Dat idee heb ik ook....quote:
Of geniaal of dom. Niet slim en lichtelijk aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:06 schreef SunChaser het volgende:
Hoax of Razor is gewoon erg dom
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook....![]()
Hij weet het allemaal beter enz..
Het gaat mij echt niet om het geld...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja echt
Ik ken dat hele Gouden Kooi niet man. Ik ken alleen die hoer, die slavin Natasia
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Razor21 het volgende:
[bJullie kunnen mij een eikel vinden dat ik dit doorspeel aan een Roddelblad....maar ik heb zoiets als ik er iets mee kan verdienen why not.
Nog meer tipjes van de sluier en je kan het wel helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Nog een klein tipje van de sluier :
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07232/hint2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat dus. Razortopicsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik neem niks van razor serieus, dus dit ook niet
*zucht diep* POST DIE ZOOI!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Gaat over de 10.000 borg zo te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Nu ben ik om.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
*zucht diep* POST DIE ZOOI!
Het gaat dus ook over huidige bewoners!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
LOL - je weet dat Ilona geen hotmail gebruikt het (ze heeft al jaren een yahoo account). Dus dit is een absolute hoax.
en hoe ik dat weet? ik heb 2,5 jaar met r samengewerkt
Leuk geprobeerd wel Razo!
Denk je nou echt dat ik een hele mail ga verzinnen, zelf een account ga aanmaken en aan mijzelf ga mailen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
LOL - je weet dat Ilona geen hotmail gebruikt het (ze heeft al jaren een yahoo account). Dus dit is een absolute hoax.
Voor haar weblog gebruikt ze anders een gmail-accountquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
Dat er eindelijk iemand is die mij geloofd?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik een hele mail ga verzinnen, zelf een account ga aanmaken en aan mijzelf ga mailen?
dream on...
mail was specifiek aan iemand gericht...ga echt niet al die moeite doen om een fake iets te maken.
Maar dan geloven jullie het niet...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik een hele mail ga verzinnen, zelf een account ga aanmaken en aan mijzelf ga mailen?
Mja.. je moet wel ERG aandachtsgeil zijn wil je dit allemaal opzetten. Toch geloof ik het allemaal pas als ik het zie. Ik ken je verder namelijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat er eindelijk iemand is die mij geloofd?
nena lieke en jaap hebben geen borg betaald en nou wil ilona haar borg ook terug hebben, duidelijk toch?quote:
krijg wel wat last van plaatsvervangende schaamte...maar aan de andere kant...het is Razor maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef SHE het volgende:
Je bent zo dom. Het is bijna pijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Razor ik geloof je hoor
Stuur ff die mail door wil je
En de weblog van goudenhuuub.web-log.nl wordt ook echt door huub gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat er eindelijk iemand is die mij geloofd?
Ik wil het bewijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef 2live het volgende:
[..]
nena lieke en jaap hebben geen borg betaald en nou wil ilona haar borg ook terug hebben, duidelijk toch?![]()
ofzoiets dus..quote:![]()
![]()
![]()
rollereinz!!1111!!!1
Jullie zijn allemaal Pwned bij Razor21![]()
![]()
jij volgt het programma niet, maar het is heel waarschijnlijk dat de info die erin staat bij de 'Die hard' streamers wel bekend is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef Razor21 het volgende:
Snap neit waarom een weekblad deze informatie niet wil hebben van mij...
Zeau kunnen we Talpa kapodt maken met deze informatie![]()
![]()
De grap is er nou wel van afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef Razor21 het volgende:
Snap neit waarom een weekblad deze informatie niet wil hebben van mij...
Zeau kunnen we Talpa kapodt maken met deze informatie![]()
![]()
en dat is voor niemand nieuws behalve voor Ilona zelf danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef RSie het volgende:
tis duidelijk,.. Ze heeft dus gehoord dat zij de enige is die de 10.000 heeft betaald en de rest niet (althans, niet iedereen).
misschien heeft ze nu onomstotelijk bewijs dat het zo is,.. en eerder kende ze wellicht alleen de verhalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat is voor niemand nieuws behalve voor Ilona zelf dan![]()
Inderdaad, en niet echt druk met het verkrijgen van enige cash.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Yozzz het volgende:
Voor iemand die weet dat hij gelijk heeft ben je wel héél druk bezig jezelf te verdedigen.
of de scoop niet, dat kan ook. Want ik denk dat we in de goede richting zitten met die borg....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef wendy4ever het volgende:
Ik vind dat mijn broertje lief het er nu maar op moet zetten.. het wordt toch niet geplaatst de gouden kooi is niet boeiend genoeg...
en dat is precies wat de streamers al wistenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef Razor21 het volgende:
OK TROMGEROFFEL IK GA HET POSTEN
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07232/Goudenkooirel.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nu geen gezeik meer en NEE HET IS NIET NEP
Wat een nieuwsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef Razor21 het volgende:
ze zegt Brain ipv Brianquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:33 schreef RSie het volgende:
wel lache,... al betwijfel ik het inmiddels of het van de echte Ilona komt,.. die pretendeerde nammelijk altijd dat ze genoeg knaken had als ik me niet vergis.
of ze dikt het verhaal natuurlijk lekker aan.
ik had al een slappen en hij is er niet stijf van gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef Razor21 het volgende:
Ja,.. inderdaad!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
als ik jou was zou ik met haar blijven e-mailen en nog meer informatie krijgen
Ik vind het helemaal niet Ilona-achtig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef Razor21 het volgende:
het is algemeen bekend dat ze zich jonger wil voordoen dan ze eigenlijk is!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet Ilona-achtig.
Die zou een keurig briefje hebben gemaakt na er een lange tijd over nagedacht te hebben.
En "kan ik nooit terug betalen" lijkt me ook nogal 18-jarig klinken
Ik geloof het wel hoor waarom zou je zo'n fake mail makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet Ilona-achtig.
Die zou een keurig briefje hebben gemaakt na er een lange tijd over nagedacht te hebben.
En "kan ik nooit terug betalen" lijkt me ook nogal 18-jarig klinken
en de streamers zaten dat gesprek rustig te volgen via de livestreams,... Bokita aint going nowherequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
er staat in die mail dat Natasja erin zou moeten blijven tot september...maar ik hoor net een interview op 3FM met haar, dat ze eruit is gegaan. Tenminste is zij degene die haar rijbewijs heeft gehaald, neptieten en een buikcorrectie heeft gekregen e.d.??
Buikcorrectie komt nog.. rest welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
er staat in die mail dat Natasja erin zou moeten blijven tot september...maar ik hoor net een interview op 3FM met haar, dat ze eruit is gegaan. Tenminste is zij degene die haar rijbewijs heeft gehaald, neptieten en een buikcorrectie heeft gekregen e.d.??
Even goed is dit wel de 1e echte bevestiging. De streamers hadden natuurlijk wel vermoedens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef farceman het volgende:
Tja voor de echte streamer is dit geen nieuw niuews...
Had al een sterk vermoeden dat dit speelde, iig van Nast, Bart en Sylvia.
Die laatste twee zijn duidelijk verzocht te vertrekken met behoud borg
Zij is lame bezig ze loopt te janken over geld...en dan nu met hangende pootjes gaan huilen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Mr_Baus het volgende:
lame
Dat vind ik dus zieligquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef Razor21 het volgende:
Nu het toch allemaal duidelijk is hoe en wat heb ik die Ilona maar even terugegmailed![]()
Ilona,
Heb jij misschien nog wat meer informatie over onderstaande email?
Dan kan ik dit meenemen in de eind evaluatie van de Gouden Kooi.
We houden je op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Admin
quote:Beste Razor,
we zijn bereid je 350 euro te betalen voor de mail mits je het nog niet elders hebt geplaatst. Wij gaan aan de hand van jouw e-mail een coverstory maken voor aanstaande maandag.
Mail of stuur ons even een factuur van 350 euro (ex btw als je een btw-nummer hebt) naar het adres dat je onderaan dit bericht vindt t.a.v. Johan Heesters, afdeling Financiële afdeling.
Uiteraard sturen we jou volgende week een aantal exemplaren op.
Groeten,
Simone de Vries,
Redacteur , Party
Even opslaan en openen dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef Lllaura het volgende:
Ik kan het niet goed lezen.
of er gewoon even op klikken...quote:
Het is GEEN HOAX....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Pavement het volgende:
Vette hoax of vette shit welke kant ook jij bent de winnaar !! You go girl![]()
![]()
![]()
Goh wat een smerige UI heb jij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Het is echt waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Lees maar ff terug de mail gepost..en die Ilone teruggemailedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:39 schreef dronkeykong het volgende:
Het is waarrrrr.....en Razor heb ik nog wat gemist ondertussen?
Namelijk net werkoverleg gehad.
Net of je dan geen hotmail kan aanmakenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
Misschien haalt iemand anders een grap met jou uit?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
Maar wel weer ff lol gehad ondanks dat het wel echt was..en niet bedacht of wat dan ook door mij![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:49 schreef Razor21 het volgende:
Beste Razor21,
Het weekblad Party is niet geinteresseerd in de door jou aangeboden email van Ilona Monsanto.
Met vriendelijke groet,
Redactie Party
![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
Maar wel weer ff lol gehad ondanks dat het wel echt was..en niet bedacht of wat dan ook door mij![]()
Ja die weet het toch allemaal zo goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind dat we sunchaser erop af moeten sturen
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien haalt iemand anders een grap met jou uit?
Ik weet iig hoe het niet moetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja die weet het toch allemaal zo goed
quote:
is niet shocking genoeg denk ik voor GSquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Poeke het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel GS het oppikt.
en dan is er steeds maar 1 echte in het spelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef roffelpantoffel het volgende:
Ik wist allang dat het allemaal acteurs waren/zijn.
Moet je FOK!tv(quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:06 schreef Stak het volgende:
2 topics doorgelezen en SunChaser, wat ben jij verdomde zielig
dat vind ik dan wel leuk, maar hoe hij loopt te zeiken enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:08 schreef CoT het volgende:
[..]
Moet je FOK!tv() eens kijken
Erg zielig allemaal
Het blijkt dat je een leek bent ja. Dat gebeurt dus wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vraag me af waarom jij een mail binnenkrijgt op een niet bestaand adres. ....ben wel een leek op gebied van wat er achter een website gebeurt maar ik veronderstel toch niet elke mail die @+jouw domeinnaam.nl heeft daar binnenkomt?
http://wiki.occhio.nl/index.php/Catch-allquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vraag me af waarom jij een mail binnenkrijgt op een niet bestaand adres. ....ben wel een leek op gebied van wat er achter een website gebeurt maar ik veronderstel toch niet elke mail die @+jouw domeinnaam.nl heeft daar binnenkomt?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het blijkt dat je een leek bent ja. Dat gebeurt dus wel.
thanks weer wat bijgeleerd...quote:http://wiki.occhio.nl/index.php/Catch-all
Voor iemand die zich opgeeft voor De Gouden Kooi gelden andere criteria, denk ik..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zelf ken ik de Gouden Kooi niet echt, maar wat natuurlijk als een paal boven water staat is dat Razor21 uit z'n nek lult.. Lees je mailtje zelf nog eens Razor21. Waarom beginnen bijna alle zinnen met "ik"? Dat zou een volwassen persoon zeker doen, dacht het ook!![]()
Bovendien ze i de echte Ilona altijd "Natasja" en niet "Natasia".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:33 schreef RSie het volgende:
wel lache,... al betwijfel ik het inmiddels of het van de echte Ilona komt,.. die pretendeerde nammelijk altijd dat ze genoeg knaken had als ik me niet vergis.
of ze dikt het verhaal natuurlijk lekker aan.
oeh...een expert...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bovendien ze i de echte Ilona altijd "Natasja" en niet "Natasia".
quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf gemailed net :
Beste **********,
Het zit dus zo ik bezit www.tv10.tv en Talpa www.tien.tv
Nu heeft de ex bewoner van de Goudenkooi (Ilona) een mail verstuurd aan het volgende
adres :
stijn.bakkers@tv10.tv had natuurlijk moeten zijn stijn.bakkers@tien.tv
Zij is waarschijnlijk in de veronderstelling geweest dat mijn domeinnaam van Talpa is.
Nu heb ik dus een mail ontvangen van haar, de Prive / Party wilde uiteindelijk niets met
het verhaal.
Wat mij betreft doen jullie er wel wat mee. Ik heb een screenshot meegestuurd waarin de
mail staat. De mail van de verzender afgeschermd ivm privacy.
Laat me maar weten wat jullie ermee doen. Mochten jullie er wat mee doen dan zal ik wel
op prijs stellen door welke bron jullie deze info hebben ontvangen.
Bron : www.tv10.tv
En als tegenprestatie zal ik dan wel graag de Telegraaf van jullie willen ontvangen voor
een bepaalde periode. Dat zijn echt de kosten niet voor jullie.
Screenshot van de mail is meegestuurd. Laat jullie even weten hoe of wat?
Gr.
Sander
![]()
Telegraaf kost per jaar al ruim een paar honderd euro. Dus als een gratis krant zou kunnen krijgen voor jaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
van 250euro naar een gratis krant voor een paar weken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Telegraaf kost per jaar al ruim een paar honderd euro. Dus als een gratis krant zou kunnen krijgen voor jaar![]()
De Telegraaf een krant?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is echt "knap" inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik neem aan dat je die smiley ook mee hebt gestuurd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf gemailed net :
Beste **********,
Nu heeft de ex bewoner van de Goudenkooi (Ilona) een mail verstuurd aan het volgende
adres :
Zij is waarschijnlijk in de veronderstelling geweest dat mijn domeinnaam van Talpa is.
Nu heb ik dus een mail ontvangen van haar, de Prive / Party wilde uiteindelijk niets met
het verhaal.
Wat mij betreft doen jullie er wel wat mee. Ik heb een screenshot meegestuurd waarin de
Laat me maar weten wat jullie ermee doen. Mochten jullie er wat mee doen dan zal ik wel
En als tegenprestatie zal ik dan wel graag de Telegraaf van jullie willen ontvangen voor
Gr.
Sander
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf gemailed net :
Beste **********,
adres :
het verhaal.
Gr.
Sander
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die smiley ook mee hebt gestuurd?![]()
verwacht je dat dan ook serieus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:10 schreef Razor21 het volgende:
Nog geen reactie van de Telegraaf
Heb je een mail verstuurd naar je hotmail.....(uit je profiel) goed? Ga nu ff roken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef kastanova het volgende:
Razor, PM me ff, PM-etjes naar jou sturen lukt niet...
Dôh fantast.quote:
Heb je mijn mailtje naar razorgelooftinsprookjes@tv10.tv al ontvangen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:42 schreef Razor21 het volgende:
Talpa heeft ww.tien.tv en ik heb www.tv10.tv
Heb op mijn domein catch all aan staan dus dat houd in dat alle mail die verstuurd wordt aan het @tv10.tv bij mij gewoon binnenkomt. Ongeacht wat voor naam er voor staat.
Stuur hem maar die van mij komt gewoon aan.... razorgelooftinsprookjes@tv10.tvquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje naar razorgelooftinsprookjes@tv10.tv al ontvangen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef GambinoT het volgende:
Ik denk dat je hier toch wel aardig wat geld mee kon ontvangen het gaat hier toch over geld, en dat er niet eerlijk is gehandeld.
Dat ik er geen geld nu aan overhoud jammer dan...ik heb toch lol met deze topics....ook al is dit GEEN GRAP!quote:
Je komt wel steeds dichter in de buurt van het geld met je tvtien domeinquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat ik er geen geld nu aan overhoud jammer dan...ik heb toch lol met deze topics....ook al is dit GEEN GRAP!
Dat betwijfel ik ik hoop het wel...naam heb ik al 2 jaar..net weer verlengd voor 1 jaar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je komt wel steeds dichter in de buurt van het geld met je tvtien domein![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef dronkeykong het volgende:
Was niet live want timur is pas om 4u begonnen hahaha
Via de website van CAZ kun je live meeluisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand als het uitgezonden wordt het fragment even opnemen? Zit op mijn werk en geen radio![]()
Afgeschermd op mijn werk streaming gebeuren enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Via de website van CAZ kun je live meeluisteren.
Ik snap best dat je stiekem hoopt dat je er wat aan overhoudt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of het live was toen ik opnam hoorde ik een hoop gelach en applaus..en ze gingen meteen hierin het topic kijken en die brief voorlezen.
HEb Ilona nog een domme muts genoemd op de radio![]()
En diverse keren de naam Fok...genoemd...
Ben benieuwd wat ik hier aan ga overhouden![]()
Jaja ik weet het ....is toch ook straks op de radio te horen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik snap best dat je stiekem hoopt dat je er wat aan overhoudt.
Maar zeg dat nou niet steeds hardop!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei nog zo, PM Danny, dan krijg je tenminste nog een FOK!shirt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
rond 17:20quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
hoe laat komt het? voor deze ene keer wil ik mijn radio wel ff afstemmen op CAZ
17.20 geloof ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
hoe laat komt het? voor deze ene keer wil ik mijn radio wel ff afstemmen op CAZ
Neuh, ging over Man en Paard, die comedie op Talpa. Ik was juist iets te positiefquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:58 schreef TwyLight het volgende:
was jij dat?ik wist dat caz iemand had gebeld omdat die negatief was
!
Bron?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef dronkeykong het volgende:
Talpa en Ilona ontkennen alles...wat een anti climax![]()
Moet iemand daar trots op zijn danquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
je verpest het topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je komt vast wel weer met een nieuwe hoax binnenkort. Een betere hoop ik.
Stef zelf met je slechte hoaxquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:58 schreef Razor21 het volgende:
Echt waar de mensen die nog steeds denken dat ik een grap maak sterf ff![]()
je hebt het inderdaad wel erg simpel aangepakt allemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:03 schreef Razor21 het volgende:
-------...echt waar wordt hier simpel van![]()
Lastig he, mensen met gezond verstandquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:03 schreef Razor21 het volgende:
Verdwijn ff lekker uit dit topic..
Nee, met dat talent ben je geboren hoorquote:.echt waar wordt hier simpel van![]()
en met welk talent ben jij geboren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lastig he, mensen met gezond verstand
[..]
Nee, met dat talent ben je geboren hoor
Ja Peter en de Wolf...maar dat is niet van toepassing bij mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ken je het verhaal van de schaapsherder die Wolf schreeuwde, Razor?
nee die anderequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja Peter en de Wolf...maar dat is niet van toepassing bij mij
Waar zit die negeer knop ook alweerquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Gut Sun wat ben je weer zielig bezig...heb je nog geen ander slachtoffer gevonden?
Razor: het zou een stuk schelen als je het gewoon negeerde![]()
Ik ben gewoon niet zo naief als jijquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Gut Sun wat ben je weer zielig bezig...heb je nog geen ander slachtoffer gevonden?
Razor: het zou een stuk schelen als je het gewoon negeerde![]()
geef is een link danquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Staat op de podcast bij CAZ! nu geen tijd om te downloaden / uploaden enz.
Misschien is er iemand zo vriendelijk.....
Mensen met gezond verstand offeren geen tijd op om te discussiëren over de gouden kooiquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lastig he, mensen met gezond verstand
[..]
Nee, met dat talent ben je geboren hoor
Dat heeft er toch niks mee te maken, wil die Timur - ik jat al mn nieuws van FOK! - Perlin wel eens horen met die razorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef CoT het volgende:
[..]
Je geloofd het allemaal toch niet?
Meneer de presentator![]()
het enige wat elke keer in mijn hoofd kwam was : "Are you on drugs??"quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:41 schreef dronkeykong het volgende:
Nou topic wordt lekker verpest met dit gekibbel, heb niemand gehoord over de telefonische talenten van Sander Razor
![]()
Daar kan ie de werkvloer de schuld van geven, 30 graden geen airco, ramen mogen niet open anders krijgen die paar dames last van hun strotje. Tsja dan klink je zo aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het enige wat elke keer in mijn hoofd kwam was : "Are you on drugs??"
hij klonk een beetje..euhmmm...sloom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |