Slory ontwikkelt zich snel en goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef MaxPower het volgende:
hmmm, de aanval van toen speelt nu bij Chelsea, Arsenal en Liverpool. Dat zie ik de huidige spitsen van Feyenoord niet klaarspelen.
Das heul geen risico.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit het risico er eigenlijk nog in dat Castelen vertrekt?
Ik voorzie volgend jaar zoiets:quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zou leuk zijn dat een speler als Perez eens voor Feijenoord gaat kiezen.
Met De Guzman,Lucius, Timmer, Slory en misschien nog een paar degelijke aankopen is het team dan zo slecht nog niet.
Ik zou voor dit gaan denk ikquote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik voorzie volgend jaar zoiets:
Slory --------- aankoop / Huysegems --------- Castelen/Vincken
-- Drenthe------Bruins ------- De Guzman ------- Buijs
--- Vlaar --- --- Greene/Otten (is toch nog van Feyenoord?)-----------Lucius/aankoop
---------------------- Ekramy -----------------------
Ze hebben in de kleedkamer ook van hem genotenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef Boixos_Nois het volgende:
Ik vond de tranen van pi-air trouwens echt enorm mooi om te zien. de beleving, het besef dat het niet zo goed gaat met feyenoord en dat dit zijn laaste wedstrijd was voor zijn cluppie...hulde, ik heb altijd van die man genoten
waarom heeft vakkie w een ban?
Ben der ook niet echt blij mee, maar weet jij een betere, die wil.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef EnactedChaos het volgende:
Ongelooflijk, Bert van Marwijk. Wat waren we blij dat ie weg was.
En wat zijn een hoop mensen weer blij dat ie komt![]()
Dan krijg je wel erg veel vrije rol mensen, de Guzman is er ook zo eentje die er niet vies van is om zijn mannetje te laten lopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe zal inderdaad wel achterin gaan spelen. Drenthe moet eens een kans krijgen op t middenveld. Gewoon een vrije rol en m lekker tekeer laten gaan daar. Volgens mij hebben we dan nog meer aan m...
Drenthe is er eerder een die er dan 2 oppakt ipv dat ie zijn man laat lopen dacht ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan krijg je wel erg veel vrije rol mensen, de Guzman is er ook zo eentje die er niet vies van is om zijn mannetje te laten lopen.
Zou drenthe ook wel een langere tijd op het middenveld zien willen spelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe zal inderdaad wel achterin gaan spelen. Drenthe moet eens een kans krijgen op t middenveld. Gewoon een vrije rol en m lekker tekeer laten gaan daar. Volgens mij hebben we dan nog meer aan m...
Drenthe op het middenveld is een goede optie, maar kan Vlaar als linksback uit de voeten? Zie hem toch liever centraal.quote:
Vlaar zijn kwalieiten liggen in het centrum dus dan zou ik hem daar ook neerzettenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Drenthe op het middenveld is een goede optie, maar kan Vlaar als linksback uit de voeten? Zie hem toch liever centraal.
Hyppia gaat niet weg en als-ie weg zou gaan zou F'noord hem niet kunnen betalen.quote:
Wel als we het heel lief vragen en Peter zn masterplan ontvouwtquote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Hyppia gaat niet weg en als-ie weg zou gaan zou F'noord hem niet kunnen betalen.
Vlaar moet je in mijn systeem niet als Back zien. Royston en Danny staan op papier opt middenveld maar mocht de tegenstander een echte buitenspeler hebben moeten ze mee terug. Vlaar speelt gewoon centraal alleen in plaats van 2 man centraal heb ik er 3. en dus in feite 4 middenvelders en 3 aanvallersquote:Op maandag 4 juni 2007 12:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Drenthe op het middenveld is een goede optie, maar kan Vlaar als linksback uit de voeten? Zie hem toch liever centraal.
quote:Feyenoord praat met voormalig trainer en UEFA Cup winnaar Bert van Marwijk over een terugkeer van de coach naar De Kuip, zo bevestigt de club. De 55-jarige Deventernaar had gisteren naar verluid een tweede gesprek met financieel directeur Onno Jacobs en technisch manager Peter Bosz. Insiders melden zelfs dat Van Marwijk morgen als nieuwe trainer gepresenteerd zal worden, heel misschien zelfs samen met een tweetal aanvullingen op de selectie.
Wellicht is het -zeker gezien de ontwikkelingen in de afgelopen maand- ietwat voorbarig dergelijke geruchten voor waar aan te nemen. Feyenoord meldt op haar website in ieder geval wel, dat beide partijen de gesprekken vooralsnog als "bijzonder positief" ervaren. "Alvorens beide partijen tot een definitieve overeenstemming komen, dienen echter nog een aantal belangrijke zaken te worden geregeld. Feyenoord verwacht op korte termijn meer mededelingen te kunnen doen over de contacten met Bert van Marwijk."
Mocht een en ander ditmaal voor de verandering eens wél zover komen, dan willen wij Bert van Marwijk langs deze weg alvast van harte welkom terug op het oude nest heten als ook heel veel succes wensen met het enorme karwei, dat hem te wachten staat!
Beide berichten van Lunaticnews.quote:Op de site van FR-Fans kwamen wij het bericht tegen, dat Feyenoord in tegenstelling tot eerder berichten in het kader van de voorbereiding op aankomend seizoen níet naar UT Arad zal afreizen.
Helaas! Want naast het vereffenen van de rekening uit het najaar van 1970 was dit natuurlijk een schitterende gelegenheid om de bloemetjes weer eens buiten te zetten in het voormalige Oostblok.
OK, ik moet toegeven dat jullie met dat laatste wel een sterke troef in de hand hebben ...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel als we het heel lief vragen en Peter zn masterplan ontvouwt![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel als we het twee keer heel lief vragen en Peter zn masterplan ontvouwt![]()
Of ze willen weet ik niet maar Jol, Been, Sollied?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben der ook niet echt blij mee, maar weet jij een betere, die wil.
Dus als ik je goed snapt kan Been na zn contract bij N.E.C. (loopt nog jaar toch?) alsnog naar Zuid komen?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
BvM is één van de beste opties op het moment. En wat ik heb begrepen gaat het over een 1-jarig contract. Dus wilt het niet boteren, dan kan ie na dit seizoen gratis de de deur uit.
Er was laatst interesse van PSG.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit het risico er eigenlijk nog in dat Castelen vertrekt?
idd, dat laffe uefa cupjequote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef EnactedChaos het volgende:
maar BvM is niks, dat heeft ie gewoon bewezen.
Hoelaat vertrekt zn trein?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er was laatst interesse van PSG.
... en JDTquote:Op maandag 4 juni 2007 14:04 schreef ruud_fr het volgende:
hij moet trouwens wel Smolarek meenemen als ie komt
JDT zou een godsgeschenk zijn!! Ebi mag die idd ook wel meenemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
... en JDT
Gewoon ruilen voor Griek.. die heeft best een goede naam in Duitsland.
Ik doelde niet op iemand persoonlijk, maar Gio zou diegene kunnen zijn. Gio komt echter komend seizoen nog niet, dus zal er verder gekeken moeten worden. Het is jammer dat wij, Feyenoord, nooit zo'n aankoop als de Zeeuw zullen doen: oefenwedstrijd tegen GAE spelen, een aardige speler zien, gelijk halen en die gewoon goed presteert en het tot het NL schopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Giooooooooooooooooooooo bedoel je Steven?
Lucius naast Vlaarquote:Op maandag 4 juni 2007 14:48 schreef ruud_fr het volgende:
nog maar even een opstelling
-----------------Ekramy--------------------
----------------------------------------------
Aankoop---Vlaar---Aankoop---Drenthe
Slory--De Guzman---Gio---Hofs/Bruins
---------Tomasson----Smolarek----------
maar is helaas niet haalbaar
Dan vrees ik dat Bahia centraal moet?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius rechtsachter. Haalde in zijn PSV-tijd zelfs Oranje op die positie.
dat kan jaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius rechtsachter. Haalde in zijn PSV-tijd zelfs Oranje op die positie.
centraal plekje op de tribunequote:Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat Bahia centraal moet?![]()
het lijkt mij dat Feyenoord eerst met investeerders praten voordat ze Bertje een contract aanbiedenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef soco_cola het volgende:
Wat ik mij nu dus afvraag is het volgende..
Bert tekent waarschijnlijk wel bij Feyenoord, maar hij moet nog overeenkomen met Feyenoord mbt investeerders waardoor hij geld kan gebruiken voor spelers..
Kortom als Bert komt, komen de investeerders ook???
ok, zal vanavond ff kijkenquote:-edit- kan iemand mij in vak Z4 plaatsen, aangezien ik daar al 2 jaar zit met een scc -edit-
nog al logisch, eerst moet je een trainer hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar die twe mogelijke versterkingen, zoveel geruchten waren er nou ook weer niet rond het aantrekken van spelers.
Perez en een exotische verassing van masterscout Steef?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar die twe mogelijke versterkingen, zoveel geruchten waren er nou ook weer niet rond het aantrekken van spelers.
Slory en Bruinsquote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Steven184 het volgende:
is dat zo? dan kunnen ze de nieuwe trainer niets belovenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:51 schreef soco_cola het volgende:
@ ruud_fr
Nee de investeerders wilde juist met Feyenoord gaan praten als er een trainer was
Steef heeft een teringhekel aan Bertje.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Perez en een exotische verassing van masterscout Steef?
De Boer wordt de nieuwe trainer.quote:De Boer en Witschge geslaagd voor Coach Betaald Voetbal
Uitgegeven: 4 juni 2007 13:33
ZEIST - Frank de Boer en Rob Witschge zijn geslaagd voor de opleiding Coach Betaald Voetbal. De KNVB heeft dit maandag bekendgemaakt. De twee oud-internationals behoorden tot het groepje van zestien kandidaten die de cursus dit seizoen met goed gevolg hebben afgerond.
ANP
Naast De Boer en Witschge slaagden onder anderen ook John van den Brom, Alfons Groenendijk, Zelko Petrovic, John van Loen en Erik ten Hag voor de opleiding.
Ze krijgen later deze zomer hun diploma uitgereikt.
(c) ANP
...en Songquote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
Amen,
Kennen wel blijven klagen maar we gvd zevende geeindigd! Bert was de man die Kuijt naar de Kuip haalde,
Amen to that! Ach we moeten er gewoon wat vertrouwen in hebben, maar zoals Happel ook al zei, we hebben weinig keus verder. En laten we niet vergeten dat het Bert was die ons naar de UEFA cup leidde..quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
Amen,
Kennen wel blijven klagen maar we gvd zevende geeindigd! Bert was de man die Kuijt naar de Kuip haalde, Koeman bracht ons charistapolus...
Feyenoord en Van Marwijk bijna akkoordquote:
Ik weet niet of ik hier nu wel of niet blij mee moet zijn. Maar als hij het doet vind ik dat wel klasse van hem. Het trainerschap bij Feyenoord is natuurlijk een niet te benijden functiequote:Feyenoord is nagenoeg rond met Bert van Marwijk. De coach en de club zijn persoonlijk tot een akkoord gekomen over een contract voor één jaar.
uitgegeven: 19:06 01-06-2007 gewijzigd: 17:06 04-06-2007
Maandagochtend liet Van Marwijk vanaf zijn vakantieadres in Frankrijk nog weten dat de berichten over een overeenkomst voorbarig zijn. De coach bedoelt daarmee dat hij alleen bij Feyenoord aan de slag wil als de selectie op een flink aantal posities versterkt wordt.
De beleidsbepalers in De Kuip zijn druk doende om aan de duidelijke eisen van Van Marwijk te voldoen. Feyenoord is er alles aan gelegen om na Co Adriaanse en Dick Advocaat niet weer een 'nee' van een trainer te horen. De clubleiding verwacht binnen een paar dagen definitief rond te komen met Van Marwijk. Rijnmond.nl.
Die werd op aandringen van Baan toch gehaald? Alleen Bert had vertrouwen in Kuijt hehe..quote:
Die werd door Baan gehaald, ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die werd op aandringen van Baan toch gehaald? Alleen Bert had vertrouwen in Kuijt hehe..
Hij speelde angsthazenvoetbal. De uefacup was enigzins gelukkig. Desalniettemin stond er een behoorlijk elftal waarmee hij minstens 1x kampioen had moeten worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoezo niet blij? Hij was de succestrainer hoor
Studio Sport / Sportjournaal is doorgaans een zeer betrouwbare bron.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, Bert van Marwijk, was niet het tactisch wonder, maar lijkt me wel iemand die de groep een beetje wakker kan schudden. Niet mijn eerste keus, maar wel een geschikte kerel!
Hopelijk neemt ie Ebi mee voor in de spits!
En Makaay...... right!Daar geloof ik echt geen kut van!
Feijenoord moet lekker rustig aan gaan doen en schijt hebben aan alle supporters die volgend jaar weer successen verwachten. Laat ze er over een jaar over drie maar weer staan.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]Als hij volgend jaar met dit elftal iets bereikt is het een succestrainer. maar dat lijkt me erg sterk
.
Wat lul je man, we krijgen deze zomer een injectie van 25 miljoen, en dan kopen we een paar toppers, en spelen we voor het kampioenschap/CL.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Happel het volgende:
Feijenoord moet lekker rustig aan gaan doen en schijt hebben aan alle supporters die volgend jaar weer successen verwachten.
jaja, nu weten we het welquote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier zo positief is.
Maar met BvM als trainer voor een jaar kan je aan het begin van volgend seizoen exact hetzelfde zeggen...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet lekker rustig aan gaan doen en schijt hebben aan alle supporters die volgend jaar weer successen verwachten. Laat ze er over een jaar over drie maar weer staan.
En het boeit niet hoe een ploeg voetbalt, als er maar resultaten worden behaald.
quote:Op maandag 4 juni 2008 19:08 gaat Happel het volgende schrijven:
[..]
Feijenoord moet lekker rustig aan gaan doen en schijt hebben aan alle supporters die volgend jaar weer successen verwachten. Laat ze er over een jaar of drie (inmiddels 2011) maar weer staan.
En het boeit niet hoe een ploeg voetbalt, als er maar resultaten worden behaald.
quote:Nieuwe Afrikaanse aanwinst voor Feyenoord
Ron Vlaar krijgt het volgende seizoen hulp van Bokito da Blijdorpa. Samen met de stugge Afrikaanse verdediger moet hij het hart van de verdediging gaan vormen.
Transfersom: 25.000 bananen
Positie: verdediger
Lijfspreuk: Beter één dame in mijn harem, dan tien voor het raam!
Lievelingskostje: Vrouwenvlees
Bokito gaat voor de landstitel en anders voor een leuke job in het restaurant in De Kuip.
Dit is ook het enige wat ik niet snap, misschien heeft een andere trainer die Feyenoord benaderd heeft wel aangegeven volgend jaar te willen beginnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Vergeet ook niet dat ze beide een contractperiode van een jaar willen aangaan. Hoe kan je nou aan iets bouwen in een jaar? Feyenoord moet opgebouwd worden vanaf punt -10. Dat doe je niet met een trainer die je voor een jaar vastlegt.
Iedereen weet dat het UEFA cup succes voor een groot deel kwam door Van Hooijdonk en de andere spelers en inderdaad niet door de indrukwekkende tactiek van Van Marwijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Vergeet ook niet dat ze beide een contractperiode van een jaar willen aangaan. Hoe kan je nou aan iets bouwen in een jaar? Feyenoord moet opgebouwd worden vanaf punt -10. Dat doe je niet met een trainer die je voor een jaar vastlegt.
Ik hoop dat ie me verrast maar ik denk dat iedereen hier vergeten is hoe blij we waren toen hij weg was. Dat UEFA cup jaar was werelds maar het heeft ook heel veel verbloemd. BvM heeft niet 1 wedstrijd gewonnen door zijn tactisch vernuft.
Kunnen jullie je nog herinneren hoe verschrikkelijk slecht de corners zijn genomen onder BvM? En dat daar niet eens op getraind werd. van Persie is door hem voor noppes verkocht, zelfde geld in mindere mate voor Leonardo.
Ik zie het totaal niet zitten en ik hoop dat ik ondelijk hebt, maar dit wordt een jaar waarin Bert veel progressie zal gaan zien, Drenthe opnieuw als linksback gaat spelen, Timmer opnieuw het doel verdedigd en waarin niet de jeugdspelers de kans gaan krijgen die ze wel verdienen.
Er is 1 trainer die niet meteen nee zegt en iedereen is om...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |