abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51577090
Helaas niet scherp, maar vond de foto zo leuk dat ik hem toch even wou plaatsen

Pepijn gaat trouwens helemaal knorren als hij in de draagdoek ligt
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:50:02 #102
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51583142
Wat liefff!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 23 juli 2007 @ 15:25:27 #103
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51749390
Op de één of andere manier lukt het hier niet om Kendahl veilig op de rug te krijgen. Want hij gaat steeds bewegen en op die manier gaat de ondersteuning aan de achterkant onder zijn r**t vandaan. En ik heb al visioenen van levensgevaarlijke vallen met enge hoofd- en nekletsels. Dus is er nog een andere manier dan die van draagdoek.nl? Want ik vertrouw het niet.

edit: Misschien dat we de 'back wrap cross carry' kunnen proberen...

[ Bericht 9% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 23-07-2007 15:34:17 ]
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2007 @ 19:38:23 #104
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51757699
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Op de één of andere manier lukt het hier niet om Kendahl veilig op de rug te krijgen. Want hij gaat steeds bewegen en op die manier gaat de ondersteuning aan de achterkant onder zijn r**t vandaan. En ik heb al visioenen van levensgevaarlijke vallen met enge hoofd- en nekletsels. Dus is er nog een andere manier dan die van draagdoek.nl? Want ik vertrouw het niet.

edit: Misschien dat we de 'back wrap cross carry' kunnen proberen...
Voor zo'n bengeltjeboeff als Kendahl is de Wiggle Proof Back Carry uitgevonden
uitleg met foto's
en nog zoeen
filmpje

[ Bericht 6% gewijzigd door Macka66 op 23-07-2007 19:45:43 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51763999
Niet mijn man of kind maar wel een leuke foto
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:41:10 #106
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51776419
Leuk inderdaad! Alleen gebruikt hij hem niet goed lijkt me, omdat hij zo te zien nog zoveel kracht geeft met zijn arm om te ondersteunen.
Maar ik geloof dat het best 'in' is, in Hollywood!

PV, ik heb dat ook. En hoeveel sites en uitleggen ik ook bekijk en nadoe, ik ben gewoon niet zo lenig achter mijn rug en daarnaast dus ook bang.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:06:07 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51778803
PM, en die ene die we geoefend hebben. Simon op de bank en dan er zelf voorgaan zitten. Die is van draagdoek.nl
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:09:24 #108
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51780649
Dat is wel een goede manier, zo op de bank. Dat lukt ook wel. Maar dan, het omslaan, knopen en straktrekken
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:20:47 #109
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51782893
hmmmm.....denkt verder.....
pi_52040249
P_iglet, is dat een Ellaroo wrap? Die foto's zien er in ieder geval heel mooi uit!

Zit er zelf ook al een paar maanden aan te denken om een draagdoek aan te schaffen. Lijkt me heerlijk om met mijn frummeltje zo dicht tegen me aan rond te kunnen lopen..

Een geweven lijkt me prettiger dan zo'n rekkende. Maar dat is mijn gevoel.
Gaat zo'n rekkende niet doorhangen als de kleine wat groter wordt?
En die cristiano van ellaroo heeft zo'n mooi kleur..

Weet iemand of er toevallig winkels in het oosten van het land zijn, waar je die ellaroo of andere geweven doeken kunt bekijken?
En anders bestel ik hem morgen gewoon via internet..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:29:56 #111
103793 kozakken
Living the life
pi_52040401
Bel eens met Beginnigs Deepfreeze. (http://www.naturalbeginnings.nl/index.htm)
Die zitten in ieder geval in zwolle (038-452.8769)

En anders mag je gerust bij mij komen passen/kijken naar onze 'gewone' draagdoek, de Mei tai of een van de twee ringslings
Je bent van harte welkom!
(Ergens tussen Deventer en Almelo )
pi_52041168
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
P_iglet, is dat een Ellaroo wrap? Die foto's zien er in ieder geval heel mooi uit!

Zit er zelf ook al een paar maanden aan te denken om een draagdoek aan te schaffen. Lijkt me heerlijk om met mijn frummeltje zo dicht tegen me aan rond te kunnen lopen..

Een geweven lijkt me prettiger dan zo'n rekkende. Maar dat is mijn gevoel.
Gaat zo'n rekkende niet doorhangen als de kleine wat groter wordt?
En die cristiano van ellaroo heeft zo'n mooi kleur..

Weet iemand of er toevallig winkels in het oosten van het land zijn, waar je die ellaroo of andere geweven doeken kunt bekijken?
En anders bestel ik hem morgen gewoon via internet..
Wij hebben inderdaad de Chistiane van Ellaroo. Echt ideaal ding!! Ben er echt super blij mee!
Het is inderdaad heerlijk om met je kleintje rond te lopen zo. En Pepijn vind het ook heerlijk.
Voor ons is het echt een ideaal ding. Pepijn vind plat liggen in de kinderwagen namelijk helemaal niks, want dan ziet ie niets. En net als papa en mama toen ze klein waren houd ie absoluut niet van slapen overdag, maar in de draagdoek slaapt hij wel.

Ik ben ook erg blij met de luchtigheid van de doek. Vriendje heeft het ontzettend snel warm, en zweet heel veel en Pepijn is al net zo hebben we gemerkt. Maar met deze doek gaat het ook met warm weer nog net, omdat hij zo dun en luchtig is. Pepijn zit dan met alleen een rompertje in de doek.

We hebben de doek besteld bij www.voedingskleding.nl. Let wel heel goed op de maat. Ik ben 1.70m en nu nog +/- 70 kilo. De medium doek gaat bij mij nog net, dus als jij of je vriend/man groter zijn als dat zeker een L bestellen.
Super service daar, volgens mij hadden we de doek de volgende dag in huis.

Als je zin hebt in een tripje Den Haag, mag je de doek hier uit komen proberen

Pepijn zit trouwens rechtop in de doek, zoals op de onderstaande foto, want liggend ziet ie niets, dus is het brullen
pi_52045143
Kozakken, bedankt voor je aanbod, maar ik moet het helaas (voorlopig) afslaan..
Passen zal wat lastig gaan nu, aangezien ik vandaag 40 weken zwanger ben. Echt goed passen zal dus niet lukken met deze buik..
Die natural beginnings heeft zo te zien geen ellaroo.. Wel de storchenwiege, maar die schijnt nogal wat warmer te zijn dan de ellaroo.. En de Ella heeft mooiere kleuren

P_iglet, den haag wordt ook nogal een verre rit met deze buik..
Ik was al van plan om een L te nemen. Ben 1,71, maar wel wat zwaarder dan jouw. En als mijn vriend hem ook wil gebruiken, is die L sowieso nodig..
Mogen zo al gelijk zo rechtop zitten eigenlijk? Dacht dat je de beentjes de eerste paar weken niet zo gespreid mocht houden?

Ik denk dat ik hem gewoon via internet ga bestellen... Misschien is de doek er dan nog voordat de kleine er is...
pi_52047069
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Voor zo'n bengeltjeboeff als Kendahl is de Wiggle Proof Back Carry uitgevonden
uitleg met foto's
en nog zoeen
filmpje
Ziet er goed uit. Maar Kendahl blijft niet op mijn rug zitten, hij kruipt steeds weg wanneer ik aan het knopen ben. Ook bij die manier van draagdoek.nl Ondernemend stuk vreten!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:09:21 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52047903
Kan ik met de lange draagdoek ook op de heup dragen met de beide banden om mijn schouders of is dat geheel onmogelijk.
pi_52048303
Dat weet ik niet, Chacama...

Waarom kan Kendahl nou niet blijven zitten... waarom blijven alle kindjes van de foto's en filmpjes altijd keurig zitten???
belsen beweert nu dat die doek van het filmpje breder is dan die van ons. Kan dat?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:50:55 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52049128
PV is het mogelijk dat je die met hulp doet van draagdoek en dat als Kendahl er eenmaal aan gewend is dat ie dan misschien wel rustig genoeg is om te blijven zitten.
pi_52053070
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef chacama het volgende:
PV is het mogelijk dat je die met hulp doet van draagdoek en dat als Kendahl er eenmaal aan gewend is dat ie dan misschien wel rustig genoeg is om te blijven zitten.
We doen het al samen Maar Kendahl is nogal sterk zie je... Als ik eventueel naar de meeting kom, zul je het wel zien
pi_52056149
ik ben helemaal gelukkig! kwam net op de markt (er zijn 4 donderdagavonden markt bij ons in t dorp) een stand tegen met draagdoeken en voedingskleding... en ze hebben gewoon een winkel (+mooie site op i-net) een dorp verderop!!! wist ik heel niet! en ze hebben prachtige draagdoeken, dus ik ga het hier nog even goed in de gaten houden, want dat dragen lijkt me zeer zeker wat! (heb altijd gedacht dat ik een eind ervoor moest rijden om ergens een draagdoek uit te proberen, maar dat hoeft dus niet... )
pi_52060037
Relaxt! mmmm.... lekker klein jong minibabietje tegen je aan in de doek.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:02:51 #121
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52069540
Gistermiddag

Voor het geval er iemand zich af vraagt hoe lang je je kind in een mei Tai kan dragen......
LANG!

Ik vond 'm eigenlijk net zo makkelijk dragen als Hanne en meneer vond het helemaal geweldig..

'Wilyan's commentaar: "Hoeiiiii... Mamma ik kan vliegen!"

Zie hier het bewijs:

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:09:24 #122
144006 chacama
Ondernemend!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:32:59 #123
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52070502
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef chacama het volgende:
Cool

Ik zie op een site zomaar BM met Fonske! Die heb je daar besteld, begrijp ik? Is het ook mogelijk ze zelf te maken? Zoja: hoe?
edit: ik zie al een site van Beth's mei tai

[ Bericht 6% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 03-08-2007 12:41:00 ]
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:55:42 #124
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52140559
Ik wil er dus zelf één maken, maar nou lijkt het wel of alle stoffenwinkels van de aardbodem zijn verdwenen. In elk geval niks in Leiden, lijkt het wel..
En het is pas woensdag markt in Leiden en ja... dan zit mijn zus weer in A'dam en kan ze me niet helpen... grrrr!
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:49:23 #125
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52143333
PV ff geholpen met zoeken.. Ik kan dit zo snel vinden..
quote:

Ik hoop dat je hier nog iets mee kunt?

Maar in principe is het niet zo heel erg moeilijk hoor.
Als je die (Nederlandse) beschrijving volgt, daar staat stap voor stap uit gelegd wat je moet doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Noli. op 06-08-2007 16:56:25 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')