Mag ik even mijn vraag herhalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:49 schreef PM-girl het volgende:
Helaas, geen leuke stoffen in de stoffenhal hier... Dus het plan wordt nog even uitgesteld.
Noli, ik snapte ineens wel de knoop-touwtjes voor het hoofdklepje!Die wil ik er ook wel op gaan maken.
Maar nog even voor de duidelijkheid, volgens de BMT heb je voor alles dezelfde kwaliteit nodig. Maar de goede katoen was in deze zaak alleen in effen te krijgen. Ik wilde voor de binnen en buitenkant een leuker stofje, maar dat moet dan van mindere kwaliteit? (het is toch drie lagen he?)
samen doen? Ben niet zo handig met zo'n naaiapparaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:38 schreef YPPY het volgende:
Wat ziet het er ontzettend leuk uit zo. Misschien moet ik toch ook maar aan de slag hiermee.
Ook niet met de Hip scoot?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef PM-girl het volgende:
PV hoe handig ben jij inmiddels met het omdoen? Ik krijg het vanaf de bank wel voor elkaar, maar ik wil het eigenlijk ook gewoon zo kunnen. Maar als ik de doek al om mijn middel knoop, Simon over mijn hoofd achterlangs laat zakken, spreid hij niet automatisch zijn beentjes.
Da's goed, maar ik kom ook niet veel verder dan rechtdoor of een klein bochtje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef chacama het volgende:
[..]
samen doen? Ben niet zo handig met zo'n naaiapparaat.
Let J. dan op de kinderen ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef YPPY het volgende:
Goed plan. Jij bent er goed in.Doen we meteen ook een sokpop.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:08 schreef kozakken het volgende:
Neuk, je mag mijn Mei Tai wel eens proberen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:58 schreef jellyrose het volgende:
Wooooo.. de draagdoek is eindelijk binnen!!Ik ben druk aan het oefenen met knopen.. foto volgt!
En dit vraag ik nu:quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Iksje het volgende:
Gisteren een draagdoekenworkshop gevolgd samen met m'n vriend. Heel erg leuk!
Eerst was er een algemene uitleg over de verschillende types (slings, tricotti, lange doeken zoals de tricot-slen en rugdragers zoals de kubeba) en daarna mochten we zelf uitproberen, inclusief babypoppen.
En er was ook een vrouw met een kindje in een tricot-slen, zij kwam ook andere types uitproberen. Konden we toch al zien hoe dat nu met een echt kindje gaat.![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar een lange doek in geweven stof, alhoewel ik de tricot-slen ook wel fijn vond aanvoelen.
Ik heb er ook eens gekeken. Heel mooi hoor, maar kan iemand mij het verschil vertellen tussen Mei tai , Beco en Patapum? (Behalve dat je de laatste 2 niet hoeft te knopen).quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:21 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of iemand deze al eens gepost had? Maar ik kwam 'm gister tegen...
www.blozekriekske.nl
![]()
Heel mooie slings, doeken, MeiTai's en meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |