abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50087541
Godverdomme, wanneer gaan ze nou eens extra mensen aannemen voor bij die supporters zaken loop nu al 20 minuten te bellen en nog steeds de heletijd in gesprek, dan heb ik de wachtrij nog niet eens gehad!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 4 juni 2007 @ 12:20:32 #122
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50087565
Dat vind ik zo'n verschrikkelijke onzin ook. Omdat iemand 20 jaar oud is moet je hem maar in de basis laten staan, ondanks dat de ballen van z'n voeten blijven springen, hij 9 van de 10 schoten richting cornervlag schiet en weinig oog voor z'n medespelers heeft? Dan verhuur je hem maar een FC Twente, kan hij zich daar lekker in de speeltuin wanen. Ik zie liever een een speler die gewoon presteert en als hij toevallig 60 is, dan is hij maar 60.
Woo-loo-loo!
pi_50087682
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

"Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd"aldus Sneijder die boos is dat de transfersom het struikelblok is. "Maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar."
Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50087965
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wamberto was in principe een wereldspeler,
Ik moest lachen...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 4 juni 2007 @ 12:36:02 #125
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50087972
Mja, Sneijder is meer waard dan 15 miljoen.
pi_50087988
Hmmz, dat is wel erg jammer van Perez.

Weet iemand hoe goed die zoon van Wamberto is? Weleens zien spelen?
En met wie is hij vergelijkbaar?
pi_50087996
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk zegt hij dat in de pers, maar hoe denk je dat het achter gesloten deuren werkelijk zal vergaan? Ik kan me nog zijn laatste contractverlenging (anders had hij nu transfervrij naar een andere club kunnen gaan) herinneren waarbij hij zei dat hij de club tegemoet wou komen en hoopte dat de club ook aan hem zou denken wanneer een echte topclub hem wilde halen. Vervolgens 15 miljoen euro te weinig vinden voor een speler uit de Eredivisie met 2 resterende contractjaren komt vervolgens wel erg lullig over naar Sneijder toe. Reken er maar op dat hij dat niet pikt.
En wat wil hij daaraan doen? Het enige wat hij kan doen is weer zo'n goed seizoen draaien of zijn contract uitdienen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:38:11 #128
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50088051
quote:

[..]

Valencia heeft toch niet meer dan 12 geboden?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50088096
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Eerst 8 miljoen, en vervolgens 12.
pi_50088124
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Veel te weinig natuurlijk.
Valencia dacht vast dat het oude 'management' van Ajax er nog zat.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:41:15 #131
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_50088147
quote:

[..]

Het is dan ook niet zomaar een speler uit de Eredivisie.
Daarnaast weet jij niet wat Valencia op tafel heeft willen leggen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_50088277
quote:
Interesse Ajax in Hongaarse belofte Dzsudzsák(20)

Volgens de Hongaarse website NB1 heeft Ajax interesse in de Hongaarse aanvallende middenvelder van DVSC; Balázs Dzsudzsák. De twintigjarige Dzsudzsák zou tevens in de belangstelling staan van een aantal clubs uit de Italiaanse Serie A en de Engelse Premier League.

AjaxF-side.NL
Op de officiële site van DVSC meldt Dzsudzsák zelf dat naast de Amsterdammers ook de Belgische kampioen Anderlecht zou hengelen naar zijn diensten. Dzsudzsák heeft nog een contract bij de club uit Debrecen dat loopt tot 2010.

Dzsudzsák is een veelzijdige middenvelder die ook op de linksbuitenpositie uit de voeten kan. Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
pi_50088289
een contract stelt echt geen ene reet meer voor he nowadays.....wesley heeft nog een contract voor 2 jaar maar zinspeelt nu al duidelijk op een vertrek (ik neem wesley nu als voorbeeld maar je kunt vanalles invullen) eigenlijk zou je een contract dus 2 jaar langer moeten vastleggen dan het aantal jaren dat je een speler aan je wilt binden
pi_50088312
quote:
Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
Kijk dat moeten we hebben.
pi_50088320
Als Sneijder gewoon even geduld heeft. Het is pas begin juni, er zijn nog 3 maanden om te verkassen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50088352
Wat een gezeik zeg hopelijk gaat het allemaal snel goed.
AFC AJAX
pi_50088423
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BonJovi het volgende:
Wat een gezeik zeg hopelijk gaat het allemaal snel goed.
Tis zomer he in voetballand, dan krijg je dit gedoe vanzelf.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50088568
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:36 schreef Messenga het volgende:
Mja, Sneijder is meer waard dan 15 miljoen.
Markttechnisch gezien is hij niet meer dan 15 miljoen waard.
Voor Ajax is hij van onschatbare waarde.

Dat is wel een groot verschil.
pi_50088585
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Tis zomer he in voetballand, dan krijg je dit gedoe vanzelf.
Ja precies, maar ik vond het wel te ver gaan van Sneijder.
AFC AJAX
pi_50088698
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef Urquhart het volgende:

Interesse Ajax in Hongaarse belofte Dzsudzsák(20)
...
hoe spreek je dat uit
pi_50088759
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik vond het wel te ver gaan van Sneijder.
Ach die heeft gewoon enorm de balen van het armzalige oefenweekje in Azië.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50088916
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ach die heeft gewoon enorm de balen van het armzalige oefenweekje in Azië.
Vooral als je een Sportweek uit januari of zo erbij pakt en daarin leest dat Sneijder toen nog 'helemaal niet per se wegwilde aan het einde van het seizoen'.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 4 juni 2007 @ 13:06:48 #143
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50088920
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef toma het volgende:

[..]

hoe spreek je dat uit
zutzak
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50088936
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef toma het volgende:

[..]

hoe spreek je dat uit
Zoutzak
  maandag 4 juni 2007 @ 13:08:26 #145
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50088977
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Vooral als je een Sportweek uit januari of zo erbij pakt en daarin leest dat Sneijder toen nog 'helemaal niet per se wegwilde aan het einde van het seizoen'.
Daarna heeft hij zijn waarde wel extra bewezen, onder andere door een hattrick tegen Feyenoord, een schitterende goal uit tegen PSV en een mooie goal uit tegen AZ.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:09:35 #146
80382 manny
30 is best veel
pi_50089013
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Valencia dacht vast dat het oude 'management' van Ajax er nog zat.
Die hadden em verkocht voor 7 miljoen, te betalen in 4 jaar..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50089270
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Daarna heeft hij zijn waarde wel extra bewezen, onder andere door een hattrick tegen Feyenoord, een schitterende goal uit tegen PSV en een mooie goal uit tegen AZ.
Vond hem de tweede helft van het seizoen niet zoveel beter spelen dan in de eerste seizoenshelft. Gewoon goed en constant het hele jaar door.
pi_50089294
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef manny het volgende:

[..]

Die hadden em verkocht voor 7 miljoen, te betalen in 4 jaar..
Arie van Eijden
  maandag 4 juni 2007 @ 13:18:44 #149
80382 manny
30 is best veel
pi_50089305
Rondom het Sparta incidentje had ie wel wat mindere wedstrijden, geloof ik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 4 juni 2007 @ 13:28:54 #150
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50089595
quote:
Op maandag 4 juni 2007 07:23 schreef Suijk het volgende:

[..]
Diep triest, reken er maar op dat hij volgend jaar gaat schitteren tegen ons en dan wel in het shirt van de lampies.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')