abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 14:21:50 #101
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_50091073
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Natasja wilde toch voodoo en zwarte magie op Huub gaan gebruiken een maand geleden? Ik dacht altijd dat Christenen dat satanische praktijken vonden
Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_50091074
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zal ongetwijfeld ook hard nodig zijn. Alle gaten worden daar door Brian misbruikt (hij ziet dat kind buiten de kooi echt meteen niet meer staan).
Brian heeft vorige week ook al aan gegeven dat hij de kooi als werk gaat zien, dus is Amanda ook werk voor hem, na de kooi heeft ze vast geen "relatie" meer.
Goedemorgen :W
  maandag 4 juni 2007 @ 14:21:52 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50091075
Fok heeft een foklock
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50091083
heeft er iemand geluid bij jaap?
pi_50091107
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef lorence1 het volgende:
Geluid is weer eens uitgevallen.
Goedemorgen :W
pi_50091108
He bah..geen geluid bij het gesprek tussen Jaap en Huub...zoooo irri..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_50091123
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geloof ik meteen... en Huub had gisteren geen lul.
Ik denk dat ze vanmorgen het woordje 'kleptomaan' heeft geleerd ofzo.
Misschien heeft zij ook zo een kalender met " woord van de dag"
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 14:23:31 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_50091128
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef lorence1 het volgende:
Geluid is weer helemaal weggevallen. Dit zijn alternatieve streams volgens Tien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50091142
eric is weer 'best friends' met Amanda?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50091144
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Katewalker het volgende:
He bah..geen geluid bij het gesprek tussen Jaap en Huub...zoooo irri..
als het geluid het weer doet, mag die dan over=
pi_50091145
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef product het volgende:
Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...
Ze heeft wel degelijk zoiets gezegd, alleen weet ik niet of ze het serieus bedoelde, dat weet je nooit met haar...
pi_50091171
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Amanda wordt meer en meer massaal uitgekotst. Jammer dat dat bij Amanda zelf totaal niet door dringt.
Dat kind is echt asocialer dan iedereen die ik ken. Echt trailertrash.
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotst

Beetje laat, maar ik heb net de filmpjes bekeken van de date van Eric. Wat een walgelijke terror van vooral Huub tegen Alex. Dat ging toch allemaal wel veel te ver of ben ik daarin de enigste!!

De date Alex heeft er zelf voor gekozen om de villa in te gaan natuurlijk. Maar hoe hij onder handen is genomen is toch te gek voor woorden.
En zag ik Huubke nou in de keuken aan Alex een kopstoot geven.
Echt ik had als bezoeker die Huub door de hele villa heen gestampt
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_50091188
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef 2live het volgende:
eric is weer 'best friends' met Amanda?
ja hij is gisteren in het bAN groepje opgenomen
pi_50091220
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef product het volgende:

[..]

Je kan Natasia helemaal gek maken door te zeggen dat het spookt in die kooi..als Huub gaat vertellen dat hij gedaantes ziet..of schaduwen opmerkt die zich onverklaarbaar verplaatsen..vreemde geluiden hoort..Natasia wordt dan panisch..
--Einstein
  maandag 4 juni 2007 @ 14:27:15 #115
173661 product
pi_50091240
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ze heeft wel degelijk zoiets gezegd, alleen weet ik niet of ze het serieus bedoelde, dat weet je nooit met haar...
Ik zou het gewoon doen, als je het toch kan, ik zou Huub gewoon betoveren. Een poppetje maken en een stuk gember onder zijn kussen en dan heel hard op het poppetje springen terwijl je zegt puppelewups pliep ploep, sterf de tering vuile Joep!
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_50091263
weet je wat ik nog veel minder snap, de redactie weet toch ook dat Amanda massaal wordt uitgekotst. De Popoll zegt alles wat dat betreft. Waarom heeft amanda dan nog steeds geen toneelhaak gekregen. Zij is te dom om te snappen wat Nederland van haar vindt, maar 'achter' weet dat wel, denken ze dan serieus dat ze mensen nog een plezier met haar aanwezigheid doen.
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 14:28:01 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_50091266
Volgens Dellie steelt Lieke alles wat los en vast zit, ze is vals en achterbaks. Dellie is eerlijk, die zegt het recht in je gezicht.
Ja, dat weten we jonguh, steruf.
― Mark Twain
pi_50091290
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef nibbieworld het volgende:

[..]

En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotst

Beetje laat, maar ik heb net de filmpjes bekeken van de date van Eric. Wat een walgelijke terror van vooral Huub tegen Alex. Dat ging toch allemaal wel veel te ver of ben ik daarin de enigste!!

De date Alex heeft er zelf voor gekozen om de villa in te gaan natuurlijk. Maar hoe hij onder handen is genomen is toch te gek voor woorden.
En zag ik Huubke nou in de keuken aan Alex een kopstoot geven.
Echt ik had als bezoeker die Huub door de hele villa heen gestampt
Dat gesol met die date vond ik een triest dieptepunt, zelfs met al die dieptepunten van de laatste weken. Actie's onderling kan ik wel waarderen over het algemeen, als het niveau zakt moet ik er alleen maar om lachen. Maar naar die actie's tegen die date zat ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 14:29:31 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_50091317
Wifebeater vindt het niet aantrekkelijk als ze zo lelijk doet. Maar Dellie voelt bij Lieke slechte energie.
― Mark Twain
pi_50091323
Brian vindt het niet aantrekkelijk als Amanda zo doorgaat over Lieke. Niemand kan tot haar doordringen.
pi_50091328
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef product het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen, als je het toch kan, ik zou Huub gewoon betoveren. Een poppetje maken en een stuk gember onder zijn haar kussen en dan heel hard op het poppetje springen terwijl je hij zegt puppelewups pliep ploep, sterf de tering vuile JoepNatasia!
Huub gelooft er niet in..maar als Huub dat doet bij Natasia heeft dat wel degelijk effect..
--Einstein
pi_50091329
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef nibbieworld het volgende:
Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:30:24 #123
173661 product
pi_50091334
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Je kan Natasia helemaal gek maken door te zeggen dat het spookt in die kooi..als Huub gaat vertellen dat hij gedaantes ziet..of schaduwen opmerkt die zich onverklaarbaar verplaatsen..vreemde geluiden hoort..Natasia wordt dan panisch..
Ze kent de overleden vorige eigenaar ook al, die sprak ze wel eens ergens in een leeg kamertje daar geloof ik.
pi_50091364
brian; waar is je ruggemerg, ruggegraat, je wervel
pi_50091409
Ik hou er ff mee op..de streams doen het rot, inclusief het geluid en Fok doet ook al raar..
--Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')