weer te wippen met Brian, terwijl ze Mitch leuk vindt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze zich de moeite in feite kan besparen, want zowel Brian als Mitch zien Amanda buiten de kooi meteen niet meer staan. Gegarandeerd.
tinypicquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef carpediem23 het volgende:
Met welke site kan ik makkelijk zonder inloggen een foto uploaden?
Dat zal wel vaker gebeuren denk ik. Veel mensen hebben een relatie terwijl ze iemand anders stiekem leuker vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik erg ouderwets als ik het echt sloerig vindt als ze gewoon zo doorgaat? Vanavond ligt ze op zeker weer te wippen met Brian, terwijl ze Mitch leuk vindt.
Maar dit is superopenlijk, Mitch ziet haar bij wijze van spreke met Brian neuken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal wel vaker gebeuren denk ik. Veel mensen hebben een relatie terwijl ze iemand anders stiekem leuker vinden.
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef carpediem23 het volgende:
Met welke site kan ik makkelijk zonder inloggen een foto uploaden?
Natuurlijk is dit een issue... het is nog maar kort geleden dat ze officieel bakvis was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
whahaha... ik moet toch wel lachen om Amanda
Ze vind dit echt een issue![]()
(Tilly is echt een toppertje.... ze neemt Amanda echt serieus... ik had al lang krom gelegen onder mijn buro)
Die is nooit bakvis geweest, op dr 8e haar haar geblondeerd, op de 12e alleen op vakantie naar Lloret....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit een issue... het is nog maar kort geleden dat ze officieel bakvis was.
Waar werkt ie dan zo hard aan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
Amanda ergerde zich in het begin nog wel aan dingen van Brian, maar Brian werkt hard aan die dingen en dat vindt ze goed.
Ik kijk nu even geen streams maar heb wel lol met de droge samenvattingen die je geeft van alle onzin die er uit de mond van Amanda komtquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
Amanda ergerde zich in het begin nog wel aan dingen van Brian, maar Brian werkt hard aan die dingen en dat vindt ze goed.
opvallend hoe vaak ze dat wel niet moet benadrukken voor zichzelf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt nog even dat ze Huub nooit wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |