gefeliciflapsteert!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
FiiiPooo*O*
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef BrandX het volgende:
naja, lekker bakkie dus!
[..]
gefeliciflapsteert!
En ik zeg: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en nu ga ik echt day break kijken!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef BrandX het volgende:
doeg allemaal! tot straks
voor mijn vijfde keuze.....?
maak ik de sixtet dan nog rond voor oA????
ja hoor, en wellicht nummer zeven er achter aaan![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef BrandX het volgende:
waarom niet nummer negen????
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef BrandX het volgende:
en tien is a winner for the night!
quote:
ruim dan even 9 posts op...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
omg![]()
Ik wil deze slowchat nog langer houden hoor
Het ergste is nog dat ik hier een hoop lol hebquote:
11quote:
zuipschuit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik hier een hoop lol heb![]()
gaat echt nergens over, I know, maar toch![]()
sorry, cross! zal het niet meer doen, maar had een wedje lopen met OAquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
omg:')
Ik wil deze slowchat nog langer houden hoor;(
carnaval... elfwerfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
11
ALAAAAFVastelaovend duurt nog ff, ,aar met 11 posts kom ik al helemaal in de stemming...
*pilsje opentrekt*
Dan ben je ook gemakkelijk te vermakenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry, cross! zal het niet meer doen, maar had een éénzijdig wedje lopen met OA![]()
Carnavalquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef OA het volgende:
[Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry, cross! zal het niet meer doen, maar had een éénzijdig wedje lopen met OA ]
whehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig is dat de oorzaak niet, anders zou ik namelijk geen foutloos woord meer kunnen typen
![]()
![]()
allemaal hetzelfde... die Limlandse feesten...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Carnaval
Vastelaovend(j)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pilsje erbij, vastelaovesmuziekje aan*![]()
1) vandaag welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan ben je ook gemakkelijk te vermaken:P
[..]
Ik zou niet durven:@Ze doet toch aan boksen?:o
Machtig mooi, zeg ik je, machtig mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde... die Limlandse feesten...![]()
![]()
quote:
Eensch is met OAquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde... die Limlandse feesten...:{w
vertel eens... wat is het eigenlijk...quote:
Hehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eensch! Carnavalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde... die Limlandse feesten...![]()
![]()
Oh je hebt een grote mond??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagdagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef BrandX het volgende:
anyways, day break, dat ging ik kijken.
dus toedels en tot laterz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
alweer....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef BrandX het volgende:
anyways, day break, dat ging ik kijken.
dus toedels en tot laterz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het plaatsen van privé gegevens is niet toegestaanquote:
Vastelaovend (Nederlands: vastenavond) is het Rooms-Katholieke feest dat vooraf gaat aan de priode van 40 dagen vasten voor Pasen. Dit, van oorsprong drie dagen durende feest (zondag, maandag en dinsdag) is de laatste gelegenheid om nog eens flink uit de band te springen, alvorens 40 dagen te vasten. Deze drie dagen van plezier, muziek en bier staat alles op zijn kop, de stad wordt geregeerd door Prins Carnaval, de lokale politiek wordt in de optocht eens flink op de korrel genomen, en elke dag wordt er tot diep in de nacht gefeestquote:
Vastelaovend is cultuur ja. Het is een religieus volksfeest, zoals je in mijn post kunt lezen, dat diep verweven is met de cultuur in grote delen van het landquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er gingen op mijn studie serieus mensen klagen dat we een tentamen hadden op de dinsdag van CarnavalOmdat het cultuur is enzo!
Laat ze lekker daar blijven dan kom niet naar Utrecht als je niets wilt doen met carnaval!
Waarschijnlijk betreft het een oneerbaar voorstelquote:
Zie je..... heeft dus wel met carnaval te maken...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vastelaovend (Nederlands: vastenavond) is het Rooms-Katholieke feest dat vooraf gaat aan de priode van 40 dagen vasten voor Pasen. Dit, van oorsprong drie dagen durende feest (zondag, maandag en dinsdag) is de laatste gelegenheid om nog eens flink uit de band te springen, alvorens 40 dagen te vasten. Deze drie dagen van plezier, muziek en bier staat alles op zijn kop, de stad wordt geregeerd door Prins Carnaval, de lokale politiek wordt in de optocht eens flink op de korrel genomen, en elke dag wordt er tot diep in de nacht gefeest. De woensdag erna gaan alle gelovigen naar de kerk om een askruisje te halen bij meneer pastoor, en begint de vastentijd.
Tegenwoordig is de religieuze betekenis wat op de achtergrond geraakt. Vooral het plezier en het persifleren van het leven van alledag staan voorop, evenals het bier drinken. De tendens is ook dat carnaval steeds langer duurt. De zaterdag is er al stilletjesaan bijgekomen en ook de vrijdagavond wordt door sommigen al voorzichtigjes aangegrepen om te beginnen met feesten. Echter, vanaf 11-11 staan er al activiteiten op het programma, varierend van liedjes-avond, waar de carnavalshits van het komend seizoen gekozen worden, tot prinsenbals, waar Prins Carnaval uitkomt.
Alaaf!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
-lang verhaal over raar limbo/brabo volk dat zuipt onder het mom van 'geloof'
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef MPG het volgende:
kwartet?
Vastelaovend heet boven de rivieren carnavalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je..... heeft dus wel met carnaval te maken...![]()
Alles onder de rivieren is sowieso besmet...![]()
Heel mooi verwoord Frits!!!quote:
Moet jij nodig zeggen met je sextet van vandaagquote:
Je kan toch niet bannen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Het plaatsen van privé gegevens is niet toegestaan![]()
quote:
Jullie kunnen beide bieden.quote:
want?quote:
Hier wordt alles wat daar enigszins mee te maken heeft onder de noemer carnaval verpakt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Vastelaovend heet boven de rivieren carnaval![]()
![]()
![]()
Mijn eigen privé gegevens?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Het plaatsen van privé gegevens is niet toegestaan![]()
Dom maar toegestaan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn eigen privé gegevens?![]()
Whehe... mooi stukje cultuur is het welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Hier wordt alles wat daar enigszins mee te maken heeft onder de noemer carnaval verpakt...![]()
Eén pot nat dusch...![]()
Ik hoopte eigenlijk dat jij bereid zou zijn je mening wat te onderbouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Ik omschrijf blijkbaar zijn gedachten
Je moet er mee opgegroeid zijn....quote:
dat is not done hier...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij bereid zou zijn je mening wat te onderbouwen
Ik zeg ook niet dat ik daar niet bereid toe benquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij bereid zou zijn je mening wat te onderbouwen
Ik ben er ook pas sinds mijn 17e jaar echt mee begonnenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn eigen privé gegevens?![]()
Inderdaad, want dan staan we allemaal op de stoep voor koffiequote:
Zou je je mening dan eens willen onderbouwen, en zo ja dat ook doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik daar niet bereid toe ben
Absoluutquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, want dan staan we allemaal op de stoep voor koffie
Prima opvoeidng genoten dus!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas sinds mijn 17e jaar echt mee begonnen
Vanuit mijn opvoeding nooit meegekregen...
quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je je mening dan eens willen onderbouwen, en zo ja dat ook doen?
Agendapuntje liefde is nogal een eenzijdige monoloog mijnerzijds geworden, met antwoorden op jullie prnagende vragen...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben van mening dat mensen in het zuiden lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen, maar niet alles onder de noemer van het Katholieke geloof moeten laten vallen. Bedrijven en instellingen zijn dicht tijdens carnaval, ben ik geen voorstander van immers, de economie dient gewoon door te draaien.
Mensen die vanuit Brabant naar 'boven de rivieren' komen, moeten niet denken dat zij ook hier alles kunnen verstoren 'omdat het carnaval is'.
Kort gesteld: hou carnaval lekker ini het zuiden.
Dank voor uw aandacht! Voor vragen mail naar koffiesc@live.com .nl
Zoals ik al zei is de religieuze noot vcrijwel verdwenen, en gaat het vooral om de gezelligheid en het persifleren van het leven van alledag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben van mening dat mensen in het zuiden lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen, maar niet alles onder de noemer van het Katholieke geloof moeten laten vallen. Bedrijven en instellingen zijn dicht tijdens carnaval, ben ik geen voorstander van immers, de economie dient gewoon door te draaien.
Mensen die vanuit Brabant naar 'boven de rivieren' komen, moeten niet denken dat zij ook hier alles kunnen verstoren 'omdat het carnaval is'.
Kort gesteld: hou carnaval lekker ini het zuiden.
Dank voor uw aandacht! Voor vragen mail naar koffiesc@live.com
Mijn dakterras is groot genoeg en ik heb net een verse pot Euroshopper vriesdroogkoffie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, want dan staan we allemaal op de stoep voor koffie
Nou, in dat geval, het gaat bij mij best goed op dat gebiedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Agendapuntje liefde is nogal een eenzijdige monoloog mijnerzijds geworden, met antwoorden op jullie prnagende vragen...
Graag wil ik ditmaal een ander aan het woord laten
Dat snap ik ten volste!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de religieuze noot vcrijwel verdwenen, en gaat het vooral om de gezelligheid en het persifleren van het leven van alledag.
Verder draaien de grote bedrijven vaak gewoon door.Tevens bliojf ik met vastelaovend TEN ALLEN TIJDEN in Limburg, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelfs in Venlo. Ik wieger in die periode de provincie te verlaten
Dachten ze er maar allemaal zo over!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de religieuze noot vcrijwel verdwenen, en gaat het vooral om de gezelligheid en het persifleren van het leven van alledag.
Verder draaien de grote bedrijven vaak gewoon door.Tevens bliojf ik met vastelaovend TEN ALLEN TIJDEN in Limburg, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelfs in Venlo. Ik wieger in die periode de provincie te verlaten
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, het gaat bij mij best goed op dat gebied![]()
![]()
![]()
Nou idd! Niks mis mee met die knaap!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dachten ze er maar allemaal zo over!!![]()
Prima jongen die MPG![]()
Daarom studeer ik ook in eindhopven en niet in Dalluft of thwenthequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat snap ik ten volste!
Ook goed dat je daar blijft!Maar mensen die boven de rivieren studeren, moeten mijns inziens niet gaan zeuren over het feit dat er met carnaval geen rekening gehouden wordt! Zoals je zegt: de bedrijven zijn dus wel open, later met werken is het ook niet mogelijk om zomaar vrij te nemen.
Das langquote:
Wat is er aan de hand met je toetsenbord? Rare woorden de hele tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom studeer ik ook in eindhopven en niet in Dalluft of thwenthe
Neen, ik maak me er hier vanaf met een jantje van leiden, zodat ik meer tijd in een ander programma kan besteden (A)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met je toetsenbord? Rare woorden de hele tijd![]()
Gezopen?
ja, julie hadden laatst al gequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, het gaat bij mij best goed op dat gebied![]()
![]()
![]()
Multitasking ftwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen, ik maak me er hier vanaf met een jantje van leiden, zodat ik meer tijd in een ander programma kan besteden (A)
Ja, dat werd weer eens tijdquote:
Whehequote:
ikweetsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd zuur als het een tijd geenis
Nou, ik proefde niks hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al heel oud... vergeleken met jullie...quote:
Maakt het er niet minder jammer om!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al heel oud... vergeleken met jullie...![]()
viespeukquote:
Zuur kan best lekker zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe ik tochquote:
Moet jij zeggen!!quote:
jammer??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maakt het er niet minder jammer om!
Hoezo moet ik dat zeggen... ik sta al anderthalf jaar droogquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al heel oud... vergeleken met jullie...![]()
Maar wijsheid komt met de jaren!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ben ook niet piep meer.
Ik bedoel dat ik al 6,5 jaar een vriendin heb...quote:
Dat wil niet zeggen dat je geen viespeuk kan zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat zeggen... ik sta al anderthalf jaar droog![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.... ik bedoelde eigenlijk de andere 3 (Cross, Frits en MPG)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet piep meer.
hehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen viespeuk kan zijn
Right Frits!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wijsheid komt met de jaren!
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie dat ze niet allemaal gelijk zijn. Als je'm zelf even goed uitsnijdt kan ik het wel aanpassen.
Het bewijs dat hij dat wel degelijk is, heeft zich gisteren geopenbaard d.m.v. een bepaald filmpje in 'zijn' 128-topic...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen viespeuk kan zijn
Nee ik heb echt verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik al 6,5 jaar een vriendin heb...![]()
ws snap jij dat wel, maar wil je lollig doen...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ik heb echt verkeerd gelezen![]()
Wel leuke grap zie ik![]()
Ah, ik zie 'm staan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het bewijs dat hij dat wel degelijk is, heeft zich gisteren geopenbaard d.m.v. een bepaald filmpje in 'zijn' 128-topic...![]()
Oh, dus ik tel niet mee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.... ik bedoelde eigenlijk de andere 3 (Cross, Frits en MPG)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Zeker!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
En daar schipper ik tussen! Wel mooi die oplopende geboortejaren!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dus ik tel niet mee!
Niet als het jonkies, zonder levenservaring betreft!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dus ik tel niet mee!
Oh ik ken iemand die zulke opmerkingen serieus maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het wel verschijnen danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Ik was alleen nog bezig met het uitsnijden...
Uitsnedes heb ik @ werk.![]()
![]()
Koud kunsje om het voor mij ff te fixen.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
whehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het bewijs dat hij dat wel degelijk is, heeft zich gisteren geopenbaard d.m.v. een bepaald filmpje in 'zijn' 128-topic...![]()
Neuh...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef crossover het volgende:
Bedtijd?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niet als het jonkies, zonder levenservaring betreft!!
Hmmmm hmmm nou ja, als je het zo steltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[/spoiler]
Hmmmm hmmm nou ja, als je het zo stelt
Levenservaring ftw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hmmmm hmmm nou ja, als je het zo stelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[/spoiler]
Gelukkig niet. Vrouwen doen altijd zo moeilijk over allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
Zeker waar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Vrouwen doen altijd zo moeilijk over alles
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Vrouwen doen altijd zo moeilijk over alles
kleine jongetjes bedtijd!!quote:
whehe....quote:
quote:
Wacht maar als ik later groot benquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Over wijze oude mannen gesproken:
Gert-Jan Dröge overleden
Vond ik ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het altijd een mooie kerel!!![]()
Lekker bekakt ouwehoeren!![]()
RIP...![]()
eens. Moge hij rusten in vredequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het altijd een mooie kerel!!![]()
Lekker bekakt ouwehoeren!![]()
RIP...![]()
Whehe!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fapzequote:
truste en tot morgenquote:
Ik kijk alleen maar hoor!quote:
jij ook stiekem?quote:
Truste Crossquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
truste polly. Morgen oja?
groeten aan peoike
Wat heb je tegen de Poekster?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Truste Cross
Toch raar Lenny, dat jouw "object of affection" zijn kat is...![]()
![]()
hij wilt poekie voor zich alleenquote:
Niets... vast een hele leuke kat.quote:
Truste meis!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef BrandX het volgende:
zeg, stelletje sexverslaafden, ik kom even melden dat ik daybreak voor vandaag heb gezien, van de week weer verder (morgen waarschijnlijk) en dat ik nu mijn mandje op ga zoeken.
Ik wens u allen een prettige (fap) voortzetting van deze avond, en ziet u waarschijnlijk morgenochtend onder het genot van een kop [afbeelding] terug.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Truste meis!![]()
![]()
Wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mwah de kat is vrij lam en arrogant. Verder komt hij bijna nooit buiten, of in ieder geval zie ik hem echt nooit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Niets... vast een hele leuke kat.
Maar wel Cross' kat...![]()
Hij sluit hem altijd op in de garage.quote:
whehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was meer een: Ja JaTuurlijk!
maar het is echt waar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was meer een: Ja JaTuurlijk!
Hehe Slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens pitten!![]()
Ben je morgenochtend vroeg weer present Frits?![]()
A demain.![]()
Jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef ScarFace- het volgende:
Jensen is een top uitzending vandaag.
Is wat later begonnen dus is nu reclame dus straks nog 15min ofzo.
Er zijn 2 mensen vd gouden kooi die dikke en zo`n wijf die daar altijd ruzie hebben.
Die dikke gast is wel lache![]()
![]()
![]()
goed voorbeeld doet goed volgenquote:
Als er 1 schaap over de dam is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet goed volgen
bis morgen
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jensen
De Gouden Kooi
Die dikke gast
BTW: gisteren bij Breaking News van Jensen schijn ik in beeld te zijn geweest! Ging over Korenslag.
Trusten Len!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als er 1 schaap over de dam is..
truste jongens, tot morgen
Dat was dus gemanipuleerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha![]()
Ze lieten een groep zien die echt slecht speelde enorm vals enzo en toen riep iedereen boeeeee enzo.
Nog steeds zo trots?![]()
Ja jonge, een discussie over carnaval doet een hoop stof opwaaien!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
so-demieters, jullie zijn hard gegaan effe.
In elk geval voor op een avond...
Ja, zeker lekker gezopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja jonge, een discussie over carnaval doet een hoop stof opwaaien!
Lekker gezopen nog?
Hehe! Waar haal je ineens die knaken vandaan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker gezopen
Ik zit vaak op het terras de laatste tijd..
goeie bezigheid is dat
maak je geen zorgen om mijn financien, dat is goed voor elkaar tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Waar haal je ineens die knaken vandaan?
Tapbier is chil jahquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker gezopen
Ik zit vaak op het terras de laatste tijd..
goeie bezigheid is dat
tapbier is sowieso chiller dan blikkenbier.quote:
Gelukkig, zal ik dan ook niet doen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maak je geen zorgen om mijn financien, dat is goed voor elkaar tegenwoordig.
Ook niet vervelend!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
ik hoor net dat ik morgenavond ga zuipen in den haag, met wat vakantiematen
Mooie shit
Allebei lekker (flessen en tap dan)quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tapbier is sowieso chiller dan blikkenbier.
Of het beter is dan flessenbier =ben ik na al die jaren nog steeds niet over uit.
't tapbier is meestal naar mijn genoegen niet koud genoeg, flessen pils kan je doorgaans nog wat kouder krijgen
Tukse! Kort maar krachtig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
He maar menschen, ik ga pit'n.
Vind het wel weer leuk geweest voor vanavond.
Hoi en ik ga weer zo maar es slapen mja latersquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht dames en heren.![]()
De NachtWacht is er weer.![]()
Is goed, dan geniet ik nog effe lekker van mijn koffie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoi en ik ga weer zo maar es slapen mja laters![]()
Heer NachtWacht u bent te laat gearriveerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht dames en heren.![]()
De NachtWacht is er weer.![]()
Te laat valt best mee hoor, netjes op tijd bedoel je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heer NachtWacht u bent te laat gearriveerd
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 05 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 232 Kuukske![]()
019. 109 OA
025. 097 eer-ik
031. 093 BrandX
034. 085 boem-dikkie
036. 083 Papierversnipperaar
072. 066 Lenny_Leonard
072. 066 Sebasser
093. 058 crossover
096. 057 vrolijke-frits
123. 050 MPG
146. 045 juon_jacket1
227. 035 Pheno
227. 035 Jo0Lz
Hey Kuuk!quote:
*Aai over pinguinbol.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
.
já!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
.
Mogge Ph,quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
já!
BOEM is ook weer in het huishehe.
mogguh!
Goed spulquote:
Mogguh Boemquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:20 schreef boem-dikkie het volgende:
já!
BOEM is ook weer in het huishehe.
mogguh!
Mogge Meneer PvdA.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:21 schreef RooieRakker het volgende:
Nog geeneens goed wakker, gelijk explosies![]()
![]()
Tiet voor een bakkie![]()
Kwaliteitsleverancier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:24 schreef Pheno het volgende:
Goed spul
Zit jij hier een beetje leugens over mij te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah de kat is vrij lam en arrogant. Verder komt hij bijna nooit buiten, of in ieder geval zie ik hem echt nooit.
Hij ziet er wel tof uit.![]()
[..]
Hij sluit hem altijd op in de garage.![]()
Ja gaat wel goed Kuuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Frits. Dude. Hoe is het met jou these days?
Of gewoon F.quote:
quote:
Tot half 3quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
FrutselSchmutsel.
Hoelang nog op je werk?
Dat is goed vroeg! Wel fijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog anderhalf week en ik heb zomervakantie!
quote:
Dan ben ik net begonnen.quote:
Whehehe, afko'squote:
Dat ik vrij heb? Omdat het zo is. Ik val mensen graag lastig met nutteloze dingen als de waarheid enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
Bah Papier. Waarom zeg je dat.
Ik heb over 18 weken zomervakantie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe, afko's![]()
Ik heb volgende weekvrij.
Torture.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat ik vrij heb? Omdat het zo is. Ik val mensen graag lastig met nutteloze dingen als de waarheid enzo.
Ik over 14. Geloof ik. Of 10.quote:
OAquote:
OAquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Mogge MPG,![]()
Mogge Frits,![]()
Mogge Fruts,![]()
Mogge Papier.![]()
Je postcount is er niet blij mee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Er is weer werk uit voortgekomen voor mij... maar of ik daar nou zo blij mee ben...![]()
ik ben jarig na mijn vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik over 14. Geloof ik. Of 10.
Maar eerst ben ik jarig.
Ja...quote:
heer-rikquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Mogge MPG,![]()
Mogge Frits,![]()
Mogge Fruts,![]()
Mogge Papier.![]()
Mogge Eer.![]()
OAAAAAAAaaaaaaatjuhhquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Mogge MPG,![]()
Mogge Frits,![]()
Mogge Fruts,![]()
Mogge Papier.![]()
OOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Positief natuurlijk. Altijd positief blijven. Wat er ook gebeurt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
Ja...
Ik denk het wel...![]()
Of juist niet...![]()
Tis maar hoe je het bekijkt...
Dat sowieso!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. Altijd positief blijven. Wat er ook gebeurt!
Nou!quote:
jij houdt wel van clubjes hequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Clubje oprichten? De Olijke Fok!kers.
Ja. Ik heb de behoefte om ergens bij te horen. Die behoefte bevredig ik door middel van clubjes oprichten.quote:
Deze olijke fok!ker heeft zijn 3e bakje van vandaag en voelt zich primaquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien
Hoe is het hier dezer ochtond?
Gezelligquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de behoefte om ergens bij te horen. Die behoefte bevredig ik door middel van clubjes oprichten.
Natuurlijk.quote:
Pas je dan ook je taalgebruik aan aan de club waar je bijhoort?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de behoefte om ergens bij te horen. Die behoefte bevredig ik door middel van clubjes oprichten.
3 al? je gaat hard..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze olijke fok!ker heeft zijn 3e bakje van vandaag en voelt zich prima
Mja, maar ik ga vanavond pas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik
Lekker weer om naar Den Haag te gaan!Doe BX de groeten als je haar ziet!
Klinkt als een aflevering van Suske & Wiskequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Clubje oprichten? De Olijke Fok!kers.
Mijn 3e bak stond er al terwijl ik de 2e nog niet op hadquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pas je dan ook je taalgebruik aan aan de club waar je bijhoort?
[..]
3 al? je gaat hard..
Ik lig nog lekker in bed
[..]
Mja, maar ik ga vanavond pas.
Ik hoor niet bij de PUB'ers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
Pas je dan ook je taalgebruik aan aan de club waar je bijhoort?
Top, gezelligquote:
goed bezig.quote:
Welkom op Fok!.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig.
D'r komt op fok soms ook taalgebruik voorbij dat je denkt: waar the fuck ben jij mee bezig
Thee. Lekker. Ik heb al 2 koffie op vandaag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
Top, gezelligNeem een bakje koffie, of thee natuurlijk
![]()
eerquote:
egoist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
vdv
Nieuwe nummers van Gare du Nord
in 2001 ook.quote:
Maakt het station in Parijs muziek?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
vdv
Nieuwe nummers van Gare du Nord
Tuupisch...quote:
uhuh, net als St. Germain, dat plaatsje maakt ook muziekquote:
Chauvenisten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
uhuh, net als St. Germain, dat plaatsje maakt ook muziek
belange niequote:
Gare du Nord is Nederlandsquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, net als St. Germain, dat plaatsje maakt ook muziek
Ohja, en hotel costes, een hotel in parijs doet dat ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |