Truste meis!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef BrandX het volgende:
zeg, stelletje sexverslaafden, ik kom even melden dat ik daybreak voor vandaag heb gezien, van de week weer verder (morgen waarschijnlijk) en dat ik nu mijn mandje op ga zoeken.
Ik wens u allen een prettige (fap) voortzetting van deze avond, en ziet u waarschijnlijk morgenochtend onder het genot van een kop [afbeelding] terug.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Truste meis!![]()
![]()
Wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mwah de kat is vrij lam en arrogant. Verder komt hij bijna nooit buiten, of in ieder geval zie ik hem echt nooit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Niets... vast een hele leuke kat.
Maar wel Cross' kat...![]()
Hij sluit hem altijd op in de garage.quote:
whehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was meer een: Ja JaTuurlijk!
maar het is echt waar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was meer een: Ja JaTuurlijk!
Hehe Slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens pitten!![]()
Ben je morgenochtend vroeg weer present Frits?![]()
A demain.![]()
Jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef ScarFace- het volgende:
Jensen is een top uitzending vandaag.
Is wat later begonnen dus is nu reclame dus straks nog 15min ofzo.
Er zijn 2 mensen vd gouden kooi die dikke en zo`n wijf die daar altijd ruzie hebben.
Die dikke gast is wel lache![]()
![]()
![]()
goed voorbeeld doet goed volgenquote:
Als er 1 schaap over de dam is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet goed volgen
bis morgen
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jensen
De Gouden Kooi
Die dikke gast
BTW: gisteren bij Breaking News van Jensen schijn ik in beeld te zijn geweest! Ging over Korenslag.
Trusten Len!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als er 1 schaap over de dam is..
truste jongens, tot morgen
Dat was dus gemanipuleerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha![]()
Ze lieten een groep zien die echt slecht speelde enorm vals enzo en toen riep iedereen boeeeee enzo.
Nog steeds zo trots?![]()
Ja jonge, een discussie over carnaval doet een hoop stof opwaaien!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
so-demieters, jullie zijn hard gegaan effe.
In elk geval voor op een avond...
Ja, zeker lekker gezopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja jonge, een discussie over carnaval doet een hoop stof opwaaien!
Lekker gezopen nog?
Hehe! Waar haal je ineens die knaken vandaan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker gezopen
Ik zit vaak op het terras de laatste tijd..
goeie bezigheid is dat
maak je geen zorgen om mijn financien, dat is goed voor elkaar tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Waar haal je ineens die knaken vandaan?
Tapbier is chil jahquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker gezopen
Ik zit vaak op het terras de laatste tijd..
goeie bezigheid is dat
tapbier is sowieso chiller dan blikkenbier.quote:
Gelukkig, zal ik dan ook niet doen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maak je geen zorgen om mijn financien, dat is goed voor elkaar tegenwoordig.
Ook niet vervelend!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
ik hoor net dat ik morgenavond ga zuipen in den haag, met wat vakantiematen
Mooie shit
Allebei lekker (flessen en tap dan)quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tapbier is sowieso chiller dan blikkenbier.
Of het beter is dan flessenbier =ben ik na al die jaren nog steeds niet over uit.
't tapbier is meestal naar mijn genoegen niet koud genoeg, flessen pils kan je doorgaans nog wat kouder krijgen
Tukse! Kort maar krachtig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
He maar menschen, ik ga pit'n.
Vind het wel weer leuk geweest voor vanavond.
Hoi en ik ga weer zo maar es slapen mja latersquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht dames en heren.![]()
De NachtWacht is er weer.![]()
Is goed, dan geniet ik nog effe lekker van mijn koffie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoi en ik ga weer zo maar es slapen mja laters![]()
Heer NachtWacht u bent te laat gearriveerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht dames en heren.![]()
De NachtWacht is er weer.![]()
Te laat valt best mee hoor, netjes op tijd bedoel je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heer NachtWacht u bent te laat gearriveerd
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 05 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 232 Kuukske![]()
019. 109 OA
025. 097 eer-ik
031. 093 BrandX
034. 085 boem-dikkie
036. 083 Papierversnipperaar
072. 066 Lenny_Leonard
072. 066 Sebasser
093. 058 crossover
096. 057 vrolijke-frits
123. 050 MPG