of er gewoon even op klikken...quote:
Het is GEEN HOAX....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Pavement het volgende:
Vette hoax of vette shit welke kant ook jij bent de winnaar !! You go girl![]()
![]()
![]()
Goh wat een smerige UI heb jij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Het is echt waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Lees maar ff terug de mail gepost..en die Ilone teruggemailedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:39 schreef dronkeykong het volgende:
Het is waarrrrr.....en Razor heb ik nog wat gemist ondertussen?
Namelijk net werkoverleg gehad.
Net of je dan geen hotmail kan aanmakenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
LOL - je weet dat Ilona geen hotmail gebruikt het (ze heeft al jaren een yahoo account). Dus dit is een absolute hoax.
en hoe ik dat weet? ik heb 2,5 jaar met r samengewerkt
Leuk geprobeerd wel Razo!
Misschien haalt iemand anders een grap met jou uit?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
Maar wel weer ff lol gehad ondanks dat het wel echt was..en niet bedacht of wat dan ook door mij![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:49 schreef Razor21 het volgende:
Beste Razor21,
Het weekblad Party is niet geinteresseerd in de door jou aangeboden email van Ilona Monsanto.
Met vriendelijke groet,
Redactie Party
![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
Maar wel weer ff lol gehad ondanks dat het wel echt was..en niet bedacht of wat dan ook door mij![]()
Ja die weet het toch allemaal zo goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind dat we sunchaser erop af moeten sturen
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien haalt iemand anders een grap met jou uit?
Ik weet iig hoe het niet moetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja die weet het toch allemaal zo goed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |