Ik ga je even via PM lastig vallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ennuuhh PdeHoog, Delluf is voor mij heeeel dichtbij en we zoeken nog een fotograaf die foto's wil maken voor de zoveelste trouwdag van mijn oudres
Zie je, maar goed dat ik het heb overgemaakt naar 222111. Bij punt 1. was het al misgegaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef phluphy het volgende:
Foto 1: aanbellen
ja dat zou kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef snoopy het volgende:
Texelonia, volgens mij zag ik jou zaterdagochtend voor Artis met een Bugaboo crossen. Klopt dat?
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die foto van Phluph![]()
Deze niet gelezen in vorig bankje Bix? Ik vond het wel een goed plan eigenlijk!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Ik sprak van de week een moeder op school en die had nog een gouden tip als je gaat collecteren. Neem een drumband mee!
Zij hoorden muziek, de hele buurt doet de deur open, vervolgens blijkt het een collecte te zijn (voor het anjerfonds) en iedereen stond toch al buiten en trok zijn portemonnee.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef bixister het volgende:
phluph, ik maakte maar een geintje (over iets anders dat dan opgedweild moest worden...) sorry, erg flauw!
Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
ken je die van dat slakkenspoor.....?
Ik mis weer eens watquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:51 schreef bixister het volgende:
ja die van 't slakkenspoor is mij (helaas ende uiteraard) ook bekend. die vind (zelfs) ik wel echt heeeel smerig.![]()
Snel editten he, ik wilde net vragen of je me zo lang in spanning zou laten zittenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
jaah leuk!ik heb momenteel ZEEEN van tijd. (nou jaaa). maar graag hoor!
dan zal ik je de mop van 't slakkenspoor vertellen.![]()
Ja, dat wel, maar bix vond hem heeeel smerig, dus mijn verwachtingen waren veeeeeel hogerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef phluphy het volgende:
oeps, heb ik 'm op tijd weer weggehaald? Of had iemand 't al gezien?
Sorry!
Edit: te laat dus.
Vond je 'm niet vies dan EG?![]()
Bix kent vast nog veul meer (vieze) mopjes. Meet kan dus gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef beefcake het volgende:
Phluph![]()
Nou bix, hoeven we ook niet meer te meeten
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef bixister het volgende:hehheh ja hij is nogal eh kort. nee niet dat slakkenspoor!
loopse!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef phluphy het volgende:
Bix kent vast nog veul meer (vieze) mopjes. Meet kan dus gewoon doorgaan.
Nogmaals sorry, ik liep weer eens achter. Let op, liep = vt van lopen, ik heb dus 2 benen!![]()
je maakt mij niet wijs dat ze altijd in die keuken blijft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
dat van dat slakkenspoor, dat dat niet kort is?
die bix en fluf ook he, kan je zien wat voor vertekende beelden van mensen je via internet kan hebben he. (ik hoop niet dat meneer fluf die collectebus vast heeft gehadquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef snoopy het volgende:
easy, dat willen we denk ik ook niet weten![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef phluphy het volgende:
Hij's bijna zo vies als wanneer Jeroen in zijn hand niest en dan vraagt of ik een naaktslak wil zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |