abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52841508
Mooi PM!
pi_52841556
oooh wat leuk PM!
Ik ga er ook eentje (laten ) maken!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:33:40 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52845371
Hij is mooi PM!
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
PV hoe handig ben jij inmiddels met het omdoen? Ik krijg het vanaf de bank wel voor elkaar, maar ik wil het eigenlijk ook gewoon zo kunnen. Maar als ik de doek al om mijn middel knoop, Simon over mijn hoofd achterlangs laat zakken, spreid hij niet automatisch zijn beentjes.
Ook niet met de Hip scoot?
Maar dan niet zo eng midden in de kamer zoals zij.
Maar boven een bank of bed, op de knieën en Simon wel even met één hand op de billen vast houdend.

Snapt u het nog?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:31:35 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52847051
Ja, die ken ik Noli. Maar die durf ik niet, ik vond over mijn hoofd al heel wat!
(laat die moeder in het filmpje nu haar kind los op de commode zitten??)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52849204
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef chacama het volgende:

[..]

samen doen? Ben niet zo handig met zo'n naaiapparaat.
Da's goed, maar ik kom ook niet veel verder dan rechtdoor of een klein bochtje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:47:37 #256
94046 PM-girl
pi_52850687
Zal ik dan ook nog even komen helpen, in het kader van de lamme helpt de blinde? Maw, als je begint, kom je al heel vlug uit bij iets fatsoenlijks, kijk mij maar.
*
pi_52850745
Goed plan. Jij bent er goed in. Doen we meteen ook een sokpop.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:59:58 #258
94046 PM-girl
pi_52851099
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef YPPY het volgende:
Goed plan. Jij bent er goed in. Doen we meteen ook een sokpop.
Let J. dan op de kinderen ofzo? Ik word namelijk aardig gek achter dat masjien, als het niet meteen lukt!
*
pi_52851127
Die rent dan hard weg. We laten ze gewoon achter de katten aangaan. Zijn ze wel even zoet.
*OUD heilige*
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:11:18 #260
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52851442
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
Neuk, je mag mijn Mei Tai wel eens proberen.
wanneer dan

zo graag!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:46:27 #261
103793 kozakken
Living the life
pi_52853973
Je hebt een mailtje
pi_52862315
Nou, ik heb dat nog niet geprobeerd zo, staand dus. Ik denk dat het voor die kleintjes een soort automatische reactie moet worden, die beentjes spreiden. Dus gewoon vaak met die doek lopen en kijken of hij het dan gaat snappen. Kendahl vond die andere draagdoek ook heel gewoon en liet ons ook lekker klungelen tijdens het omdoen.

Het is ook een heel mooi stofje
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:58:50 #263
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52864210
Wooooo.. de draagdoek is eindelijk binnen!! Ik ben druk aan het oefenen met knopen.. foto volgt!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52864584
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:58 schreef jellyrose het volgende:
Wooooo.. de draagdoek is eindelijk binnen!! Ik ben druk aan het oefenen met knopen.. foto volgt!
Whooooooe!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:56:23 #265
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53885369
Joehoe!
Ik heb van mijn zus een prachtige tricot slen gekregen. Maar Lena past niet in draagdoek onder mijn winterjas. Mag ik haar, mits in eigen jasje en muts, ook over mijn jas dragen?
(en wat een geweldig ding is het zeg! Superfijn!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_53885456
Volgens mij kan dat wel, hoor Lishe, zeker nog met dit zachte weer. Ik denk zelfs dat een lekker vestje ook goed is.

Vanmiddag gaan we een weekeindje naar mijn schoonmoeder en als het goed is gaan we dan de Mei Tai maken! Ben benieuwd! Als ik de beschrijving van Beth moet geloven is de stof van Ikea ook stevig genoeg.
Iris vond het proefpassen in de Mei Tai van Noli dan wel geen succes, maar we zullen zien
pi_53885495
Lishe, wij dragen Pepijn eigenlijk altijd met jas open en ook zonder een eigen jas aan.
Ik ga ervan uit dat romper + shirtje + 3 lagen draagdoekstof wel warm genoeg zijn.
Wel heb ik voor zijn uitstekende beentjes gisteren 2 malliotjes gekocht, dit voor onder zijn broekje als het straks kouder wordt. Dat met extra sokjes lijkt me ook wel genoeg tegen koude voetjes.

Voor zo'n heel kleintje als Lena lijkt me een mutsje nog wel verstandig. Maar haar beentjes zitten vast voorlopig nog binnenboord dus die blijven wel warm genoeg. Eigen jas voor haar lijkt me in zo'n draagdoek erg oncomfortabel. Maar dat lijkt mij ook voor jou om je eigen jas onder een draagdoek te dragen. Door de druk van de draagdoek duwen dan al de naden en ritsen en extra stof van je jas in je eigen lijf.

Is een groot vest (al dan niet nog van je zwangerschap of man) geen optie om te dragen. Die zou dan om jou en Lena dicht kunnen. Evt kun je voor wind en/of een beetje regen je eigen jas er dan nog open overheen aan doen.
pi_53885562
Lishe, juist liever niet onder jouw jas! Dat is al snel te warm aangezien de drie lagen tricot ook al isoleren en ze onder een winterjas ook wel een beetje te weinig frisse lucht kunnen krijgen.
Als je haar zelf om te beginnen een muts en een truitje aan doet en dan geregeld in haar nekje voelt hoe warm ze is dan heb je al snel door of een jasje voor haar ook echt nodig is of dat een extra truitje misschien beter is.

Draagdoekjassen enzo zijn prachtig, maar in mijn ogen vooral handig voor wat oudere kinderen die al actief rechtop zitten en waarbij je makkelijker aan het doen en laten kan zien of ze het te warm hebben.
pi_53885615
hihi Pepijn is trouwens al erg blij dat het niet meer +20 graden is buiten.
Dan was zelfs alleen in romper genoeg om hem na wandelen in de draagdoek meteen te moeten douchen vanwege al het zweet
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:23:13 #270
94046 PM-girl
pi_53885877
Maar wat een verschil, zo'n kleintje of reus Simon! Van de week op een kraamvisite meegekeken naar een tricotdoek met een 4 weken oud hummeltje! DIe verdween gewoon in de doek!
*
pi_54145661
* p_iglet heeft er een rode ella roo draagdoek bij

echt een super mooi kleurtje
1 draagdoek is toch echt te weinig ivm spugen en zweten. En de doek kan alleen gewassen met mooi weer omdat die toch echt buiten moet hangen. Van de week moeten wachten op mooi weer en dus 2 dagen geen draagdoek kunnen gebruiken. Dat was zo onhandig dat ik van vriendje van zijn rekening maar een nieuwe moest bestellen

Een mei tai wil ik ook nog steeds, maar dat wordt volgend voorjaar als Pepijn groter is, en het weer beter. Zeker met de winter op komst is bij papa of mama in de doek half onder de jas toch wel prettig
pi_54154024
Wat een mooie.

Anna zit nu regelmatig op mijn rug en dan trekken we nog meer bekijks dan wanneer ze voorop zit. Echt grappig al die mensen die ontdekken dat er iemand achter me hangt.
*OUD heilige*
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:21:03 #273
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54154345
Mooi kleurtje p_iglet!

Leuk is dat het YPPY? Ik trek ook nog steeds veel bekijks met Hanne. (Vooral als ik de stad inga)

Hanne zit altijd lekker te zingen en iedereen gedag te roepen hier in het dorp. Zo grappig als mensen dan in het rond kijken waar het weg komt en dan pas merken dat ze bij mij op de rug zit. Hanne krijgt dan ook vaak leuke reacties terug, meer dan als ze zelf loopt of voorop de fiets zit bijvoorbeeld.

Ik weet niet of iemand deze al eens gepost had? Maar ik kwam 'm gister tegen...
www.blozekriekske.nl
Heel mooie slings, doeken, MeiTai's en meer!
Maxi, Midi & Mini
pi_54154399
Mooie kleur piglet!

Kendahl is officieel te zwaar bevonden voor mijn rug. Door mijzelf.... dus nu is het wachten op nummer twee. Maar dat zal pas eind pabo zijn, dunkt me
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:48:35 #275
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54154803
Jammer is dat zeg PV.
Ik merk nu ook wel dat ik niet een heel dagdeel met Hanne op mijn rug kan lopen. We zijn laatst naar de Politiedag geweest in Drachten en een hele middag daar rondhobbelen viel me aan het eind toch wel zwaar. Maar het was er erg druk en Hanne wou ook echt niet zelf lopen. Een paar uurtjes kan ik zeker wel volhouden maar een hele middag is toch wel heel zwaar..
Maxi, Midi & Mini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')