Merkte is al bij het afscheid van Alexquote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Huub vind dat hij te ver is gegaan bij Alex, hij deed het heel bewust, maar het hoort niet bij hem. Hij heeft er een nare bijsmaak van.
Als ik geluid heb gaat dat wel lukken. Dus nu even niet, liplezen is niet een van mijn specialiteiten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:12 schreef getl0st het volgende:
Jaaa mijn gratis maand is om
Verslagen bitte|
En dat Huub kan toegeven dat hij fout zat, Brian hoor je nooit een fout toegeven, die probeert zichzelf altijd weer goed te praten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het gedrag van Huub waarderen omdat het vaak tegen Brian gericht is. De 'haat' richting Brian is groter dan de 'liefde' voor Huub.
Ik heb betaald, jaaa ik weet het, ik ben verslaafdquote:Op maandag 4 juni 2007 15:12 schreef getl0st het volgende:
Jaaa mijn gratis maand is om
Verslagen bitte|
Tijd voor een snelcursus dan!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik geluid heb gaat dat wel lukken. Dus nu even niet, liplezen is niet een van mijn specialiteiten.![]()
helemaal mee eens,eens een huub fan altijd een huub fan!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je dan toch verkeerd. Ik ben en blijf Huubfan, maar kan ook toegeven dat hij fout is geweest. Niet alles wat Huub doet is heilig, maar hij is absoluut de eerlijkste speler in dit klotespel.
het feit dat je alleen de tv-uitzendingen ziet vertekent de waarheid aanzienlijk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:55 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Tja denk dat de terugloop vooral is te danken aan het feit dat we nu moeten betalen voor de streams. Ik was vroeger een fanatieke DGK-er, maar weiger er gewoon voor te betalen. Ik kijk nu weer de reguliere afleveringen.
Maar je hebt wel gelijk, het niveau is echt zo gedaald. Jaap is verschrikkelijk en Huub ook![]()
Jaap die door z'n kots heen rolt...bah.
terug
Trok die niet liever aan iets anders?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wil dellie weer kijkcijfers trekken ?
Ze denkt dat ze Lady Godiva is, volgens mij. ( Stom, ze weet niet eens wie dat is )quote:Op maandag 4 juni 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wil dellie weer kijkcijfers trekken ?
Wat heb jij dan met Huub? Je hebt het naast je adoratie voor Amanda altijd over hem.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de fanbase van huub is gewoon heel standvastig en laat hem nooit vallen hoe negatief hij ook is.
heb nog altijd het idee dat huubfans alles wat huub doet of zegt voor zoete koek aannemen.
huub is te vergelijken met een soort sekteleider die zijn volgelingen heeft onderworpen
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Bij Huub zijn er ook wel wondjes te zien.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Wifebeater legt Huub altijd de schuld bij een ander. Weer zo'n staaltje van het wars zijn van iedere vorm van zelfrefectie.
Ik zou toch graag eens het oordeel hebben van een goede psycholoog over hoe mensen zo enorm hun eigen fouten kunnen projecteren op anderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens Wifebeater legt Huub altijd de schuld bij een ander. Weer zo'n staaltje van het wars zijn van iedere vorm van zelfrefectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |