quote:Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een hunk in de OP
Je vind mij lekker?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even offtopic.. BG, met baard ben je lekker, zonder niet. Wat doe je als het baardje niet meer trendy is?![]()
Edit. Er is geen onderwerp!
Que? Je kent mensen die mij kennen, da's wat anders.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef BaajGuardian het volgende:
~Ik ben erachter gekomen dat ik nietzman ken irl, en ondanks het erafscheuren van mijn huid kan ik het niet negeren. (en hij is nieteens de klote nietzman die ik zo haatte, hij is eigenlijk best wel te verdragen....vergeleken met het in een berg zout rollen dat ik doe terwijl ik dit tiep, ...
Nee hoor nietzman grapje, ik zal je echt gaan waarderen nu ik weet dat ik je irl gezien heb, zoals het spreekwoord gaat... zolang de kaars niet aan staat.., ......dan..brand ie niet..zeg maar..)
Nee want ik herken je gezicht, volgens mij ben jij ook wel eens bij martin geweest of niet?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Que? Je kent mensen die mij kennen, da's wat anders..
pfff, ik pwn de aivd man...spreekwoordelijk he.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als de AIVD dit topic ziet, ben je de spreekwoordelijke lul, Daniel
dat betwijfel ik, de AIVD iesh machtig, voor je het weet pakken ze je ruige attitude af en wordt je totally n00bquote:Op zondag 3 juni 2007 19:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pfff, ik pwn de aivd man...spreekwoordelijk he.
Dat durven ze toch niet, ze weten namelijk dat ik BG ben.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat betwijfel ik, de AIVD iesh machtig, voor je het weet pakken ze je ruige attitude af en wordt je totally n00b
Nee, nooit.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want ik herken je gezicht, volgens mij ben jij ook wel eens bij martin geweest of niet?
pedo?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dé BG?!, de parthenofilist die eigenlijk een verkapte pedo is?
Leugens, kees zei dat dat wel eens mogelijk was!!!quote:
Neuh, dat zal Gerlof wel geweest zijn, ik was minder hangerig.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Hmm, nou ik weet wel zeker dat ik je ooit eens gezien heb, waarschijnlijk op t veldje in het centrum met geert en illian ofzo.
Dude, alleen MET baard, zei ik toch??quote:Op zondag 3 juni 2007 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pedo?![]()
Ik ben geen pedo, ik ben een gangster.
[afbeelding]
WAAAIDTOOOOCH
Jij hebt ook wel wat van gerlof opzich, althans weet niet of je nu nog dreads hebt maar geloof mij maar dat ik 100% zeker weet dat ik jou wel eens ontmoet hebquote:Op zondag 3 juni 2007 19:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh, dat zal Gerlof wel geweest zijn, ik was minder hangerig.
Ja sorry, ik heb nu een baard en die ben ik alleen van plan te trimmen, niet meer te scherenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dude, alleen MET baard, zei ik toch??![]()
Ik date geen mensen via internet.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb nu een baard en die ben ik alleen van plan te trimmen, niet meer te scheren
daten?
nee we daten in het echt.quote:
...really don't think so Holmes...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel wat van gerlof opzich, althans weet niet of je nu nog dreads hebt maar geloof mij maar dat ik 100% zeker weet dat ik jou wel eens ontmoet heb
Jawel hoor, want ik herken je gezicht in je fobo --> flashback.quote:
kuala.quote:
Ik blijf bij m'n standpunt als je 't niet erg vind.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik herken je gezicht in je fobo --> flashback.
tof he, je hebt bg irl ontmoet.
Dat is de ontkenning he, net als mensen die miegal jackson ontmoeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n standpunt als je 't niet erg vind.
Anders ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Brechtje - Liev, Is volgens mij stiekem een fan van BG, ze is altijd liev en intelligent. En in topics, vooral wanneer bg werd aangevallen door leugenaars en gehandicapten... verdedigde ze de naam BG met moed en haar schoonheid. knuffels aan brechtje dus.
Kijk, daar doe ik het voor!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:19 schreef Stak het volgende:
wat een tekst, die print ik uit en ga zo lekker in het zonnetje lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |