zijn het niet van die oude topics? het moet wel een beetje van deze tijd zijn he?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
het vernieuwde maandelijks baajguardian is tof topic
Waar hebben jullie op gewacht? JUIST! een BG topic!(BGtopic)
BaajGuardian topic nummer zoveel, ja het is wat, klikken joh
Die vond ik nog in mn bookmarks, have fun.
ja doe maar, ik ben nu toch aan het printenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Biertje ?
jaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja het waren redelijk van deze tijd topics, ik heb ook nog wel oude topics...
Weet je wat ik doe, ik maak zometeen een gigantisch (echt fucking gigantisch) Bg topic met zoveel mogelijk links naar oude topics, en wel 20 rubrieken.
Hoe vind je die, (en die post ik als deze vol is)
JIj bent een kloon van BG zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef Cyaa het volgende:
als ik m in mn eentje volpost mag ik dan bij de BG posse?
Tja. Kies zelf maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat als een compliment of als een belediging moet opvatten![]()
Ga jij snel terug naar pub, koterke. Anders bel ik je moeder even en vertel ik haar dat je gister weer na middernacht thuis kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Waarom staat dit kuttopic niet op slot![]()
?
kanaal IRC??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja praat maar verder hoor, ik ben druk bezig met het grote jubilieum topic.
Wel wil ik jullie vragen, of er wat mensen kunnen inloggen op IRC voor de rubriek de vragen van fokkers, want dan kunnen jullie mij live dingen vragen die ik in het grote BG topic ga verwerken.
Je hebt 'r nummer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij snel terug naar pub, koterke. Anders bel ik je moeder even en vertel ik haar dat je gister weer na middernacht thuis kwam.
Echt wel, vraag haar maar.quote:
Ma: Nee, hoezoquote:
Ja, halloooo, als je me nou even vantevoren tipt kan ik het meespelen.quote:
Ik heb geen sloot hier in de buurt BG, dat zal dus niet lukken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok, kan iemand dit topic op sloot gooien, ik word er depressief van, nee serieus ik wil dit topic op slot. mensen maken me echt heel boos met hun reacties.
SLOTJE (serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |