quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef Vicky het volgende:
Het hoost hier..
hier stond de supermarkt onder waterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier dus ook, en dan zit ik niet eens zover bij Anitra vandaanWe hebben een paar flitsen gezien, een enkele donder gehoord en wel 5 spatten regen op de ramen gehad....
Het waait wel lekker hiero.. koelt heerlijk af!
Jaaaaaaaaa als ik ooit weer kan eten laat staan werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef snoopy het volgende:Je mag best een keer komen kijken hoor! Tijdens je lunch bijvoorbeeld...
![]()
voorprogramma was afgelast en de bliksem is 1 van de lichtmasten geslagen, maar verder schijnt alles oke te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Nijna het volgende:
Auw Lois. Hopelijk wordt de pijn gauw minder!!!
Manlief had hier net de tuin bewaterd en toen begon het te regenen. Het heeft hier heerlijk geplenst, geen enorme hoeveelheden. Een flinke plens water, maar de tuin en riolen kunnen het prima wegwerken
. En onweer, dat bleef maar heen en weer gaan.
Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is met het concert van de stones in Nijmegen... want we zitten maar een paar km boven Nijmegen en het was hier dus echt wel flink aan het onweren...
Nu even alle ramen open, heerlijk die koelere lucht!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef cattie het volgende:
Diaan, mooie huizen en die prijzen!Wow, daar heb je hier een klein appartementje voor. Maar ach, ik zou eerlijk gezegd niet in Enschede willen wonen. Ik kom zelf uit de Achterhoek oorspronkelijk en hoef daar niet meer te wonen.
![]()
Jessie! Geweldig joh!![]()
![]()
Ik lurk heul fanatiek hoor! Elke dag (uur).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:48 schreef phluphy het volgende:
Sjemig Lois, het houdt ook niet op bij jullie. En wat een bikkel ben je, zoals je je overal doorheen slaat.
Heb je al een grote "S" op je borst getekend?
Iemand al sporen gevonden van Dutch, LadyBos of Syrena?![]()
Laten we hopen dat geen nieuws goed nieuws is.![]()
Nee bix. Maar wat zoek je, wellicht is er een alternatieve manier om te vinden wat je zoekt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:02 schreef bixister het volgende:
he bah, beterschap syrena!
beetje stomme vraag misschien maar heeft iemand van jullie toevallig de Volkskrant van vandaag bij de hand?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
Lishe bedankt! Zeg maar dat ze wel gemist werd. En de groetjes natuurlijk![]()
Syreentje! Beter lurken hoor, dan had je gezien dat er al eerder naar je gevraagd werd.![]()
Wat een trut ben je ook hé, met je chips. Ow ow ow... maar wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Ik hoop dat het verder niet teveel (extra) ellende zal opleveren. Beterschap hé?!![]()
de sudoku-mix opgave van vandaag.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee bix. Maar wat zoek je, wellicht is er een alternatieve manier om te vinden wat je zoekt?
Ehhhh neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |