abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50077279

[ Bericht 41% gewijzigd door dndiek op 04-06-2007 06:24:31 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50078609
Ik wil die Mundo Deportivo wel eens lezen
pi_50078944
quote:
Hoe hij het liefst zou willen dat de Ajax-supporters hem herinneren? Grygera neemt een handvol tellen bedenktijd. Hij heeft geen idee. De Tsjech brengt liever een specifiek wedstrijdmoment in herinneringen. Misschien wordt hij wel het liefst herinnerd als scorende Ajacied in de Kuip, tegen Feyenoord. Grygera heeft geleerd welke waarde een treffer in de Klassieker met zich meedraagt. Op 17 april 2005 tekende de verdediger twee minuten voor tijd voor de 2-2. Hedwiges Maduro klaarde de klus alsnog in de blessuretijd: 2-3. Het is een van de zoetste overwinningen van Grygera in het Amsterdamse rood en wit.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63079

Mooi moment was dat ja
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50079064
Weet niet of het al bekend was, maar:
quote:
Valencia ziet af van Sneijder

De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia is definitief van de baan. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

Eerder deze week werd door Spaanse media ook al bericht dat de komst van de middenvelder van Ajax naar de sinaasappelstad op de tocht stond. De Spaanse topclub zou volgens de ochtendkrant nu de Amsterdammers hebben laten weten definitief af te zien van een transfer.

De onderhandelingen omtrent de tweebenige middenvelder verkeerden continu in een impasse. Tot tweemaal toe zag technisch directeur Amadeo Carboni een bod verworpen worden. Zowel twaalf als vijftien miljoen euro waren niet genoeg om de Oranje-international los te weken.

“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”
pi_50081475
Offtopic verwijderd en stop nou eens met het plaatsen van berichten van www.sport.be
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50081593
quote:
Perez: Ik wil weg bij Ajax

AMSTERDAM - Kenneth Perez weet na een gesprek met Ajax-trainer Henk ten Cate genoeg. De Deen kreeg bevestigd dat er voor hem geen toekomst is in Amsterdam en heeft zijn zinnen gezet op een vertrek.
,,De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas,’’ aldus Perez, die momenteel vakantie viert in zijn geboortestad Kopenhagen. ,,Mijn rol zou komend jaar hetzelfde zijn als dit seizoen. In de media gaf hij ook al aan dat hij een ander type speler zoekt, dus dan is het onbegonnen werk om je terug te vechten in de basis. Daarom sta ik open voor een vertrek. Dat zeg ik met pijn in het hart, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.’'

PSV en Feyenoord zijn geïnteresseerd in de 32-jarige aanvaller, die dit seizoen twaalf keer scoorde in 27 competitiewedstrijden voor Ajax. Bij de Rotterdamse club zou Perez een sleutelrol kunnen vervullen bij de opbouw van een nieuw team. Feyenoord is dringend op zoek naar versterking en heeft grote behoefte aan een toonaangevende speler met ervaring.

,,Ik ga de komende tijd rustig nadenken over mijn toekomst,’’ aldus Perez. ,,Over clubs zeg ik nog even niets. Van mijn zaakwaarnemer hoor ik vanzelf wat er speelt. Wel willen mijn vrouw en ik graag in Nederland blijven. We zijn hier gesetteld na al die jaren.’’

Dat Perez in Amsterdam vaak een bijrol speelde, deed hem pijn. Hij was de twaalfde man onder Ten Cate, die de voorkeur gaf aan Sneijder en Babel. ,,Die rol als invaller heb ik nooit gemakkelijk gevonden. Ik trainde elke week hard. Als je dan op zondag toch weer op de bank moet zitten, is dat gewoon moeilijk. Soms had ik daar misschien anders mee om moeten gaan. Maar het is frustrerend als je aan alles merkt dat de trainer het niet in je ziet zitten. Ik heb er niet één dag met de pet naar gegooid, in ons gesprek heeft de trainer me dat ook gezegd.’’

Perez wijst op zijn statistieken. ,,Als je naar mijn doelpuntengemiddelde kijkt, zie je dat ik echt wel waarde heb gehad voor het team. Ik heb alles gegeven om de trainer te overtuigen en de situatie te veranderen, maar helaas is dat niet gelukt.’’

Dat laatste zal als een teleurstelling voelen voor technisch directeur Martin van Geel, die Perez vorig jaar overnam van AZ. De beleidsmaker zag in de Deen een belangrijke pijler onder een gerenoveerd Ajax. In de visie van Ten Cate is Perez te veel aanvaller om in het systeem van Ajax op nummer 10 te spelen. De coach wil op die plek een middenvelder die de dynamiek heeft om de ruimte achter de aanval te bespelen.

,,Ik ben door Ajax gehaald met een bepaald vooruitzicht,’’ zegt Perez. ,,Dat dat niet is uitgekomen, is voor iedereen een teleurstelling. Maar de trainer beslist. Ik ben Ajax dankbaar dat het me deze kans heeft geboden, maar iedereen kan zien dat mijn situatie uitzichtloos is. Ik hoop dat de club me bij een transfer zal steunen. Zeker gezien de boodschap van de trainer.’’

Perez kreeg dit seizoen volop steun van het Amsterdamse publiek. Een groep supporters zette een internetactie op poten om de aanvaller voor Ajax te behouden. In de slotwedstrijd van dit seizoen kreeg Perez een staande ovatie. ,,Dat heeft me heel veel goed gedaan en daar ben ik de supporters dankbaar voor. Ik vind Ajax nog steeds een fantastische en warme club. Ik had graag mijn contract uitgediend, maar op dit moment moet ik aan mijn eigen toekomst denken. Ik ben voetballer en ik wil voetballen.’’

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax is op de hoogte van het gesprek dat Henk ten Cate en Kenneth Perez eind vorige week voerden.

,,Als Kenneth aangeeft dat hij wil vertrekken, zullen we dat meewegen bij eventuele interesse,’’ aldus Van Geel. ,,Dat wil niet zeggen dat we hem zomaar laten gaan. Hij heeft een contract tot 2009 en van ons hoeft hij niet weg.’’

Er is al geïnformeerd bij Ajax, bevestigt Van Geel. ,,Er is beweging, laat ik het zo zeggen.’’

De directeur wil niet bevestigen dat Feyenoord en PSV zich hebben gemeld. ,,Daar ga ik niet op in.’’
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50081702
quote:
Op maandag 4 juni 2007 07:23 schreef Suijk het volgende:

[..]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_50081775
quote:
Op maandag 4 juni 2007 06:29 schreef dndiek het volgende:
Offtopic verwijderd en stop nou eens met het plaatsen van berichten van www.sport.be
Nu vind ik dat je toch echt teveel berichten weghaalt.

Een bericht over Seedorf heb je ook weggehaald, en dat staat toch ook echt op voetbalzone.nl
  maandag 4 juni 2007 @ 08:07:52 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_50081872
\'Seedorf en Ajax bijna akkoord\'

Gefeliciteerd met deze geweldige speler
pi_50081877
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Men gelooft dit?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 4 juni 2007 @ 08:13:33 #12
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50081908
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Hij heeft net tot 2011 bijgetekend in Milaan .
-
  Voormalig Sport Koningin maandag 4 juni 2007 @ 08:14:10 #13
35237 Nuongirl
pi_50081915
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Men gelooft dit?
nee, een onoplettende sportcrewwer was dat
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_50082029
Sneijder reageert wel weer erg overjhit zeg Had zeker al een huis in Spanje gekocht. Die gaat een vertrek forceren... Perez zal wel naar PSV gaan..... Je kan beide houden, maar zit je met 2 ontevreden spelers. Snap Ten Cate voor geen meter in deze kwestie.... Maarja Ten Cate zal wel weten wat hij doet...

Nederlaag voor Van Geel dit trouwens....
Ajax!!
pi_50082062
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij heeft net tot 2011 bijgetekend in Milaan .
Ohw, gecondoleerd
  maandag 4 juni 2007 @ 08:29:02 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50082070
Jammer dat Kenneth Perez in Nederland wil blijven, want heb liever niet dat hij gaat schitteren bij AZ, PSV of Feyenoord. Maar goed, misschien kunnen we hem als ruilobject gebruiken?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50082093
Als Perez maar niet naar Rotterdam of Eihoven gaat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50082198
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef denthemen het volgende:
Wat denk je zelf? Hij is tegoed voor Utrecht , Twente .... Wellicht ruilen met Guzman.... Van Marwijk is toch die trainer die Persie ooit weg stuurde?
Ajax!!
pi_50082311
HtC weet dat de kans groot is dat Sneijder weggaat.
Dat hij Perez dan ook laat gaan, kan in mijn ogen dan maar 1 ding betekenen, een waardige vervanger is op komst.
pi_50082380
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:45 schreef patrickt37 het volgende:
Dat hij Perez dan ook laat gaan, kan in mijn ogen dan maar 1 ding betekenen, een waardige vervanger is op komst.
Dat mag je wel hopen ja... wellicht wel 2 ook..... Maar wie?
Ajax!!
pi_50082725
Anders is alles even ge-edit.

Nu heb ik zelfs een topic gemaakt zonder TT, dat gaat tegen mijn principes in...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50082732
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:45 schreef patrickt37 het volgende:
Dat hij Perez makkelijk laat gaan heeft niet veel met een eventuele opvolger te maken. Hij mag hem gewoon niet.
pi_50082744
quote:
Zit er dik in.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50082794
Jammer van Perez, maar hij zal wel Naar PSV gaan!
Love is in the air!
  maandag 4 juni 2007 @ 09:17:29 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50082806
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:16 schreef Landgeld het volgende:
Perez zal ook wel een keer CL willen spelen ja
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50082824
Die grap heb je al een keer of 5 gemaakt geloof ik.
pi_50082829
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:16 schreef Landgeld het volgende:
Dat is dan de eerste speler die heeft gespeeld voor "de nieuwe top 3" AZ/AJAX/PSV
  maandag 4 juni 2007 @ 09:20:44 #28
148059 Pritt
Atheïst
pi_50082853
Onbegrijpelijk die zaak rond Perez, volgend jaar speelt hij weer de pannen van het dak in Eindhoven of R'Dam.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50082913
quote:
/6/2007 - Sneijder teleurgesteld over mislopen transfer
(Gepost door RvN)

In het Algemeen Dagblad bevestigde Van Geel nogmaals dat Valencia zich heeft afgemeld voor Sneijder. ,,Ze richten hun interesse op andere spelers,’’ aldus Van Geel. ,,Zo hebben ze dat in elk geval aan ons medegedeeld. Je weet in deze wereld nooit of het onderdeel is van de onderhandelingsstrategie, maar voorlopig is er geen concrete interesse meer. Dat wil niet zeggen dat we te vroeg juichen. Het is nog lang geen 1 september.’’
Ajax Netwerk
Tegenover De Telegraaf reageerde Sneijder teleurgesteld. "Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd"aldus Sneijder die boos is dat de transfersom het struikelblok is. "Maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar." [reageer]
http://ajax.netwerk.to
Ajax!!
pi_50083032
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is dan de eerste speler die heeft gespeeld voor "de nieuwe top 3" AZ/AJAX/PSV
Of de tweede, als De Cler eerst aan PSV verkocht wordt.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_50083064
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Of de tweede, als De Cler eerst aan PSV verkocht wordt.
O ja die is er ook nog...
  maandag 4 juni 2007 @ 09:35:18 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50083124
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Perez zal ook wel een keer CL willen spelen ja
Maar of hij dat in een kwalitatief mindere ploeg wilt doen dan Ajax?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 4 juni 2007 @ 09:38:21 #33
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50083188
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
Schijnbaar wel want hij wil weg bij het "almachtige" ajax
pi_50083238
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Krijgt PSV opnieuw een speler die eigenlijk liever bij een andere ploeg speelt.
pi_50083282
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

maandag 4 juni 2007 @ 09:44:15 #36
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50083322
Ik zie Ajax er nog voor aan ook om Perez aan psv te verkopen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 4 juni 2007 @ 09:44:54 #37
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50083335
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie Ajax er nog voor aan ook om Perez aan psv te verkopen
bron?
  maandag 4 juni 2007 @ 09:45:19 #38
144213 Adidah
Het was wraak
pi_50083341
Perez moet dus echt niet zondermeer naar Rotterdam gaan. Hij is een voetballer waar je als tegenstander veel last van gaat krijgen. En elke versterking in Rotterdam is er één teveel .
  maandag 4 juni 2007 @ 09:50:42 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50083472
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:45 schreef Adidah het volgende:
Perez moet dus echt niet zondermeer naar Rotterdam gaan. Hij is een voetballer waar je als tegenstander veel last van gaat krijgen. En elke versterking in Rotterdam is er één teveel .
Met Perez haalt feyenoord 100% zeker het linker rijtje volgend jaar
Jawel, je keek.
pi_50083474
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:45 schreef Adidah het volgende:
Anno 2007 moet Ajax niet bang zijn van Feyenoord
  maandag 4 juni 2007 @ 09:51:11 #41
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50083482
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef Apfel. het volgende:

[..]

bron?
www.sport.be
Porcupine Tee - Normal
  maandag 4 juni 2007 @ 09:51:13 #42
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_50083484
Ajax gaaat de hoofdprijs vragen voor Perez en aangezien er weinig geld is in eindhove en rotterdam denk ik niet dat ie daarheen gaat.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 4 juni 2007 @ 09:52:53 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50083538
Gaat allemaal weer lekker bij Ajax zeg..

Perez weg naar de concurrenten, slim hoor. Altijd gezeik bij Ajax met ontevreden spelers...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 4 juni 2007 @ 09:53:38 #44
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50083562
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef HeatWave het volgende:

Perez weg naar de concurrenten, slim hoor.
Is dat al zeker dan?
  maandag 4 juni 2007 @ 09:54:09 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50083576
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Is dat al zeker dan?
Nee, maar het zou iig niet slim zijn .
Get woke, go broke!
pi_50083588
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:51 schreef El-Salvador het volgende:
Ajax gaaat de hoofdprijs vragen voor Perez en aangezien er weinig geld is in eindhove en rotterdam denk ik niet dat ie daarheen gaat.
Welke hoofdprijs? Geef eens een argument om hem voor meer dan 5 miljoen te verkopen...

Maar ik vind ook dat 'ie maar lekker in Duitsland of Frankrijk moet gaan ballen ofzo.
Klik dan als je durft
pi_50083595
Van Geel is wat gecharmeerder van Perez dan onze trainer dus die zal de huid duur proberen te verkopen.
  maandag 4 juni 2007 @ 09:58:46 #48
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50083698
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar het zou iig niet slim zijn .
Nee maar moet je zien hoe je 't schrijft ... als sport.be hier meeleest dan namen ze t direct over
  maandag 4 juni 2007 @ 10:04:15 #49
131729 jna
pi_50083830
Dan gooien we er nog wat geruchten in:
quote:
Interesse Ajax in Hongaarse belofte
--------------------------------------------------------------------------------
3 juni 2007 - door onze redacteur Daniël van Tulder
Volgens de Hongaarse website NB1 heeft Ajax interesse in de twintigjarige Hongaar Balázs Dzsudzsák. De aanvallende middenvelder van DVSC zou tevens in de belangstelling staan van een aantal clubs uit de Italiaanse Serie A en de Engelse Premier League.

Op de officiële site van DVSC meldt Dzsudzsák dat naast de Amsterdammers ook de Belgische club Anderlecht zou hengelen naar zijn diensten. Dzsudzsák heeft nog een contract bij de club uit Debrecen dat loopt tot 2010.

Dzsudzsák is een veelzijdige middenvelder die ook op de linksbuitenpositie uit de voeten kan. Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
quote:
'Ajax aast op Zuid-Koreaan Cho'
--------------------------------------------------------------------------------
3 juni 2007
Ajax is geïnteresseerd in de Zuid-Koreaan Cho Jae-jin, zo meldt Sky Sports. Volgens Koreaanse media wil Ajax net als NAC Breda en FC Utrecht graag in zee met de international. Cho speelt momenteel voor Shimizu S-Pulse. De clubleiding van Utrecht zou inmiddels gesproken hebben met officials van die club over een transfer van de aanvaller.

Cho (25) voelt veel voor een overgang naar de Nederlandse Eredivisie, maar betwijfelt of het daarvan komt. "Het zou een fantastische uitdaging zijn om in Europa te komen spelen", aldus de speler tegenover Joynews. "Ik zou graag naar Nederland gaan, maar we zitten op dit moment nog in de onderhandelingsfase. Ik weet nog niet zeker wat de uitkomst wordt."
Jawel, je keek.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:04:59 #50
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50083843
Zijn ze ook nog op zoek naar nederlandstalige spelers ?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:06:27 #51
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50083877
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat Ten Cate zo met Perez omgaat.
Hij is dit seizoen echt meerdere keren heel belangrijk geweest voor ajax....

In feite is Ten Cate verantwoordelijk voor het vertrek van Perez naar waarschijnlijk een concurent.
pi_50083894
ik denk niet dat van Geel, Perez aan de concurrent verkoopt. Al helemaal niet voor een laag bedrag
No bitch to me
  maandag 4 juni 2007 @ 10:09:53 #53
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_50083946
ten Cate is ook wel een moeilijke kerel hoor. Bijna elke keer dat Perez de kans krijg om te spelen laat hij zn toegevoegde waarde zien. En toch stelt hij liever de Mul, een kwakkelende Babel of Mitea op. Niets ten nadele van deze spelers, maar ik zie Perez toch echt een klasse hoger spelen dan deze jongens.

Het doet mij toch een beetje aan als een "ik mag je niet gehalte" tegenover Perez, en dat vind ik kwalijk. Het is niet alsof je van kwaliteit overloopt voorin waarbij iemand als Perez absoluut toegevoegde waarde heeft.

Bah Stomme Henk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 4 juni 2007 @ 10:10:06 #54
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50083949
quote:
Volgens mij gaat ie naar die friezen, waarom weet ik niet..
Bosvelt is weg, perez de volgende man met ervaring..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50083987
Terwijl Henk nog maar 1 seizoen wil aanblijven als trainer... Ben benieuwd hoe dit verder gaat..
Ajax!!
pi_50084147
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef TornadoDK het volgende:
ik denk niet dat van Geel, Perez aan de concurrent verkoopt. Al helemaal niet voor een laag bedrag
Dus gaat hij lekker ballen bij NAC of Utrecht?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:18:28 #57
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50084150
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:09 schreef Cheiron het volgende:
ten Cate is ook wel een moeilijke kerel hoor. Bijna elke keer dat Perez de kans krijg om te spelen laat hij zn toegevoegde waarde zien. En toch stelt hij liever de Mul, een kwakkelende Babel of Mitea op. Niets ten nadele van deze spelers, maar ik zie Perez toch echt een klasse hoger spelen dan deze jongens.

Het doet mij toch een beetje aan als een "ik mag je niet gehalte" tegenover Perez, en dat vind ik kwalijk. Het is niet alsof je van kwaliteit overloopt voorin waarbij iemand als Perez absoluut toegevoegde waarde heeft.

Bah Stomme Henk
Lijkt wel Co Adriaanse
Porcupine Tee - Normal
pi_50084169
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef Cordoba32 het volgende:
Terwijl Henk nog maar 1 seizoen wil aanblijven als trainer... Ben benieuwd hoe dit verder gaat..
Inderdaad! Denk dat Adriaanse Perez er wel graag bij wil hebben .
  maandag 4 juni 2007 @ 10:20:44 #59
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_50084205
Jaar verhuren aan Twente dan? En weer terughalen als Henk weg is?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:21:51 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50084245
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ja, vind je het gek? Ook als Wesley Sneijder weggaat, is hij volgend seizoen bankzitter. Lijkt me dus terecht dat hij weg wil, maar persoonlijk zie ik hem liever niet naar PSV vertrekken.
pi_50084247
Gaat Henk echt niet blijven als we komend seizoen oogsten?
pi_50084254
Perez ruilen met Aissati?
pi_50084290
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef Cheiron het volgende:
Jaar verhuren aan Twente dan? En weer terughalen als Henk weg is?
Mooi voorstel ja
pi_50084296
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Nashje het volgende:
Perez ruilen met Aissati?
Zou leuk zijn, maar dan lever je alsnog kwaliteit in. Aissati is er nog lang niet...
  maandag 4 juni 2007 @ 10:24:12 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50084310
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
persoonlijk zie ik hem liever niet naar PSV vertrekken.
Dat snap ik.
pi_50084391
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Zie jij hem wel graag komen dan?
Klik dan als je durft
  maandag 4 juni 2007 @ 10:27:37 #67
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50084407
Die Cho is in fifa2007 supergoed, dan word ie 95 ofzo...halen die gast
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 4 juni 2007 @ 10:29:02 #68
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50084438
Perez, Sneijder, appeltjes!

Maargoed. Met Boussaffa, Seedorf en Defour hebben we volgens Sport.be niet te klagen.
pi_50084454
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
Die Cho is in fifa2007 supergoed, dan word ie 95 ofzo...halen die gast
Zo oud?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:31:02 #70
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50084499
Dit is wel fucked up hoor, die situatie met Perez en die uitlatingen van Sneijder.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 4 juni 2007 @ 10:31:23 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50084510
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

De kans is groot dat áls hij naar PSV vertrekt, hij het daar geweldig goed gaat doen.

Zie in hem wel de nieuwe Luc Nilis, qua spelstijl.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:35:29 #72
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50084615
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik denk dat Perez een welkome aanvulling is op de huidige selectie ja.
Denk dat hij met name goed zal functioneren in de "vrije" rol die Park had alleen dan aan de linkerkant....
  maandag 4 juni 2007 @ 10:42:25 #73
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_50084819
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk dat Perez een welkome aanvulling is op de huidige selectie ja.
Denk dat hij met name goed zal functioneren in de "vrije" rol die Park had alleen dan aan de linkerkant....
Is er al meer bekend over welke spelers bij PSV gaan en blijven?
pi_50084824
Seedorf

Die zal wat kosten zeg

En jammer dat Sneijder zo negatief reageert.
Hij moet toch kunnen begrijpen dat Ajax hem niet zomaar laat gaan.
Alhoewel ik me afvraag of 15 miljoen niet het hoogst haalbare was?!?!?!
  maandag 4 juni 2007 @ 10:43:50 #75
51286 w00h00
Digital man!
pi_50084861
Perez ruilen met De guzman.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:49:02 #76
144213 Adidah
Het was wraak
pi_50085000
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef w00h00 het volgende:
Perez ruilen met De guzman.
Wtf moeten wij met De Guzman .
pi_50085153
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef Adidah het volgende:

[..]

Wtf moeten wij met De Guzman .
We halen toch ook spelers bij degradant ADO?

[ Bericht 2% gewijzigd door Longmen op 04-06-2007 11:02:30 ]
pi_50085280
Perez weg is toch niet zo erg? Voor een basisspeler is hij te wisselvallig, dus zijn rol het afgelopen seizoen snap ik wel. Hij wil dus meer spelen, dan kan hij beter vertrekken, voor hij nog meer gaat zeuren.
That's all folks!
pi_50085449
Ontzettend jammer dat Perez weggaat
  maandag 4 juni 2007 @ 11:07:35 #80
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50085480
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

We halen toch ook spelers bij degradant ADO?
Krijgen we dat weer. Delorge is een prima speler voor de breedte.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:08:47 #81
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50085514
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:42 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Is er al meer bekend over welke spelers bij PSV gaan en blijven?
Alex voor 90% zeker naar Chelsea en Cocu is gestopt.
pi_50085538
quote:
De website Voetbalcentraal weet te melden dat Ajax belangstelling heeft voor Clarence Seedorf. De middenvelder speelt op dit moment bij AC Milan waar hij onlangs nog de CL won.

De website weet ook te melden dat Frank Rijkaard graag wil terug keren op het oude nest bij Ajax. Rijkaard is op dit moment de trainer van FC Barcelona waar hij waarschijnlijk na dit seizoen het veld moet ruimen.

Naast Seedorf heeft Ajax ook belangstelling voor: Roy Makaay, Kevin Kuranyi, Riga Mustapha en Marius Constantin.
voetbalmax.nl
quote:
'Clarence Seedorf bijna rond met AFC Ajax'
Gepubliceerd op 03-06-07 om 22:53 door Wijnand Dors
Clarence Seedorf zal volgens de Belgische sportsite Sport.be terug willen keren bij Ajax. De aanvallende middenvelder komt momenteel uit voor het Italiaanse AC Milan, waar hij onlangs de Champions League mee won.

Seedorf zou net als Frank Rijkaard in 1994 terug willen keren op het oude nest. Rijkaard, dat in 1994 de Europa Cup 1 won keerde toen ook terug. Seedorf zou zijn club hebben gevraagd hem te laten gaan voor een laag bedrag, net als bij Jaap Stam vorig seizoen.
voetbalcentraal.nl
quote:
Seedorf bijna rond met AJAX
volgens sport.be

De belgische site Sport.be(??) weet het zeker maar wij houden een enorme slag om de arm, maar Seedorf zou in een vergevorderd stadium zijn om een contract in Amsterdam te onder tekennen. Seedorf zou in de voetsporen willen treden van Frank Rijkaard die in zomer van 1994 terug keerde op het oude nest.

Toevallig in dit geval is, dat Rijkaard in 1994 met AC Milan ook de cup met de grote oren won. Seedorf zou Milan gevraagd hebben om voor een laag transfer bedrag naar Ajax te mogen vertrekken, dit lijkt dan weer op de transfer van Jaap Stam vorige zomer.
ajax...nl
quote:
Advies: Laat Sport.be voor wat het is!
Opnieuw wazig gerucht: Clarence Seedorf zou bijna rond zijn met Ajax.

03-06-07
De Belgische site Sport.be weet het zeker maar wij houden een enorme slag om de arm: Clarence Seedorf zou in een vergevorderd stadium zijn om een contract in Amsterdam te onder tekenen. Seedorf zou in de voetsporen willen treden van Frank Rijkaard die in zomer van 1994 terug keerde op het oude nest.

Toevallig in dit geval is, dat Rijkaard in 1994 met AC Milan ook de cup met de grote oren won. Seedorf zou Milan gevraagd hebben om voor een laag transfer bedrag naar Ajax te mogen vertrekken, dit lijkt dan weer op de transfer van Jaap Stam vorige zomer.

Betrouwbaarheid Sport.be
Overigens moet dit bericht waarschijnlijk met een enorme schep zout genomen worden. Sport.be was tot voor kort een redelijk betrouwbaar medium maar de laatste tijd kan jan en alleman zelf berichten posten. Zo verschenen de laatste dagen o.a. de volgende berichten, de ene nog ongeloofwaardiger dan de andere:

Ajax ziet Van de Gun als ideale opvolger Sneijder
Ook ajax laat oog vallen op Makaay
Ajax toont interesse in De Guzman

En als klap op de vuurpijl:
Ajax polst Ronaldinho

Reden genoeg voor ons om de site Sport.be voortaan maar te laten voor wat die is en het advies aan onze bezoekers om hetzelfde te doen!!
AjaxF-side.NL

maandag 4 juni 2007 @ 11:11:01 #83
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50085571
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50085672
Wat ontzettend dom van Ajax Zag je natuurlijk al van mijlen ver aankomen, met dat gekloot van Ten Cate. Perez is in al die slotkwartiertjes relatief net zo waardevol geweest als Wesley Sneijder in een heel seizoen. Echt een fantastisch goede speler. Als je hem naar PSV laat gaan maakt hij ze kampioen. Ten Cate moet wel een hele goede vervanger op het oog hebben, want anders is dit echt puur wanbeleid. Zelfs als Sneijder blijft.

Als ik Van Geel was zou ik eerder eens op Ten Cate afstappen en zeggen dat hij niet zo kinderachtig moet doen. Dit is al lang niet meer op basis van voetbalredenen.
Woo-loo-loo!
pi_50085908
Ik kan het me ook voorstellen vanuit het perspectief van Ten Cate. Als je met Ajax 4-3-3 wilt spelen dan zou Perez de ideale speler op de 10 positie zijn. Maar aangezien je met Sneijder uitzonderlijke kwaliteiten hebt verliest Perez die strijdt al snel. Als rechtsbuiten zou je in het Ajax-systeem altijd snelle vleugel-spelers moeten hebben met een handige passeer beweging die de achterlijn halen en dan een goede voorzet op KjH kunnen geven. Dat laatste is niet bepaald het geval maar met de Mul en Leonarde heb je toch 2 snelle spelers die hun man kunnen passeren en daarna voor wat dreiging kunnen zorgen.

Perez is een geweldige speler maar zit helaas net bij de verkeerde club.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:25:33 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50085982
Ik heb idd ook het idee dat HtC zich niet door ratio laat leiden hier. Jammer dat ie een keer uitgeschoten is met een scheldwoord maar dat kan gebeuren.

Perez is van grote waarde voor Ajax en hem om niet technische redenen niet opstellen is zowel kapitaalvernietiging als de club benadelen.

Gewoon ff een keer samen een biertje pakken en niet zo kinderachtig doen zeg.
Get woke, go broke!
  maandag 4 juni 2007 @ 11:28:07 #87
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50086054
Opzich vind ik het niet een ontzettend verlies dat Perez weg gaat, maar het is zo verdomd jammer dat het waarschijnlijk betekent dat hij zal gaan schitteren bij een andere Nederlandse club.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50086082
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef toma het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Leuk: Rijkaard als assistent van HTC
pi_50086109
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. Delorge is een prima speler voor de breedte.
Wie weet, ging meer om het clubniveau
Maar ehm Krohn Deli is ook gehaald voor de breedte
pi_50086138
Wat een hond die Ten Cate

Ga nou eens respectvol met Perez om, want hij kan van enorme waarde zijn voor dit Ajax. Volgend seizoen mag Henkie van mij wel oprotten
  maandag 4 juni 2007 @ 11:32:42 #91
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_50086147
Perez is gewoon niet geschikt voor dit Ajax. Als buitenspeler mist hij snelheid en de mogelijkheid een man te passeren. En als 10 is hij ook niet geschikt omdat hij dynamiek mist en tevens een balletjes afwachter en momenten voetballer is. Daarnaast heeft hij vrijwel altijd gefaald wanneer hij in de basis stond. Het is dus volstrekt begrijpelijk dat hem geen basisplaats word gegarandeert volgend jaar. Maar blijkbaar is hij een soort van cultheld geworden hier....
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_50086179
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:30 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wie weet, ging meer om het clubniveau
Maar ehm Krohn Deli is ook gehaald voor de breedte
Je moet jonge gastjes hebben voor in de breedte die in de toekomst een basisplaats kunnen veroveren. Geen B-spelers als Delorge of Lindenbergh.
pi_50086256
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een hond die Ten Cate

Ga nou eens respectvol met Perez om, want hij kan van enorme waarde zijn voor dit Ajax. Volgend seizoen mag Henkie van mij wel oprotten
Volgend seizoen is Ten Cate ook weg, daarom is het zo dom dat Ajax er niet alles aan doet om Perez te behouden.
pi_50086284
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgend seizoen is Ten Cate ook weg, daarom is het zo dom dat Ajax er niet alles aan doet om Perez te behouden.
Hij gaat dus echt niet langer blijven?
pi_50086308
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee, hij heeft een contractverlenging al geweigerd.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:39:11 #96
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50086317
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar als ten Cate weg is, is Perez inmiddels ook al bijna afgeschreven. We kunnen dus niet gaan wachten op het vertrek van ten Cate.
pi_50086322
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

nee Perez verkast komende zomer naar Eindhoven waarna HtC na zijn Ajax periode PSV uit het slop gaat trekken.
pi_50086403
Sneijder gaat ruzie schoppen bij Ajax .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50086436
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef cultheld het volgende:
"Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd"aldus Sneijder die boos is dat de transfersom het struikelblok is. "Maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar."
pi_50086439
quote:
ben dr ook een beetje bang voor. Jammer dat het zo gaat lopen.
pi_50086462
Maar het zal de sfeer niet ten goede komen. Ik verwacht overigens dat hij toch nog wel vertrekt.
pi_50086485
Sneijder moet maar lekker gaan klagen bij valencia.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:45:57 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50086514
quote:
Waarom wil hij ruzie schopen dan? Er is maar één club met concrete interesse (Valencia), maar die willen niet aan de vraagprijs voldoen, zo graag willen ze hem dus niet.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:46:10 #104
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50086519
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Perez is gewoon niet geschikt voor dit Ajax. Als buitenspeler mist hij snelheid en de mogelijkheid een man te passeren. En als 10 is hij ook niet geschikt omdat hij dynamiek mist en tevens een balletjes afwachter en momenten voetballer is. Daarnaast heeft hij vrijwel altijd gefaald wanneer hij in de basis stond. Het is dus volstrekt begrijpelijk dat hem geen basisplaats word gegarandeert volgend jaar. Maar blijkbaar is hij een soort van cultheld geworden hier....
Ajax heeft heel erg veel te danken aan Perez en dat terwijl hij door Ten Cate als een eerste klas kneus behandeld wordt. Perez is na Sneijder gewoon de beste aanvallende middenvelder van nederland. Die laat je toch niet zomaar vertrelkken? Pure kapitaalvernietging op basis van emoitionele redenen.

En dat hij tegenviel als hij in de basis stond...ik denk dat ene Ryan Babel er met die beker vandoor gaat. En die krijgt kans, na kans, na kans.
Woo-loo-loo!
pi_50086588
En 3 weken geleden was ik nog te negatief over ten cate volgens de meeste. Het kan snel verkeren.
pi_50086603
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ajax heeft heel erg veel te danken aan Perez en dat terwijl hij door Ten Cate als een eerste klas kneus behandeld wordt. Perez is na Sneijder gewoon de beste aanvallende middenvelder van nederland. Die laat je toch niet zomaar vertrelkken? Pure kapitaalvernietging op basis van emoitionele redenen.
Die jongen haalt ongeveer 70% rendement van wat hij eigelijk allemaal kan.
quote:
En dat hij tegenviel als hij in de basis stond...ik denk dat ene Ryan Babel er met die beker vandoor gaat. En die krijgt kans, na kans, na kans.
Babel is 12 jaar jonger dat scheelt iets.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:51:00 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50086648
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom wil hij ruzie schopen dan? Er is maar één club met concrete interesse (Valencia), maar die willen niet aan de vraagprijs voldoen, zo graag willen ze hem dus niet.
Dat, en de trainer van Valencia wil hem niet, dus wat kan Ajax hier aan doen dan?
Get woke, go broke!
  maandag 4 juni 2007 @ 11:51:05 #108
80382 manny
30 is best veel
pi_50086650
quote:

[..]

kijk uit wat je zegt, Babel-lovers all over the place hier.

maar je hebt helemaal gelijk !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 4 juni 2007 @ 11:54:36 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50086761
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat, en de trainer van Valencia wil hem niet, dus wat kan Ajax hier aan doen dan?
Als men hem echt zo graag wilt hebben, komen ze nog wel. Ook als er nog andere clubs interesse tonen, moet een transfer mogelijk zijn. Einddatum transferperiode is pas op 31 augustus 2007, nog lang zat.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:55:08 #110
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_50086771
quote:

[..]

Perez heeft een sterke rendement maar met uitzondering van dat heeft hij zeer weinig laten zien. Overigens is Perez een aanvaller en geen middenvelder.

Het is jammer dat Babel zo weinig rendement heeft maar hij heeft absoluut betere wedstrijden gespeeld dan Perez. Daarnaast mag je van een 32-jarige meer verwachten dan iemand van 20.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  maandag 4 juni 2007 @ 11:55:30 #111
51286 w00h00
Digital man!
pi_50086787
Contract voor Danilo Sousa Campos

Oud-Ajacied Wamberto blijft op een andere manier betrokken bij de club. Jeugdspeler Richard Danilo Maciel Sousa Campos, de oudste zoon van Wamberto, heeft vandaag namelijk een contract bij Ajax getekend. De jeugdspeler tekende zijn eerste contract bij Ajax. Het contract loopt tot 1 juli 2010.

Wampie Hopelijk is hij beter als z'n vader.
pi_50086826
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef manny het volgende:

[..]

kijk uit wat je zegt, Babel-lovers all over the place hier.

maar je hebt helemaal gelijk !
Klopt. Pure voorkeursbehandeling, anders kan je het niet noemen.

Maar dat geeft ten cate ook zelf toe (niet over Babel, maar wel over Perez).
  maandag 4 juni 2007 @ 12:03:34 #113
131729 jna
pi_50087036

Dat ie maar veel buitenspeldoelpunten mag maken
Jawel, je keek.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:03:47 #114
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_50087049
Henk en Wesley moeten allebei even wat minder zeiken zeg.
Life is what you make it.
pi_50087097
Ik zie Van Geel er echt niet voor aan om Perez aan Feyenoord of PSV te verkopen
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 4 juni 2007 @ 12:06:09 #116
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_50087138
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef w00h00 het volgende:

Oud-Ajacied Wamberto blijft op een andere manier betrokken bij de club. Jeugdspeler Richard Danilo Maciel Sousa Campos, de oudste zoon van Wamberto, heeft vandaag namelijk een contract bij Ajax getekend. De jeugdspeler tekende zijn eerste contract bij Ajax. Het contract loopt tot 1 juli 2010.

Wamberto was in principe een wereldspeler, het kwam er alleen niet uit op de momenten dat het moest. De kans dat zijn zoon ook zo'n mentale blokkering heeft lijkt me niet zo groot.
Life is what you make it.
pi_50087160
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef jna het volgende:
[afbeelding]

De Wampus

Hoeveel kinderen had hij nou? 30?
  maandag 4 juni 2007 @ 12:07:27 #118
148059 Pritt
Atheïst
pi_50087187
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef w00h00 het volgende:

Als hij maar de gulle lach heeft van zijn vader vind ik het prima.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50087200
Grygera

Heeft iemand nog een filmpje van die wedstrijd in 2005? Die 2-3 tegen Feyenoord
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 4 juni 2007 @ 12:08:45 #120
82589 S-Two
barba macacu
pi_50087223
Wamberto was wel een held .

En Sneijder moet niet zo zeuren. Dat Perez weggaat is erg jammer, maar wel begrijpelijk. Zou het alleen erg stom vinden als hij naar een concurrent gaat, maar ik neem aan dat Van Geel slim genoeg is om dat niet te doen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50087541
Godverdomme, wanneer gaan ze nou eens extra mensen aannemen voor bij die supporters zaken loop nu al 20 minuten te bellen en nog steeds de heletijd in gesprek, dan heb ik de wachtrij nog niet eens gehad!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 4 juni 2007 @ 12:20:32 #122
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50087565
Dat vind ik zo'n verschrikkelijke onzin ook. Omdat iemand 20 jaar oud is moet je hem maar in de basis laten staan, ondanks dat de ballen van z'n voeten blijven springen, hij 9 van de 10 schoten richting cornervlag schiet en weinig oog voor z'n medespelers heeft? Dan verhuur je hem maar een FC Twente, kan hij zich daar lekker in de speeltuin wanen. Ik zie liever een een speler die gewoon presteert en als hij toevallig 60 is, dan is hij maar 60.
Woo-loo-loo!
pi_50087682
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

"Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd"aldus Sneijder die boos is dat de transfersom het struikelblok is. "Maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar."
Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50087965
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wamberto was in principe een wereldspeler,
Ik moest lachen...
  maandag 4 juni 2007 @ 12:36:02 #125
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50087972
Mja, Sneijder is meer waard dan 15 miljoen.
pi_50087988
Hmmz, dat is wel erg jammer van Perez.

Weet iemand hoe goed die zoon van Wamberto is? Weleens zien spelen?
En met wie is hij vergelijkbaar?
pi_50087996
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.
En wat wil hij daaraan doen? Het enige wat hij kan doen is weer zo'n goed seizoen draaien of zijn contract uitdienen.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:38:11 #128
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50088051
quote:

[..]

Valencia heeft toch niet meer dan 12 geboden?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50088096
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Eerst 8 miljoen, en vervolgens 12.
pi_50088124
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Veel te weinig natuurlijk.
Valencia dacht vast dat het oude 'management' van Ajax er nog zat.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:41:15 #131
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_50088147
quote:

[..]

Het is dan ook niet zomaar een speler uit de Eredivisie.
Daarnaast weet jij niet wat Valencia op tafel heeft willen leggen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_50088277
quote:
Interesse Ajax in Hongaarse belofte Dzsudzsák(20)

Volgens de Hongaarse website NB1 heeft Ajax interesse in de Hongaarse aanvallende middenvelder van DVSC; Balázs Dzsudzsák. De twintigjarige Dzsudzsák zou tevens in de belangstelling staan van een aantal clubs uit de Italiaanse Serie A en de Engelse Premier League.

AjaxF-side.NL
Op de officiële site van DVSC meldt Dzsudzsák zelf dat naast de Amsterdammers ook de Belgische kampioen Anderlecht zou hengelen naar zijn diensten. Dzsudzsák heeft nog een contract bij de club uit Debrecen dat loopt tot 2010.

Dzsudzsák is een veelzijdige middenvelder die ook op de linksbuitenpositie uit de voeten kan. Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
pi_50088289
een contract stelt echt geen ene reet meer voor he nowadays.....wesley heeft nog een contract voor 2 jaar maar zinspeelt nu al duidelijk op een vertrek (ik neem wesley nu als voorbeeld maar je kunt vanalles invullen) eigenlijk zou je een contract dus 2 jaar langer moeten vastleggen dan het aantal jaren dat je een speler aan je wilt binden
pi_50088312
quote:
Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
Kijk dat moeten we hebben.
pi_50088320
Als Sneijder gewoon even geduld heeft. Het is pas begin juni, er zijn nog 3 maanden om te verkassen.
Klik dan als je durft
pi_50088352
Wat een gezeik zeg hopelijk gaat het allemaal snel goed.
AFC AJAX
pi_50088423
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BonJovi het volgende:
Wat een gezeik zeg hopelijk gaat het allemaal snel goed.
Tis zomer he in voetballand, dan krijg je dit gedoe vanzelf.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50088568
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:36 schreef Messenga het volgende:
Mja, Sneijder is meer waard dan 15 miljoen.
Markttechnisch gezien is hij niet meer dan 15 miljoen waard.
Voor Ajax is hij van onschatbare waarde.

Dat is wel een groot verschil.
pi_50088585
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Tis zomer he in voetballand, dan krijg je dit gedoe vanzelf.
Ja precies, maar ik vond het wel te ver gaan van Sneijder.
AFC AJAX
pi_50088698
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef Urquhart het volgende:

Interesse Ajax in Hongaarse belofte Dzsudzsák(20)
...
hoe spreek je dat uit
pi_50088759
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik vond het wel te ver gaan van Sneijder.
Ach die heeft gewoon enorm de balen van het armzalige oefenweekje in Azië.
pi_50088916
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ach die heeft gewoon enorm de balen van het armzalige oefenweekje in Azië.
Vooral als je een Sportweek uit januari of zo erbij pakt en daarin leest dat Sneijder toen nog 'helemaal niet per se wegwilde aan het einde van het seizoen'.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:06:48 #143
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50088920
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef toma het volgende:

[..]

hoe spreek je dat uit
zutzak
pi_50088936
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef toma het volgende:

[..]

hoe spreek je dat uit
Zoutzak
  maandag 4 juni 2007 @ 13:08:26 #145
144262 thewishmaster
pi_50088977
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Vooral als je een Sportweek uit januari of zo erbij pakt en daarin leest dat Sneijder toen nog 'helemaal niet per se wegwilde aan het einde van het seizoen'.
Daarna heeft hij zijn waarde wel extra bewezen, onder andere door een hattrick tegen Feyenoord, een schitterende goal uit tegen PSV en een mooie goal uit tegen AZ.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:09:35 #146
80382 manny
30 is best veel
pi_50089013
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Valencia dacht vast dat het oude 'management' van Ajax er nog zat.
Die hadden em verkocht voor 7 miljoen, te betalen in 4 jaar..
pi_50089270
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Daarna heeft hij zijn waarde wel extra bewezen, onder andere door een hattrick tegen Feyenoord, een schitterende goal uit tegen PSV en een mooie goal uit tegen AZ.
Vond hem de tweede helft van het seizoen niet zoveel beter spelen dan in de eerste seizoenshelft. Gewoon goed en constant het hele jaar door.
pi_50089294
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef manny het volgende:

[..]

Die hadden em verkocht voor 7 miljoen, te betalen in 4 jaar..
Arie van Eijden
  maandag 4 juni 2007 @ 13:18:44 #149
80382 manny
30 is best veel
pi_50089305
Rondom het Sparta incidentje had ie wel wat mindere wedstrijden, geloof ik.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:28:54 #150
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50089595
quote:
Op maandag 4 juni 2007 07:23 schreef Suijk het volgende:

[..]
Diep triest, reken er maar op dat hij volgend jaar gaat schitteren tegen ons en dan wel in het shirt van de lampies.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50089686
Ik ben er ook weer bij.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 4 juni 2007 @ 13:35:58 #152
159022 AminBen
El Maestro
pi_50089797
Wamberto was er vroeg bij
pi_50090060
quote:
Vbl: Volgens de laatste berichtgevingen hebben inmiddels vijf Engelse clubs belangstelling interesse getoond. Portsmouth, Wigan Athletic, Middlesbrough, Manchester City en West Ham United zijn niet de minste...

Riga: Tegenwoordig worden er zoveel onwaarheden geschreven. Zo zou Ajax net als vorig jaar zogenaamd weer belangstelling hebben en ook dat is complete onzin. De belangstelling uit Engeland kan ik niet ontkennen. Een club uit het Premiership heeft al contact opgenomen met mijn zaakwaarnemer en een voorstel gedaan. Enkele dagen na het duel tegen Valencia zullen mijn zaakwaarnemer en ik met de president om de tafel gaan zitten.
Uit het interview van Voetbalzone met Riga.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50090262
Echt onbegrijpelijk de keuze van Ten Cate om Perez zo makkelijk van zich af te doen...
pi_50090412
Jongens, probeer eens te lezen, allemachtig zeg.

Niemand wil Perez 'wegdoen'. Van Geel niet, Ten Cate niet.
Perez wil gewoon een basisplaats, maar niemand kan hem dat garanderen. Helemaal niet als Sneijder blijft.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:02:40 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_50090566
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, probeer eens te lezen, allemachtig zeg.

Niemand wil Perez 'wegdoen'. Van Geel niet, Ten Cate niet.
Perez wil gewoon een basisplaats, maar niemand kan hem dat garanderen. Helemaal niet als Sneijder blijft.
Het ligt wel degelijk deels aan Ten Cate hoor. Hij past niet in het sportieve plaatje van Ten Cate dus speelt hij nooit. Wat weer logisch is voor een transfer die Perez wil.
pi_50090576
Toma kun je Perez uit mijn avatar knippen? Het heeft geen zin meer...
  maandag 4 juni 2007 @ 14:51:51 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50091906
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef jna het volgende:
[afbeelding]

http://dani--boy.hyves.nl/
  maandag 4 juni 2007 @ 14:54:30 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50091970
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik heb gemeenschappelijke vrienden met hem .
Get woke, go broke!
  maandag 4 juni 2007 @ 14:56:43 #160
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50092031
quote:

[..]

.
pi_50092055
Hij kent veel chikies
AFC AJAX
pi_50092058
Maar niemand hier op Fok! heeft hem dus zien spelen?
pi_50092317
WAMBERTO

Love is in the air!
pi_50092637
en het volgende broodje aap verhaal
kunnen we die site niet platgooien?
http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=8034&page=1
  maandag 4 juni 2007 @ 15:19:03 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50092638
Wie is die boy links?
Gourmetten of steengrillen?
pi_50092797
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:19 schreef Boixos_Nois het volgende:
en het volgende broodje aap verhaal
kunnen we die site niet platgooien?
http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=8034&page=1
Bericht is verwijderd

En die sport.be website
pi_50092802
quote:
Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 4 juni om 14:36

Voor Wesley Sneijder is de droom om bij Valencia te kunnen voetballen uit elkaar geklapt. De overgang van Ajax naar de Spaanse topclub gaat niet door, bevestigde ook zijn zaakwaarnemer.

De middenvelder reageerde vanmiddag teleurgesteld op de notitie. “Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend.'' Tot tweemaal toe kwamen de Oost-Spanjaarden met een bod, maar de Amsterdammers wilden de hoofdprijs vangen voor de Oranje-international.

“Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''

Eerder op de dag reageerde Sneijder al op de nakende geruchten over een mislukte transfer. ”Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Ik snap wel dat Ajax de hoofdprijs voor mij vraagt, maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar.”
rot dan lekker op... als je het zo erg vindt bij Ajax te blijven....
Ajax!!
  maandag 4 juni 2007 @ 15:35:59 #168
131729 jna
pi_50093080
quote:

[..]

Al die teamgenoten hebben er ook 1
Jawel, je keek.
pi_50093103
“Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''

Zo moeilijk oordelen allemaal, wacht gewoon ff af tot in eerste instantie juli en daarna half augustus, als de voorronde van de CL begint.
pi_50093155
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef kevin6188 het volgende:

Zo moeilijk oordelen allemaal, wacht gewoon ff af tot in eerste instantie juli en daarna half augustus, als de voorronde van de CL begint.
Ik mis gewoon een beetje respect voor Ajax en ons supporters... Dit soort reacties kan ik niet zo goed tegen.... Zie dan altijd die shirt kussende De Jing weer voor me.......
Ajax!!
pi_50093239
Ajax dit gaat niet werken, laat Sneijder nou gewoon gaan want hij heeft zijn zinnen al op een buitenlandse transfer gezet. Desnoods verkoop je 'm alsnog voor die 12 miljoen aan Valencia, alsof die 3 miljoen hen wat kan bommen. Ik heb geen zin in een speler die voordoet dat hij volgend seizoen nog 'beter' gaat draaien, want 9 van de 10 keer is het lulkoek. Farfan anyone?
pi_50093242
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ik mis gewoon een beetje respect voor Ajax en ons supporters... Dit soort reacties kan ik niet zo goed tegen.... Zie dan altijd die shirt kussende De Jing weer voor me.......
Nu speelt de emotie nog mee dat het niet doorgaat, daar was bij De Jong op den duur geen sprake meer van. Het is gewoon even afwachten. Balletje gaat altijd pas rollen als de echt grote clubs mensen aan gaan trekken en dat valt voorlopig allemaal wel mee, afgezien van Bayern en Manchester.
pi_50093255
Wamberto is 33 en heeft een zoon van 17?
  maandag 4 juni 2007 @ 15:43:04 #174
131729 jna
pi_50093291
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:42 schreef VoreG het volgende:

Jawel, je keek.
pi_50093301
quote:
hadden ze al condooms 17 jaar geleden?
Ajax!!
  maandag 4 juni 2007 @ 15:47:04 #176
131729 jna
pi_50093427
Ik ben ondertussen al de hyves tegengekomen van:

Vurnon Anita, Ryan Babel, Rydell Poepon, Mario Melchiot. Vito Wormgoor. Donovan Slijngaard...
Jawel, je keek.
pi_50093548
quote:
als zn zoon er net zo snel bij is zou hij nu al opa moeten zijn
pi_50093667
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:26 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Dat laatste stuk is een heel andere toon dan wat erboven staat. Ik neem het dan ook met een korrel zout.
pi_50093792
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef jna het volgende:

Vurnon Anita, Ryan Babel, Rydell Poepon, Mario Melchiot. Vito Wormgoor. Donovan Slijngaard...
hyves
voor als je écht wanhopig en vriendeloos bent.
pi_50093928
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef jna het volgende:

En Ricky Kruys is lid van de Anti-Ajax Hyves.
pi_50093993
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef toma het volgende:

[..]

hyves
En daarom discussieer jij over Ajax op een Internet forum
pi_50094125
wie zegt dat het ze werkelijk zijn? Iedereen kan een hyve openen onder de naam Babel
Ajax!!
pi_50094162
quote:

[..]

hyves
pi_50094223
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef Cordoba32 het volgende:
wie zegt dat het ze werkelijk zijn? Iedereen kan een hyve openen onder de naam Babel
Inderdaad, Ryan Babel kan net zo goed Edgar Davids zijn

En sneijder wordt echt nog wel verkocht.
Valencia was de eerste gegadigde, die zullen het heus nog weleens proberen, wanneer andere clubs zich ook melden.
  maandag 4 juni 2007 @ 16:13:21 #185
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50094397
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:26 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Hmm zo te zien hebben we nu te maken met een ongemotiveerde speler die volgend seizoen geen schim meer wordt van wat hij heeft laten zien (onder Ajax) en dan hebben we geen poot om op te staan als hij gratis de deur verlaat.
  maandag 4 juni 2007 @ 16:14:12 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50094423
quote:

[..]

hyves
Volgens mij begrijp je het doel van de desbetreffende site niet helemaal.
Of je hebt geen vrienden.. Mja, dan zou ik het ook een kutsite vinden .
-
pi_50094434
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hmm zo te zien hebben we nu te maken met een ongemotiveerde speler die volgend seizoen geen schim meer wordt van wat hij heeft laten zien (onder Ajax) en dan hebben we geen poot om op te staan als hij gratis de deur verlaat.
Denk je nou echt dat hij 2 jaar ongemotiveerd op de bank gaat zitten?
pi_50094458
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het doel van de desbetreffende site niet helemaal.
Of je hebt geen vrienden.. Mja, dan zou ik het ook een kutsite vinden .
Bespreek dat lekker verder op hyves of zo
  maandag 4 juni 2007 @ 16:17:07 #189
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50094534
quote:

[..]

hyves
[offtopic] Goh das vreemd. Heb 123 hyves vrienden, ken ze allemaal persoonlijk. Op Mark Rutte na dan

Bullshit wat je zegt dus. [/offtopic]
Porcupine Tee - Normal
  maandag 4 juni 2007 @ 16:19:55 #190
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50094646
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat hij 2 jaar ongemotiveerd op de bank gaat zitten?
nee, maar je kan zowiezo weinig meer vragen na volgend seizoen..
pi_50094775
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef Landgeld het volgende:
WAMBERTO

[afbeelding]
Pipo samen met Landgeld?
pi_50094856
Iemand enig idee wanneer het seizoensoverzicht uitkomt op dvd?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50094905
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee wanneer het seizoensoverzicht uitkomt op dvd?
Meestal vrij snel na de laatste wedstrijd van het seizoen, met dat soort dingen. Volgende week ergens ofzo?
pi_50095017
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Meestal vrij snel na de laatste wedstrijd van het seizoen, met dat soort dingen. Volgende week ergens ofzo?
Nee dan hadden we het al wel gehoord..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50096163
Goed van Ajax om vast te houden aan de hoofdprijs van Sneijder. Als we volgend jaar champions league gaan spelen met Sneijder kunnen we vast veel geld verdienen en je zet jezelf wat beter op de kaart in tegenstelling tot voorgaande jaren.
Dat we Sneijder dan aan het eind voor volgend seizoen dan voor minder verkopen maakt ook niet zo veel uit als je het dubbele uit de chamions league kan halen.
pi_50096484
Ja ik moet zeggen dat Van Geel echt een verademing is als technisch directeur. Gewoon de hoofdprijs vragen net zoals ze bij Lyon doen.
lollig
  maandag 4 juni 2007 @ 18:42:38 #197
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50099541
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Sneijder kan zich echt nog wel opladen voor een seizoen Ajax, ik snap het echt niet spelers die al op hun 22ste naar het buitenland willen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50100050
Zojuist een interview met Sneijder op Ned. 1, maar wat ik toch wel erg merkwaardig vond is dat hij nog niet op de hoogte was van de afketsing

Overigens gaat Makaay naar alle waarschijnlijkheid naar Feyenoord
pi_50100154
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Zojuist een interview met Sneijder op Ned. 1, maar wat ik toch wel erg merkwaardig vond is dat hij nog niet op de hoogte was van de afketsing

Overigens gaat Makaay naar alle waarschijnlijkheid naar Feyenoord
goeie zet voor Feyenoord dan. Koeman vist weer achter het net
pi_50100395
WTF is hij z'n carriere nu al beu?
pi_50100545
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:06 schreef BB-boy het volgende:
WTF is hij z'n carriere nu al beu?
Klose geht nach Bayern. Podolski, Toni en Klose. Geen plaats voor Makaay dus, toch onbegrijpelijk aangezien Makaay beter is dan Podolski én Klose
pi_50100898
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

[offtopic] Goh das vreemd. Heb 123 hyves vrienden, ken ze allemaal persoonlijk. Op Mark Rutte na dan

Bullshit wat je zegt dus. [/offtopic]
[offtopic]ik heb genoeg vrienden om een redelijke hyves account aan te maken. Maar ik zie het nut er niet van in. Een beetje patsen met hoeveel vrienden je hebt? Of gewoon zo oppervlakkig mogelijk overkomen?
als ik tijd heb zal ik er eens een topic over openen in KLB [/offtopic]
pi_50101586
http://www.sport.be/nl/re(...)orterArticle_ID=1141
quote:
Seedorf en Ajax bijna akkoord
Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.

Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan

De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:36:38 #204
125053 stefmans
pi_50101604
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klose geht nach Bayern. Podolski, Toni en Klose. Geen plaats voor Makaay dus, toch onbegrijpelijk aangezien Makaay beter is dan Podolski én Klose
Makaay beter van dan Klose
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50101715
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef stefmans het volgende:

[..]

Makaay beter van dan Klose
Ja vandaar Klose zo weergaloos speelde dit seizoen hé Sorry mate, maar de productiviteit van Makaay ligt beduidend hoger dan die van Klose
  maandag 4 juni 2007 @ 19:39:27 #206
131729 jna
pi_50101731
Jawel, je keek.
pi_50101738
quote:
rot onderhand is op met die geruchten van sport.be, we weten nu allemaal toch wel dat er alleen maar onzin wordt geplaatst op die site?
pi_50101960
Toch wel? Maar stel....
  maandag 4 juni 2007 @ 20:03:10 #209
131729 jna
pi_50102666
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Toch wel? Maar stel....
Stel dat Ajax ook echt Ronaldinho heeft gepolst....

Jawel, je keek.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:03:44 #210
125053 stefmans
pi_50102694
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja vandaar Klose zo weergaloos speelde dit seizoen hé Sorry mate, maar de productiviteit van Makaay ligt beduidend hoger dan die van Klose
Klose is een wereldspits, en die doet veel meer als goaltjes maken.
pi_50102814
Sneijder nog een jaar
pi_50102870
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef devv05 het volgende:
Sneijder nog een jaar
Ik hoop het.

Ik vond zijn teksten alleen wel een beetje pijnlijk.
"Het is blijkbaar moeilijk om bij Ajax weg te komen." Dat klinkt wel erg koud.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:10:25 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50103037
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef koningdavid het volgende:

"Het is blijkbaar moeilijk om bij Ajax weg te komen." Dat klinkt wel erg koud.
ajax is dan ook een koude club.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze toch wel eens?
pi_50103089
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

AFC AJAX
pi_50103103
quote:

[..]

Nee.
pi_50103145
quote:

[..]

In het geval van Fons Spooren wel ja.
pi_50103177
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef BB-boy het volgende:

[..]

pi_50103271
quote:

[..]

Nee André Ooijer heeft met een goed gevoel afscheid van jullie genomen wil je zeggen !
  maandag 4 juni 2007 @ 20:15:33 #219
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50103277
Laat 'm vertrekken, dat verdient ie. Hij moet Ajax verlaten met een goed gevoel....
  maandag 4 juni 2007 @ 20:15:36 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50103278
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee.
Jawel man, altijd al geweest
  maandag 4 juni 2007 @ 20:16:36 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50103334
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nee André Ooijer heeft met een goed gevoel afscheid van jullie genomen wil je zeggen !
Het gaat nu toch over de koude reactie van Sneijder net bij het sportjournaal en niet over het vertrek van Ooijer bij PSV of wel?
pi_50104104
koude reactie?
Wat moet hij dan zeggen nadat de deal naar een schitterende club in het buitenland op dit moment niet door ziet gaan? He wat naar dat ik niet naar Valencia ga maar gelukkig speel ik volgend seizoen nog lekker bij Ajax dus niets aan de hand.
Kerel is gewoon op dit moment teleurgesteld zoals elke voetballer zou zijn in zijn situatie.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:41:12 #223
125053 stefmans
pi_50104388
even offtopic, hoelang is Jasza nog geband?
pi_50105000
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Kerel is gewoon op dit moment teleurgesteld zoals elke voetballer zou zijn in zijn situatie.
Ja, maar hij moet zoals elke voetballer begrijpen dat hij nog 2 seizoenen contract heeft en dat een speler van zijn kaliber dan de hoofdprijs moet kosten. Heeft Ajax nooit geheimzinnig over gedaan en Lerby is ook niet achterlijk. Ajax zit aan de onderhandelingstafel en niet de firma Sneijder & Co. Dat zou hij moeten begrijpen. Beetje overdreven allemaal dit gedoe van hem, vooral ook omdat er nog tijd zat is.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:10:54 #225
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50105672
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jawel man, altijd al geweest
Ik vind het altijd wel gezellig.
Secrets never die. Only people.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:11:21 #226
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50105683
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
even offtopic, hoelang is Jasza nog geband?
Flink lang, hoop ik.
pi_50106240
quote:
!@##$@$$$$

Ik dacht , maar toen zag ik de bron
  maandag 4 juni 2007 @ 21:25:12 #228
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50106275
Ik geloof niet dat er tegen Sneijder nooit verteld is hoeveel er voor hem gevraagt werd.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50106378
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik geloof niet dat er tegen Sneijder nooit verteld is hoeveel er voor hem gevraagt werd.
Waarom niet, zo zou hij Valencia met een fluit van een centje kunnen inlichten.
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 21:28:01 #230
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50106399
Wow, wat geweldig dat Seedorf milaan gaat verlaten waar hij zo enorm wordt gewaardeert al jaren lang en hij net een contract heeft getekend tot 2010 en te kennen heeft gegeven zijn carriere te beindigen voor dit land wat hem sinds 2 weken niet meer uitkotst...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_50107703
whahah seedorf naar ajax.. kom op.. dat geloof je toch zelf ook niet
pi_50107712
quote:

[..]

Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 4 juni 2007 @ 21:59:02 #233
125053 stefmans
pi_50107873

wtf.
pi_50108067
Aaaaah... Dat moet een grap zijn
  maandag 4 juni 2007 @ 22:03:58 #235
125053 stefmans
pi_50108107
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mag ik hopen, die rukkers van AZ
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 22:05:19 #236
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50108169
dat was een 1 april grap
  maandag 4 juni 2007 @ 22:05:30 #237
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50108183
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, en dat plaatje heb ik nu al 400 keer voorbij zien komen .
  maandag 4 juni 2007 @ 22:06:23 #238
131729 jna
pi_50108225
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]

wtf.
was al langs gekomen, is een grap

haha...
Jawel, je keek.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:07:37 #239
125053 stefmans
pi_50108285
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef jna het volgende:

[..]

was al langs gekomen, is een grap

haha...
Ja, ik verveel me
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 22:20:53 #240
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50108946
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
whahah seedorf naar ajax.. kom op.. dat geloof je toch zelf ook niet
Zeg, jij zou sarcasme nog niet herkennen als je erover struikelt he?
pi_50109114
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]

wtf.
wordt er eentje wakker...
  maandag 4 juni 2007 @ 23:05:14 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_50110948
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:

[..]

Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijn
alleen lulletjes die het niveau niet aankunnen zeuren over clubcultuur.
  maandag 4 juni 2007 @ 23:10:29 #243
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50111166
quote:

[..]

Bullshit.
Porcupine Tee - Normal
pi_50111323
Nee, hij heeft gelijk. Daarom werken er zoveel ex-spelers bij de club.
pi_50111446
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Nee, hij heeft gelijk. Daarom werken er zoveel ex-spelers bij de club.
Zoveel
  maandag 4 juni 2007 @ 23:22:49 #246
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50111695
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zoveel
Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.
pi_50111757
De Groot is weg toch?
  maandag 4 juni 2007 @ 23:24:34 #248
80382 manny
30 is best veel
pi_50111770
cynisme, iemand ?
pi_50111852
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.
Tahamata, Groenendijk, Keizer en natuurlijk Van Geel niet te vergeten. Genoeg voor je robbie?
  maandag 4 juni 2007 @ 23:26:53 #250
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50111882
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef BB-boy het volgende:

Woo-loo-loo!
  maandag 4 juni 2007 @ 23:27:02 #251
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50111894
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De Groot is weg toch?
Niet dat ik weet, en dan blijven er nog wel een paar over .
  maandag 4 juni 2007 @ 23:48:16 #252
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50112747
Kom op Sneijder, niet janken. Je hebt nog een belofte na te komen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50112781
Ten Cate heeft trouwens wel gelijk over Perez. De nummer 10 van ajax moet ook verdedigende kwaliteiten hebben en die heeft Perez nauwelijks. En als linksvoor is het ook niks.
lollig
  maandag 4 juni 2007 @ 23:58:48 #254
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50113114
Heeft Sneijder wel verdedigende kwaliteiten? Merkte ik vrij weinig van op het WK
Woo-loo-loo!
pi_50113225
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef BobbyHill het volgende:
Heeft Sneijder wel verdedigende kwaliteiten? Merkte ik vrij weinig van op het WK
Ja hij jaagt wel op. Perez rent altijd sjokkend, met het hoofd naar beneden, terug als een aanval mislukt is.
lollig
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:04:54 #256
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50113329
Omdat hij dan een geniaal plan aan het bedenken is
Woo-loo-loo!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:08:27 #257
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50113445
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Dachten ze in rotjeknor ook van dirkje .
pi_50113783
Ik vind overigens ook dat Ten Cate gelijk heeft, daarnaast heeft Perez me als basisspeler nooit kunnen bekoren. Als invaller daarentegen was hij van grote waarde. Ik zie hem dan ook liever niet vertrekken naar een concurrent.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:26:40 #259
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50113984
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Dachten ze in rotjeknor ook van dirkje .
ja maar kom op, je moet ook een beetje realistisch blijven in rotjeknor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:29:39 #260
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50114068
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

ja maar kom op, je moet ook een beetje realistisch blijven in rotjeknor.
Nou, dat is ver te zoeken als ze met Roy Makaay aankomen zetten .
pi_50114104
Wat een kutspits is dat zeg
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:34:34 #262
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50114202
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kutspits is dat zeg
Nogal ja.
pi_50115027
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
misschien vind sneijder de sfeer in de kleedkamer te hard
pi_50117365
hehe Seedorf naar Ajax zou in princiepe wel een goede optie zijn, ondanks dat hij net weer de champions league heeft gewonnen wat moet hij nog meer winnen met milan hij heeft alles al (met Ajax ook).
Maar er zijn al gekkere berichten deze week langsgekomen over ene Makaay naar 010
  dinsdag 5 juni 2007 @ 08:39:15 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50117369
Eerst nog even kampioen worden, daarna mag je weg. Zoals je zelf hebt beloofd, Wesley!
pi_50117791
Sneijder is gewoon verkocht over een paar maanden,
Zul je zien dat vlak voor het begin van de competitie alles rond is.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:18:07 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50118091
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Wooldoor het volgende:

Maar er zijn al gekkere berichten deze week langsgekomen over ene Makaay naar 010
nu.nl heeft het in elk bericht over f'noord altijd over "De stadionclub" . Nee, alle andere clubs spelen in een soepkom nou goed??
Get woke, go broke!
pi_50118301
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
Zou me niet verbazen idd.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:30:29 #269
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50118369
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
Of zoals Ibrahimovic na een magistraal doelpunt.
pi_50118538
Niet kankeren op Sneijder, gewoon afwachten en filmpjes kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=C8nZDQJQRdY
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50118620
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Wooldoor het volgende:
hehe Seedorf naar Ajax zou in princiepe wel een goede optie zijn, ondanks dat hij net weer de champions league heeft gewonnen wat moet hij nog meer winnen met milan hij heeft alles al (met Ajax ook).
Dat gerucht over 010 en Makaay is geloofwaardiger dan de terugkeer van Seedorf...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:42:01 #272
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50118635
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Ordinair het volgende:

juist!
Hij verdient n transfer!
pi_50119037
Hij verdient een transfer, maar Ajax verdient ook centjes.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:01:27 #274
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50119062
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef BB-boy het volgende:
Hij verdient een transfer, maar Ajax verdient ook centjes.
Mooiste zou zijn naar een niet al te grote club, als ie dan over 3 jaar weer verkocht wordt krijgt Ajax ook veel geld ivm opleidingskosten enzo
pi_50119077
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Apfel. het volgende:
juist!
Hij verdient n transfer!
Als het gevraagde bedrag wordt afgerekend, strik erom en per eerste pakketboot naar Spanje.
Zo niet, dan dus niet.
pi_50119751
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat gerucht over 010 en Makaay is geloofwaardiger dan de terugkeer van Seedorf...
Dus hij heeft al een contract aangeboden gekregen, aangezien Seedorf nog aan het onderhandelen is met Ajax?
pi_50119844
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, en dan blijven er nog wel een paar over .
Ja is weg, staat in de Telegraaf vandaag.
pi_50120177
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Robar het volgende:

[..]

Dus hij heeft al een contract aangeboden gekregen, aangezien Seedorf nog aan het onderhandelen is met Ajax?
Seedorf blijft gewoon bij Milan. Van onderhandelen is toch geen serieus sprake? Dat Makaay weg gaat lijkt me vrij duidelijk en Feye*** zou natuurlijk wel een prima club voor m zijn.
pi_50120204
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Ordinair het volgende:

Wat een doelpunten
pi_50120317
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Robar het volgende:

[..]

aangezien Seedorf nog aan het onderhandelen is met Ajax?
Was het een zware steen?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:55:58 #281
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_50120479
*oppert heel voorzichtig*
maar zou Makaay geen optie voor Ajax zijn als Huntelaar verkocht zou worden?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:56:39 #282
144262 thewishmaster
pi_50120501
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Cheiron het volgende:
*oppert heel voorzichtig*
maar zou Makaay geen optie voor Ajax zijn als Huntelaar verkocht zou worden?
Dat denk ik niet, want hij past niet zo goed in een 4-3-3 systeem.
pi_50120525
Ik denk dat Huntelaar komend seizoen gewoon nog blijft. Dan zou Makaay het moeten opbrengen op als invaller te fungeren, en ik denk niet dat hij dat ziet zitten.
pi_50120569
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Was het een zware steen?
Hunebed.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:58:58 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50120576
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Misschien wel als er een tien kort achter hem wordt opgesteld?

4-3-3 met een tien is vrijwel hetzelfde als 4-4-2 met één diepe spits en één erachter (en aanvallende vleugels).
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:59:46 #286
82589 S-Two
barba macacu
pi_50120605
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk ook niet dat Makaay in ons systeem zou passen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:00:06 #287
144262 thewishmaster
pi_50120617
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien wel als er een tien kort achter hem wordt opgesteld?

4-3-3 met een tien is vrijwel hetzelfde als 4-4-2 met één diepe spits en één erachter (en aanvallende vleugels).
Op die manier heb ik hem volgens mij nog niet zien spelen, maar er zit wel wat in.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:01:30 #288
51286 w00h00
Digital man!
pi_50120664
En ik denk dat makaay niet op de bank wilt zitten. Laat hem lekker naar 010 gaan.

Ik zie liever Kanu terug komen voor de spitspositie, die kan tenminste om meerdere posities uit de voeten.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:02:08 #289
144262 thewishmaster
pi_50120689
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef w00h00 het volgende:
En ik denk dat makaay niet op de bank wilt zitten. Laat hem lekker naar 010 gaan.

Ik zie liever Kanu terug komen voor de spitspositie, die kan tenminste om meerdere posities uit de voeten.
Waar kan Kanu dan spelen, behalve als centrumspits?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:02:18 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50120696
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:00 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Op die manier heb ik hem volgens mij nog niet zien spelen, maar er zit wel wat in.
Bij Deportiva la Coruña was hij enige spits in een 4-5-1-opstelling met een échte tien erachter, best vergelijkbaar.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:04:00 #291
180065 ajaxclub
Ajax4Live
pi_50120743
Dit las ik net nog ff

De Spaanse sportkrant Marca meldt dat Tom De Mul een contract voor vijf seizoenen zal tekenen bij de Spaanse topclub. De Mul is persoonlijk akkoord met Sevilla en ook Ajax en Sevilla zijn het zo goed als eens met elkaar.

Eerder had De Mul al geweigerd om zijn contract bij Ajax te verlengen. De 21-jarige Belgische international ligt nog tot 2008 onder contract in Amsterdam, maar Ajax wil meewerken aan een transfer.

bron
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:08:29 #292
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50120885
Ik zie Marca helemaal niks melden.
pi_50120887
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef ajaxclub het volgende:
Dit las ik net nog ff

De Spaanse sportkrant Marca meldt dat Tom De Mul een contract voor vijf seizoenen zal tekenen bij de Spaanse topclub. De Mul is persoonlijk akkoord met Sevilla en ook Ajax en Sevilla zijn het zo goed als eens met elkaar.

Eerder had De Mul al geweigerd om zijn contract bij Ajax te verlengen. De 21-jarige Belgische international ligt nog tot 2008 onder contract in Amsterdam, maar Ajax wil meewerken aan een transfer.

bron
Verrassend . . . ., als het waar is.
pi_50120915
Hopelijk krijgen we er nog een leuk bedrag voor.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:13:51 #295
51286 w00h00
Digital man!
pi_50121055
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:02 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Waar kan Kanu dan spelen, behalve als centrumspits?
Ik zie Kanu eerder rechtsbuiten spelen, en in echte nood eventueel linksbuiten, dan die duitser Makaaay.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:21:42 #296
144213 Adidah
Het was wraak
pi_50121316
Sneijder mag nog wel een jaar in Amsterdam blijven .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:26:14 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50121480
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik zie Kanu eerder rechtsbuiten spelen, en in echte nood eventueel linksbuiten, dan die duitser Makaaay.
Kanu links- en rechtsbuiten
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:28:44 #298
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50121553
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef ajaxclub het volgende:
Dit las ik net nog ff

bron
Sevilla dekt zich in tegen een mogelijk vertrek van Daniel Alves
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:29:19 #299
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_50121574
Sluip-spam
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:30:29 #300
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50121610
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef Adidah het volgende:
Sneijder mag nog wel een jaar in Amsterdam blijven .
Nou hè? , , , , , !
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:30:39 #301
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50121616
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')