Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd"aldus Sneijder die boos is dat de transfersom het struikelblok is. "Maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar."
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wamberto was in principe een wereldspeler,
En wat wil hij daaraan doen? Het enige wat hij kan doen is weer zo'n goed seizoen draaien of zijn contract uitdienen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.
Valencia heeft toch niet meer dan 12 geboden?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.
Dat dacht ik ook. Eerst 8 miljoen, en vervolgens 12.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Valencia heeft toch niet meer dan 12 geboden?
Veel te weinig natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Valencia heeft toch niet meer dan 12 geboden?
Het is dan ook niet zomaar een speler uit de Eredivisie.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Interesse Ajax in Hongaarse belofte Dzsudzsák(20)
Volgens de Hongaarse website NB1 heeft Ajax interesse in de Hongaarse aanvallende middenvelder van DVSC; Balázs Dzsudzsák. De twintigjarige Dzsudzsák zou tevens in de belangstelling staan van een aantal clubs uit de Italiaanse Serie A en de Engelse Premier League.
AjaxF-side.NL
Op de officiële site van DVSC meldt Dzsudzsák zelf dat naast de Amsterdammers ook de Belgische kampioen Anderlecht zou hengelen naar zijn diensten. Dzsudzsák heeft nog een contract bij de club uit Debrecen dat loopt tot 2010.
Dzsudzsák is een veelzijdige middenvelder die ook op de linksbuitenpositie uit de voeten kan. Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
Kijk dat moeten we hebben.quote:Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
Tis zomer he in voetballand, dan krijg je dit gedoe vanzelf.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BonJovi het volgende:
Wat een gezeik zeg hopelijk gaat het allemaal snel goed.
Markttechnisch gezien is hij niet meer dan 15 miljoen waard.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:36 schreef Messenga het volgende:
Mja, Sneijder is meer waard dan 15 miljoen.
Ja precies, maar ik vond het wel te ver gaan van Sneijder.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tis zomer he in voetballand, dan krijg je dit gedoe vanzelf.
hoe spreek je dat uitquote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef Urquhart het volgende:
Interesse Ajax in Hongaarse belofte Dzsudzsák(20)
...
Ach die heeft gewoon enorm de balen van het armzalige oefenweekje in Azië.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik vond het wel te ver gaan van Sneijder.
Vooral als je een Sportweek uit januari of zo erbij pakt en daarin leest dat Sneijder toen nog 'helemaal niet per se wegwilde aan het einde van het seizoen'.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach die heeft gewoon enorm de balen van het armzalige oefenweekje in Azië.![]()
Daarna heeft hij zijn waarde wel extra bewezen, onder andere door een hattrick tegen Feyenoord, een schitterende goal uit tegen PSV en een mooie goal uit tegen AZ.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vooral als je een Sportweek uit januari of zo erbij pakt en daarin leest dat Sneijder toen nog 'helemaal niet per se wegwilde aan het einde van het seizoen'.
Die hadden em verkocht voor 7 miljoen, te betalen in 4 jaar..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Valencia dacht vast dat het oude 'management' van Ajax er nog zat.
Vond hem de tweede helft van het seizoen niet zoveel beter spelen dan in de eerste seizoenshelft. Gewoon goed en constant het hele jaar door.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daarna heeft hij zijn waarde wel extra bewezen, onder andere door een hattrick tegen Feyenoord, een schitterende goal uit tegen PSV en een mooie goal uit tegen AZ.
Arie van Eijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef manny het volgende:
[..]
Die hadden em verkocht voor 7 miljoen, te betalen in 4 jaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |