quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:P_iglet, is dat een Ellaroo wrap? Die foto's zien er in ieder geval heel mooi uit!
Zit er zelf ook al een paar maanden aan te denken om een draagdoek aan te schaffen. Lijkt me heerlijk om met mijn frummeltje zo dicht tegen me aan rond te kunnen lopen..
Een geweven lijkt me prettiger dan zo'n rekkende. Maar dat is mijn gevoel.
Gaat zo'n rekkende niet doorhangen als de kleine wat groter wordt?
En die cristiano van ellaroo heeft zo'n mooi kleur..
Weet iemand of er toevallig winkels in het oosten van het land zijn, waar je die ellaroo of andere geweven doeken kunt bekijken?
En anders bestel ik hem morgen gewoon via internet..
Wij hebben inderdaad de Chistiane van Ellaroo. Echt ideaal ding!! Ben er echt super blij mee!
Het is inderdaad heerlijk om met je kleintje rond te lopen zo. En Pepijn vind het ook heerlijk.
Voor ons is het echt een ideaal ding. Pepijn vind plat liggen in de kinderwagen namelijk helemaal niks, want dan ziet ie niets. En net als papa en mama toen ze klein waren houd ie absoluut niet van slapen overdag, maar in de draagdoek slaapt hij wel.
Ik ben ook erg blij met de luchtigheid van de doek. Vriendje heeft het ontzettend snel warm, en zweet heel veel en Pepijn is al net zo hebben we gemerkt. Maar met deze doek gaat het ook met warm weer nog net, omdat hij zo dun en luchtig is. Pepijn zit dan met alleen een rompertje in de doek.
We hebben de doek besteld bij
www.voedingskleding.nl. Let wel heel goed op de maat. Ik ben 1.70m en nu nog +/- 70 kilo. De medium doek gaat bij mij nog net, dus als jij of je vriend/man groter zijn als dat zeker een L bestellen.
Super service daar, volgens mij hadden we de doek de volgende dag in huis.
Als je zin hebt in een tripje Den Haag, mag je de doek hier uit komen proberen
![]()
Pepijn zit trouwens rechtop in de doek, zoals op de onderstaande foto, want liggend ziet ie niets, dus is het brullen
![]()