Há! Beat you to it.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let op! Let op! Ik ga je aanspreken op MSN!
Komtie!
Ja, vandaar bij nader inzien toch niet zo'n goed plan.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil geen seks met zo'n uitgedroogde anorexia-kut..
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil geen seks met zo'n uitgedroogde anorexia-kut..
Ik denk dat de naam van die lelijke chihuahua van 'r erop getattoeëerd staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.
vers broodje rosbiefquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.
Ik denk eerder een potretje van het ding zelf.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam van die lelijke chihuahua van 'r erop getattoeëerd staat.
Nóg erger, ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk eerder een potretje van het ding zelf.
Ik ben te visueel ingesteld.quote:
Er zitten er twee met pet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent die met het petje op het achterste bankje?
nee, die vrouw met die zonnebrilquote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent die met het petje op het achterste bankje?
Ik wil mijn geld terug. NU!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef timbob het volgende:
Ik moest je ook wel puur drogeren dat je het niet doorhad
Maar ja. De winkel is dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef rompompom het volgende:
Lik een neger. Oh nee, die smaken naar kokosnoot.
tenzij ze botkanker hebben, dan smaken ze naar bros.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lik een neger. Oh nee, die smaken naar kokosnoot.
chocopasta?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom zoekt de bruine schminck op
Hoe denk je anders dat hij aan die 3 koppen komt?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef Dagonet het volgende:
Cerberus eet heul geen hondjes!
Kon ik me daar maar aan metenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Dagonet het volgende:
Abstracte humor is vaak onbegrepen, misschien moet je je voegen bij JAM en BS?
Echt niet heul niet! Onmeunig stinkende poepbaby's! Dat eet die hond! Dat en fluffy konijntjes met van die poezelige pluisoortjes en witte hopstaartjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat hij aan die 3 koppen komt?
DOOR PUPPIES TE ETEN DAGO. RAUWE PUPPIES.
Meten kan altijd, maar dat verschil he, dat verschil.quote:
Baby's zijn tof. Honden daarentegen, zijn de as van het kwaad. Ik pleit voor een honden '40-'45. En dan verschepen we het vlees naar de beide Korea's en lossen zo twee wereldproblemen in één op. Wie eten heeft maakt geen oorlog, namelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt niet heul niet! Onmeunig stinkende poepbaby's! Dat eet die hond! Dat en fluffy konijntjes met van die poezelige pluisoortjes en witte hopstaartjes.
Give a man a fire and he's warm for a day, set a man on fire and he's warm for the rest of his life.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Baby's zijn tof. Honden daarentegen, zijn de as van het kwaad. Ik pleit voor een honden '40-'45. En dan verschepen we het vlees naar de beide Korea's en lossen zo twee wereldproblemen in één op. Wie eten heeft maakt geen oorlog, namelijk.
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, Hugh Jackman is de mannelijke versie van Scarlet Johansson. Ze zijn óveral.
Steve Buscemi-syndroom. Ohnee, dat was als het góede rollen zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?
Vroeger had je van die bijrol acteurs met honderdvijftig rollen in een jaar, nu zijn het de 'sterren'.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Steve Buscemi-syndroom. Ohnee, dat was als het góede rollen zijn.
Ik ga studeren voor bijrolacteur.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vroeger had je van die bijrol acteurs met honderdvijftig rollen in een jaar, nu zijn het de 'sterren'.
Holy Wood or bust! Heb je wel een wonderhondje?quote:
Een koolraap met een maagbandje, telt dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Holy Wood or bust! Heb je wel een wonderhondje?
Vanwaar de behoefte om dat mee te delen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef Spirit_of_69 het volgende:
Hoi.
Jullie posten in een subforum waar Berenanus en Queen_Bee de mr. en mrs. van zijn. Of omgekeerd.
Dat jullie het weten,
Ja, en terug is heuvel af. Dat is een prettige bijkomstigheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Litso het volgende:
v. Lawick v. Pabststraat is the road to Albert Heijn.
Toch een stuk handiger om te onthouden.
Omdat ik me zelden zo verwijderd van een complete userbase heb gevoeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om dat mee te delen?
Ik woon aan de andere kantquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en terug is heuvel af. Dat is een prettige bijkomstigheid.
Maarten?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:34 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Omdat ik me zelden zo verwijderd van een complete userbase heb gevoeld.
Ik voel me vies. En bang. Aai me.
Ik-ben-te-lui-voor-verantwoordelijkheid-dus-post-met-een-kloon-die-bedoeld-was-voor-R&P-ooit-account.quote:
Oh. Ik negeer R&P dan gewoon. Zoals nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Ik-ben-te-lui-voor-verantwoordelijkheid-dus-post-met-een-kloon-die-bedoeld-was-voor-R&P-ooit-account.
Ik prijs mezelf om het feit dat ik de kloon deze keer in één keer goed had.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Ik-ben-te-lui-voor-verantwoordelijkheid-dus-post-met-een-kloon-die-bedoeld-was-voor-R&P-ooit-account.
Die is vast neuken met z'n chick.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:42 schreef Litso het volgende:
Dago, kom je nog terug?
Lang leve 30 users die chronisch onzeker zijn en eerst drie weken twijfelen voordat ze weg gaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ik negeer R&P dan gewoon. Zoals nu.
Niet eens, Tiek is net terug van Tori Amos concert en is dood op haar voeten. Net thee gedronken, nu tandjes schrobben en slapen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is vast neuken met z'n chick.
Ach, zo.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet eens, Tiek is net terug van Tori Amos concert en is dood op haar voeten. Net thee gedronken, nu tandjes schrobben en slapen.
Tori.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet eens, Tiek is net terug van Tori Amos concert en is dood op haar voeten. Net thee gedronken, nu tandjes schrobben en slapen.
Brighter than sunshine.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:57 schreef rompompom het volgende:
Let the rain fall, I don't care
I'm yours and suddenly you're mine
Dan zet ik hem even iets harder!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef Chowi het volgende:
Mij stoor je er niet mee, David.
jep.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
Is er nog geneukt dit weekend?
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
Is er nog geneukt dit weekend?
Sijbekarspel had je een betere optie geleken?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef mcDavid het volgende:
Wáárom, in hemelsnaam, moet je nu uit álle plaatsen die deze aardkloot rijk is, uitgerekend díé noemen, Q? [afbeelding]
Of Lutjebroek. Ook zo'n bruisende metropool.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Sijbekarspel had je een betere optie geleken?
Alles beter dan amersfoort!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Sijbekarspel had je een betere optie geleken?
Als het allebei even donker is....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Chowi het volgende:
Is donkerbruin en donkerblauw een combi? Zeg alsjeblieft ja.
Euh. Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Chowi het volgende:
Is donkerbruin en donkerblauw een combi? Zeg alsjeblieft ja.
#000066-blauw, en #663300-bruin. Ongeveer.quote:
√(663300/66)=100,25. dus dat moet wel gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
#000066-blauw, en #663300-bruin. Ongeveer.
Oh god, ik zit teveel achter de computer..
Gelukkig. En als op straat iedereen me zodadelijk na staart, geef ik jou de schuld, k?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
√(663300/66)=100,25. dus dat moet wel gaan.
Ik heb het voor de zekerheid nóg een keer nagerekend, maar er komt idd 100,25 uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig. En als op straat iedereen me zodadelijk na staart, geef ik jou de schuld, k?
Omdat ik er zit.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef mcDavid het volgende:
Wáárom, in hemelsnaam, moet je nu uit álle plaatsen die deze aardkloot rijk is, uitgerekend díé noemen, Q? [afbeelding]
Op hoop van zege dan maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid nóg een keer nagerekend, maar er komt idd 100,25 uit.
Hoi Q. Wil je dingen doen? Met mij? In de nabije toekomst? Dingen?quote:
dingen, zoals schoenveters, oplaadbare batterijen, enzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi Q. Wil je dingen doen? Met mij? In de nabije toekomst? Dingen?
"Hoi David, hoe functioneer je?"quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dingen, zoals schoenveters, oplaadbare batterijen, enzo?
oh verdorie, ik moet naar een "functioneringsgesprek"![]()
Aan wat voor dingen moet ik dan denken?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi Q. Wil je dingen doen? Met mij? In de nabije toekomst? Dingen?
Je ziet dus duidelijk dat dat zo niet werkt hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:33 schreef moomphs het volgende:
Ik word gaarne geadoreerd. Nú!
Wat een eng kijkende smilies.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:50 schreef SiemeN het volgende:
Hoi T [afbeelding] i [afbeelding] e [afbeelding] k.
Ze zijn gewoon blij om je te zien. En dat daar in mijn broek is een rol pepermunt.quote:
Stuur 'm gerust door, dan doe ik het wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een mailtje van m'n studieloopbaanbegeleider maar durf hem niet te openen.
Je mag blijven?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, het viel mee.
Geen idee, moet voor het examencommissie verschijnenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Omdat meneer de ts te beroerd is erop te reageren![]()
Kinderachtig he, ik vind een bedankje als mensen je helpen altijd wel op z'n plaats en doe het zelf ook altijd
De meest mongolide.. dat wil ik nou ook weer niet zeggen. Dom is het wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Enniehoe: de meest mongolide post aller tijden is zojuist gepost. Wicht haalt posts van zichzelf weg met 'dan niet' als editreden, men vraagt waarom ze die goedbedoelde posts weghaalt:
[..]
Zo voelde ik me de afgelopen 3 uur ook terwijl ik een innerlijke strijd uitvocht om mijn bed uit te komen. Het heeft nog lang geduurd voor ik mezelf zover kreegquote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Misstique het volgende:
Moe.. Wil.. slapen...
Jij was ook anderhalf uur eerder thuis dan ik..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Q. het volgende:
Ik voel me opvallend wakker en fit eigenlijk.
Heeft c_c je aangestoken?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo voelde ik me de afgelopen 3 uur ook terwijl ik een innerlijke strijd uitvocht om mijn bed uit te komen. Het heeft nog lang geduurd voor ik mezelf zover kreeg
Dat had ik nóóit getrokken.quote:
Goede samenvatting, inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Hoi David, hoe functioneer je?"
"Oh, ja. Goed hoor!"
"Okay dan. Doei."
Ik had het gehoord ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen werk meer, boem, pats, wég ritme
Het uitzendbureau belt me binnenkort over een baantej wat de 18e begintquote:Op maandag 4 juni 2007 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het gehoord ja..
Heb je al wat nieuws op het oog?
Guhwat? Of bedoel je écht werk? Wat je niet in je pika-pyama kan doen?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen werk meer, boem, pats, wég ritme
Dan zou ik nu nog ff lekker genieten van je vrije tijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Het uitzendbureau belt me binnenkort over een baantej wat de 18e begint
Om in 8 dagen een project af te ronden waar ik 3 maanden niks aan heb gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zou ik nu nog ff lekker genieten van je vrije tijd..
Wat doe je nu dan op FOK? Hmm?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Om in 8 dagen een project af te ronden waar ik 3 maanden niks aan heb gedaan
Ik wil nog ff gauw mijn Propedeuse halen
Ik ben druk bezig.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan op FOK? Hmm?
Hup, aan het werk jij!.
Nope, zegt me he-le-maal niks.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig.
Heb jij verstand van Ishikawa-diagrammen?
Mooi.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:46 schreef Stofje het volgende:
You make sick, Janetje.
nou, even ter info, 't was een beoordelingsgesprek van me studentbedrijf, dat sowieso over een paar weken opgeheft wordt. En jah, ik mocht inderdaad wel ongeveer zelf aangeven hoe ik gepresteerd hebquote:
Als je die smilies achterwege had gelaten, had je er nu écht bijgehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Janetje het volgende:
Dames en heren,
met gepaste trots presenteer ik u, mijn 30.000e post..
Natuurlijk wilde ik die met u delen, gij die vele van mijn diepte- en hoogtepunten gezien hebben..
Vaarwel non-nerd bestaan.. Hallo 30k+ers
Everything for the team.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je die smilies achterwege had gelaten, had je er nu écht bijgehoord
Kaartjes voor een tietonderzoek? Van wie?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaartjes voor Anathema en een tietonderzoek binnen.
Neh, ik was ff met m'n moeder mee, die naar zo'n twee-jaarlijks borstonderzoek ging.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kaartjes voor een tietonderzoek? Van wie?
hmmm, ik heb al een feestje vrijdag. Met grátis live-muziek. En gratis bier. En vrienden.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef Nosh het volgende:
Schaamteloze plug voor aanstekelijke gitaarmuziek waar ik stomtoevallig twee kaartjes van over heb.
Weer zo'n hype waar ik niks van snap aangezien ik het precies als de rest vind klinkenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef Nosh het volgende:
Schaamteloze plug voor aanstekelijke gitaarmuziek waar ik stomtoevallig twee kaartjes van over heb.
Mjoah, ik heb ze op London Calling gezien, en dat was gewoon perfecte 'bier in de lucht en heel hard meebrullen'-muziek.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Weer zo'n hype waar ik niks van snap aangezien ik het precies als de rest vind klinken
ohja.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mjoah, ik heb ze op London Calling gezien, en dat was gewoon perfecte 'bier in de lucht en heel hard meebrullen'-muziek.
Een soort van Normaal, maar dan voor jongens met Converse-schoenen en meisjesbroeken.
Alles dat ze dan ook doen is een formule uitmelken, net zoals die andere 4326 andere 'hippe' bandjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Weer zo'n hype waar ik niks van snap aangezien ik het precies als de rest vind klinken
die met "the" beginnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alles dat ze dan ook doen is een formule uitmelken, net zoals die andere 4326 andere 'hippe' bandjes.
Ik ken ze anders niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een soort van Normaal, maar dan voor jongens met Converse-schoenen en meisjesbroeken.
Mits seks.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Chowi het volgende:
Wie mag ik versieren door middel van Franse teksten en zwoele blikken? Anyone?
Ik versta geen Frans.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Chowi het volgende:
Ik heb hoofdpijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Chowi het volgende:
Niet alles draait om seks, knul!quote:
Dat is juist het mysterieuze eraan.quote:
Ik prefereer de zegswijze "mal à tête"!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef ehqo het volgende:
Mal de tête.
SEXTOERISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Stofje het volgende:
HOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:
Een kwartier geduld, s'il vous plait.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Chowi het volgende:
Oh, ehqo. Kom eens online? Ik moet je nog bitchslappen voor gisteren.
Wat heb je gesnoven?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef ehqo het volgende:
Ik kon ze horen, zowat. Nog voordat ze mijn strobalen stalen. Tussen de zonnestralen en de glinsteringen van die kleine steentjes die in bakstenen zitten door, had ik ze moeten horen. Maar ik was niet op mijn hoede, de manier waarop het tinnen teiltje erodeert fascineerde me al enige minuten, die ik overigens als dagen beleefde.
Het tinnen teiltje, het enige dat de regelmaat van de bakstenen die in deze muur zitten onderbreekt. Nooit gedacht dat het mij zoveel malaise zou bezorgen.
Ik houd mezelf voor de gek, dat teiltje deed niets dan roesten, wat hij overigens niet eens zelf doet. Het was ikzelf die de fout in ging. Wist ik veel dat ik moet geloven wat de schors van een beuk mij vertelt. Het klonk niet eens duidelijk, al kwam dat volgens mij door de mos. Evengoed, wat een beuk je vertelt neemt je natuurlijk niet zomaar voor lief, alles kan me wel wat wijsmaken.
Maar ik had ze moeten horen. De legers vliegende herten. Ze marcheerden uit de coniferen, met velen. Dat die me niet waarschuwden, trouwens, de coniferen. Ik zal eens een hartig woordje met ze moeten spreken.
Het voordeel is dat ik eindelijk weet wat een vliegend hert met zo'n stel kaken moet, het nadeel is dat ik er mijn strobalen voor kwijt moest raken.
Gelukkig heb ik dat teiltje nog. Ik spits mijn oren.
Ja, kennen, kennen, kennen... Ik ken het. Heeft ooit een behoorlijke hit gehad, ik dacht toen dat het wéér zo'n geile negerin was, maar dat bleek mee te vallen. Volgens mij maakt ze tegenwoordig wel toffe dingen, maar ik weet het niet precies.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, zie je dat, Lits? Ze negeren je.
Zeg Stofje, jij bent iemand die Morcheeba wel zou moeten kennen. Klopt dat?
Zeg, dat waren allemaal unieke zinnen, nooit eerder getypt, en elk ter plekke bedacht. Beetje meer respect hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef mcDavid het volgende:
nóg een die zo nodig de 30K moet halen hoor
Ik heb ze met plezier allemaal gelezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg, dat waren allemaal unieke zinnen, nooit eerder getypt, en elk ter plekke bedacht. Beetje meer respect hoor
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Allegoden, wat is het warm.
Arthur Docters van Leeuwen!quote:
Elk nadeel hep zn voordeel.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft me wel een reden om straks lekker lang met Lush-zooi te douchen though.
quote:
Maar geen geld zeker niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
Geld maakt niet gelukkig.
Dat is een smoes van de armenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
Geld maakt niet gelukkig.
Ik las 'neukgeld'.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in die vakantie. Ik zit al helemaal in de routeplanning, nog 3 maanden de tijd om alles (visum, meuk, geld) te regelen
Ik ga niet naar thailandquote:Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik las 'neukgeld'.
Écht. Die temperatuur in mijn slaapkamer.
Is níet goed.
Thailand is overigens héér-lijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga niet naar thailand
Ik zat in een gastgezin, prima te doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja. Vakantie plannen.
Wie weet een leuk hotelletje in Parijs?
Het zal, we gaan backpacken in rusland, mongolie, china en japan.quote:
Tof.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef Pheno het volgende:
Het zal, we gaan backpacken in rusland, mongolie, china en japan.
Ieh, nee, absoluut niets voor mijquote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat in een gastgezin, prima te doen.
www.couchsurfing.com (verdomd traag vandaag)
Arme Moks.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik las 'neukgeld'.
Écht. Die temperatuur in mijn slaapkamer.
Is níet goed.
Dat lijkt ons ook. We pakken dan ook geen vliegtuig, we gaan per TransSiberieExpress. En dan dus nu uitstippelen welk station we moeten uitstappen, etc. Ik wil iig het baikalmeer in Siberie zienquote:
Het is goedkoop en je leert toffe mensen kennenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ieh, nee, absoluut niets voor mij.
Buikpijn-van-het-lachen-taferelen?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef cerror het volgende:
Vandaag de drumtracks en soundfx voor een vriend van me gemaakt (zijn one man band genaamd PMS).
Zelden zo gelachen.
Ik ben erg slecht in me comfortabel voelen rondom mensen die ik niet ken. Ik ga met een goede vriendin, en zit serieus te twijfelen of ik niet gewoon een eenpersoonskamer doe, ipv tweepersoons, wat goedkoper is. Zo erg is hetquote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is goedkoop en je leert toffe mensen kennen
Maar je moet er van houden, je pikt wel meer op van het land/stad, gezien ze meestal wel de leuke plekjes kennen
Ah, dan moet je het zeker niet doen. Ik ben meer een sologanger qua vakantie geweest, dus het wordt even wennen (ook voor _Arual_ ). Ik vin dhet leuk om dingen zelf te regelen ipv een kant en klare reisquote:Op maandag 4 juni 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht in me comfortabel voelen rondom mensen die ik niet ken. Ik ga met een goede vriendin, en zit serieus te twijfelen of ik niet gewoon een eenpersoonskamer doe, ipv tweepersoons, wat goedkoper is. Zo erg is het.
Uhuh! Het is nog erger dan hardcore herrie met gescheld en poepgeluiden d'r tussendoor.quote:
Dit is dan ook dé reeks.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef webspider het volgende:
Huu, wat veel bekenden hier!
Uiteraard weet ik niet wat een distortion riffs is. Maar ik geloof je direct.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:26 schreef cerror het volgende:
Uhuh! Het is nog erger dan hardcore herrie met gescheld en poepgeluiden d'r tussendoor.
Ieder nummer duurt tussen de 40 en 60 seconden.
Hij (de vrind) gaat er nog doorheen brullen en met een tè laag gestemde basgitaar over een distortion riffs eroverheen spelen.
Laat ik 'm dan eens komen verpesten.quote:
Dat doet niets.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef rompompom het volgende:
F5.
U bent zeker zo'n mac'r toch?quote:
Kutschurft meets chiptunes. Maar dan 'anders'. 'Specialer'.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh! Het is nog erger dan hardcore herrie met gescheld en poepgeluiden d'r tussendoor.
Ieder nummer duurt tussen de 40 en 60 seconden.
Hij (de vrind) gaat er nog doorheen brullen en met een tè laag gestemde basgitaar over een distortion riffs eroverheen spelen.
Geen chiptunes.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kutschurft meets chiptunes. Maar dan 'anders'. 'Specialer'..
Ja, gelukkig zijn dat wel emotioneel stabiele types.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:56 schreef Chowi het volgende:
Nee, doe mij maar een contactgestoorde computernerd.
Niet? Oh mijn god. Desillusie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn dat wel emotioneel stabiele types. [afbeelding].
Mannen zijn mannen Chowi. Of ze nu galant zijn en ridder. Of contactgestoord en nerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef Chowi het volgende:
Niet? Oh mijn god. Desillusie.
Dat weet ik allang. Ik denk dat ik het fenomeen "mannen" gewoon niet begrijp. Definieer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen zijn mannen Chowi. Of ze nu galant zijn en ridder. Of contactgestoord en nerd.
Maar als je dat goed in je hoofd prent. En je niet laat meeslepen door mooie poëtische verhalen of programmeertaal.
Dan kun je best fijne tijden met ze beleven.
Mannen zijn lastig te definiëren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef Chowi het volgende:
Dat weet ik allang. Ik denk dat ik het fenomeen "mannen" gewoon niet begrijp. Definieer.
Maar ik wil begrepen worden!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen zijn lastig te definiëren.
Ik ga altijd uit van de gedachte dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen.
We zijn anders. We denken anders.
Ik heb ook niet de illusie dat dat begrip er ooit zal komen.
Kan ik je misschien troosten Chow?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:45 schreef Chowi het volgende:
Maar ik wil begrepen worden!
*schakelt knopje in haar hoofd van "hetero" om naar "lesbisch".
Toch voorbindseks?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:51 schreef Mokster het volgende:
Ik heb al zóveel mannen geprobeerd. Zonder blijvend succes.
Wellicht is een stomende, lesbische affaire nu precies wat ik nodig heb.
Niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef Chowi het volgende:
Heuj, ik ben geen klootviool.
Die andere wordt saai. Kun je nagaanquote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef webspider het volgende:
Huu, wat veel bekenden hier!
De verkeerde mannen, one night stand mannen. Succesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:51 schreef Mokster het volgende:
Ik heb al zóveel mannen geprobeerd. Zonder blijvend succes.
Wellicht is een stomende, lesbische affaire nu precies wat ik nodig heb.
koffie ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:00 schreef Q. het volgende:
Alle mannen zijn verkeerd.
Waarom denk je dat ik tijd had om in een andere reeks te loeren? Juist. Precies. Daarom dus.quote:
Goed idee. Kunnen ze die andere omdopen tot Utrecht SCquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik tijd had om in een andere reeks te loeren? Juist. Precies. Daarom dus.
Vodka. Oh, nog 3 maandenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:07 schreef Q. het volgende:
En geen eensch bier ofde wodka.
Jah.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:53 schreef SiemeN het volgende:
Met suiker.
Hoe laat was je thuis dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:52 schreef Dagonet het volgende:
heb een uurtje of zes max geslapen
Middernacht, half één, zoiets, vanochtend ging de wekker om kwart voor acht, duurde effe voordat ik sliepquote:
Nee.quote:
Ik ben in STA een van de top-posters, denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Dagonet het volgende:
We zijn trots op je.
Dat zou je eigenlijk aan Jera moeten vragen, zo'n lijstjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben in STA een van de top-posters, denk ik.
Sta jij niet ergens boven Tong? Alle accounts meegerekend?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:34 schreef Q. het volgende:
Topposter zijn is zoooo zielig.
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
TL past er best tussen hoor
Echt niet! Hij heeft 100 posts meer. Met alle accounts heb ik wel een comfortabele 3e positie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sta jij niet ergens boven Tong? Alle accounts meegerekend?
Aangebrande restjes in een snelkookpan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Bodem van. Bodem van.
Dat zal daar wel in de smaak vallen idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef Dagonet het volgende:
Dit is wat voor je collegas Tiek:
http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00189&dept_id=015&cat_id=048
Een USB gestuurde raketwerper voor op je bureau..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |