- (tof) + bruin kleurtjequote:Wikipedia schrijft:
Het woordje negerts is ooit bedacht door bg, nee het heeft niks met de heer van hanegem te maken want pas nadat BG dat woordje zo uitbundig onder de aandacht bracht is Geenstijl de neppe jensensite dat het is het ook gaan gebruiken, en tegenwoordig hoor ik zelfs mensen irl ipv negers "negerts" zeggen.
Mission accomplished neggawhat! iccceeeee killaaaaah!
Ken je me niet ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, je doet iig je best, dat is wat waard toch?
Gewoon een kwaliteitsuser zijn, dan is dat zo gepieptquote:
Ik ben regelmatig in de buurt van het Thialf ijsstadion te vinden, misschien ken ik je wel beter dan je denktquote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ken je me niet ofzo
*note maakt in het BG boekje*
Als je een vlieg was he, dan ramde ik je helemaal verrot!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef remlof het volgende:
Cool een centraal BG topic
Dat maakt het modereren een stuk makkelijker.
heldquote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je een vlieg was he, dan ramde ik je helemaal verrot!!!!
![]()
Ik woonde ooit in de marconistraatquote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in de buurt van het Thialf ijsstadion te vinden, misschien ken ik je wel beter dan je denkt
Ik zit bij de landmacht.quote:
Hebben ze je weer in het ootje genomen?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de marconistraat![]()
Straks ken ik je
(wil je mij niet inelkaar meppen als je mij tegenkomt irl? ik ben heel bang dat users nu boos zijn op mij namelijk, vanwege mijn seksuele geaardheid.)
Ik zei dat ik er zit, ik doe verder niks.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat leuk. Hoeveel lijken heb je al achter je?
Heb je die 2000 foto's verwijderd?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh trouwens, dat iedereen het ff weet.
Mijn fotoboek is weer open en mild geupdate qua tekst.
Niet dringen in de rij, en meisjes...naaktfotos kun je mij gewoon pmen.
oei dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 3 juni 2007 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je avatar... ik was je bijna kwijgeraakt![]()
Oh, het is dus niet benoemswaardig?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er zit, ik doe verder niks.
Zal ik je vriendje worden? Ik ben wel een beetje oud voor je smaak.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh trouwens, dat iedereen het ff weet.
Mijn fotoboek is weer open en mild geupdate qua tekst.
Niet dringen in de rij, en meisjes...naaktfotos kun je mij gewoon pmen.
Lol ja dat was mn hele jeugd toenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je die 2000 foto's verwijderd?![]()
Wie ga je nu heel zielig bashen![]()
Nee selim jij bent van mijquote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, het is dus niet benoemswaardig?
[..]
Zal ik je vriendje worden? Ik ben wel een beetje oud voor je smaak.
Maar..ik ken je heul niet, en je bent een man..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik je vriendje worden? Ik ben wel een beetje oud voor je smaak.
Boefje, ik word al geil van je voorstel.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar..ik ken je heul niet, en je bent een man..
Mannen moeten op zn minst in mijn BG posse zitten wil ik ze achter de garage nemen.
Homohater, ga een inburgeringscursus doen!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt een homo thuis, zegt ie: ze hebben me vandaag in het ootje genomen.
Liever niet dus.
hihi ooitjequote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt een homo thuis, zegt ie: ze hebben me vandaag in het ootje genomen.
Liever niet dus.
Ik ben geen homohater. We communiceren goed genoeg nu toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Homohater, ga een inburgeringscursus doen!
![]()
Hoe kom je erbij dat ik homosexueel ben, ik ben heterosexueel.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben geen homohater. We communiceren goed genoeg nu toch?
Jij gaat uit van copuleren, niet ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik homosexueel ben, ik ben heterosexueel.
Jij was toch pedo efebosexueelquote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik homosexueel ben, ik ben heterosexueel.
Samenvatting: Bg is tof.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef shifto het volgende:
samevatting?
Hij heeft ook sala in zijn avaquote:Op zondag 3 juni 2007 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je kon wel eens familie van Sala-adin wezen, met die ruig behaarde kop van je
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een hunk in de OP
Je vind mij lekker?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even offtopic.. BG, met baard ben je lekker, zonder niet. Wat doe je als het baardje niet meer trendy is?![]()
Edit. Er is geen onderwerp!
Que? Je kent mensen die mij kennen, da's wat anders.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef BaajGuardian het volgende:
~Ik ben erachter gekomen dat ik nietzman ken irl, en ondanks het erafscheuren van mijn huid kan ik het niet negeren. (en hij is nieteens de klote nietzman die ik zo haatte, hij is eigenlijk best wel te verdragen....vergeleken met het in een berg zout rollen dat ik doe terwijl ik dit tiep, ...
Nee hoor nietzman grapje, ik zal je echt gaan waarderen nu ik weet dat ik je irl gezien heb, zoals het spreekwoord gaat... zolang de kaars niet aan staat.., ......dan..brand ie niet..zeg maar..)
Nee want ik herken je gezicht, volgens mij ben jij ook wel eens bij martin geweest of niet?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Que? Je kent mensen die mij kennen, da's wat anders..
pfff, ik pwn de aivd man...spreekwoordelijk he.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als de AIVD dit topic ziet, ben je de spreekwoordelijke lul, Daniel
dat betwijfel ik, de AIVD iesh machtig, voor je het weet pakken ze je ruige attitude af en wordt je totally n00bquote:Op zondag 3 juni 2007 19:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pfff, ik pwn de aivd man...spreekwoordelijk he.
Dat durven ze toch niet, ze weten namelijk dat ik BG ben.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat betwijfel ik, de AIVD iesh machtig, voor je het weet pakken ze je ruige attitude af en wordt je totally n00b
Nee, nooit.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik herken je gezicht, volgens mij ben jij ook wel eens bij martin geweest of niet?
pedo?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dé BG?!, de parthenofilist die eigenlijk een verkapte pedo is?
Leugens, kees zei dat dat wel eens mogelijk was!!!quote:
Neuh, dat zal Gerlof wel geweest zijn, ik was minder hangerig.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Hmm, nou ik weet wel zeker dat ik je ooit eens gezien heb, waarschijnlijk op t veldje in het centrum met geert en illian ofzo.
Dude, alleen MET baard, zei ik toch??quote:Op zondag 3 juni 2007 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pedo?![]()
Ik ben geen pedo, ik ben een gangster.
[afbeelding]
WAAAIDTOOOOCH
Jij hebt ook wel wat van gerlof opzich, althans weet niet of je nu nog dreads hebt maar geloof mij maar dat ik 100% zeker weet dat ik jou wel eens ontmoet hebquote:Op zondag 3 juni 2007 19:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh, dat zal Gerlof wel geweest zijn, ik was minder hangerig.
Ja sorry, ik heb nu een baard en die ben ik alleen van plan te trimmen, niet meer te scherenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dude, alleen MET baard, zei ik toch??![]()
Ik date geen mensen via internet.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb nu een baard en die ben ik alleen van plan te trimmen, niet meer te scheren
daten?
nee we daten in het echt.quote:
...really don't think so Holmes...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel wat van gerlof opzich, althans weet niet of je nu nog dreads hebt maar geloof mij maar dat ik 100% zeker weet dat ik jou wel eens ontmoet heb
Jawel hoor, want ik herken je gezicht in je fobo --> flashback.quote:
kuala.quote:
Ik blijf bij m'n standpunt als je 't niet erg vind.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik herken je gezicht in je fobo --> flashback.
tof he, je hebt bg irl ontmoet.
Dat is de ontkenning he, net als mensen die miegal jackson ontmoeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n standpunt als je 't niet erg vind.
Anders ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Brechtje - Liev, Is volgens mij stiekem een fan van BG, ze is altijd liev en intelligent. En in topics, vooral wanneer bg werd aangevallen door leugenaars en gehandicapten... verdedigde ze de naam BG met moed en haar schoonheid. knuffels aan brechtje dus.
Kijk, daar doe ik het voor!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:19 schreef Stak het volgende:
wat een tekst, die print ik uit en ga zo lekker in het zonnetje lezen
De glimlach van een kind, doet je beseffen...dat je leeft! (insert muzieknootjes)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Sirmixalot het volgende:
ik heb die hele lap tekst gelezen![]()
maar kon toch wel een glimlachje vanaf![]()
biertje neem ik nu wel oké?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk, daar doe ik het voor!
Dat mensen die entertainment tot zich kunnen nemen in de buitenlucht, vergeet je biertje niet trouwens.
Waarom noem je jezelf een lamlul?quote:
Maak mij eens blauw met je charisma @ de admins.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef jogy het volgende:
BG, man van mijn hart. Ik ben nu ook TRU modje trouwens, mijn langzame queste voor Forumdominatie gaat gestaag vooruit.
Dank. Jij was ook geniaal in die ene video.quote:
Niet overdrijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dank. Jij was ook geniaal in die ene video.
Ik zie wel NWS-materiaal in je, ik zal het voorleggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maak mij eens blauw met je charisma @ de admins.
Zou tijd worden etc.
Partner dood - Hertrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Mijn topic van gister was geniaal, maar remlof vond van niet
quote:
Ik vind dat jogy dat topic weer open moet gooien, ik vind het een grappig topic.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!!!
Niet dooeeen straks ga ik irl blozen
Geen flauw idee, interreseert mij ook weinig eigenlijk.. dat mens is eindelijk gebanned hoorde ik geloof ik, suits her right.quote:
Mijn lieve chriz! Wat leuk dat je er ook bent.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind je baardje geil.
Valt me tegen dat je geen ongeremde seks wilt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn lieve chriz! Wat leuk dat je er ook bent.
Nu kunnen we piccas uitwisselen.
Je bedoelt Jodenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Aurelianus het volgende:
Je weet wat ze zeggen over onkruid.
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.quote:
Zo mooi hoe je subtiel joden zonder hoofdletter typtquote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.
Als zij het uitverkoren volk zijn moet God wel een sadist zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef Aurelianus het volgende:
Hoe vaak je ook pogroms houdt, hoe veel je ze ook vernederd, hoe bruut je ook genocides uitvoert: dat volk blijft maar stug doorzetten.
Een sadistische poppenspeler met humor. Ik begin sympathie te krijgen voor die knakker.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als zij het uitverkoren volk zijn moet God wel een sadist zijn.
Ik vind Aids wel een dijenkletser.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een sadistische poppenspeler met humor. Ik begin sympathie te krijgen voor die knakker.
Ik ben meneer jood voor u.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.
Stel je voor als ik ook nog eens neger was geweest, dan kreeg ik de toorn en zulks.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een sadistische poppenspeler met humor. Ik begin sympathie te krijgen voor die knakker.
Dat staat nergens, natuurlijk wil ik wel ongeremde seks, maar 1 op 1 is wel saai, ken je niet nog meer jonge knapen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je geen ongeremde seks wilt.
[..]
Stoere joden.quote:Je bedoelt Joden?
Ebola. Om lachstuipen van te krijgen. (En bloed uit alle lichaamsopeningen.)quote:
Doe mij maar kanker.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ebola. Om lachstuipen van te krijgen. (En bloed uit alle lichaamsopeningen.)
Je bent als een kakkerlak voor mij.quote:
Ga zonnen.quote:
Was er maar een positieve ziekte he, zoals "langepik syndroom" oid.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ebola. Om lachstuipen van te krijgen. (En bloed uit alle lichaamsopeningen.)
Kakkerlakken kunnen in je neus kruipen he, en dan vet veel schijten.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je bent als een kakkerlak voor mij.
Oh, dan ben je als een kakkerlak zonder poten.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kakkerlakken kunnen in je neus kruipen he, en dan vet veel schijten.
Dan rol ik je neus in vuilak!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Oh, dan ben je als een kakkerlak zonder poten.
Je weet toch hoe deze topics werken he, pas bij het volgende topic weer een lap text.quote:
7 pagina's?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet toch hoe deze topics werken he, pas bij het volgende topic weer een lap text.
Het is zeg maar een lap text en daarna allemaal mensen die bg tof vinden, en dan slotje na 7 paginas.
![]()
zijn het niet van die oude topics? het moet wel een beetje van deze tijd zijn he?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
het vernieuwde maandelijks baajguardian is tof topic
Waar hebben jullie op gewacht? JUIST! een BG topic!(BGtopic)
BaajGuardian topic nummer zoveel, ja het is wat, klikken joh
Die vond ik nog in mn bookmarks, have fun.
ja doe maar, ik ben nu toch aan het printenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Biertje ?
jaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja het waren redelijk van deze tijd topics, ik heb ook nog wel oude topics...
Weet je wat ik doe, ik maak zometeen een gigantisch (echt fucking gigantisch) Bg topic met zoveel mogelijk links naar oude topics, en wel 20 rubrieken.
Hoe vind je die, (en die post ik als deze vol is)
JIj bent een kloon van BG zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef Cyaa het volgende:
als ik m in mn eentje volpost mag ik dan bij de BG posse?
Tja. Kies zelf maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat als een compliment of als een belediging moet opvatten![]()
Ga jij snel terug naar pub, koterke. Anders bel ik je moeder even en vertel ik haar dat je gister weer na middernacht thuis kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Waarom staat dit kuttopic niet op slot![]()
?
kanaal IRC??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja praat maar verder hoor, ik ben druk bezig met het grote jubilieum topic.
Wel wil ik jullie vragen, of er wat mensen kunnen inloggen op IRC voor de rubriek de vragen van fokkers, want dan kunnen jullie mij live dingen vragen die ik in het grote BG topic ga verwerken.
Je hebt 'r nummer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij snel terug naar pub, koterke. Anders bel ik je moeder even en vertel ik haar dat je gister weer na middernacht thuis kwam.
Echt wel, vraag haar maar.quote:
Ma: Nee, hoezoquote:
Ja, halloooo, als je me nou even vantevoren tipt kan ik het meespelen.quote:
Ik heb geen sloot hier in de buurt BG, dat zal dus niet lukken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok, kan iemand dit topic op sloot gooien, ik word er depressief van, nee serieus ik wil dit topic op slot. mensen maken me echt heel boos met hun reacties.
SLOTJE (serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |