Uit het interview van Voetbalzone met Riga.quote:Vbl: Volgens de laatste berichtgevingen hebben inmiddels vijf Engelse clubs belangstelling interesse getoond. Portsmouth, Wigan Athletic, Middlesbrough, Manchester City en West Ham United zijn niet de minste...
Riga: Tegenwoordig worden er zoveel onwaarheden geschreven. Zo zou Ajax net als vorig jaar zogenaamd weer belangstelling hebben en ook dat is complete onzin. De belangstelling uit Engeland kan ik niet ontkennen. Een club uit het Premiership heeft al contact opgenomen met mijn zaakwaarnemer en een voorstel gedaan. Enkele dagen na het duel tegen Valencia zullen mijn zaakwaarnemer en ik met de president om de tafel gaan zitten.
Het ligt wel degelijk deels aan Ten Cate hoor. Hij past niet in het sportieve plaatje van Ten Cate dus speelt hij nooit. Wat weer logisch is voor een transfer die Perez wil.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, probeer eens te lezen, allemachtig zeg.
Niemand wil Perez 'wegdoen'. Van Geel niet, Ten Cate niet.
Perez wil gewoon een basisplaats, maar niemand kan hem dat garanderen. Helemaal niet als Sneijder blijft.
http://dani--boy.hyves.nl/quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Dat ie maar veel buitenspeldoelpunten mag maken![]()
Ik heb gemeenschappelijke vrienden met hemquote:
quote:
Bericht is verwijderdquote:Op maandag 4 juni 2007 15:19 schreef Boixos_Nois het volgende:
en het volgende broodje aap verhaal
kunnen we die site niet platgooien?
http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=8034&page=1
quote:Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 4 juni om 14:36
Voor Wesley Sneijder is de droom om bij Valencia te kunnen voetballen uit elkaar geklapt. De overgang van Ajax naar de Spaanse topclub gaat niet door, bevestigde ook zijn zaakwaarnemer.
De middenvelder reageerde vanmiddag teleurgesteld op de notitie. “Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend.'' Tot tweemaal toe kwamen de Oost-Spanjaarden met een bod, maar de Amsterdammers wilden de hoofdprijs vangen voor de Oranje-international.
“Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''
Eerder op de dag reageerde Sneijder al op de nakende geruchten over een mislukte transfer. ”Officieel heb ik niets gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Ik snap wel dat Ajax de hoofdprijs voor mij vraagt, maar ze willen toch ook niet dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop? De enige manier om nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar.”
Ik mis gewoon een beetje respect voor Ajax en ons supporters... Dit soort reacties kan ik niet zo goed tegen.... Zie dan altijd die shirt kussende De Jing weer voor me.......quote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
“Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''
Zo moeilijk oordelen allemaal, wacht gewoon ff af tot in eerste instantie juli en daarna half augustus, als de voorronde van de CL begint.
Nu speelt de emotie nog mee dat het niet doorgaat, daar was bij De Jong op den duur geen sprake meer van. Het is gewoon even afwachten. Balletje gaat altijd pas rollen als de echt grote clubs mensen aan gaan trekken en dat valt voorlopig allemaal wel mee, afgezien van Bayern en Manchester.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een beetje respect voor Ajax en ons supporters... Dit soort reacties kan ik niet zo goed tegen.... Zie dan altijd die shirt kussende De Jing weer voor me.......![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:42 schreef VoreG het volgende:
Wamberto is 33 en heeft een zoon van 17?
hadden ze al condooms 17 jaar geleden?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:42 schreef VoreG het volgende:
als zn zoon er net zo snel bij is zou hij nu al opa moeten zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 15:42 schreef VoreG het volgende:
Dat laatste stuk is een heel andere toon dan wat erboven staat. Ik neem het dan ook met een korrel zout.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
rot dan lekker op... als je het zo erg vindt bij Ajax te blijven....
hyvesquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef jna het volgende:
Ik ben ondertussen al de hyves tegengekomen van:
Vurnon Anita, Ryan Babel, Rydell Poepon, Mario Melchiot. Vito Wormgoor. Donovan Slijngaard...
En Ricky Kruys is lid van de Anti-Ajax Hyves.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef jna het volgende:
Ik ben ondertussen al de hyves tegengekomen van:
Vurnon Anita, Ryan Babel, Rydell Poepon, Mario Melchiot. Vito Wormgoor. Donovan Slijngaard...
En daarom discussieer jij over Ajax op een Internet forumquote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
hyves![]()
voor als je écht wanhopig en vriendeloos bent.
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
hyves![]()
Inderdaad, Ryan Babel kan net zo goed Edgar Davids zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef Cordoba32 het volgende:
wie zegt dat het ze werkelijk zijn? Iedereen kan een hyve openen onder de naam Babel
Hmm zo te zien hebben we nu te maken met een ongemotiveerde speler die volgend seizoen geen schim meer wordt van wat hij heeft laten zien (onder Ajax) en dan hebben we geen poot om op te staan als hij gratis de deur verlaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
rot dan lekker op... als je het zo erg vindt bij Ajax te blijven....
Volgens mij begrijp je het doel van de desbetreffende site niet helemaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
hyves![]()
Denk je nou echt dat hij 2 jaar ongemotiveerd op de bank gaat zitten?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hmm zo te zien hebben we nu te maken met een ongemotiveerde speler die volgend seizoen geen schim meer wordt van wat hij heeft laten zien (onder Ajax) en dan hebben we geen poot om op te staan als hij gratis de deur verlaat.![]()
Bespreek dat lekker verder op hyves of zoquote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het doel van de desbetreffende site niet helemaal.
Of je hebt geen vrienden.. Mja, dan zou ik het ook een kutsite vinden.
[offtopic] Goh das vreemd. Heb 123 hyves vrienden, ken ze allemaal persoonlijk. Op Mark Rutte na danquote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
hyves![]()
nee, maar je kan zowiezo weinig meer vragen na volgend seizoen..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij 2 jaar ongemotiveerd op de bank gaat zitten?
Meestal vrij snel na de laatste wedstrijd van het seizoen, met dat soort dingen. Volgende week ergens ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee wanneer het seizoensoverzicht uitkomt op dvd?
Nee dan hadden we het al wel gehoord..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Meestal vrij snel na de laatste wedstrijd van het seizoen, met dat soort dingen. Volgende week ergens ofzo?
Sneijder kan zich echt nog wel opladen voor een seizoen Ajax, ik snap het echt niet spelers die al op hun 22ste naar het buitenland willen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hmm zo te zien hebben we nu te maken met een ongemotiveerde speler die volgend seizoen geen schim meer wordt van wat hij heeft laten zien (onder Ajax) en dan hebben we geen poot om op te staan als hij gratis de deur verlaat.![]()
goeie zet voor Feyenoord dan. Koeman vist weer achter het netquote:Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Zojuist een interview met Sneijder op Ned. 1, maar wat ik toch wel erg merkwaardig vond is dat hij nog niet op de hoogte was van de afketsing![]()
Overigens gaat Makaay naar alle waarschijnlijkheid naar Feyenoord![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |