Voor zo'n bengeltjeboeff als Kendahl is de Wiggle Proof Back Carry uitgevondenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Op de één of andere manier lukt het hier niet om Kendahl veilig op de rug te krijgen. Want hij gaat steeds bewegen en op die manier gaat de ondersteuning aan de achterkant onder zijn r**t vandaan. En ik heb al visioenen van levensgevaarlijke vallen met enge hoofd- en nekletsels. Dus is er nog een andere manier dan die van draagdoek.nl? Want ik vertrouw het niet.
edit: Misschien dat we de 'back wrap cross carry' kunnen proberen...
Wij hebben inderdaad de Chistiane van Ellaroo. Echt ideaal ding!! Ben er echt super blij mee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
P_iglet, is dat een Ellaroo wrap? Die foto's zien er in ieder geval heel mooi uit!
Zit er zelf ook al een paar maanden aan te denken om een draagdoek aan te schaffen. Lijkt me heerlijk om met mijn frummeltje zo dicht tegen me aan rond te kunnen lopen..
Een geweven lijkt me prettiger dan zo'n rekkende. Maar dat is mijn gevoel.
Gaat zo'n rekkende niet doorhangen als de kleine wat groter wordt?
En die cristiano van ellaroo heeft zo'n mooi kleur..
Weet iemand of er toevallig winkels in het oosten van het land zijn, waar je die ellaroo of andere geweven doeken kunt bekijken?
En anders bestel ik hem morgen gewoon via internet..
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Voor zo'n bengeltjeboeff als Kendahl is de Wiggle Proof Back Carry uitgevonden
uitleg met foto's
en nog zoeen
filmpje
We doen het al samenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef chacama het volgende:
PV is het mogelijk dat je die met hulp doet van draagdoek en dat als Kendahl er eenmaal aan gewend is dat ie dan misschien wel rustig genoeg is om te blijven zitten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef chacama het volgende:
Cool
quote:Made by U
Herenstraat 35, 2313AE Leiden [kaart/route]
071 5131920
Voor modestoffen, kralen, fournituren en naailessen
(ff klikken en dan zie je ook een plattegrond)
PV, mocht je toevallig bij de Ikea komen dan moet je daar eens kijken. Schijnen ze ook erg geschikte stoffen te hebben voor mei-tai's en ringslings.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil er dus zelf één maken, maar nou lijkt het wel of alle stoffenwinkels van de aardbodem zijn verdwenen. In elk geval niks in Leiden, lijkt het wel..
En het is pas woensdag markt in Leiden en ja... dan zit mijn zus weer in A'dam en kan ze me niet helpen... grrrr!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:14 schreef Noli. het volgende:
Als je er zelf een wilt maken en die flap niet wilt dan laat je dat stuk heel makkelijk weg of maakt zoals Owlet een klein boogje (is voor de kleine lekkerder als neksteuntje) Of juist iets anders creatiefs
Ik gebruik 'm regelmatig want Hanne valt vaak bij mij op de rug in slaap.
Als ik dan niet uitkijk ligt ze al gauw met haar koppie achterover geknaktDie flap houd haar hoofd dan een beetje in bedwang en geeft haar hoofdje lekker steun.
Al is het vaak wel fijn als je wat hulp krijgt om de flap omhoog te doen want in je eentje is dat toch nog best wel een gedoetje. (Wilyan weet al precies wat ie moet doen)
Ja, ik heb al denim gekozen voor het skelet. Dus de stof die ik nog wil kopen, is meer voor het mooiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef PM-girl het volgende:
Die stof schijnt wel sterk genoeg te zijn PV, maar echt weten doe ik het niet.
Ik kwam dit linkje tegen over voeden in de draagdoek.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef PM-girl het volgende:
[afbeelding] Ik zie inmiddels dat het dus een heel anders iets is dan een mei tai.
Twijfel twijfel, een 4e doek is ook weer zo iets he
Maken! Absoluut, simpeler kan echt niet. Als je een naaimachine hebt of iemand kent waar je drie of vier stikseltjes mag maken dan is het echt in tien minuten gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:02 schreef chacama het volgende:
[..]die wil ik 1. Dat lijkt me echt super. Al is het maar om Fleur naar school te brengen zonder die kinderwagen elke keer mee te moeten slepen. Dat kleine stukje naar school en de oppas zou hier goed in kunnen. En zelfs naar de AH is het nog mooi voor..... Kopen....of maken?
Ok. Dat klinkt goed. Ik ga eens even neuzen. Zou je ook een andere soort stof kunnen gebruiken ipv fleece ivm de warmte. En waar ik een beetje mee zit is mijn tante-friemel/wiebel. Ik zie ze het liefst met d'r beentjes nog door de doek heen. Klinkt het nog logisch. Ben anders bang dat ze zich eruit weet te wiebelen. Ik ga eens even nadenken en proberen om iets te verzinnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:08 schreef owlet het volgende:
[..]
Maken! Absoluut, simpeler kan echt niet. Als je een naaimachine hebt of iemand kent waar je drie of vier stikseltjes mag maken dan is het echt in tien minuten gedaan.![]()
Ik zou wel zorgen dat je de stof echt goed aan laat sluiten om je lichaam (van schouder, over de overliggende heup naar de andere schouder). Ik had de neiging om de stof wat ruimer te nemen omdat ik dacht dat het anders niet zou passen maar de stof rekte toch wel zo dat het prettig strak en stevig zat met Ronja er in.
Zeg euh.... niet benieuwd naar de Mei Tai die wij morgen gaan afmaken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:20 schreef Noli. het volgende:
Ik ben benieuwd!![]()
naar de pouch van Chaca en wanneer DeLiedje haar pakketje heeft
batiklap?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:08 schreef chacama het volgende:
Goed. Heb een stugge tricot gevonden en kwam nog een batiklap tegen van mijn moeder. Daar maak ik een nieuwe draagdoek van. Foto volgt.
Maar wél met mooie plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Maar wél met mooie plaatjes
paste het pakketje door de brievenbus?
Edit: Mijn vraag is al beantwoordde postbode kwam het brengen net!
Super bedankt nogmaals, wat een mooie kleur is het!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
AF! Naja... zo goed als. Het houtje touwtje ontbreekt nog, maar dat kunnen we ook weglaten. Hij is echt mooi geworden. Tien hoeraatjes en schouderklopjes voor mijn handige oudste zus!!!!![]()
Ik zal zo snel mogelijk een kiekje plaatsen.
Vorige week begin gemaakt en vandaag afgemaakt. Ik heb vooral stof geknipt en aanwijzingen gegeven. Zus heeft alles aan elkaar genaaidquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wat goed PV! En inmiddels bedacht ik me ook het motiefjes-detail!
Dekbedovertrek van Ikea.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef PM-girl het volgende:
DUs het is geen speciale stof maar gewoon een dekbed overtrek? De banden van jeans toch? En gewoon garen, of ook nog iets speciaals?
Hij is écht mooi hé? Nu nog even fiks oefenen. Hij blijft namelijk niet zitten op de bank in de doek. En hij schatert het uit als ik gefrustreerd reageer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef Noli. het volgende:Hij is moooooooooooooooooooi!
Ik zei toch dat het best simpel is?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Noli. het volgende:
Zo ziet ie er normaal uit als ik 'm niet om heb
[afbeelding]
*ff gemeten*
Ik heb mijn schouderbanden 1.70m en de heupbanden een halve meter.
Toen ik 'm maakte zat ik ongeveer tussen maat 48 en 50 in. (meer 50 dan 48 trouwens). En ik heb een behoorlijke voorgevel![]()
![]()
Ik heb nu maat 46 (die voorgevel is nog steeds hetzelfde) en ik kan nét niet de heupband een keer om me heen slaan en op mijn rug knopen.
In principe zou ie bij mij nu wel weer wat korter kunnen dus want ik heb altijd een heule grote strik op mijn buik(kun je ook wel zien op de foto's)
Maar dat zou Belsen dan toch ook wel moeten passen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |