Leugens, kees zei dat dat wel eens mogelijk was!!!quote:
Neuh, dat zal Gerlof wel geweest zijn, ik was minder hangerig.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Hmm, nou ik weet wel zeker dat ik je ooit eens gezien heb, waarschijnlijk op t veldje in het centrum met geert en illian ofzo.
Dude, alleen MET baard, zei ik toch??quote:Op zondag 3 juni 2007 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pedo?![]()
Ik ben geen pedo, ik ben een gangster.
[afbeelding]
WAAAIDTOOOOCH
Jij hebt ook wel wat van gerlof opzich, althans weet niet of je nu nog dreads hebt maar geloof mij maar dat ik 100% zeker weet dat ik jou wel eens ontmoet hebquote:Op zondag 3 juni 2007 19:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh, dat zal Gerlof wel geweest zijn, ik was minder hangerig.
Ja sorry, ik heb nu een baard en die ben ik alleen van plan te trimmen, niet meer te scherenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dude, alleen MET baard, zei ik toch??![]()
Ik date geen mensen via internet.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb nu een baard en die ben ik alleen van plan te trimmen, niet meer te scheren
daten?
nee we daten in het echt.quote:
...really don't think so Holmes...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel wat van gerlof opzich, althans weet niet of je nu nog dreads hebt maar geloof mij maar dat ik 100% zeker weet dat ik jou wel eens ontmoet heb
Jawel hoor, want ik herken je gezicht in je fobo --> flashback.quote:
kuala.quote:
Ik blijf bij m'n standpunt als je 't niet erg vind.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik herken je gezicht in je fobo --> flashback.
tof he, je hebt bg irl ontmoet.
Dat is de ontkenning he, net als mensen die miegal jackson ontmoeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n standpunt als je 't niet erg vind.
Anders ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Brechtje - Liev, Is volgens mij stiekem een fan van BG, ze is altijd liev en intelligent. En in topics, vooral wanneer bg werd aangevallen door leugenaars en gehandicapten... verdedigde ze de naam BG met moed en haar schoonheid. knuffels aan brechtje dus.
Kijk, daar doe ik het voor!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:19 schreef Stak het volgende:
wat een tekst, die print ik uit en ga zo lekker in het zonnetje lezen
De glimlach van een kind, doet je beseffen...dat je leeft! (insert muzieknootjes)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Sirmixalot het volgende:
ik heb die hele lap tekst gelezen![]()
maar kon toch wel een glimlachje vanaf![]()
biertje neem ik nu wel oké?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk, daar doe ik het voor!
Dat mensen die entertainment tot zich kunnen nemen in de buitenlucht, vergeet je biertje niet trouwens.
Waarom noem je jezelf een lamlul?quote:
Maak mij eens blauw met je charisma @ de admins.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef jogy het volgende:
BG, man van mijn hart. Ik ben nu ook TRU modje trouwens, mijn langzame queste voor Forumdominatie gaat gestaag vooruit.
Dank. Jij was ook geniaal in die ene video.quote:
Niet overdrijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dank. Jij was ook geniaal in die ene video.
Ik zie wel NWS-materiaal in je, ik zal het voorleggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maak mij eens blauw met je charisma @ de admins.
Zou tijd worden etc.
Partner dood - Hertrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Mijn topic van gister was geniaal, maar remlof vond van niet
quote:
Ik vind dat jogy dat topic weer open moet gooien, ik vind het een grappig topic.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!!!
Niet dooeeen straks ga ik irl blozen
Geen flauw idee, interreseert mij ook weinig eigenlijk.. dat mens is eindelijk gebanned hoorde ik geloof ik, suits her right.quote:
Mijn lieve chriz! Wat leuk dat je er ook bent.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind je baardje geil.
Valt me tegen dat je geen ongeremde seks wilt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn lieve chriz! Wat leuk dat je er ook bent.
Nu kunnen we piccas uitwisselen.
Je bedoelt Jodenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Aurelianus het volgende:
Je weet wat ze zeggen over onkruid.
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.quote:
Zo mooi hoe je subtiel joden zonder hoofdletter typtquote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.
Als zij het uitverkoren volk zijn moet God wel een sadist zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef Aurelianus het volgende:
Hoe vaak je ook pogroms houdt, hoe veel je ze ook vernederd, hoe bruut je ook genocides uitvoert: dat volk blijft maar stug doorzetten.
Een sadistische poppenspeler met humor. Ik begin sympathie te krijgen voor die knakker.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als zij het uitverkoren volk zijn moet God wel een sadist zijn.
Ik vind Aids wel een dijenkletser.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een sadistische poppenspeler met humor. Ik begin sympathie te krijgen voor die knakker.
Ik ben meneer jood voor u.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.
Stel je voor als ik ook nog eens neger was geweest, dan kreeg ik de toorn en zulks.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een sadistische poppenspeler met humor. Ik begin sympathie te krijgen voor die knakker.
Dat staat nergens, natuurlijk wil ik wel ongeremde seks, maar 1 op 1 is wel saai, ken je niet nog meer jonge knapen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je geen ongeremde seks wilt.
[..]
Stoere joden.quote:Je bedoelt Joden?
Ebola. Om lachstuipen van te krijgen. (En bloed uit alle lichaamsopeningen.)quote:
Doe mij maar kanker.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ebola. Om lachstuipen van te krijgen. (En bloed uit alle lichaamsopeningen.)
Je bent als een kakkerlak voor mij.quote:
Ga zonnen.quote:
Was er maar een positieve ziekte he, zoals "langepik syndroom" oid.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ebola. Om lachstuipen van te krijgen. (En bloed uit alle lichaamsopeningen.)
Kakkerlakken kunnen in je neus kruipen he, en dan vet veel schijten.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je bent als een kakkerlak voor mij.
Oh, dan ben je als een kakkerlak zonder poten.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kakkerlakken kunnen in je neus kruipen he, en dan vet veel schijten.
Dan rol ik je neus in vuilak!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Oh, dan ben je als een kakkerlak zonder poten.
Je weet toch hoe deze topics werken he, pas bij het volgende topic weer een lap text.quote:
7 pagina's?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet toch hoe deze topics werken he, pas bij het volgende topic weer een lap text.
Het is zeg maar een lap text en daarna allemaal mensen die bg tof vinden, en dan slotje na 7 paginas.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |