Slory ontwikkelt zich snel en goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef MaxPower het volgende:
hmmm, de aanval van toen speelt nu bij Chelsea, Arsenal en Liverpool. Dat zie ik de huidige spitsen van Feyenoord niet klaarspelen.
Das heul geen risico.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit het risico er eigenlijk nog in dat Castelen vertrekt?
Ik voorzie volgend jaar zoiets:quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zou leuk zijn dat een speler als Perez eens voor Feijenoord gaat kiezen.
Met De Guzman,Lucius, Timmer, Slory en misschien nog een paar degelijke aankopen is het team dan zo slecht nog niet.
Ik zou voor dit gaan denk ikquote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik voorzie volgend jaar zoiets:
Slory --------- aankoop / Huysegems --------- Castelen/Vincken
-- Drenthe------Bruins ------- De Guzman ------- Buijs
--- Vlaar --- --- Greene/Otten (is toch nog van Feyenoord?)-----------Lucius/aankoop
---------------------- Ekramy -----------------------
Ze hebben in de kleedkamer ook van hem genotenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef Boixos_Nois het volgende:
Ik vond de tranen van pi-air trouwens echt enorm mooi om te zien. de beleving, het besef dat het niet zo goed gaat met feyenoord en dat dit zijn laaste wedstrijd was voor zijn cluppie...hulde, ik heb altijd van die man genoten
waarom heeft vakkie w een ban?
Ben der ook niet echt blij mee, maar weet jij een betere, die wil.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef EnactedChaos het volgende:
Ongelooflijk, Bert van Marwijk. Wat waren we blij dat ie weg was.
En wat zijn een hoop mensen weer blij dat ie komt![]()
Dan krijg je wel erg veel vrije rol mensen, de Guzman is er ook zo eentje die er niet vies van is om zijn mannetje te laten lopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe zal inderdaad wel achterin gaan spelen. Drenthe moet eens een kans krijgen op t middenveld. Gewoon een vrije rol en m lekker tekeer laten gaan daar. Volgens mij hebben we dan nog meer aan m...
Drenthe is er eerder een die er dan 2 oppakt ipv dat ie zijn man laat lopen dacht ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan krijg je wel erg veel vrije rol mensen, de Guzman is er ook zo eentje die er niet vies van is om zijn mannetje te laten lopen.
Zou drenthe ook wel een langere tijd op het middenveld zien willen spelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe zal inderdaad wel achterin gaan spelen. Drenthe moet eens een kans krijgen op t middenveld. Gewoon een vrije rol en m lekker tekeer laten gaan daar. Volgens mij hebben we dan nog meer aan m...
Drenthe op het middenveld is een goede optie, maar kan Vlaar als linksback uit de voeten? Zie hem toch liever centraal.quote:
Vlaar zijn kwalieiten liggen in het centrum dus dan zou ik hem daar ook neerzettenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Drenthe op het middenveld is een goede optie, maar kan Vlaar als linksback uit de voeten? Zie hem toch liever centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |