abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50091847
brian is thuis geboren.[ in Breukelen] zijn vleugels waren te breed om eruit te kunen, hij was een brede brodda.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50091848
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:48 schreef Liess het volgende:

[..]

Gister kwam het nog door Huub zn nagels
Die halve gare heeft er zelfs foto's van genomen.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:49:45 #153
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_50091850
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus hij heeft er dus wel een, waarom verbaast me dat nou niet.
Dat soort dingen zei ik toen ik 10 was en dan zei mijn vriendje: "nou dan haal ik mijn bazooka," en dan zei ik weer nou mijn buurman werkt bij het leger en die l;eent daar wel een tank en dan schiet ik je huis om....
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_50091869
Gaat tien nu steeds het geluid bepalen wat we mogen horen?
Goedemorgen :W
pi_50091877
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:49 schreef product het volgende:

[..]

Dat soort dingen zei ik toen ik 10 was en dan zei mijn vriendje: "nou dan haal ik mijn bazooka," en dan zei ik weer nou mijn buurman werkt bij het leger en die l;eent daar wel een tank en dan schiet ik je huis om....
Toen je 10 was ja, het kwam er heel natuurlijk uit deze opmerking van Brian.
pi_50091884
Yippie ze zijn op zwart.... maar voor hoelang....
Gezien ik net in mijn wittebroodsweken zit mis ik ze niet en heb eigenlijk helemaal niks meer gezien afgelopen week tot de terror van gisteren. Zelfs dat had niet meer het oude euforische "what de fuck? dit heb ik nog nooit gezien.." gevoel. Het leek allemaal weer van hetzelfde en geen sancties/verwijderingen. FOK maakte DGK een stuk leuker maar kan niet helpen te zeggen dat het begint op te vallen dat er nog niet 1/4 van de mensen meer post op FOK>DGK die er paar maandjes terug wel waren. Het is afgezwakt, uitgerekt en geregiseerd van begin tot eind. Het was een leuke ervaring maar niets meer voor mij. Veel plezier nog gewenst aan de fanatieke FOKKERtjes die stug blijven doorgaan, ik zal nog geregeld komen bijlezen om te zien of het misschien wel weer de moeite is. Maar voor nu gaan we de zomer vieren die in aantocht is en daar hoort achter de pc zitten zo min mogelijk bij

Dank jullie voor de enorme leuke tijd en ervaring hier en op DGK (was echt zo'n sletje die vanuit Tiensite naar FOK kwam gerolt en dus niet eerder hier gepost had voor DGK.
Wij hebben enorm gelachen om reacties, posts, clips, Japio's 2e avond, Huub in zijn glorietijd( 2maanden terug ofzo), en het geFOK van fans tegen DGK (denk aan Touregg proberen te verzieken, politie/ambulance bellen als Huub dronken is, Lassie op het feest enz)

En dikke kus voor de dames
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 14:51:15 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_50091888
Als Dellie topless gaat zonnen en ze zit bij Wifebeater, ziet het er zo sexistisch uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50091905
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:49 schreef product het volgende:
Dus Wifebeater is eigenlijk 10 jaar oud, maar hij ziet er gewoon uit als 26?
(zou overigens wel veel verklaren)
  maandag 4 juni 2007 @ 14:52:55 #159
175331 Liess
Liess.nl
pi_50091928
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
Heel verhaal
Ciao
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50091929
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Als Dellie topless gaat zonnen en ze zit bij Wifebeater, ziet het er zo sexistisch uit.
Ik moet nu echt voor Huub opkomen. Die kan daar niks aan doen.
Fuck Henk en Ingrid
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 14:53:04 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_50091932
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Gaat tien nu steeds het geluid bepalen wat we mogen horen?
Ze wisselen constant het geluid van de ene naar de andere stream. Is cult en alternatief blijkbaar.
― Mark Twain
pi_50091950
quote:
.........
en een dikke kus terug
pi_50091957
Huub vind dat hij te ver is gegaan bij Alex, hij deed het heel bewust, maar het hoort niet bij hem. Hij heeft er een nare bijsmaak van.
pi_50091987
quote:
Yippie ze zijn op zwart.... maar voor hoelang....
Gezien ik net in mijn wittebroodsweken zit mis ik ze niet en heb eigenlijk helemaal niks meer gezien afgelopen week tot de terror van gisteren. Zelfs dat had niet meer het oude euforische "what de fuck? dit heb ik nog nooit gezien.." gevoel. Het leek allemaal weer van hetzelfde en geen sancties/verwijderingen. FOK maakte DGK een stuk leuker maar kan niet helpen te zeggen dat het begint op te vallen dat er nog niet 1/4 van de mensen meer post op FOK>DGK die er paar maandjes terug wel waren. Het is afgezwakt, uitgerekt en geregiseerd van begin tot eind. Het was een leuke ervaring maar niets meer voor mij. Veel plezier nog gewenst aan de fanatieke FOKKERtjes die stug blijven doorgaan, ik zal nog geregeld komen bijlezen om te zien of het misschien wel weer de moeite is. Maar voor nu gaan we de zomer vieren die in aantocht is en daar hoort achter de pc zitten zo min mogelijk bij

Dank jullie voor de enorme leuke tijd en ervaring hier en op DGK (was echt zo'n sletje die vanuit Tiensite naar FOK kwam gerolt en dus niet eerder hier gepost had voor DGK.
Wij hebben enorm gelachen om reacties, posts, clips, Japio's 2e avond, Huub in zijn glorietijd( 2maanden terug ofzo), en het geFOK van fans tegen DGK (denk aan Touregg proberen te verzieken, politie/ambulance bellen als Huub dronken is, Lassie op het feest enz)

Tja denk dat de terugloop vooral is te danken aan het feit dat we nu moeten betalen voor de streams. Ik was vroeger een fanatieke DGK-er, maar weiger er gewoon voor te betalen. Ik kijk nu weer de reguliere afleveringen.
Maar je hebt wel gelijk, het niveau is echt zo gedaald. Jaap is verschrikkelijk en Huub ook
Jaap die door z'n kots heen rolt...bah.

terug
Lousy
pi_50092169
pi_50092177
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het grote verschil is echter dat Huub nog in een positie zit dat hij het kan goedpraten, dat wij niet alles weten wat er in het huis gebeurd etc. Gecombineerd met het feit dat Huub goed uit z`n woorden kan komen hoeft hij zich geen zorgen te maken.
de fanbase van huub is gewoon heel standvastig en laat hem nooit vallen hoe negatief hij ook is.
heb nog altijd het idee dat huubfans alles wat huub doet of zegt voor zoete koek aannemen.
huub is te vergelijken met een soort sekteleider die zijn volgelingen heeft onderworpen
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 15:03:39 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_50092202
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Huub vind dat hij te ver is gegaan bij Alex, hij deed het heel bewust, maar het hoort niet bij hem. Hij heeft er een nare bijsmaak van.
Dan kun je dus de conclusie trekken dat hij het eigenlijk niet wilde , maar dat te FEBO een flinke bijdrage van Huub heeft gevraagd.
― Mark Twain
  maandag 4 juni 2007 @ 15:04:26 #168
175331 Liess
Liess.nl
pi_50092231
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:

[..]

de fanbase van huub is gewoon heel standvastig en laat hem nooit vallen hoe negatief hij ook is.
heb nog altijd het idee dat huubfans alles wat huub doet of zegt voor zoete koek aannemen.
huub is te vergelijken met een soort sekteleider die zijn volgelingen heeft onderworpen
Ik ben een Huub fan maar dat betekent niet dat ik alles wat Huub doet goedkeur ofzo, misschien ben jij nogal in de war met jouw Amanda obsessie.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50092265
quote:

[..]

Wat een bullshit.
pi_50092274
quote:

[..]

Haha, nou dat van die sekteleider zal ook wel weer meevallen. Ik was ook altijd groot fan van Huub, maar nu echt niet meer sinds zijn constante agressieve gedrag.
Lousy
pi_50092286
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:04 schreef Liess het volgende:

[..]

Ik ben een Huub fan maar dat betekent niet dat ik alles wat Huub doet goedkeur ofzo, misschien ben jij nogal in de war met jouw Amanda obsessie.
Amen, dit wilde ik zeggen maar kwam niet uit mn woorden haha.
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 15:06:42 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_50092297
quote:

[..]

Dat zie je dan toch verkeerd. Ik ben en blijf Huubfan, maar kan ook toegeven dat hij fout is geweest. Niet alles wat Huub doet is heilig, maar hij is absoluut de eerlijkste speler in dit klotespel.
― Mark Twain
pi_50092308
Huub zegt dat ze af en toe een uitzending mogen zien,
De streamers weten dat ook wel?
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 15:09:20 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_50092373
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef blomst het volgende:
Huub zegt dat ze af en toe een uitzending mogen zien,
De streamers weten dat ook wel?
Dat hoor je hem regelmatig zeggen. Hij kijkt dan bij de FEBO.
― Mark Twain
pi_50092383
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:05 schreef Lauzie het volgende:

[..]

Haha, nou dat van die sekteleider zal ook wel weer meevallen. Ik was ook altijd groot fan van Huub, maar nu echt niet meer sinds zijn constante agressieve gedrag.
Ik denk dat veel mensen het gedrag van Huub waarderen omdat het vaak tegen Brian gericht is. De 'haat' richting Brian is groter dan de 'liefde' voor Huub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')