quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:44 schreef PM-girl het volgende:
PV, ik ben om. Ik ga zelf aan de slag! Van de week even naar de stoffenhal en eens zien of we wat kunnen vinden!
Chacama, super!
Ja, dat denk ik ook. Ik zou hem niet meer kunnen missen. En als je kindje op de rug kan, heb je echt je handen vrij om vanalles te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Pepijn is nog maar klein, maar is Mei Tai niet iets voor je straks?
Ik heb een tricotslen en een ringsling. Die tricotslen vond ik echt heel fijn. De ringsling vind ik niet zo fijn, maar mijn schouders zijn daar niet voor gebouwd geloof ik. Ik krijg het maar niet voor elkaar dat die banden recht blijven zittenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef p_iglet het volgende:
Zo'n Mei Tai lijkt me ideaal voor volgend jaar, maar voor nu en komende winter is Pepijn daar nog echt te klein voor lijkt me.
LadyS, wat heb jij nu voor Iris?? (in de zin van misschien kan het morgen mee en kan ik met Pepijn uitproberen)
Ah, fijn. Ik ben zo benieuwd!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Jelief het volgende:
LadyS ik ben voornemens om naar de meet te gaan, als dat lukt wil ik wel mijn Mei Tai meenemen. Ik heb alleen niet zo veel ervaring met knopen want ik draag Emma niet zo heel vaak.
Thx, hopen op snel een volgende keer dan maarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb een tricotslen en een ringsling. Die tricotslen vond ik echt heel fijn. De ringsling vind ik niet zo fijn, maar mijn schouders zijn daar niet voor gebouwd geloof ik. Ik krijg het maar niet voor elkaar dat die banden recht blijven zittenMaar misschien dat hij bij jou wel goed blijft zitten?
Je mag ze zeker een keer uitproberen!
Ja, we moeten dan gauw maar afspreken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:57 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Thx, hopen op snel een volgende keer dan maar
Wie wat waar en vooral hoequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Piglet: ik geloof dat je ook een mei tai wrap around kunt maken/bestellen. De schouderbanden zijn langer en ondersteunen veel meer. Ik geloof ook dat die oorspronkelijk is ontworpen speciaal om jongere kindjes in te dragen. Anyone: correct me if I'm wrong
Ik heb een ella roo doek. Dus een niet rekbare doek. Maar wij knopen die ook altijd zo, dat ie eerst geknoopt is en dan pas Pepijn erin gaat. Knopen terwijl Pepijn er half los inhangt durf ik ook nog niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef LadyS het volgende:
Ik vond de tricotslen altijd heel fijn, maar ik heb dan geen ervaring me de niet rekkende doeken.
Voordeel van de tricotslen vind ik is dat je eerst de doek om je heen kan knopen en dan je baby erin "wurmen"Met een niet rekkende doek moet je je baby er meteen in meeknopen (dat klinkt wel raar
) en lijkt mij heel lastig, maar ik heb dan ook geen ervaring ermee
http://www.mistermirko.be/mei-tai.htmquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:26 schreef p_iglet het volgende:
Wie wat waar en vooral hoeKlinkt goed, vooral omdat dat luchtiger lijkt als een hele doek.
In februari gaan we naar egypte met de hele familie, Pepijn is dan bijna 8 maanden oud. Dan lijkt me zo'n mei tai ook ideaal. Egypte lijkt me niet echt een geschikt buggy land
Tricot lijkt me wel geschikt voor jou! Dan is je kleine lekker ingepakt. Ik zie je er helemaal mee lopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat bedoelde ik dus idd met het goochelen, dat je kindje er half los inhangt als je aan het knopen bent. Lijkt me sowieso engig, maar als hij nog zo heel klein is doe ik dat al helemaal liever niet.Dan idd wat jij hebt of een rekbare.
Mag ik even mijn vraag herhalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:49 schreef PM-girl het volgende:
Helaas, geen leuke stoffen in de stoffenhal hier... Dus het plan wordt nog even uitgesteld.
Noli, ik snapte ineens wel de knoop-touwtjes voor het hoofdklepje!Die wil ik er ook wel op gaan maken.
Maar nog even voor de duidelijkheid, volgens de BMT heb je voor alles dezelfde kwaliteit nodig. Maar de goede katoen was in deze zaak alleen in effen te krijgen. Ik wilde voor de binnen en buitenkant een leuker stofje, maar dat moet dan van mindere kwaliteit? (het is toch drie lagen he?)
samen doen? Ben niet zo handig met zo'n naaiapparaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:38 schreef YPPY het volgende:
Wat ziet het er ontzettend leuk uit zo. Misschien moet ik toch ook maar aan de slag hiermee.
Ook niet met de Hip scoot?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
PV hoe handig ben jij inmiddels met het omdoen? Ik krijg het vanaf de bank wel voor elkaar, maar ik wil het eigenlijk ook gewoon zo kunnen. Maar als ik de doek al om mijn middel knoop, Simon over mijn hoofd achterlangs laat zakken, spreid hij niet automatisch zijn beentjes.
Da's goed, maar ik kom ook niet veel verder dan rechtdoor of een klein bochtje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef chacama het volgende:
[..]
samen doen? Ben niet zo handig met zo'n naaiapparaat.
Let J. dan op de kinderen ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef YPPY het volgende:
Goed plan. Jij bent er goed in.Doen we meteen ook een sokpop.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
Neuk, je mag mijn Mei Tai wel eens proberen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:58 schreef jellyrose het volgende:
Wooooo.. de draagdoek is eindelijk binnen!!Ik ben druk aan het oefenen met knopen.. foto volgt!
En dit vraag ik nu:quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Iksje het volgende:
Gisteren een draagdoekenworkshop gevolgd samen met m'n vriend. Heel erg leuk!
Eerst was er een algemene uitleg over de verschillende types (slings, tricotti, lange doeken zoals de tricot-slen en rugdragers zoals de kubeba) en daarna mochten we zelf uitproberen, inclusief babypoppen.
En er was ook een vrouw met een kindje in een tricot-slen, zij kwam ook andere types uitproberen. Konden we toch al zien hoe dat nu met een echt kindje gaat.![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar een lange doek in geweven stof, alhoewel ik de tricot-slen ook wel fijn vond aanvoelen.
Ik heb er ook eens gekeken. Heel mooi hoor, maar kan iemand mij het verschil vertellen tussen Mei tai , Beco en Patapum? (Behalve dat je de laatste 2 niet hoeft te knopen).quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:21 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of iemand deze al eens gepost had? Maar ik kwam 'm gister tegen...
www.blozekriekske.nl
![]()
Heel mooie slings, doeken, MeiTai's en meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |