Dat idee heb ik ook....quote:
Of geniaal of dom. Niet slim en lichtelijk aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:06 schreef SunChaser het volgende:
Hoax of Razor is gewoon erg dom
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook....![]()
Hij weet het allemaal beter enz..
Het gaat mij echt niet om het geld...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja echt
Ik ken dat hele Gouden Kooi niet man. Ik ken alleen die hoer, die slavin Natasia
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Razor21 het volgende:
[bJullie kunnen mij een eikel vinden dat ik dit doorspeel aan een Roddelblad....maar ik heb zoiets als ik er iets mee kan verdienen why not.
Nog meer tipjes van de sluier en je kan het wel helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Nog een klein tipje van de sluier :
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07232/hint2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat dus. Razortopicsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik neem niks van razor serieus, dus dit ook niet
*zucht diep* POST DIE ZOOI!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Gaat over de 10.000 borg zo te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Nu ben ik om.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
*zucht diep* POST DIE ZOOI!
Het gaat dus ook over huidige bewoners!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
LOL - je weet dat Ilona geen hotmail gebruikt het (ze heeft al jaren een yahoo account). Dus dit is een absolute hoax.
en hoe ik dat weet? ik heb 2,5 jaar met r samengewerkt
Leuk geprobeerd wel Razo!
Denk je nou echt dat ik een hele mail ga verzinnen, zelf een account ga aanmaken en aan mijzelf ga mailen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
LOL - je weet dat Ilona geen hotmail gebruikt het (ze heeft al jaren een yahoo account). Dus dit is een absolute hoax.
en hoe ik dat weet? ik heb 2,5 jaar met r samengewerkt
Leuk geprobeerd wel Razo!
Voor haar weblog gebruikt ze anders een gmail-accountquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef Adik het volgende:
Dat er eindelijk iemand is die mij geloofd?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik een hele mail ga verzinnen, zelf een account ga aanmaken en aan mijzelf ga mailen?
dream on...
mail was specifiek aan iemand gericht...ga echt niet al die moeite doen om een fake iets te maken.
Maar dan geloven jullie het niet...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik een hele mail ga verzinnen, zelf een account ga aanmaken en aan mijzelf ga mailen?
Mja.. je moet wel ERG aandachtsgeil zijn wil je dit allemaal opzetten. Toch geloof ik het allemaal pas als ik het zie. Ik ken je verder namelijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat er eindelijk iemand is die mij geloofd?
nena lieke en jaap hebben geen borg betaald en nou wil ilona haar borg ook terug hebben, duidelijk toch?quote:
krijg wel wat last van plaatsvervangende schaamte...maar aan de andere kant...het is Razor maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef SHE het volgende:
Je bent zo dom. Het is bijna pijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Razor ik geloof je hoor
Stuur ff die mail door wil je
En de weblog van goudenhuuub.web-log.nl wordt ook echt door huub gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat er eindelijk iemand is die mij geloofd?
Ik wil het bewijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef 2live het volgende:
[..]
nena lieke en jaap hebben geen borg betaald en nou wil ilona haar borg ook terug hebben, duidelijk toch?![]()
ofzoiets dus..quote:![]()
![]()
![]()
rollereinz!!1111!!!1
Jullie zijn allemaal Pwned bij Razor21![]()
![]()
jij volgt het programma niet, maar het is heel waarschijnlijk dat de info die erin staat bij de 'Die hard' streamers wel bekend is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef Razor21 het volgende:
Snap neit waarom een weekblad deze informatie niet wil hebben van mij...
Zeau kunnen we Talpa kapodt maken met deze informatie![]()
![]()
De grap is er nou wel van afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef Razor21 het volgende:
Snap neit waarom een weekblad deze informatie niet wil hebben van mij...
Zeau kunnen we Talpa kapodt maken met deze informatie![]()
![]()
en dat is voor niemand nieuws behalve voor Ilona zelf danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef RSie het volgende:
tis duidelijk,.. Ze heeft dus gehoord dat zij de enige is die de 10.000 heeft betaald en de rest niet (althans, niet iedereen).
misschien heeft ze nu onomstotelijk bewijs dat het zo is,.. en eerder kende ze wellicht alleen de verhalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat is voor niemand nieuws behalve voor Ilona zelf dan![]()
Inderdaad, en niet echt druk met het verkrijgen van enige cash.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Yozzz het volgende:
Voor iemand die weet dat hij gelijk heeft ben je wel héél druk bezig jezelf te verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |