Ben je boos, scheer je hol.
Hoi, ik ben Bgtje, jullie meest geliefde fokkertje, en ik heb twee vuisten die je een kusje willen geven.
Maar omdat ik zo lief ben voor jullie zal ik eens eerlijk zijn tegen iedereen.
Ik ben een clown.
Niet zomaar een clown, een beroeps clown, ik werk namelijk al 20 jaar in circus robbie pauw,
dat circus is woest goed en mensen klappen ook vaak voor ons, met hun kaken.
Zo goed zijn wij.
Circus Robbie pauw heeft namelijk acrobaten, en die acrobaten hebben kinderen en die acrobateren naakt.
Maar dat is niet het enige, omdat ik een clown daar ben komen er ook belangrijke mensen zoals gert van der gurkje, en marjolijn pang.
Deze belangrijke mensen kopen graag suikerspinnen die ze in hun keelgat schuren terwijl ik mijn geweldige grapjes maak in de ring.
Maar genoeg over mij, het gaat over jullie, jullie zijn namelijk in groot gevaar.
Robbie pauw is namelijk boos omdat jullie niet in zijn circus zijn geweest, daarom heeft hij besloten om binnenkort onze nepleeuw uit de kooi te laten, ik zeg nepleeuw omdat robbie pauw niet genoeg geld had voor een echte leeuw en daarom zitten ik en de naakte kinderen in een leeuwenpak..maar dat is een ander verhaal.
Ik hoop dat jullie op zn minst hebben genoten van deze openbaarmaking, en omdat je toch eigenlijk voor hetvolgende op dit topic heb geklikt hier het random plaatje:
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.