quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef dronkeykong het volgende:
Was niet live want timur is pas om 4u begonnen hahaha
Via de website van CAZ kun je live meeluisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand als het uitgezonden wordt het fragment even opnemen? Zit op mijn werk en geen radio![]()
Afgeschermd op mijn werk streaming gebeuren enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Via de website van CAZ kun je live meeluisteren.
Ik snap best dat je stiekem hoopt dat je er wat aan overhoudt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of het live was toen ik opnam hoorde ik een hoop gelach en applaus..en ze gingen meteen hierin het topic kijken en die brief voorlezen.
HEb Ilona nog een domme muts genoemd op de radio![]()
En diverse keren de naam Fok...genoemd...
Ben benieuwd wat ik hier aan ga overhouden![]()
Jaja ik weet het ....is toch ook straks op de radio te horen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik snap best dat je stiekem hoopt dat je er wat aan overhoudt.
Maar zeg dat nou niet steeds hardop!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei nog zo, PM Danny, dan krijg je tenminste nog een FOK!shirt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
rond 17:20quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
hoe laat komt het? voor deze ene keer wil ik mijn radio wel ff afstemmen op CAZ
17.20 geloof ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
hoe laat komt het? voor deze ene keer wil ik mijn radio wel ff afstemmen op CAZ
Neuh, ging over Man en Paard, die comedie op Talpa. Ik was juist iets te positiefquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:58 schreef TwyLight het volgende:
was jij dat?ik wist dat caz iemand had gebeld omdat die negatief was
!
Bron?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef dronkeykong het volgende:
Talpa en Ilona ontkennen alles...wat een anti climax![]()
Moet iemand daar trots op zijn danquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef Razor21 het volgende:
OK TROMGEROFFEL IK GA HET POSTEN
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07232/Goudenkooirel.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nu geen gezeik meer en NEE HET IS NIET NEP
je verpest het topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je komt vast wel weer met een nieuwe hoax binnenkort. Een betere hoop ik.
Stef zelf met je slechte hoaxquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:58 schreef Razor21 het volgende:
Echt waar de mensen die nog steeds denken dat ik een grap maak sterf ff![]()
je hebt het inderdaad wel erg simpel aangepakt allemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:03 schreef Razor21 het volgende:
-------...echt waar wordt hier simpel van![]()
Lastig he, mensen met gezond verstandquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:03 schreef Razor21 het volgende:
Verdwijn ff lekker uit dit topic..
Nee, met dat talent ben je geboren hoorquote:.echt waar wordt hier simpel van![]()
en met welk talent ben jij geboren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lastig he, mensen met gezond verstand
[..]
Nee, met dat talent ben je geboren hoor
Ja Peter en de Wolf...maar dat is niet van toepassing bij mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ken je het verhaal van de schaapsherder die Wolf schreeuwde, Razor?
nee die anderequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja Peter en de Wolf...maar dat is niet van toepassing bij mij
Waar zit die negeer knop ook alweerquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Gut Sun wat ben je weer zielig bezig...heb je nog geen ander slachtoffer gevonden?
Razor: het zou een stuk schelen als je het gewoon negeerde![]()
Ik ben gewoon niet zo naief als jijquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Gut Sun wat ben je weer zielig bezig...heb je nog geen ander slachtoffer gevonden?
Razor: het zou een stuk schelen als je het gewoon negeerde![]()
geef is een link danquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Staat op de podcast bij CAZ! nu geen tijd om te downloaden / uploaden enz.
Misschien is er iemand zo vriendelijk.....
Mensen met gezond verstand offeren geen tijd op om te discussiëren over de gouden kooiquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lastig he, mensen met gezond verstand
[..]
Nee, met dat talent ben je geboren hoor
Dat heeft er toch niks mee te maken, wil die Timur - ik jat al mn nieuws van FOK! - Perlin wel eens horen met die razorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef CoT het volgende:
[..]
Je geloofd het allemaal toch niet?
Meneer de presentator![]()
het enige wat elke keer in mijn hoofd kwam was : "Are you on drugs??"quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:41 schreef dronkeykong het volgende:
Nou topic wordt lekker verpest met dit gekibbel, heb niemand gehoord over de telefonische talenten van Sander Razor
![]()
Daar kan ie de werkvloer de schuld van geven, 30 graden geen airco, ramen mogen niet open anders krijgen die paar dames last van hun strotje. Tsja dan klink je zo aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het enige wat elke keer in mijn hoofd kwam was : "Are you on drugs??"
hij klonk een beetje..euhmmm...sloom
Jij zou Razor nog geloven en volgen als hij morgen met zn eigen Godsdienst kwam.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef .punt. het volgende:
godver sunchaser wat ben je toch ook een irritante debiel
echt tering he, postnatale abortus zou voor jou wel een goede oplossing zijn
razor verzint wel vaker dingen dat weet ik bestquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij zou Razor nog geloven en volgen als hij morgen met zn eigen Godsdienst kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |