Maar wél met mooie plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Maar wél met mooie plaatjes
paste het pakketje door de brievenbus?
Edit: Mijn vraag is al beantwoordde postbode kwam het brengen net!
Super bedankt nogmaals, wat een mooie kleur is het!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
AF! Naja... zo goed als. Het houtje touwtje ontbreekt nog, maar dat kunnen we ook weglaten. Hij is echt mooi geworden. Tien hoeraatjes en schouderklopjes voor mijn handige oudste zus!!!!![]()
Ik zal zo snel mogelijk een kiekje plaatsen.
Vorige week begin gemaakt en vandaag afgemaakt. Ik heb vooral stof geknipt en aanwijzingen gegeven. Zus heeft alles aan elkaar genaaidquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wat goed PV! En inmiddels bedacht ik me ook het motiefjes-detail!
Dekbedovertrek van Ikea.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef PM-girl het volgende:
DUs het is geen speciale stof maar gewoon een dekbed overtrek? De banden van jeans toch? En gewoon garen, of ook nog iets speciaals?
Hij is écht mooi hé? Nu nog even fiks oefenen. Hij blijft namelijk niet zitten op de bank in de doek. En hij schatert het uit als ik gefrustreerd reageer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef Noli. het volgende:Hij is moooooooooooooooooooi!
Ik zei toch dat het best simpel is?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Noli. het volgende:
Zo ziet ie er normaal uit als ik 'm niet om heb
[afbeelding]
*ff gemeten*
Ik heb mijn schouderbanden 1.70m en de heupbanden een halve meter.
Toen ik 'm maakte zat ik ongeveer tussen maat 48 en 50 in. (meer 50 dan 48 trouwens). En ik heb een behoorlijke voorgevel![]()
![]()
Ik heb nu maat 46 (die voorgevel is nog steeds hetzelfde) en ik kan nét niet de heupband een keer om me heen slaan en op mijn rug knopen.
In principe zou ie bij mij nu wel weer wat korter kunnen dus want ik heb altijd een heule grote strik op mijn buik(kun je ook wel zien op de foto's)
Maar dat zou Belsen dan toch ook wel moeten passen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |