Há! Beat you to it.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let op! Let op! Ik ga je aanspreken op MSN!
Komtie!
Ja, vandaar bij nader inzien toch niet zo'n goed plan.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil geen seks met zo'n uitgedroogde anorexia-kut..
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil geen seks met zo'n uitgedroogde anorexia-kut..
Ik denk dat de naam van die lelijke chihuahua van 'r erop getattoeëerd staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.
vers broodje rosbiefquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders best een sappig pruimpje heeft hoor.
Ik denk eerder een potretje van het ding zelf.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam van die lelijke chihuahua van 'r erop getattoeëerd staat.
Nóg erger, ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk eerder een potretje van het ding zelf.
Ik ben te visueel ingesteld.quote:
Er zitten er twee met pet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent die met het petje op het achterste bankje?
nee, die vrouw met die zonnebrilquote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent die met het petje op het achterste bankje?
Ik wil mijn geld terug. NU!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef timbob het volgende:
Ik moest je ook wel puur drogeren dat je het niet doorhad
Maar ja. De winkel is dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef rompompom het volgende:
Lik een neger. Oh nee, die smaken naar kokosnoot.
tenzij ze botkanker hebben, dan smaken ze naar bros.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lik een neger. Oh nee, die smaken naar kokosnoot.
chocopasta?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom zoekt de bruine schminck op
Hoe denk je anders dat hij aan die 3 koppen komt?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef Dagonet het volgende:
Cerberus eet heul geen hondjes!
Kon ik me daar maar aan metenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Dagonet het volgende:
Abstracte humor is vaak onbegrepen, misschien moet je je voegen bij JAM en BS?
Echt niet heul niet! Onmeunig stinkende poepbaby's! Dat eet die hond! Dat en fluffy konijntjes met van die poezelige pluisoortjes en witte hopstaartjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat hij aan die 3 koppen komt?
DOOR PUPPIES TE ETEN DAGO. RAUWE PUPPIES.
Meten kan altijd, maar dat verschil he, dat verschil.quote:
Baby's zijn tof. Honden daarentegen, zijn de as van het kwaad. Ik pleit voor een honden '40-'45. En dan verschepen we het vlees naar de beide Korea's en lossen zo twee wereldproblemen in één op. Wie eten heeft maakt geen oorlog, namelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt niet heul niet! Onmeunig stinkende poepbaby's! Dat eet die hond! Dat en fluffy konijntjes met van die poezelige pluisoortjes en witte hopstaartjes.
Give a man a fire and he's warm for a day, set a man on fire and he's warm for the rest of his life.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Baby's zijn tof. Honden daarentegen, zijn de as van het kwaad. Ik pleit voor een honden '40-'45. En dan verschepen we het vlees naar de beide Korea's en lossen zo twee wereldproblemen in één op. Wie eten heeft maakt geen oorlog, namelijk.
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, Hugh Jackman is de mannelijke versie van Scarlet Johansson. Ze zijn óveral.
Steve Buscemi-syndroom. Ohnee, dat was als het góede rollen zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft hij ook al last van het Liam Neeson syndroom?
Vroeger had je van die bijrol acteurs met honderdvijftig rollen in een jaar, nu zijn het de 'sterren'.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Steve Buscemi-syndroom. Ohnee, dat was als het góede rollen zijn.
Ik ga studeren voor bijrolacteur.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vroeger had je van die bijrol acteurs met honderdvijftig rollen in een jaar, nu zijn het de 'sterren'.
Holy Wood or bust! Heb je wel een wonderhondje?quote:
Een koolraap met een maagbandje, telt dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Holy Wood or bust! Heb je wel een wonderhondje?
Vanwaar de behoefte om dat mee te delen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef Spirit_of_69 het volgende:
Hoi.
Jullie posten in een subforum waar Berenanus en Queen_Bee de mr. en mrs. van zijn. Of omgekeerd.
Dat jullie het weten,
Ja, en terug is heuvel af. Dat is een prettige bijkomstigheid.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Litso het volgende:
v. Lawick v. Pabststraat is the road to Albert Heijn.
Toch een stuk handiger om te onthouden.
Omdat ik me zelden zo verwijderd van een complete userbase heb gevoeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om dat mee te delen?
Ik woon aan de andere kantquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en terug is heuvel af. Dat is een prettige bijkomstigheid.
Maarten?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:34 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Omdat ik me zelden zo verwijderd van een complete userbase heb gevoeld.
Ik voel me vies. En bang. Aai me.
Ik-ben-te-lui-voor-verantwoordelijkheid-dus-post-met-een-kloon-die-bedoeld-was-voor-R&P-ooit-account.quote:
Oh. Ik negeer R&P dan gewoon. Zoals nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Ik-ben-te-lui-voor-verantwoordelijkheid-dus-post-met-een-kloon-die-bedoeld-was-voor-R&P-ooit-account.
Ik prijs mezelf om het feit dat ik de kloon deze keer in één keer goed had.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Ik-ben-te-lui-voor-verantwoordelijkheid-dus-post-met-een-kloon-die-bedoeld-was-voor-R&P-ooit-account.
Die is vast neuken met z'n chick.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:42 schreef Litso het volgende:
Dago, kom je nog terug?
Lang leve 30 users die chronisch onzeker zijn en eerst drie weken twijfelen voordat ze weg gaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ik negeer R&P dan gewoon. Zoals nu.
Niet eens, Tiek is net terug van Tori Amos concert en is dood op haar voeten. Net thee gedronken, nu tandjes schrobben en slapen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is vast neuken met z'n chick.
Ach, zo.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet eens, Tiek is net terug van Tori Amos concert en is dood op haar voeten. Net thee gedronken, nu tandjes schrobben en slapen.
Tori.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet eens, Tiek is net terug van Tori Amos concert en is dood op haar voeten. Net thee gedronken, nu tandjes schrobben en slapen.
Brighter than sunshine.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:57 schreef rompompom het volgende:
Let the rain fall, I don't care
I'm yours and suddenly you're mine
Dan zet ik hem even iets harder!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef Chowi het volgende:
Mij stoor je er niet mee, David.
jep.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
Is er nog geneukt dit weekend?
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
Is er nog geneukt dit weekend?
Sijbekarspel had je een betere optie geleken?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef mcDavid het volgende:
Wáárom, in hemelsnaam, moet je nu uit álle plaatsen die deze aardkloot rijk is, uitgerekend díé noemen, Q? [afbeelding]
Of Lutjebroek. Ook zo'n bruisende metropool.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Sijbekarspel had je een betere optie geleken?
Alles beter dan amersfoort!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Sijbekarspel had je een betere optie geleken?
Als het allebei even donker is....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Chowi het volgende:
Is donkerbruin en donkerblauw een combi? Zeg alsjeblieft ja.
Euh. Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef Chowi het volgende:
Is donkerbruin en donkerblauw een combi? Zeg alsjeblieft ja.
#000066-blauw, en #663300-bruin. Ongeveer.quote:
√(663300/66)=100,25. dus dat moet wel gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
#000066-blauw, en #663300-bruin. Ongeveer.
Oh god, ik zit teveel achter de computer..
Gelukkig. En als op straat iedereen me zodadelijk na staart, geef ik jou de schuld, k?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
√(663300/66)=100,25. dus dat moet wel gaan.
Ik heb het voor de zekerheid nóg een keer nagerekend, maar er komt idd 100,25 uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig. En als op straat iedereen me zodadelijk na staart, geef ik jou de schuld, k?
Omdat ik er zit.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef mcDavid het volgende:
Wáárom, in hemelsnaam, moet je nu uit álle plaatsen die deze aardkloot rijk is, uitgerekend díé noemen, Q? [afbeelding]
Op hoop van zege dan maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid nóg een keer nagerekend, maar er komt idd 100,25 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |