Klose geht nach Bayern. Podolski, Toni en Klose. Geen plaats voor Makaay dus, toch onbegrijpelijk aangezien Makaay beter is dan Podolski én Klosequote:

[offtopic]ik heb genoeg vrienden om een redelijke hyves account aan te maken. Maar ik zie het nut er niet van in. Een beetje patsen met hoeveel vrienden je hebt? Of gewoon zo oppervlakkig mogelijk overkomen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[offtopic] Goh das vreemd. Heb 123 hyves vrienden, ken ze allemaal persoonlijk. Op Mark Rutte na dan
Bullshit wat je zegt dus. [/offtopic]

quote:Seedorf en Ajax bijna akkoord
Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.
Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan
De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.

Makaay beter van dan Klosequote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klose geht nach Bayern. Podolski, Toni en Klose. Geen plaats voor Makaay dus, toch onbegrijpelijk aangezien Makaay beter is dan Podolski én Klose![]()

Ja vandaar Klose zo weergaloos speelde dit seizoen héquote:

quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
http://www.sport.be/nl/re(...)orterArticle_ID=1141
[..]
![]()

rot onderhand is op met die geruchten van sport.be, we weten nu allemaal toch wel dat er alleen maar onzin wordt geplaatst op die site?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()

Stel dat Ajax ook echt Ronaldinho heeft gepolst....quote:Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Toch wel? Maar stel....

Klose is een wereldspits, en die doet veel meer als goaltjes maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja vandaar Klose zo weergaloos speelde dit seizoen hé![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry mate, maar de productiviteit van Makaay ligt beduidend hoger dan die van Klose
![]()

Ik hoop het.quote:

ajax is dan ook een koude club.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef koningdavid het volgende:
"Het is blijkbaar moeilijk om bij Ajax weg te komen." Dat klinkt wel erg koud.

quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax is dan ook een koude club.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze toch wel eens?

Nee.quote:

In het geval van Fons Spooren wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]

Nee André Ooijer heeft met een goed gevoel afscheid van jullie genomen wil je zeggenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]

Jawel man, altijd al geweestquote:

Het gaat nu toch over de koude reactie van Sneijder net bij het sportjournaal en niet over het vertrek van Ooijer bij PSV of wel?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee André Ooijer heeft met een goed gevoel afscheid van jullie genomen wil je zeggen!

Ja, maar hij moet zoals elke voetballer begrijpen dat hij nog 2 seizoenen contract heeft en dat een speler van zijn kaliber dan de hoofdprijs moet kosten. Heeft Ajax nooit geheimzinnig over gedaan en Lerby is ook niet achterlijk. Ajax zit aan de onderhandelingstafel en niet de firma Sneijder & Co. Dat zou hij moeten begrijpen. Beetje overdreven allemaal dit gedoe van hem, vooral ook omdat er nog tijd zat is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Kerel is gewoon op dit moment teleurgesteld zoals elke voetballer zou zijn in zijn situatie.

Flink lang, hoop ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
even offtopic, hoelang is Jasza nog geband?

!@##$@$$$$quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()

Waarom niet, zo zou hij Valencia met een fluit van een centje kunnen inlichten.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik geloof niet dat er tegen Sneijder nooit verteld is hoeveel er voor hem gevraagt werd.

Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]

Dat mag ik hopen, die rukkers van AZquote:

Ja, en dat plaatje heb ik nu al 400 keer voorbij zien komenquote:

Ja, ik verveel mequote:

Zeg, jij zou sarcasme nog niet herkennen als je erover struikelt he?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
whahah seedorf naar ajax.. kom op.. dat geloof je toch zelf ook niet

wordt er eentje wakker...quote:

alleen lulletjes die het niveau niet aankunnen zeuren over clubcultuur.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
[..]
Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijn![]()

Bullshit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]

Zoveelquote:Op maandag 4 juni 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Nee, hij heeft gelijk. Daarom werken er zoveel ex-spelers bij de club.

Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.quote:

Tahamata, Groenendijk, Keizer en natuurlijk Van Geel niet te vergeten. Genoeg voor je robbie?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.

Niet dat ik weet, en dan blijven er nog wel een paar overquote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De Groot is weg toch?

Ja hij jaagt wel op. Perez rent altijd sjokkend, met het hoofd naar beneden, terug als een aanval mislukt is.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef BobbyHill het volgende:
Heeft Sneijder wel verdedigende kwaliteiten? Merkte ik vrij weinig van op het WK

Dachten ze in rotjeknor ook van dirkjequote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op Sneijder, niet janken. Je hebt nog een belofte na te komen.

ja maar kom op, je moet ook een beetje realistisch blijven in rotjeknor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dachten ze in rotjeknor ook van dirkje.

Nou, dat is ver te zoeken als ze met Roy Makaay aankomen zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ja maar kom op, je moet ook een beetje realistisch blijven in rotjeknor.

misschien vind sneijder de sfeer in de kleedkamer te hardquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op Sneijder, niet janken. Je hebt nog een belofte na te komen.

nu.nl heeft het in elk bericht over f'noord altijd over "De stadionclub"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Wooldoor het volgende:
Maar er zijn al gekkere berichten deze week langsgekomen over ene Makaay naar 010![]()

Zou me niet verbazen idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
Sneijder is gewoon verkocht over een paar maanden,
Zul je zien dat vlak voor het begin van de competitie alles rond is.

Of zoals Ibrahimovic na een magistraal doelpunt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
Sneijder is gewoon verkocht over een paar maanden,
Zul je zien dat vlak voor het begin van de competitie alles rond is.

Dat gerucht over 010 en Makaay is geloofwaardiger dan de terugkeer van Seedorf...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Wooldoor het volgende:
hehe Seedorf naar Ajax zou in princiepe wel een goede optie zijn, ondanks dat hij net weer de champions league heeft gewonnen wat moet hij nog meer winnen met milan hij heeft alles al (met Ajax ook).
Maar er zijn al gekkere berichten deze week langsgekomen over ene Makaay naar 010![]()

juist!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Ordinair het volgende:
Niet kankeren op Sneijder, gewoon afwachten en filmpjes kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=C8nZDQJQRdY

Mooiste zou zijn naar een niet al te grote club, als ie dan over 3 jaar weer verkocht wordt krijgt Ajax ook veel geld ivm opleidingskosten enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef BB-boy het volgende:
Hij verdient een transfer, maar Ajax verdient ook centjes.

Als het gevraagde bedrag wordt afgerekend, strik erom en per eerste pakketboot naar Spanje.quote:

Dus hij heeft al een contract aangeboden gekregen, aangezien Seedorf nog aan het onderhandelen is met Ajax?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat gerucht over 010 en Makaay is geloofwaardiger dan de terugkeer van Seedorf...

Ja is weg, staat in de Telegraaf vandaag.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en dan blijven er nog wel een paar over.

Seedorf blijft gewoon bij Milan. Van onderhandelen is toch geen serieus sprake? Dat Makaay weg gaat lijkt me vrij duidelijk en Feye*** zou natuurlijk wel een prima club voor m zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus hij heeft al een contract aangeboden gekregen, aangezien Seedorf nog aan het onderhandelen is met Ajax?

Wat een doelpuntenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Ordinair het volgende:
Niet kankeren op Sneijder, gewoon afwachten en filmpjes kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=C8nZDQJQRdY

Was het een zware steen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Robar het volgende:
[..]
aangezien Seedorf nog aan het onderhandelen is met Ajax?

Dat denk ik niet, want hij past niet zo goed in een 4-3-3 systeem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Cheiron het volgende:
*oppert heel voorzichtig*
maar zou Makaay geen optie voor Ajax zijn als Huntelaar verkocht zou worden?

Misschien wel als er een tien kort achter hem wordt opgesteld?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want hij past niet zo goed in een 4-3-3 systeem.

Inderdaad, ik denk ook niet dat Makaay in ons systeem zou passen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want hij past niet zo goed in een 4-3-3 systeem.

Op die manier heb ik hem volgens mij nog niet zien spelen, maar er zit wel wat in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien wel als er een tien kort achter hem wordt opgesteld?
4-3-3 met een tien is vrijwel hetzelfde als 4-4-2 met één diepe spits en één erachter (en aanvallende vleugels).

Waar kan Kanu dan spelen, behalve als centrumspits?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef w00h00 het volgende:
En ik denk dat makaay niet op de bank wilt zitten. Laat hem lekker naar 010 gaan.
Ik zie liever Kanu terug komen voor de spitspositie, die kan tenminste om meerdere posities uit de voeten.

Bij Deportiva la Coruña was hij enige spits in een 4-5-1-opstelling met een échte tien erachter, best vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Op die manier heb ik hem volgens mij nog niet zien spelen, maar er zit wel wat in.

Verrassend . . . ., als het waar is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef ajaxclub het volgende:
Dit las ik net nog ff
De Spaanse sportkrant Marca meldt dat Tom De Mul een contract voor vijf seizoenen zal tekenen bij de Spaanse topclub. De Mul is persoonlijk akkoord met Sevilla en ook Ajax en Sevilla zijn het zo goed als eens met elkaar.
Eerder had De Mul al geweigerd om zijn contract bij Ajax te verlengen. De 21-jarige Belgische international ligt nog tot 2008 onder contract in Amsterdam, maar Ajax wil meewerken aan een transfer.
bron

Ik zie Kanu eerder rechtsbuiten spelen, en in echte nood eventueel linksbuiten, dan die duitser Makaaay.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waar kan Kanu dan spelen, behalve als centrumspits?

Kanu links- en rechtsbuitenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zie Kanu eerder rechtsbuiten spelen, en in echte nood eventueel linksbuiten, dan die duitser Makaaay.

Sevilla dekt zich in tegen een mogelijk vertrek van Daniel Alvesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef ajaxclub het volgende:
Dit las ik net nog ff
De Spaanse sportkrant Marca meldt dat Tom De Mul een contract voor vijf seizoenen zal tekenen bij de Spaanse topclub. De Mul is persoonlijk akkoord met Sevilla en ook Ajax en Sevilla zijn het zo goed als eens met elkaar.
Eerder had De Mul al geweigerd om zijn contract bij Ajax te verlengen. De 21-jarige Belgische international ligt nog tot 2008 onder contract in Amsterdam, maar Ajax wil meewerken aan een transfer.
bron

Nou hè?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef Adidah het volgende:
Sneijder mag nog wel een jaar in Amsterdam blijven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |