Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja wilde toch voodoo en zwarte magie op Huub gaan gebruiken een maand geleden? Ik dacht altijd dat Christenen dat satanische praktijken vonden
Brian heeft vorige week ook al aan gegeven dat hij de kooi als werk gaat zien, dus is Amanda ook werk voor hem, na de kooi heeft ze vast geen "relatie" meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld ook hard nodig zijn. Alle gaten worden daar door Brian misbruikt (hij ziet dat kind buiten de kooi echt meteen niet meer staan).
Geluid is weer eens uitgevallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef lorence1 het volgende:
heeft er iemand geluid bij jaap?
Misschien heeft zij ook zo een kalender met " woord van de dag"quote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik meteen... en Huub had gisteren geen lul.
Ik denk dat ze vanmorgen het woordje 'kleptomaan' heeft geleerd ofzo.
Geluid is weer helemaal weggevallen. Dit zijn alternatieve streams volgens Tien.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef lorence1 het volgende:
heeft er iemand geluid bij jaap?
als het geluid het weer doet, mag die dan over=quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Katewalker het volgende:
He bah..geen geluid bij het gesprek tussen Jaap en Huub...zoooo irri..![]()
Ze heeft wel degelijk zoiets gezegd, alleen weet ik niet of ze het serieus bedoelde, dat weet je nooit met haar...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef product het volgende:
Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotstquote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda wordt meer en meer massaal uitgekotst. Jammer dat dat bij Amanda zelf totaal niet door dringt.
Dat kind is echt asocialer dan iedereen die ik ken. Echt trailertrash.
ja hij is gisteren in het bAN groepje opgenomenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef 2live het volgende:
eric is weer 'best friends' met Amanda?
Je kan Natasia helemaal gek maken door te zeggen dat het spookt in die kooi..als Huub gaat vertellen dat hij gedaantes ziet..of schaduwen opmerkt die zich onverklaarbaar verplaatsen..vreemde geluiden hoort..Natasia wordt dan panisch..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:21 schreef product het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij nooit gezegd, volgens mij is ze net als een heleboel Surinamers doodsbang voor winti...
Ik zou het gewoon doen, als je het toch kan, ik zou Huub gewoon betoveren. Een poppetje maken en een stuk gember onder zijn kussen en dan heel hard op het poppetje springen terwijl je zegt puppelewups pliep ploep, sterf de tering vuile Joep!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk zoiets gezegd, alleen weet ik niet of ze het serieus bedoelde, dat weet je nooit met haar...
Dat gesol met die date vond ik een triest dieptepunt, zelfs met al die dieptepunten van de laatste weken. Actie's onderling kan ik wel waarderen over het algemeen, als het niveau zakt moet ik er alleen maar om lachen. Maar naar die actie's tegen die date zat ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotst![]()
Beetje laat, maar ik heb net de filmpjes bekeken van de date van Eric. Wat een walgelijke terror van vooral Huub tegen Alex. Dat ging toch allemaal wel veel te ver of ben ik daarin de enigste!!![]()
De date Alex heeft er zelf voor gekozen om de villa in te gaan natuurlijk. Maar hoe hij onder handen is genomen is toch te gek voor woorden.
En zag ik Huubke nou in de keuken aan Alex een kopstoot geven.
Echt ik had als bezoeker die Huub door de hele villa heen gestampt![]()
Huub gelooft er niet in..maar als Huub dat doet bij Natasia heeft dat wel degelijk effect..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef product het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, als je het toch kan, ik zou Huub gewoon betoveren. Een poppetje maken en een stuk gember onder zijn haar kussen en dan heel hard op het poppetje springen terwijl je hij zegt puppelewups pliep ploep, sterf de tering vuile JoepNatasia!
Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef nibbieworld het volgende:
En niet alleen Amanda! Ik denk dat Huub ook zeker wel door meer en meer mensen wordt uit gekotst![]()
Ze kent de overleden vorige eigenaar ook al, die sprak ze wel eens ergens in een leeg kamertje daar geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je kan Natasia helemaal gek maken door te zeggen dat het spookt in die kooi..als Huub gaat vertellen dat hij gedaantes ziet..of schaduwen opmerkt die zich onverklaarbaar verplaatsen..vreemde geluiden hoort..Natasia wordt dan panisch..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |