En hier ging gaat het allemaal om:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef Lois het volgende:
Ik gooi er wel een slotje opPhluphy, aan jou de eer het nieuwe bankje te openen!
Ik ga morgenavond weer collecteren, dus nog even geduld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Zeker goed topic. Ik ga ook wat overmaken phluph!
Nu die aktiefoto van jou graag!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef RooieRakker het volgende:
[..]
Ik heb het net overgemaakt, het is maar goed dat ik het topic zag, anders zou het me echt ontschoten zijn. In deze flat komen zelden of nooit collectanten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond weer collecteren decolleteren, dus nog even geduld.![]()
quote:
Gut, wat aardig zeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef peaceman het volgende:
Ze waren vanavond aan de deur....
*heeft bruut de deur dichtgekwakt, na gebruld te hebben: "alsof we niet genoeg kosten hebben deze dagen... of zij wel wist wat een bruiloft kost? Nou dat wist ze niet...*
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef peaceman het volgende:
*heeft bruut de deur dichtgekwakt, na gebruld te hebben: "alsof we niet genoeg kosten hebben deze dagen... of zij wel wist wat een bruiloft kost? Nou dat wist ze niet...*
Wie is er rood bij jullie in huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Leah het volgende:
Sorry Maneki. Eèn debiele rooie is hier genoeg, helaas. En als die onverhoopt het leven laat hoop ik er 1 te kunnen leasen van mijn broer.
Ik nietquote:
Definieer hierquote:
Was een leuk park iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 06:51 schreef Belana het volgende:
oe gaan we wwer meeten in Utrecht in het park van ireth? das leuk
Da's aan te fietsen iddquote:
Denk dan nog maar even rustig doorquote:En ik ben nog aan het nadenken
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:Ik denk al, wat moet P nou op het speeltuinbankje!
Maar het is al helemaal duidelijk!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef Brighteyes het volgende:Ik doe volgend jaar mee hoor!
![]()
Ik bedoel trouwens met mijn kind voor jullie camera's proppen!![]()
Dat park wordt nu bijna letterlijk mijn achtertuin!quote:Op woensdag 6 juni 2007 06:51 schreef Belana het volgende:
oe gaan we wwer meeten in Utrecht in het park van ireth? das leuk
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, over een paar maanden!Als ik echt mooi rond ben!
Die arme jongenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:00 schreef Ireth het volgende:
That reminds me... *stuur hmaster weer een pb voor foto's*
* Ynske kijkt heel lief om t hoekje. Ben nog ontzettend blond met portret en kidsfoto's maar zou mits ik vrij heb heel graag ook komenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
CoolMeer liefhebbers voor een parkmeet
Nou....wie gaat het organiseren
![]()
Jij gaat ook gewoon meequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske kijkt heel lief om t hoekje. Ben nog ontzettend blond met portret en kidsfoto's maar zou mits ik vrij heb heel graag ook komen
Feliquote:
zelfs geen bouwvakkersdecollete?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef nebelung het volgende:
Gefeliciteerd meid
Nou, er stond vanochtend een collectant hoor. Een man. Geen decollete hier dus
Waar woon je? Stuur ik wel effe mijn vriend langsquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Das een goeie als ik een manlijke collectant krijg gooi ik het geld wel op de grond![]()
Bedankt hequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef peaceman het volgende:
Er is altijd wel iemand die de knipoog over het hoofd ziet![]()
Ik was niet verbaasdquote:
Wij ookquote:
lief! hoofdkantoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef texelonia het volgende:
Mag ik even tussendoor stoomafblazen?
Ik heb van de week iets besteld bij Lief! en vandaag is het - veel eerder dan verwacht - binnen gekomenAlleen... op één t-shirt zit een lelijk plekje waar de stof beschadigd is. Ik kan één tel.nr. van ze vinden (T:+31-184-480130) maar dat doet. het. niet. Na die 31 staan er ook maar 9 cijfers en het moet toch altijd uit 10 cijfers bestaan?
Heb al een 0 ervoor geprobeerd maar dat doet het ook niet... Butzooi
En dan staat er ook ng op de site: "Producten kunnen alleen in overleg geretourneerd worden. Telefoon: +31-184-480130"
Fijn dat je uitlegde dat het een grapje was, ik zie die pi's ook nooit. Overigens hebben we een duidelijk verschil van mening over het begrip humor, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef peaceman het volgende:
Dan is dit nu eigenlijk een SpeeltuinGIRO'tje.quote:
quote:
Niet zover bij je vandaan hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef Neuk het volgende:
Waar woon je? Stuur ik wel effe mijn vriend langs![]()
Ik ga je even via PM lastig vallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ennuuhh PdeHoog, Delluf is voor mij heeeel dichtbij en we zoeken nog een fotograaf die foto's wil maken voor de zoveelste trouwdag van mijn oudres
Zie je, maar goed dat ik het heb overgemaakt naar 222111. Bij punt 1. was het al misgegaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef phluphy het volgende:
Foto 1: aanbellen
ja dat zou kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef snoopy het volgende:
Texelonia, volgens mij zag ik jou zaterdagochtend voor Artis met een Bugaboo crossen. Klopt dat?
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die foto van Phluph![]()
Deze niet gelezen in vorig bankje Bix? Ik vond het wel een goed plan eigenlijk!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Ik sprak van de week een moeder op school en die had nog een gouden tip als je gaat collecteren. Neem een drumband mee!
Zij hoorden muziek, de hele buurt doet de deur open, vervolgens blijkt het een collecte te zijn (voor het anjerfonds) en iedereen stond toch al buiten en trok zijn portemonnee.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef bixister het volgende:
phluph, ik maakte maar een geintje (over iets anders dat dan opgedweild moest worden...) sorry, erg flauw!
Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
ken je die van dat slakkenspoor.....?
Ik mis weer eens watquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:51 schreef bixister het volgende:
ja die van 't slakkenspoor is mij (helaas ende uiteraard) ook bekend. die vind (zelfs) ik wel echt heeeel smerig.![]()
Snel editten he, ik wilde net vragen of je me zo lang in spanning zou laten zittenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
jaah leuk!ik heb momenteel ZEEEN van tijd. (nou jaaa). maar graag hoor!
dan zal ik je de mop van 't slakkenspoor vertellen.![]()
Ja, dat wel, maar bix vond hem heeeel smerig, dus mijn verwachtingen waren veeeeeel hogerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef phluphy het volgende:
oeps, heb ik 'm op tijd weer weggehaald? Of had iemand 't al gezien?
Sorry!
Edit: te laat dus.
Vond je 'm niet vies dan EG?![]()
Bix kent vast nog veul meer (vieze) mopjes. Meet kan dus gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef beefcake het volgende:
Phluph![]()
Nou bix, hoeven we ook niet meer te meeten
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef bixister het volgende:hehheh ja hij is nogal eh kort. nee niet dat slakkenspoor!
loopse!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef phluphy het volgende:
Bix kent vast nog veul meer (vieze) mopjes. Meet kan dus gewoon doorgaan.
Nogmaals sorry, ik liep weer eens achter. Let op, liep = vt van lopen, ik heb dus 2 benen!![]()
je maakt mij niet wijs dat ze altijd in die keuken blijft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
dat van dat slakkenspoor, dat dat niet kort is?
die bix en fluf ook he, kan je zien wat voor vertekende beelden van mensen je via internet kan hebben he. (ik hoop niet dat meneer fluf die collectebus vast heeft gehadquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef snoopy het volgende:
easy, dat willen we denk ik ook niet weten![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef phluphy het volgende:
Hij's bijna zo vies als wanneer Jeroen in zijn hand niest en dan vraagt of ik een naaktslak wil zien.![]()
welke versie ken jij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef bixister het volgende:
[..]
(ohjee, straks heeft phluphy een heel andere versie van de mop gepost, ik heb 'm nl gemist.)
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
die bix en fluf ook he, kan je zien wat voor vertekende beelden van mensen je via internet kan hebben he. (ik hoop niet dat meneer fluf die collectebus vast heeft gehad)
Ik hoop maar dat ik er nog van kan slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht hoor![]()
Bah!
Ik wacht met antwoord geven tot ik mijn advocaat heb gesprokenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zijn er in het park veel slakkensporen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef phluphy het volgende:
Hierbij de beloofde aktie-foto's. Jeroen kon niet mee het durp in, dus hebben we snel wat "geoefend" voor eigen deur.![]()
Foto 1: aanbellen
Foto 2: vriendelijke poging
Foto 3: "dreigende" poging (indien de vriendelijke niet werkte)
Foto 4: de buit is binnen
[afbeelding]
En het heeft weer prima gewerkt vanavond.![]()
We hebben iedereen van het bankje gejaagd flufquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef phluphy het volgende:
Her/Welbeschouwd is het inderdaad allemaal maar bah vies wat hier zomaar even besproken werd![]()
Had je wel al gegeten toen je het las Neuk? Op een nuchtere maag lijkt me zo mogelijk nog erger. Bah!
Mijn wireless kaart is nog steeds foetsie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
Wifi en een stoel in de schaduw (en in de wind) is echt geweldig
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Neuk het volgende:
Om in de termen van phluphy te blijven zal het wel pies vlakweer zijn, Barreke
Nou já ! Kom op, buit je zwangerschap uit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
En denk je dat de IT-ende man hier in huis een poging doet?![]()
![]()
'Dat is niet wat ik doe, ik doe hele andere dingen, dit laat ik door anderen doen'.
Fijn zo'n manquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus....
Na de vakantie maar een echte 'nerd' opzoeken die me mss wil helpen.
Ik had ehm... Yoni in gedachten.Maar die is druk met d'r huisje dus ik ga even iemand anders charteren.
Oh, je bent natuurlijk direct na je vakantie nóg een week weg. En dan wordt het wel lastig, want dan heb ik de sleutels dus alquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Daar trapt hij niet in Phluph!
Yoni, we kijken wel even. Ik weet dat jij nu druk bent met van alles, ik zit nu al 3 weken zo, ben zometeen 3 weken weg... Nog even en dan zijn we de zomer door. Ik moet natuurlijk eigenlijk gewoon morgen even de Acer helpdesk bellen want dat 'het kan wat lang duren' van een e-mail rapport duurt me nu net even te lang.
Yep ik zit nog in DHquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Ik had hem vandaag gewoon mee naar mijn werk moeten nemen.
ALthans... zit je nog in DH?
ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... je kent hem...![]()
Sorry... vond hem zelf nogal grappig.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... je kent hem...![]()
Sorry... vond hem zelf nogal grappig.
Whehehe, nee, ik ga hem eerst nog testen voor ik hem geef!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Vicky het volgende:
BE, vergeet je niet de goede, passende sleutels te geven
Kleuterpubertijd...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef Ireth het volgende:
Het is pas negen uur... en ze is pas drie-en-een-half jaar oud, maar men... heb het idee een rasechte tiener in huis te hebben!!
Grote muil, een attitude van hier tot ginder, niks is goed, alles wat zij wilt wil ik niet (lange jan eten, koekjes eten, ijsje eten, chipjes eten, chocolaatjes eten) en o wee als ik dat dus verbied... nou de donderwolken zijn zich aan het verzamelen boven Utrecht!
Madam draait gewoon met een pissig gezicht haar hoofd van me weg als ik tegen haar praat, rent naar haar kamer als ik iets wil, hult zich in stilzwijgen (met een porem waar je u tegen zegt!) als ik tegen haar praat en maant mij tot stil zijn omdat ik zeur!
En dan heb ik nog niet eens geklaagt over de hitte!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef m@x het volgende:
* m@x] walst het topic in[/me]Joehoe, we hebben dinsdag eindelijk een bezichting
![]()
[me=m@x walst het topic weer uit
Nee, ons huis. Het staat al een tijdje te koop maar het schiet maar niet op. in Den Haagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Een huis?? waar?
Oh dat is niet zo fijn, maar wel heel goed dat er nu een bezichtiging is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, ons huis. Het staat al een tijdje te koop maar het schiet maar niet op. in Den Haag
Herken ik je nog wel in het park?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef jessie het volgende:
Nou hoop voor je dat t gelijk raak is M@x!!!!
Getver wat zweet ik. Net ff boodschapen gedaan. Had allemaal zware dingen nodig, blehhh. Heb lekker staan treuzelen in de koelcel
O en ik pas weer in de gewone maten![]()
![]()
Vanaf vorig jaar ben ik nu 22 kilo kwijt* trots is *
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef jessie het volgende:
Ik stuur je wel even een pmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo fijn, maar wel heel goed dat er nu een bezichtiging is.
Mag ik vragen waar in den haag (wijk) ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef jessie het volgende:
O en ik pas weer in de gewone maten![]()
![]()
Kom je ook gezellig naar het mooie Enschede?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Over een jaar of wat vertrekken wij ook uit de randstad. We hebben soms wel een voorpret door eens te kijken naar huizen waar we willen gaan wonen. Ook dat zijn lachtertjes als je het met ons "paleisje" vergelijkt.
Nee, wij gaan helemaal de andere kant op, richting Belgiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig naar het mooie Enschede?Ook Neuk, CarOnline wonen hier....
Ow jammer zeg....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, wij gaan helemaal de andere kant op, richting Belgie![]()
Sorryquote:
Lekker he! Het is hier echt heerlijk aan het regenen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef owlet het volgende:
heerlijk! onze poezen zitten tot hun woede opgesloten in de badkamer zodat de balkondeur even open kan tijdens het O N W E E R !!! jeu!
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:29 schreef owlet het volgende:
Teckel Saar ook. Maar daarvoor hoeft het niet warm te zijn
Dat is Numansdorp (en Klaaswaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Cromstrijen. Dat ligt in de buurt van Numansdorp.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef easy-going het volgende:
Het is hier noodweer, gaat de deurbel, een collectante. Ze had een regenjas aan, de decolletétruc werkt nu niet
Hier dus ook, en dan zit ik niet eens zover bij Anitra vandaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:21 schreef _Bar_ het volgende:
Noodweer????
Hier is het niet zonnig, niet te warm, niet te koude, het waait, maar daarmee heb ik nu echt alles gezegd
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef Vicky het volgende:
Het hoost hier..
hier stond de supermarkt onder waterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier dus ook, en dan zit ik niet eens zover bij Anitra vandaanWe hebben een paar flitsen gezien, een enkele donder gehoord en wel 5 spatten regen op de ramen gehad....
Het waait wel lekker hiero.. koelt heerlijk af!
Jaaaaaaaaa als ik ooit weer kan eten laat staan werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef snoopy het volgende:Je mag best een keer komen kijken hoor! Tijdens je lunch bijvoorbeeld...
![]()
voorprogramma was afgelast en de bliksem is 1 van de lichtmasten geslagen, maar verder schijnt alles oke te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Nijna het volgende:
Auw Lois. Hopelijk wordt de pijn gauw minder!!!
Manlief had hier net de tuin bewaterd en toen begon het te regenen. Het heeft hier heerlijk geplenst, geen enorme hoeveelheden. Een flinke plens water, maar de tuin en riolen kunnen het prima wegwerken
. En onweer, dat bleef maar heen en weer gaan.
Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is met het concert van de stones in Nijmegen... want we zitten maar een paar km boven Nijmegen en het was hier dus echt wel flink aan het onweren...
Nu even alle ramen open, heerlijk die koelere lucht!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef cattie het volgende:
Diaan, mooie huizen en die prijzen!Wow, daar heb je hier een klein appartementje voor. Maar ach, ik zou eerlijk gezegd niet in Enschede willen wonen. Ik kom zelf uit de Achterhoek oorspronkelijk en hoef daar niet meer te wonen.
![]()
Jessie! Geweldig joh!![]()
![]()
Ik lurk heul fanatiek hoor! Elke dag (uur).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:48 schreef phluphy het volgende:
Sjemig Lois, het houdt ook niet op bij jullie. En wat een bikkel ben je, zoals je je overal doorheen slaat.
Heb je al een grote "S" op je borst getekend?
Iemand al sporen gevonden van Dutch, LadyBos of Syrena?![]()
Laten we hopen dat geen nieuws goed nieuws is.![]()
Nee bix. Maar wat zoek je, wellicht is er een alternatieve manier om te vinden wat je zoekt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:02 schreef bixister het volgende:
he bah, beterschap syrena!
beetje stomme vraag misschien maar heeft iemand van jullie toevallig de Volkskrant van vandaag bij de hand?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
Lishe bedankt! Zeg maar dat ze wel gemist werd. En de groetjes natuurlijk![]()
Syreentje! Beter lurken hoor, dan had je gezien dat er al eerder naar je gevraagd werd.![]()
Wat een trut ben je ook hé, met je chips. Ow ow ow... maar wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Ik hoop dat het verder niet teveel (extra) ellende zal opleveren. Beterschap hé?!![]()
de sudoku-mix opgave van vandaag.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee bix. Maar wat zoek je, wellicht is er een alternatieve manier om te vinden wat je zoekt?
Ehhhh neequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |