Há! Beat you to it.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let op! Let op! Ik ga je aanspreken op MSN!
Komtie!
Ja, vandaar bij nader inzien toch niet zo'n goed plan.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil geen seks met zo'n uitgedroogde anorexia-kut..
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil geen seks met zo'n uitgedroogde anorexia-kut..
Ik denk dat de naam van die lelijke chihuahua van 'r erop getattoeëerd staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.
vers broodje rosbiefquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.
Ik denk eerder een potretje van het ding zelf.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam van die lelijke chihuahua van 'r erop getattoeëerd staat.
Nóg erger, ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk eerder een potretje van het ding zelf.
Ik ben te visueel ingesteld.quote:
Er zitten er twee met pet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent die met het petje op het achterste bankje?
nee, die vrouw met die zonnebrilquote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent die met het petje op het achterste bankje?
Ik wil mijn geld terug. NU!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef timbob het volgende:
Ik moest je ook wel puur drogeren dat je het niet doorhad
Maar ja. De winkel is dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef rompompom het volgende:
Lik een neger. Oh nee, die smaken naar kokosnoot.
tenzij ze botkanker hebben, dan smaken ze naar bros.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lik een neger. Oh nee, die smaken naar kokosnoot.
chocopasta?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom zoekt de bruine schminck op
Hoe denk je anders dat hij aan die 3 koppen komt?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef Dagonet het volgende:
Cerberus eet heul geen hondjes!
Kon ik me daar maar aan metenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Dagonet het volgende:
Abstracte humor is vaak onbegrepen, misschien moet je je voegen bij JAM en BS?
Echt niet heul niet! Onmeunig stinkende poepbaby's! Dat eet die hond! Dat en fluffy konijntjes met van die poezelige pluisoortjes en witte hopstaartjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat hij aan die 3 koppen komt?
DOOR PUPPIES TE ETEN DAGO. RAUWE PUPPIES.
Meten kan altijd, maar dat verschil he, dat verschil.quote:
Baby's zijn tof. Honden daarentegen, zijn de as van het kwaad. Ik pleit voor een honden '40-'45. En dan verschepen we het vlees naar de beide Korea's en lossen zo twee wereldproblemen in één op. Wie eten heeft maakt geen oorlog, namelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt niet heul niet! Onmeunig stinkende poepbaby's! Dat eet die hond! Dat en fluffy konijntjes met van die poezelige pluisoortjes en witte hopstaartjes.
Give a man a fire and he's warm for a day, set a man on fire and he's warm for the rest of his life.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Baby's zijn tof. Honden daarentegen, zijn de as van het kwaad. Ik pleit voor een honden '40-'45. En dan verschepen we het vlees naar de beide Korea's en lossen zo twee wereldproblemen in één op. Wie eten heeft maakt geen oorlog, namelijk.
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, Hugh Jackman is de mannelijke versie van Scarlet Johansson. Ze zijn óveral.
Steve Buscemi-syndroom. Ohnee, dat was als het góede rollen zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |