De filiaalmanager liet vrij makkelijk weten dat het mijn schuld is en absoluut geen productie fout kon zijn. Want dan zou het vaker zijn voorgekomen... Althans dat was zijn mening.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:03 schreef Flokk het volgende:
Lijkt me een productiefout, dus lijkt me normaal dat je een nieuw paar schoenen krijgt (geld terug zullen ze niet zo snel doen denk ik)
Dat zijn dan ook geen echte Timberlands.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:26 schreef Renzoku het volgende:
Nooit Timberlands kopen in Thailand.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:45 schreef Careca het volgende:
Timberlake heb ik nooit wat gevonden. En al helemaal niet na dat incident met de superbowl...
Waardeloos
Denken dat mensen die 170 euro betalen geen kwaliteit mogen verwachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Posdnous het volgende:
Denken dat merkkleding per definitie beter is dan goedkope kleding.
als je bij H&M een jurk koopt voor 20 euro, en hij is na één keer wassen zo gaar dat je hem niet meer aan kunt (mijn vriendin had dat een keer), dan zou het normaal moeten zijn dat je er mee terug gaat en geld terug krijgt of vervangingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Posdnous het volgende:
Denken dat merkkleding per definitie beter is dan goedkope kleding.
Tja.. ik ben afgestapt van het kopen van 1 goede merkschoen voor heel duur.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:12 schreef Flowz0r het volgende:
[..]
Denken dat mensen die 170 euro betalen geen kwaliteit verwachten
Dat kan ook bij H&M. Het is algemeen bekend bij hun zelf dat ze baggerkwaliteit verkopen. Dus ze doen er sowieso niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
als je bij H&M een jurk koopt voor 20 euro, en hij is na één keer wassen zo gaar dat je hem niet meer aan kunt (mijn vriendin had dat een keer), dan zou het normaal moeten zijn dat je er mee terug gaat en geld terug krijgt of vervanging
ik vind niet dat prijs daarin moet uitmaken; een jurk moet je kunnen wassen, of hij nou 20 euro of 120 euro kost
als je een cd-speler koopt die na 2 cd's afspelen kapot is, ga je er ook mee terug, of hij nou 20 euro was of 2000
Dat betekent dus dat die manager moet aantonen (dwz bewijzen) dat dit door jouw misbruik komt.quote:Van elk product dat verkocht wordt binnen de europese unie, dat binnen 6 maanden een defect vertoont, wordt aangenomen dat het defect al bij verkoop aanwezig was.
Verkopen ze daar schoenen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef Typmuts het volgende:
Heb ooit bij Food Locker schoenen gehaald
Principe jong. Ik laat mij niet naaien door zulk soort illegale activiteiten.quote:
Gast, ik regel mijn zaakjes gewoon goed. Iedereen die een beetje verbaal sterk is kan dat gelijk regelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Principe jong. Ik laat mij niet naaien door zulk soort illegale activiteiten.
Dat jij nou een vloermat bent die iedereen over zich heen laat lopen is jou probleem.
Omdat meneer de ts te beroerd is erop te reagerenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:
tvp'tje want ben benieuwd hoe dit afloopt
heaven7, waarom haal je nou die goedbedoelde posts weg?
Stoppen ze daar voedsel in een kluisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef Typmuts het volgende:
Buiten dat ik ook nooit schoenen van 170 Euro zou kopen is het een vreemde zaak.
Heb ooit bij Food Locker schoenen gehaald...
Wat ontzettend kinderachtig en sneuquote:Op zondag 3 juni 2007 21:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Omdat meneer de ts te beroerd is erop te reageren![]()
Kinderachtig he, ik vind een bedankje als mensen je helpen altijd wel op z'n plaats en doe het zelf ook altijd
Ehm, anders lees je even de sub nog een keer?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat ontzettend kinderachtig en sneu. Alsof TS alle reacties langs zou moeten gaan!
Verder ben ik het eens met principieel erachteraan gaan. Ben ook benieuwd wat hiermee gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |