En hier ging gaat het allemaal om:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef Lois het volgende:
Ik gooi er wel een slotje opPhluphy, aan jou de eer het nieuwe bankje te openen!
Ik ga morgenavond weer collecteren, dus nog even geduld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Zeker goed topic. Ik ga ook wat overmaken phluph!
Nu die aktiefoto van jou graag!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef RooieRakker het volgende:
[..]
Ik heb het net overgemaakt, het is maar goed dat ik het topic zag, anders zou het me echt ontschoten zijn. In deze flat komen zelden of nooit collectanten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond weer collecteren decolleteren, dus nog even geduld.![]()
quote:
Gut, wat aardig zeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef peaceman het volgende:
Ze waren vanavond aan de deur....
*heeft bruut de deur dichtgekwakt, na gebruld te hebben: "alsof we niet genoeg kosten hebben deze dagen... of zij wel wist wat een bruiloft kost? Nou dat wist ze niet...*
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef peaceman het volgende:
Ze waren vanavond aan de deur....
*heeft bruut de deur dichtgekwakt, na gebruld te hebben: "alsof we niet genoeg kosten hebben deze dagen... of zij wel wist wat een bruiloft kost? Nou dat wist ze niet...*
Wie is er rood bij jullie in huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Leah het volgende:
Sorry Maneki. Eèn debiele rooie is hier genoeg, helaas. En als die onverhoopt het leven laat hoop ik er 1 te kunnen leasen van mijn broer.
Ik nietquote:
Definieer hierquote:
Was een leuk park iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 06:51 schreef Belana het volgende:
oe gaan we wwer meeten in Utrecht in het park van ireth? das leuk
Da's aan te fietsen iddquote:
Denk dan nog maar even rustig doorquote:En ik ben nog aan het nadenken
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:Ik denk al, wat moet P nou op het speeltuinbankje!
Maar het is al helemaal duidelijk!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef Brighteyes het volgende:Ik doe volgend jaar mee hoor!
![]()
Ik bedoel trouwens met mijn kind voor jullie camera's proppen!![]()
Dat park wordt nu bijna letterlijk mijn achtertuin!quote:Op woensdag 6 juni 2007 06:51 schreef Belana het volgende:
oe gaan we wwer meeten in Utrecht in het park van ireth? das leuk
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, over een paar maanden!Als ik echt mooi rond ben!
Die arme jongenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:00 schreef Ireth het volgende:
That reminds me... *stuur hmaster weer een pb voor foto's*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |