Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja wilde toch voodoo en zwarte magie op Huub gaan gebruiken een maand geleden? Ik dacht altijd dat Christenen dat satanische praktijken vonden
Brian heeft vorige week ook al aan gegeven dat hij de kooi als werk gaat zien, dus is Amanda ook werk voor hem, na de kooi heeft ze vast geen "relatie" meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld ook hard nodig zijn. Alle gaten worden daar door Brian misbruikt (hij ziet dat kind buiten de kooi echt meteen niet meer staan).
Geluid is weer eens uitgevallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef lorence1 het volgende:
heeft er iemand geluid bij jaap?
Misschien heeft zij ook zo een kalender met " woord van de dag"quote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik meteen... en Huub had gisteren geen lul.
Ik denk dat ze vanmorgen het woordje 'kleptomaan' heeft geleerd ofzo.
Geluid is weer helemaal weggevallen. Dit zijn alternatieve streams volgens Tien.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef lorence1 het volgende:
heeft er iemand geluid bij jaap?
als het geluid het weer doet, mag die dan over=quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Katewalker het volgende:
He bah..geen geluid bij het gesprek tussen Jaap en Huub...zoooo irri..![]()
Ze heeft wel degelijk zoiets gezegd, alleen weet ik niet of ze het serieus bedoelde, dat weet je nooit met haar...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef product het volgende:
Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotstquote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda wordt meer en meer massaal uitgekotst. Jammer dat dat bij Amanda zelf totaal niet door dringt.
Dat kind is echt asocialer dan iedereen die ik ken. Echt trailertrash.
ja hij is gisteren in het bAN groepje opgenomenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef 2live het volgende:
eric is weer 'best friends' met Amanda?
Je kan Natasia helemaal gek maken door te zeggen dat het spookt in die kooi..als Huub gaat vertellen dat hij gedaantes ziet..of schaduwen opmerkt die zich onverklaarbaar verplaatsen..vreemde geluiden hoort..Natasia wordt dan panisch..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef product het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...
Ik zou het gewoon doen, als je het toch kan, ik zou Huub gewoon betoveren. Een poppetje maken en een stuk gember onder zijn kussen en dan heel hard op het poppetje springen terwijl je zegt puppelewups pliep ploep, sterf de tering vuile Joep!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk zoiets gezegd, alleen weet ik niet of ze het serieus bedoelde, dat weet je nooit met haar...
Dat gesol met die date vond ik een triest dieptepunt, zelfs met al die dieptepunten van de laatste weken. Actie's onderling kan ik wel waarderen over het algemeen, als het niveau zakt moet ik er alleen maar om lachen. Maar naar die actie's tegen die date zat ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotst![]()
Beetje laat, maar ik heb net de filmpjes bekeken van de date van Eric. Wat een walgelijke terror van vooral Huub tegen Alex. Dat ging toch allemaal wel veel te ver of ben ik daarin de enigste!!![]()
De date Alex heeft er zelf voor gekozen om de villa in te gaan natuurlijk. Maar hoe hij onder handen is genomen is toch te gek voor woorden.
En zag ik Huubke nou in de keuken aan Alex een kopstoot geven.
Echt ik had als bezoeker die Huub door de hele villa heen gestampt![]()
Huub gelooft er niet in..maar als Huub dat doet bij Natasia heeft dat wel degelijk effect..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef product het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, als je het toch kan, ik zou Huub gewoon betoveren. Een poppetje maken en een stuk gember onder zijn haar kussen en dan heel hard op het poppetje springen terwijl je hij zegt puppelewups pliep ploep, sterf de tering vuile JoepNatasia!
Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef nibbieworld het volgende:
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotst![]()
Ze kent de overleden vorige eigenaar ook al, die sprak ze wel eens ergens in een leeg kamertje daar geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je kan Natasia helemaal gek maken door te zeggen dat het spookt in die kooi..als Huub gaat vertellen dat hij gedaantes ziet..of schaduwen opmerkt die zich onverklaarbaar verplaatsen..vreemde geluiden hoort..Natasia wordt dan panisch..![]()
Ik denk dat de mensen die een hekel aan Huub hebben niet zo'n behoefte aan die vlotte babbels van hem en hem gewoon direct comateus rossen. Tja, Huub doet mee aan een spel met aso's om heel veel geld.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.
Oei, een gapende bloederige wond.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk te zien waar Dellie haar hak in heeft gezet.
[afbeelding]
Dus jij vindt het ook begrijpelijk als Brian en Natasja het ziekenhuis in geslagen gaan worden als die weer thuis zitten?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef product het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk als Huubje nog eens finaal wordt afgerost als ie weer uit de villa is.
Nee dat klopt de gene die haar naait heeft ze nog nooit door.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie hoeft niet eerst 10 keer genaaid te worden, voordat ze iemand door heeft.![]()
Nee, en dat slaat wel ergens op???quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef product het volgende:
[..]
Eigen schuld helaas dikke bult. En niet zeuren van dat slaat nergens op...Als ik tussen een stel Feyenoord hooligans roep dat Ajax fantastisch is zullen ze ook niet met mij erover willen 'praten'...
Ik begrijp product z'n punt wel.. alleen moet je denk ik begrijpelijk vervangen door...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook begrijpelijk als Brian en Natasja het ziekenhuis in geslagen gaan worden als die weer thuis zitten?
Zegt genoeg toch?quote:
Ja ik hoorde het ook. Zullen we een aangifte doen van verboden wapenbezit bij politie Eemnes? ff kijken wat er gebeurt?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:42 schreef 2live het volgende:
brian wilde zijn glock pakken en Jaap overhoop schieten, maar die ligt ergens anders en niet beneden.
Nee natuurlijk niet maar het is naief om te denken dat je maar alles kunt zeggen omdat je in een spel zit of omdat je nou eenmaal vrijheid van meningsuiting hebt....Sommige mensen reageren daar vrij primitief op...quote:
Dus hij heeft er dus wel een, waarom verbaast me dat nou niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:42 schreef 2live het volgende:
brian wilde zijn glock pakken en Jaap overhoop schieten, maar die ligt ergens anders en niet beneden.
ik vind tegenwoordig ook alles normaal, ik typ het zonder nadenken. Moet je eens voorstellen dat je zo iemand buiten tegenkomt en daar ruzie meekrijgt....need I say morequote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus hij heeft er dus wel een, waarom verbaast me dat nou niet.
Ik hou er ook niet van maar zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. Je kan gewoon niet zomaar alles roepen en er altijd mee weg komen. Misschien wel maar misschien ook niet..Voorbeelden te over dus vandaar begrijp ik het als Huub nog wat te wachten staat. Br en Nasty en hun achterban zijn gewoon engquote:
Gister kwam het nog door Huub zn nagelsquote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
De kras op de rug van Wifebeater komt door Dellie. Hij gaf haar zo'n orgasme dat ze hem ging krabben. Dream on, para brodda.![]()
Dat soort dingen zei ik toen ik 10 was en dan zei mijn vriendje: "nou dan haal ik mijn bazooka," en dan zei ik weer nou mijn buurman werkt bij het leger en die l;eent daar wel een tank en dan schiet ik je huis om....quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus hij heeft er dus wel een, waarom verbaast me dat nou niet.
Toen je 10 was ja, het kwam er heel natuurlijk uit deze opmerking van Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:49 schreef product het volgende:
[..]
Dat soort dingen zei ik toen ik 10 was en dan zei mijn vriendje: "nou dan haal ik mijn bazooka," en dan zei ik weer nou mijn buurman werkt bij het leger en die l;eent daar wel een tank en dan schiet ik je huis om....
Dus Wifebeater is eigenlijk 10 jaar oud, maar hij ziet er gewoon uit als 26?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:49 schreef product het volgende:
Dat soort dingen zei ik toen ik 10 was en dan zei mijn vriendje: "nou dan haal ik mijn bazooka," en dan zei ik weer nou mijn buurman werkt bij het leger en die l;eent daar wel een tank en dan schiet ik je huis om....
Ciaoquote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
Heel verhaal
Ik moet nu echt voor Huub opkomen. Die kan daar niks aan doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Als Dellie topless gaat zonnen en ze zit bij Wifebeater, ziet het er zo sexistisch uit.![]()
Ze wisselen constant het geluid van de ene naar de andere stream. Is cult en alternatief blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Gaat tien nu steeds het geluid bepalen wat we mogen horen?
Tja denk dat de terugloop vooral is te danken aan het feit dat we nu moeten betalen voor de streams. Ik was vroeger een fanatieke DGK-er, maar weiger er gewoon voor te betalen. Ik kijk nu weer de reguliere afleveringen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
Yippie ze zijn op zwart.... maar voor hoelang....
Gezien ik net in mijn wittebroodsweken zit mis ik ze niet en heb eigenlijk helemaal niks meer gezien afgelopen week tot de terror van gisteren. Zelfs dat had niet meer het oude euforische "what de fuck? dit heb ik nog nooit gezien.." gevoel. Het leek allemaal weer van hetzelfde en geen sancties/verwijderingen. FOK maakte DGK een stuk leuker maar kan niet helpen te zeggen dat het begint op te vallen dat er nog niet 1/4 van de mensen meer post op FOK>DGK die er paar maandjes terug wel waren. Het is afgezwakt, uitgerekt en geregiseerd van begin tot eind. Het was een leuke ervaring maar niets meer voor mij. Veel plezier nog gewenst aan de fanatieke FOKKERtjes die stug blijven doorgaan, ik zal nog geregeld komen bijlezen om te zien of het misschien wel weer de moeite is. Maar voor nu gaan we de zomer vieren die in aantocht is en daar hoort achter de pc zitten zo min mogelijk bij![]()
Dank jullie voor de enorme leuke tijd en ervaring hier en op DGK (was echt zo'n sletje die vanuit Tiensite naar FOK kwam gerolt en dus niet eerder hier gepost had voor DGK.
Wij hebben enorm gelachen om reacties, posts, clips, Japio's 2e avond, Huub in zijn glorietijd( 2maanden terug ofzo), en het geFOK van fans tegen DGK (denk aan Touregg proberen te verzieken, politie/ambulance bellen als Huub dronken is, Lassie op het feest enz)
![]()
![]()
![]()
![]()
En dikke kus voor de dames![]()
![]()
![]()
de fanbase van huub is gewoon heel standvastig en laat hem nooit vallen hoe negatief hij ook is.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.
Dan kun je dus de conclusie trekken dat hij het eigenlijk niet wilde , maar dat te FEBO een flinke bijdrage van Huub heeft gevraagd.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Huub vind dat hij te ver is gegaan bij Alex, hij deed het heel bewust, maar het hoort niet bij hem. Hij heeft er een nare bijsmaak van.
Ik ben een Huub fan maar dat betekent niet dat ik alles wat Huub doet goedkeur ofzo, misschien ben jij nogal in de war met jouw Amanda obsessie.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de fanbase van huub is gewoon heel standvastig en laat hem nooit vallen hoe negatief hij ook is.
heb nog altijd het idee dat huubfans alles wat huub doet of zegt voor zoete koek aannemen.
huub is te vergelijken met een soort sekteleider die zijn volgelingen heeft onderworpen
Wat een bullshit.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de fanbase van huub is gewoon heel standvastig en laat hem nooit vallen hoe negatief hij ook is.
heb nog altijd het idee dat huubfans alles wat huub doet of zegt voor zoete koek aannemen.
huub is te vergelijken met een soort sekteleider die zijn volgelingen heeft onderworpen
Haha, nou dat van die sekteleider zal ook wel weer meevallen. Ik was ook altijd groot fan van Huub, maar nu echt niet meer sinds zijn constante agressieve gedrag.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Amen, dit wilde ik zeggen maar kwam niet uit mn woorden haha.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben een Huub fan maar dat betekent niet dat ik alles wat Huub doet goedkeur ofzo, misschien ben jij nogal in de war met jouw Amanda obsessie.
Dat zie je dan toch verkeerd. Ik ben en blijf Huubfan, maar kan ook toegeven dat hij fout is geweest. Niet alles wat Huub doet is heilig, maar hij is absoluut de eerlijkste speler in dit klotespel.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dat hoor je hem regelmatig zeggen. Hij kijkt dan bij de FEBO.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef blomst het volgende:
Huub zegt dat ze af en toe een uitzending mogen zien,
De streamers weten dat ook wel?
Ik denk dat veel mensen het gedrag van Huub waarderen omdat het vaak tegen Brian gericht is. De 'haat' richting Brian is groter dan de 'liefde' voor Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:05 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha, nou dat van die sekteleider zal ook wel weer meevallen. Ik was ook altijd groot fan van Huub, maar nu echt niet meer sinds zijn constante agressieve gedrag.![]()
Merkte is al bij het afscheid van Alexquote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Huub vind dat hij te ver is gegaan bij Alex, hij deed het heel bewust, maar het hoort niet bij hem. Hij heeft er een nare bijsmaak van.
Als ik geluid heb gaat dat wel lukken. Dus nu even niet, liplezen is niet een van mijn specialiteiten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:12 schreef getl0st het volgende:
Jaaa mijn gratis maand is om
Verslagen bitte|
En dat Huub kan toegeven dat hij fout zat, Brian hoor je nooit een fout toegeven, die probeert zichzelf altijd weer goed te praten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het gedrag van Huub waarderen omdat het vaak tegen Brian gericht is. De 'haat' richting Brian is groter dan de 'liefde' voor Huub.
Ik heb betaald, jaaa ik weet het, ik ben verslaafdquote:Op maandag 4 juni 2007 15:12 schreef getl0st het volgende:
Jaaa mijn gratis maand is om
Verslagen bitte|
Tijd voor een snelcursus dan!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik geluid heb gaat dat wel lukken. Dus nu even niet, liplezen is niet een van mijn specialiteiten.![]()
helemaal mee eens,eens een huub fan altijd een huub fan!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je dan toch verkeerd. Ik ben en blijf Huubfan, maar kan ook toegeven dat hij fout is geweest. Niet alles wat Huub doet is heilig, maar hij is absoluut de eerlijkste speler in dit klotespel.
het feit dat je alleen de tv-uitzendingen ziet vertekent de waarheid aanzienlijk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:55 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Tja denk dat de terugloop vooral is te danken aan het feit dat we nu moeten betalen voor de streams. Ik was vroeger een fanatieke DGK-er, maar weiger er gewoon voor te betalen. Ik kijk nu weer de reguliere afleveringen.
Maar je hebt wel gelijk, het niveau is echt zo gedaald. Jaap is verschrikkelijk en Huub ook![]()
Jaap die door z'n kots heen rolt...bah.
terug
Trok die niet liever aan iets anders?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wil dellie weer kijkcijfers trekken ?
Ze denkt dat ze Lady Godiva is, volgens mij. ( Stom, ze weet niet eens wie dat is )quote:Op maandag 4 juni 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wil dellie weer kijkcijfers trekken ?
Wat heb jij dan met Huub? Je hebt het naast je adoratie voor Amanda altijd over hem.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Bij Huub zijn er ook wel wondjes te zien.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Wifebeater legt Huub altijd de schuld bij een ander. Weer zo'n staaltje van het wars zijn van iedere vorm van zelfrefectie.
Ik zou toch graag eens het oordeel hebben van een goede psycholoog over hoe mensen zo enorm hun eigen fouten kunnen projecteren op anderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Wifebeater legt Huub altijd de schuld bij een ander. Weer zo'n staaltje van het wars zijn van iedere vorm van zelfrefectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |