Ik denk dat de mensen die een hekel aan Huub hebben niet zo'n behoefte aan die vlotte babbels van hem en hem gewoon direct comateus rossen. Tja, Huub doet mee aan een spel met aso's om heel veel geld.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.
Oei, een gapende bloederige wond.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk te zien waar Dellie haar hak in heeft gezet.
[afbeelding]
Dus jij vindt het ook begrijpelijk als Brian en Natasja het ziekenhuis in geslagen gaan worden als die weer thuis zitten?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef product het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk als Huubje nog eens finaal wordt afgerost als ie weer uit de villa is.
Nee dat klopt de gene die haar naait heeft ze nog nooit door.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie hoeft niet eerst 10 keer genaaid te worden, voordat ze iemand door heeft.![]()
Nee, en dat slaat wel ergens op???quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef product het volgende:
[..]
Eigen schuld helaas dikke bult. En niet zeuren van dat slaat nergens op...Als ik tussen een stel Feyenoord hooligans roep dat Ajax fantastisch is zullen ze ook niet met mij erover willen 'praten'...
Ik begrijp product z'n punt wel.. alleen moet je denk ik begrijpelijk vervangen door...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook begrijpelijk als Brian en Natasja het ziekenhuis in geslagen gaan worden als die weer thuis zitten?
Zegt genoeg toch?quote:
Ja ik hoorde het ook. Zullen we een aangifte doen van verboden wapenbezit bij politie Eemnes? ff kijken wat er gebeurt?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:42 schreef 2live het volgende:
brian wilde zijn glock pakken en Jaap overhoop schieten, maar die ligt ergens anders en niet beneden.
Nee natuurlijk niet maar het is naief om te denken dat je maar alles kunt zeggen omdat je in een spel zit of omdat je nou eenmaal vrijheid van meningsuiting hebt....Sommige mensen reageren daar vrij primitief op...quote:
Dus hij heeft er dus wel een, waarom verbaast me dat nou niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:42 schreef 2live het volgende:
brian wilde zijn glock pakken en Jaap overhoop schieten, maar die ligt ergens anders en niet beneden.
ik vind tegenwoordig ook alles normaal, ik typ het zonder nadenken. Moet je eens voorstellen dat je zo iemand buiten tegenkomt en daar ruzie meekrijgt....need I say morequote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus hij heeft er dus wel een, waarom verbaast me dat nou niet.
Ik hou er ook niet van maar zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. Je kan gewoon niet zomaar alles roepen en er altijd mee weg komen. Misschien wel maar misschien ook niet..Voorbeelden te over dus vandaar begrijp ik het als Huub nog wat te wachten staat. Br en Nasty en hun achterban zijn gewoon engquote:
Gister kwam het nog door Huub zn nagelsquote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
De kras op de rug van Wifebeater komt door Dellie. Hij gaf haar zo'n orgasme dat ze hem ging krabben. Dream on, para brodda.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |