welke versie ken jij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef bixister het volgende:
[..]
(ohjee, straks heeft phluphy een heel andere versie van de mop gepost, ik heb 'm nl gemist.)
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
die bix en fluf ook he, kan je zien wat voor vertekende beelden van mensen je via internet kan hebben he. (ik hoop niet dat meneer fluf die collectebus vast heeft gehad)
Ik hoop maar dat ik er nog van kan slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht hoor![]()
Bah!
Ik wacht met antwoord geven tot ik mijn advocaat heb gesprokenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zijn er in het park veel slakkensporen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef phluphy het volgende:
Hierbij de beloofde aktie-foto's. Jeroen kon niet mee het durp in, dus hebben we snel wat "geoefend" voor eigen deur.![]()
Foto 1: aanbellen
Foto 2: vriendelijke poging
Foto 3: "dreigende" poging (indien de vriendelijke niet werkte)
Foto 4: de buit is binnen
[afbeelding]
En het heeft weer prima gewerkt vanavond.![]()
We hebben iedereen van het bankje gejaagd flufquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef phluphy het volgende:
Her/Welbeschouwd is het inderdaad allemaal maar bah vies wat hier zomaar even besproken werd![]()
Had je wel al gegeten toen je het las Neuk? Op een nuchtere maag lijkt me zo mogelijk nog erger. Bah!
Mijn wireless kaart is nog steeds foetsie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef E.T. het volgende:
Wifi en een stoel in de schaduw (en in de wind) is echt geweldig
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Neuk het volgende:
Om in de termen van phluphy te blijven zal het wel pies vlakweer zijn, Barreke
Nou já ! Kom op, buit je zwangerschap uit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
En denk je dat de IT-ende man hier in huis een poging doet?![]()
![]()
'Dat is niet wat ik doe, ik doe hele andere dingen, dit laat ik door anderen doen'.
Fijn zo'n manquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus....
Na de vakantie maar een echte 'nerd' opzoeken die me mss wil helpen.
Ik had ehm... Yoni in gedachten.Maar die is druk met d'r huisje dus ik ga even iemand anders charteren.
Oh, je bent natuurlijk direct na je vakantie nóg een week weg. En dan wordt het wel lastig, want dan heb ik de sleutels dus alquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Daar trapt hij niet in Phluph!
Yoni, we kijken wel even. Ik weet dat jij nu druk bent met van alles, ik zit nu al 3 weken zo, ben zometeen 3 weken weg... Nog even en dan zijn we de zomer door. Ik moet natuurlijk eigenlijk gewoon morgen even de Acer helpdesk bellen want dat 'het kan wat lang duren' van een e-mail rapport duurt me nu net even te lang.
Yep ik zit nog in DHquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Ik had hem vandaag gewoon mee naar mijn werk moeten nemen.
ALthans... zit je nog in DH?
ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... je kent hem...![]()
Sorry... vond hem zelf nogal grappig.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... je kent hem...![]()
Sorry... vond hem zelf nogal grappig.
Whehehe, nee, ik ga hem eerst nog testen voor ik hem geef!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Vicky het volgende:
BE, vergeet je niet de goede, passende sleutels te geven
Kleuterpubertijd...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef Ireth het volgende:
Het is pas negen uur... en ze is pas drie-en-een-half jaar oud, maar men... heb het idee een rasechte tiener in huis te hebben!!
Grote muil, een attitude van hier tot ginder, niks is goed, alles wat zij wilt wil ik niet (lange jan eten, koekjes eten, ijsje eten, chipjes eten, chocolaatjes eten) en o wee als ik dat dus verbied... nou de donderwolken zijn zich aan het verzamelen boven Utrecht!
Madam draait gewoon met een pissig gezicht haar hoofd van me weg als ik tegen haar praat, rent naar haar kamer als ik iets wil, hult zich in stilzwijgen (met een porem waar je u tegen zegt!) als ik tegen haar praat en maant mij tot stil zijn omdat ik zeur!
En dan heb ik nog niet eens geklaagt over de hitte!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |