quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf gemailed net :
Beste **********,
Het zit dus zo ik bezit www.tv10.tv en Talpa www.tien.tv
Nu heeft de ex bewoner van de Goudenkooi (Ilona) een mail verstuurd aan het volgende
adres :
stijn.bakkers@tv10.tv had natuurlijk moeten zijn stijn.bakkers@tien.tv
Zij is waarschijnlijk in de veronderstelling geweest dat mijn domeinnaam van Talpa is.
Nu heb ik dus een mail ontvangen van haar, de Prive / Party wilde uiteindelijk niets met
het verhaal.
Wat mij betreft doen jullie er wel wat mee. Ik heb een screenshot meegestuurd waarin de
mail staat. De mail van de verzender afgeschermd ivm privacy.
Laat me maar weten wat jullie ermee doen. Mochten jullie er wat mee doen dan zal ik wel
op prijs stellen door welke bron jullie deze info hebben ontvangen.
Bron : www.tv10.tv
En als tegenprestatie zal ik dan wel graag de Telegraaf van jullie willen ontvangen voor
een bepaalde periode. Dat zijn echt de kosten niet voor jullie.
Screenshot van de mail is meegestuurd. Laat jullie even weten hoe of wat?
Gr.
Sander
![]()
Telegraaf kost per jaar al ruim een paar honderd euro. Dus als een gratis krant zou kunnen krijgen voor jaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
van 250euro naar een gratis krant voor een paar weken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Telegraaf kost per jaar al ruim een paar honderd euro. Dus als een gratis krant zou kunnen krijgen voor jaar![]()
De Telegraaf een krant?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is echt "knap" inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik neem aan dat je die smiley ook mee hebt gestuurd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf gemailed net :
Beste **********,
Nu heeft de ex bewoner van de Goudenkooi (Ilona) een mail verstuurd aan het volgende
adres :
Zij is waarschijnlijk in de veronderstelling geweest dat mijn domeinnaam van Talpa is.
Nu heb ik dus een mail ontvangen van haar, de Prive / Party wilde uiteindelijk niets met
het verhaal.
Wat mij betreft doen jullie er wel wat mee. Ik heb een screenshot meegestuurd waarin de
Laat me maar weten wat jullie ermee doen. Mochten jullie er wat mee doen dan zal ik wel
En als tegenprestatie zal ik dan wel graag de Telegraaf van jullie willen ontvangen voor
Gr.
Sander
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf gemailed net :
Beste **********,
adres :
het verhaal.
Gr.
Sander
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die smiley ook mee hebt gestuurd?![]()
verwacht je dat dan ook serieus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:10 schreef Razor21 het volgende:
Nog geen reactie van de Telegraaf
Heb je een mail verstuurd naar je hotmail.....(uit je profiel) goed? Ga nu ff roken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef kastanova het volgende:
Razor, PM me ff, PM-etjes naar jou sturen lukt niet...
Dôh fantast.quote:
Heb je mijn mailtje naar razorgelooftinsprookjes@tv10.tv al ontvangen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:42 schreef Razor21 het volgende:
Talpa heeft ww.tien.tv en ik heb www.tv10.tv
Heb op mijn domein catch all aan staan dus dat houd in dat alle mail die verstuurd wordt aan het @tv10.tv bij mij gewoon binnenkomt. Ongeacht wat voor naam er voor staat.
Stuur hem maar die van mij komt gewoon aan.... razorgelooftinsprookjes@tv10.tvquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje naar razorgelooftinsprookjes@tv10.tv al ontvangen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef GambinoT het volgende:
Ik denk dat je hier toch wel aardig wat geld mee kon ontvangen het gaat hier toch over geld, en dat er niet eerlijk is gehandeld.
Dat ik er geen geld nu aan overhoud jammer dan...ik heb toch lol met deze topics....ook al is dit GEEN GRAP!quote:
Je komt wel steeds dichter in de buurt van het geld met je tvtien domeinquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat ik er geen geld nu aan overhoud jammer dan...ik heb toch lol met deze topics....ook al is dit GEEN GRAP!
Dat betwijfel ik ik hoop het wel...naam heb ik al 2 jaar..net weer verlengd voor 1 jaar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je komt wel steeds dichter in de buurt van het geld met je tvtien domein![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef dronkeykong het volgende:
Was niet live want timur is pas om 4u begonnen hahaha
Via de website van CAZ kun je live meeluisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand als het uitgezonden wordt het fragment even opnemen? Zit op mijn werk en geen radio![]()
Afgeschermd op mijn werk streaming gebeuren enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Via de website van CAZ kun je live meeluisteren.
Ik snap best dat je stiekem hoopt dat je er wat aan overhoudt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of het live was toen ik opnam hoorde ik een hoop gelach en applaus..en ze gingen meteen hierin het topic kijken en die brief voorlezen.
HEb Ilona nog een domme muts genoemd op de radio![]()
En diverse keren de naam Fok...genoemd...
Ben benieuwd wat ik hier aan ga overhouden![]()
Jaja ik weet het ....is toch ook straks op de radio te horen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik snap best dat je stiekem hoopt dat je er wat aan overhoudt.
Maar zeg dat nou niet steeds hardop!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei nog zo, PM Danny, dan krijg je tenminste nog een FOK!shirt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei nog zo, PM Danny, dan krijg je tenminste nog een FOK!shirt
rond 17:20quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
hoe laat komt het? voor deze ene keer wil ik mijn radio wel ff afstemmen op CAZ
17.20 geloof ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
hoe laat komt het? voor deze ene keer wil ik mijn radio wel ff afstemmen op CAZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |