Nog even tegen jezelf blijven praten en arme Huub is het slachtoffer.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:46 schreef Liess het volgende:
[..]
En m vast geduwt tegen t aanrechtblad.
En hem een paar keer flink geduwt (En Jaap geduwt) toen met die koffer .... (Ookal word hier gezegd dat Huub hem duwde en schopte, dat kwam er pas na)
Sterker nog: een hechting moet binnen 4 uur gebeuren, daarna heeft het geen zin meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
Waar dreigde Eric nu, niet direkt uitspekend, mee.... dat ie naar het ziekenhuis moet om gehecht te worden? Beetje raar als je een hechting nodig hebt ga je toch sowieso.... beetje loos dreigement lijkt me.
Dat is inderdaad wel een erg eenzijdige versie van wat er gebeurd is.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nog even tegen jezelf blijven praten en arme Huub is het slachtoffer.
Ik zeg niet dat Huub niks gedaan heeft, Huub heeft genoeg gedaan, Betekent niet dat Huub de enige is die iets gedaan heeft.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat niet, maar Eric moet zich niet als het slachtoffer gaan gedragen. Beide hebben "geweld" gebruikt.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
OK, dank je. Zal ik de streams maar weer aanzetten.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
.......... Eric zegt dat het voor vannacht is afgelopen.
Ik schrijf dit ook voor BSOL die waarschijnlijk zijn streams (nog) niet aan heeft.
Ik heb geen filmpje, maar Jaap en Huub waren Eric en Alex aan het bekogelen met modder etc... Eric rende achter Huub aan, Waardoor Huub zijn zender in het water viel, en toen viel Eric erin en trok Huub mee.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:50 schreef bosb het volgende:
Iemand filmpje van het zwembad incidentt??? lijkt me dat er toch iets te zien moet zijn als er echt iets gebeurd is.....
Alex moet natuurlijk blijven.... we hebben nog geen echte anale sex en in het kader L&C is alle publiciteit beter dan geen...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:49 schreef Tissik het volgende:
Wat een eikel die Eric, hij probeert Alex te overtuigen dat hij best kan blijven. Als Eric een beetje fatsoen in zijn donder zou hebben (oja, tis Eric...) dan zou hij zijn date juist adviseren om naar huis te gaan en de eer aan zichzelf te houden.
Eric vooral omdat Huub Alex lastig viel.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat niet, maar Eric moet zich niet als het slachtoffer gaan gedragen. Beide hebben "geweld" gebruikt.
Het is misschien wel goed om te zien dat de terreur door achter is gestopt. Tenminste, daar lijkt het op. Het is echt triest dat Alex voor een dilemma staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dank je. Zal ik de streams maar weer aanzetten.
Dat verhaal klopt niet, dat kloptquote:Op zondag 3 juni 2007 02:54 schreef Liess het volgende:
Eric : je duwt me in het water en dan deel je een stoot uit.
Hij trok Huub mee in het water in, leugenachtig persoon.
Mocht het echt door het zwembad komen heeft ie zn bek gewoon gestoten.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
hmm, Eric, dat bloedlipje wat je hebt, had je eerder op de avond al - van stoeien komt knoeien. Zowel Lieke als Huub hadden je er al naar gevraagd, maar je had toen nog niet door kennelijk dat er echt iets mis was met je lip. En nu zou er onderwater een stoot zijn uitgedeeld? Als je totaal ongecontroleerd het water inflikkerd op een plek waar de onderwatercamera's "toevallig" geen beeld hebben, heb je een stoot gekregen? Na, niet geloofwaardig.
Hij mag nog ff doorgaan hoor. Van mij mag Eric vannacht de villa nog verlaten.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
Heeft Huub weer veel gedronken, dat hij van geen ophouden weet?
Lekker slimquote:Op zondag 3 juni 2007 02:53 schreef bosb het volgende:
Eric gaat betadine op de binnenkant van zijn lip gebruiken.. Alcohol limiet ontduiken??
Zn laatste was om 12 uur ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
Heeft Huub weer veel gedronken, dat hij van geen ophouden weet?
Me2quote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef bosb het volgende:
Volgens mij is het wel gedaan voor vandaag, ik rook er nog eentje en ga dan ook maar tukken
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij mag nog ff doorgaan hoor. Van mij mag Eric Huub vannacht de villa nog verlaten.
Ja, ik ook wel. Maar hij weet ook waar hij instapt. Hij heeft zelfs de vorige date nog gevolgd op de streams.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef schatje het volgende:
Ik vind het zo sneu voor die jongen.
Egbertquote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef bosb het volgende:
Volgens mij is het wel gedaan voor vandaag, ik rook er nog eentje en ga dan ook maar tukken
24 hele focking centimers in your fokking ass....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef rooie3 het volgende:
Henkie denkt dat hij nu alles heeft gehad.
Nou Henkie nu komt het ergste nog.
Eric die je gaat pakken.
Eric hield Huub erg stevig vast en toen mieterde ze samen het zwembad in.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Mocht het echt door het zwembad komen heeft ie zn bek gewoon gestoten.
Sowieso, als jij een stoot onderwater wil geven dan komt ie niet zo hard aan.... en helemaal niet in die 1 sec dat je onderwater BENT.
Ook goed hoor, als er maar iemand vervangen gaat worden.quote:
Niet goed geluisterd. Als het door zou gaan, dan zou Erik weggaan. Maar hij suggereerde ook dat hij iets met achter had geregeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:59 schreef Liess het volgende:
Vraag me af of Eric zich aan zn woord houd, als Huub er niet uitvliegt dat ie zelf gaat.
Zou wel mooi zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
24 hele focking centimers in your fokking ass....
Klopt, heb ik ook gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd. Als het door zou gaan, dan zou Erik weggaan. Maar hij suggereerde ook dat hij iets met achter had geregeld.
JIJ hebt dus duidelijk niet geluisterd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd. Als het door zou gaan, dan zou Erik weggaan. Maar hij suggereerde ook dat hij iets met achter had geregeld.
Zag ik ook, er leek te staan `Alex, donder op naar huis` maar dat weet ik niet zeker.....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:02 schreef Liess het volgende:
Der staat wat op t Plasmascherm?
Dat ze het niet zonder condooms mogen doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:02 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft iemand kunnen lezen wat er op het scherm stond in de MB ?
Er wordt niemand meer vervangen, heeft de redactie deze week aan de bewoners te kennen gegeven...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ook goed hoor, als er maar iemand vervangen gaat worden.
Hum ? Hoe precies is dat gezegd ?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er wordt niemand meer vervangen, heeft de redactie deze week aan de bewoners te kennen gegeven...
Das niet waar.... wanneer een bewoner eruit gestemt wordt DAN wordt deze NIET vervangen.... wanneer ze zelf weglopen nog steeds wel. Tot 23 september.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er wordt niemand meer vervangen, heeft de redactie deze week aan de bewoners te kennen gegeven...
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien zijn Japio en Huub naar de slaapkamer gedirigeerd. BAN slaapt al, Eric en date zullen ook wel snel gaan pitten. Onverwacht toch een vroegertje vandaag.
Verklaar je nader, alleen jij hebt dat gehoord. Dus je mag ons allen precies vertellen wat ze zeiden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk om te zeggen dat ze niet gediend zijn van zijn uitspraak 'hij eruit, of ik eruit'.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Kaleddis het volgende:
Waarschijnlijk dat Eric naar achter moest...
Nou is ons niks van bekend.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Donderdag, na de ontslagronde, werd dit via plasmaboy kenbaar gemaakt. Er wordt niemand meer vervangen, de ontslagrondes zijn weer teruggebracht naar eens per maand, en... wie mag zich binnenkort miljonair gaan noemen???quote:
Toch snap ik de redactie niet helemaal. Is toch een uitgelezen kans om een miljonair weer eens in te wisselen voor een "verse". Of hebben ze werkelijk geen vervangingsmateriaal ???quote:Op zondag 3 juni 2007 03:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk om te zeggen dat ze niet gediend zijn van zijn uitspraak 'hij eruit, of ik eruit'.
Wie is jullie? Of zijn jullie de koningin?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou is ons niks van bekend.
Dat was als er iemand werd weg gestemd.
Ben jij wel helemaal lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 02:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpje, maar Jaap en Huub waren Eric en Alex aan het bekogelen met modder etc... Eric rende achter Huub aan, Waardoor Huub zijn zender in het water viel, en toen viel Eric erin en trok Huub mee.
Da's je eigen invulling....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Donderdag, na de ontslagronde, werd dit via plasmaboy kenbaar gemaakt. Er wordt niemand meer vervangen, de ontslagrondes zijn weer teruggebracht naar eens per maand, en... wie mag zich binnenkort miljonair gaan noemen???
BTW, mensen die werden weggestemd, werden sowieso never vervangen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou is ons niks van bekend.
Dat was als er iemand werd weg gestemd.
Tuurlijk, dellie had weer wat drankjes op (zoals elke avond...)quote:Op zondag 3 juni 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Wordt er nou gekonijnd?
Het was juist het woord "binnenkort" in die tekst, wat zowel door de streamers als door de bewoners, toch wel opmerkelijk werd gevonden.quote:
Nou hier dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wie is jullie? Of zijn jullie de koningin?
Zo is het (eerste deel) niet gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Donderdag, na de ontslagronde, werd dit via plasmaboy kenbaar gemaakt. Er wordt niemand meer vervangen, de ontslagrondes zijn weer teruggebracht naar eens per maand, en... wie mag zich binnenkort miljonair gaan noemen???
True. En behalve dat ze willen winnen proberen ze ons ook te vermaken. Dat kun je van de rest niet zeggen. Die hangen de hele dag een beetje, konijnen 's avonds wat en dat was het dan wel weer voor de dag.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
Echt! Ik vind iedereen die Huub en Jaap in het verleden prijsden voor hun akties en nu afgeven op hun daden richting Eric en zn dat zooooooooo hypocriet! Huub wil winnen, Jaap wil winnen en ze willen ervoor zorgen dat iedereen huilend het huis verlaat! Geef ze eens ongelijk! come on!
Ja, ik was het die de aandacht op dat woord vestigde. Maar dat eerdere deel heb ik echt niet gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was juist het woord "binnenkort" in die tekst, wat zowel door de streamers als door de bewoners, toch wel opmerkelijk werd gevonden.
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
Alex heeft een rose onderbroekje aan. Mooie cap gevraagd![]()
What's newquote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar dat konijnen van DEL en RAT ziet errr. bedroevend uit.
Jawel, er werd heel duidelijk gezegd dat er niemand meer vervangen werd wanneer iemand vrijwillig de villa verlaat of bij diskwalificatie. Iemand die bij een stemming weg moet, werd sowieso al niet vervangen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo is het (eerste deel) niet gezegd.
nou ze roept net keihard au!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
What's new![]()
Zowieso hoor je dellie nooit een geluidje maken. Rat ook niet trouwens.
AMEN!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True. En behalve dat ze willen winnen proberen ze ons ook te vermaken. Dat kun je van de rest niet zeggen. Die hangen de hele dag een beetje, konijnen 's avonds wat en dat was het dan wel weer voor de dag.
Niet alle acties zijn even geslaagd, maar probeer zelf maar eens dag in, dag uit, iets leuks te verzinnen.
Haha, ja ik hoorde het ook tot mijn stomme verbazing. Maar het klonk niet van genot. Rat weer eens anaal ??quote:
Rat had zweep van Eric gejat.quote:
Hij lijkt mij ook een gewone aardige kerel, gezond verstand en laat zich niet gek maken. Maar echt geen type voor Eric (en dat lijkt wederzijds)quote:Op zondag 3 juni 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Applaus-smiley. Ik vind het zo'n enorm aardige vent.
Omdat het cynisch overkwam... (Onslagrondes oprekken en dan toch binnenkort roepen)quote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was juist het woord "binnenkort" in die tekst, wat zowel door de streamers als door de bewoners, toch wel opmerkelijk werd gevonden.
Echt waar niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jawel, er werd heel duidelijk gezegd dat er niemand meer vervangen werd wanneer iemand vrijwillig de villa verlaat of bij diskwalificatie. Iemand die bij een stemming weg moet, werd sowieso al niet vervangen.
Kaleddis! Ik ga bijna van je houden! Ik ben het zoooooooo met je eens! Dat is focking niet normaal meer!!!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True. En behalve dat ze willen winnen proberen ze ons ook te vermaken. Dat kun je van de rest niet zeggen. Die hangen de hele dag een beetje, konijnen 's avonds wat en dat was het dan wel weer voor de dag.
Niet alle acties zijn even geslaagd, maar probeer zelf maar eens dag in, dag uit, iets leuks te verzinnen.
Ohw, ik wist niet dat ik zó populair was?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat het cynisch overkwam... (Onslagrondes oprekken en dan toch binnenkort roepen)
Maar het gaat erom dat jij van de plasmaboy hebt gehoord dat er geen nieuwe bewoner meer inkomt.... je lijkt nu Huub wel...
Ja, hij zit nu in het BANE groepje he. En daar moeten dit soort acties altijd breed uit gemeten worden. Handig voor op TVquote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat zeikt Smerik nu over een tand door zijn lip? Huub had vanavond hetzelfde door toedoen Eric, en hem hoorde je er amper over.
Heb jij de laatste dagen geen streams gekeken?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt waar niet.
Dacht je dat de bewoners er dan niet over hadden gepraat en hun terror meteen hadden ingezet.
Wou bijna zeggen, neuken ?? Maar ben niet lesbischquote:Op zondag 3 juni 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kaleddis! Ik ga bijna van je houden! Ik ben het zoooooooo met je eens! Dat is focking niet normaal meer!!!!!!!
Dat is ook niet gezegd. Ook iets wat je gaarg wil horen?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ohw, ik wist niet dat ik zó populair was?![]()
Toch is dit fokking onzin brother - je mag van de bewoners ook enige afwisseling verwachten. Het is vrij logisch dat een kuthuub, die iedere keer weer met dezelfde boute tokkiestyle ruzie zoekt, inmiddels gewoon wordt uitgekotst.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kaleddis! Ik ga bijna van je houden! Ik ben het zoooooooo met je eens! Dat is focking niet normaal meer!!!!!!!
Jij in ieder geval niet genoeg, zo te lezen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb jij de laatste dagen geen streams gekeken?![]()
Mooi, iemand die dit aandurft. Nee, hij is Erics type niet, maar menig homoman zou zich in de handjes knijpen met zo iemand. Menig niet-narcistisch homoman dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook een gewone aardige kerel, gezond verstand en laat zich niet gek maken. Maar echt geen type voor Eric (en dat lijkt wederzijds)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die drie maanden waren dan gebaseerd op een 2-wekelijkse ontslagronde. Dat zou dus in deze nieuwe setting 1 jaar plus 6 maanden zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef lorence1 het volgende:
misschien is het programma binnenkort afgelopem, maar niemand is dan nog miljonair, dat had rat zitten uitrekenen, pas na 1 jaar en 3 maanden is er een miljoen te winnen
Niemand weet het hier.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb jij de laatste dagen geen streams gekeken?![]()
Na 1 jaar is er 1 miljoen en 365.000 euro te winnen... voor elke dag 1.000 euro extraquote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef lorence1 het volgende:
misschien is het programma binnenkort afgelopem, maar niemand is dan nog miljonair, dat had rat zitten uitrekenen, pas na 1 jaar en 3 maanden is er een miljoen te winnen
IK OOK NIET!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wou bijna zeggen, neuken ?? Maar ben niet lesbisch![]()
Ja, en als hij dat niet doet loopt het hele forum te zeiken dat het zo oersaai is (en dat is het ook). Als de rest nou ook een gewoon het spel ging spelen ipv hun tijd uit te zitten, dan zou het er heel anders uitzienquote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch is dit fokking onzin brother - je mag van de bewoners ook enige afwisselingen verwachten. Het is vrij logisch dat een kuthuub, die iedere keer weer met dezelfde boute tokkiestyle ruzie zoekt, inmiddels gewoon wordt uitgekotst.
Dimitri ?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
IK OOK NIET!!!!
Wel zin in seks met een lekkere vent............![]()
Dat pleit dan weer voor mijquote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet genoeg, zo te lezen.![]()
Ik onderschrijf jouw versie. Zo heb ik het ook gehoord!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand weet het hier.
En waarom val je mij erop aan.
Meerdere zeggen het hier dat het niet zo is.
Ik heb zat streams gekeken.
En ik. En mij geloof je altijd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik onderschrijf jouw versie. Zo heb ik het ook gehoord!
ik zou het allemaal niet weten, maar dat hoorde ik rat van de week zeggen, volgens mij na aftrek van belasting was je pas na 1 jaar en 3 maanden echt miljonair.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Na 1 jaar is er 1 miljoen en 365.000 euro te winnen... voor elke dag 1.000 euro extra
Dan heb je weer niet goed geluisterd. Die 3 maanden was berekend op basis van het belastingtarief. En heeft nix te maken met een nieuwe setting, wat een onzin schrijf je toch.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die drie maanden waren dan gebaseerd op een 2-wekelijkse ontslagronde. Dat zou dus in deze nieuwe setting 1 jaar plus 6 maanden zijn.
Het was maar met moeite aan te zien, laat staan te verslaan. In dit geval had ik ingrijpen zeker op zijn plaats gevonden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Ik zit hier echt vol ongeloof jullie verslagen te lezen.
Waarom grijpt de redactie niet in. Zo kun je toch niet omgaan met mensen die verder niks met het spel te maken hebben?
Juist omdat ze dat niet doen ben ik in de veronderstelling dat Alex juist met dit doel is gekomen. 'k Word ondertussen een beetje cynisch wat DGK betreft over wat echt en wat niet echt is.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Waarom grijpt de redactie niet in. Zo kun je toch niet omgaan met mensen die verder niks met het spel te maken hebben?
De redactie had zelf toestemming gegeven.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Vanavond heb ik voor het eerst een paar uur de stream uitgezet. Het was te walchelijk om aan te zien. En je weet dat ik best wel wat kan hebben, deze keer echter niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Nee. Na 1 jaar begint het werkelijke spel. 7 bewoners, ontslagronde eens per 2 weken... na 3 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn. Nu is die ontslagronde teruggezet naar eens per maand. 7 Spelers, na 6 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je weer niet goed geluisterd. Die 3 maanden was berekend op basis van het belastingtarief. En heeft nix te maken met een nieuwe setting, wat een onzin schrijf je toch.
Uhhh volgens mij heeft de redaktie net ingegrepen...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Wat hier gebeurde was vele malen erger dan het geplaag van Michael vorige week. Dat had Alex nooit kunnen denken.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Uhhh volgens mij heeft de redaktie net ingegrepen...
En ja het is sneu voor de visite maar het zijn geen bezoekers voor CP. De date is denk ik meer een onderdeel an het spel.... de mensen die reageren en willen komen zouden dat moeten weten. Al blijft het sneu voor 'Henk' als ie, naief, op een ander verloop had gehoopt.
LSD is niet goed voor je, hoor!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee. Na 1 jaar begint het werkelijke spel. 7 bewoners, ontslagronde eens per 2 weken... na 3 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn. Nu is die ontslagronde teruggezet naar eens per maand. 7 Spelers, na 6 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn.
Rekenen is niet zo heel moeilijk.
Heeft wat voor elkaar? dit gaat over 5 minuten verder toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:30 schreef rooie3 het volgende:
Rat heeft het voor elkaar.
die redactie bestaat uit de ergste soort tokkies imo. ze hebben ervoor gezorgd dat t programma is afgegleden naar dit tokkieniveau door in t spel te marchanderen met de regels, en nu hebben ze besloten dat ook de gasten op dat niveau getracteerd mogen worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Merk het, je bent er helemaal raar door gaan typen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanavond heb ik voor het eerst een paar uur de stream uitgezet. Het was te walchelijk om aan te zien. En je weet dat ik best wel wat kan hebben, deze keer echter niet.
Volgens mij kwam hij.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft wat voor elkaar? dit gaat over 5 minuten verder toch?
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef LoveProfusion het volgende:
hey wie heeerft er hier een megapaal?
Zou het dan eindelijk eens gebeurt zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij.
Hij trilde zo erg.
Nooit gezien van hem.
Dat ik dit nog schrijf ook ,ik word echt gek![]()
Zo naief is dat nou ook weer niet, er is nog nooit een bezoeker geweest die zoveel terror heeft moeten doorstaanquote:Op zondag 3 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
En ja het is sneu voor de visite maar het zijn geen bezoekers voor CP. De date is denk ik meer een onderdeel an het spel.... de mensen die reageren en willen komen zouden dat moeten weten. Al blijft het sneu voor 'Henk' als ie, naief, op een ander verloop had gehoopt.
Het geeft niet - knap van RAT - om als homoseksueel na 1 1/2 uur je pik in een doos te bewegen eindelijk eens klaar te komen. Hoewel ik er zelf niets an geloof. Het is ze gewoon WEER niet gelukt - hdnkkkquote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij.
Hij trilde zo erg.
Nooit gezien van hem.
Dat ik dit nog schrijf ook ,ik word echt gek![]()
Dat noemde ik dan ook naief.... maar je hebt een beetje gelijk ook streamkijkers worden een enkele keer nog verrast met de eigenaardigheden van de wannabee miljonairs.quote:
Ik blijf altijd bescheiden!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:32 schreef LoveProfusion het volgende:
hey wie heeerft er hier een megapaal?
Ja, ik zat ook al te kijken ...... Amanda op haar buik en benen gebogen. Verder kon ik niet komen. Even later kwam Brian terug met een doekje.quote:
Ja, nét dus. Maar als ik de verhalen goed lees is daar heel wat aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was dus weer een uitputtingsslag, weer de strijd verloren?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het geeft niet - knap van RAT - om als homoseksueel na 1 1/2 uur je pik een doos te bewegen eindelijk eens klaar te komen. Hoewel ik er zelf niets an geloof. Het is ze gewoon WEER niet gelukt - hdnkkk
Die man is verpleegkundige en heeft waarschijnlijk maar een deel meegekregen van hoe het met Michael ging omdat hij hard werkt. Streams kijkt hij niet, hij zei dat hij de laatste tijd wat had gelezen over DGK. Ik vind hem niet naief, en dan nog, dit ging alle perken te buiten.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat noemde ik dan ook naief.... maar je hebt een beetje gelijk ook streamkijkers worden een enkele keer nog verrast met de eigenaardigheden van de wannabee miljonairs.
Dat weet je maar nooit, het blijft een spel waarbij je dekking nodig hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
[..]
Begrijp ik nu overigens goed dat het tussen Eric en Huub nu echt over is?
en aDEL heeft hoorbaar pijn gehad, jaquote:Op zondag 3 juni 2007 03:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was dus weer een uitputtingsslag, weer de strijd verloren?
Oh... ah... daar kun je je van alles bij indenken maar ik doe het maar nietquote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te kijken ...... Amanda op haar buik en benen gebogen. Verder kon ik niet komen. Even later kwam Brian terug met een doekje.
Hij had natuurlijk verwacht dat ie uitelkaar zou worden getrokken net als Brian met bezoekster Ellie deed...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo naief is dat nou ook weer niet, er is nog nooit een bezoeker geweest die zoveel terror heeft moeten doorstaan
Op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ staat deze oorlogsverklaring.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
[..]
...
Begrijp ik nu overigens goed dat het tussen Eric en Huub nu echt over is?
quote:Proclamatie
Eric en ik zijn gebrouilleerd.....
Na weken van discrepanties die aan zowel Eric als mij lagen, hebben we een laatste gesprek gehad. In dit gesprek heb ik gezegd dat ik hem niet vertrouwde en dat ik vanuit dat wantrouwen een ontslagronde had aangevraagd voor Eric en vervolgens had ingetrokken. Ik vond en vind dat als ik Eric zou willen laten gaan ik dat niet sneaky deed, maar het recht in zijn gezicht zou zeggen...
Na dit gesprek waarin ik ook vertelde dat ik Eric zijn vriendschap wel hoorde in woorden maar niet zag in daden, kwam de hele clash (nummer 158) tussen mij en Brainless Bokito, voor de zoveelste keer was Eric nergens om mij te helpen, in alle ruzies en problemen was Eric nooit ergens om mij te helpen. Terwijl ik hem een keer 6 minuten alleen liet tijdens de Battle of the Bed en hij mij dat vet kwalijk nam (de flikker ik bel de politie avond)
Eric zegt dat hij mijn vriend is maar achter mijn rug om lult hij slecht over mij, loopt hij negatieve sentimenten die (terecht?) spelen tegen mij te vergroten .Dat vind ik wel onterecht, hij zegt dat hij mijn vriend is maar verraadt mij waar hij kan... heb vnvnd tegen hem mijn vertrouwen in hem opgezegd... als hij mijn tegenstander wilt zijn, gaat hij zijn goddelijke gang maar... ik ben tot het eind eerlijk tegen hem geweest en ben dat nu ook...
Eric is mijn vijand
game is fokking on.....
Henk is vnvnd in de villa check mijn vriend zijn site voor de ongetwijfeld spraakmakende foto's
daarnaast check filmpjes over de ongetwijfeld mooie beelden van de acties van Huub en Jaap tegen Henk....
get the FOK! out of my house.....
I am a firestarter, I am an instigator... you wicked troublemaker....
x
Huub
Volgesn mij welquote:Op zondag 3 juni 2007 03:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk verwacht dat ie uitelkaar zou worden getrokken net als Brian met bezoekster Ellie deed...
Een vriend van Alex had hem gewezen op DGK en de advertentie op Mundo. Die vriend heeft hem (met instemming) opgegeven. Pas daarna ging hij DGK een beetje volgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man is verpleegkundige en heeft waarschijnlijk maar een deel meegekregen van hoe het met Michael ging omdat hij hard werkt. Streams kijkt hij niet, hij zei dat hij de laatste tijd wat had gelezen over DGK. Ik vind hem niet naief, en dan nog, dit ging alle perken te buiten.
Kan je nagaan hoe goed hij isquote:Op zondag 3 juni 2007 03:40 schreef lorence1 het volgende:
vandaag pijn en gisteren ging ze na de seks letterlijk over haar nek..... en dan nog brian aanbevelen
Op aanraden van z'n vrienden heeft ie zich opgegeven geloof ik...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man is verpleegkundige en heeft waarschijnlijk maar een deel meegekregen van hoe het met Michael ging omdat hij hard werkt. Streams kijkt hij niet, hij zei dat hij de laatste tijd wat had gelezen over DGK. Ik vind hem niet naief, en dan nog, dit ging alle perken te buiten.
Ja, zo heb ik hem het ook horen vertellen. Die vriend wenst hem waarschijnlijk het beste toe (al is dat niet Eric). Ik hoop toch zo dat hij via de streams of uitzending een echt goede partner vindt. Dat heeft hij wel verdiend.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een vriend van Alex had hem gewezen op DGK en de advertentie op Mundo. Die vriend heeft hem (met instemming) opgegeven. Pas daarna ging hij DGK een beetje volgen.
Dat schrijven kan hij maar beter aan Jaap overlatenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ staat deze oorlogsverklaring.
[..]
Ehh.. Hoe kom je bij die 7 bewoners? Bovendien vergeet je hier het vrijwillig vertrekken / wegpesten.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee. Na 1 jaar begint het werkelijke spel. 7 bewoners, ontslagronde eens per 2 weken... na 3 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn. Nu is die ontslagronde teruggezet naar eens per maand. 7 Spelers, na 6 maanden zou er dan 1 speler over kunnen zijn.
Rekenen is niet zo heel moeilijk.
Sex met een eend! Over TERROR gesproken! (ooit eenden zien neuken?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
eend heb me net geneukt..ik had het geld nodig voor de taccci rit naar huis.
Eend is een echte weldoener in het homocircuit, waar zouden jullie zijn zonder hemquote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij wil natuurlijk niet dat Huub de blits maakt met een mooi verhaal bij L&C...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgesn mij wel
Dat is ook het enige waar eric voor date, maar eric was om de een of andere reden niet zo in de mood
Hoe Huub erbij staat interesseert me niet. Ik vind het ongehoord dat zo iemand zo behandeld kon worden zonder ingrijpen. Na een paar uur al smurrie op je kleren en geduwd en bekogeld worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Op aanraden van z'n vrienden heeft ie zich opgegeven geloof ik...
Ik vond het alleen maar ver gaan omdat ik Huub schaamroodtrekkend zwak vond.
Ik dacht dat je een discrete hoerjongen wasquote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vergeet niets, het ging hier over de berekening die Brrrainless had gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:43 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ehh.. Hoe kom je bij die 7 bewoners? Bovendien vergeet je hier het vrijwillig vertrekken / wegpesten.
Moet jij zeggen....EENDquote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sex met een eend! Over TERROR gesproken! (ooit eenden zien neuken?)
ik heb toch niks gezxeg do fver dat je mij zonde condoom n3uktequote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een discrete hoerjongen was![]()
Jij kan het weten, he schatquote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eend is een echte weldoener in het homocircuit, waar zouden jullie zijn zonder hem![]()
Je denkt toch niet per ongeluk dat je in de Slow Chat zit, LP?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik heb toch niks gezxeg do fver dat je mij zonde condoom n3ukte
Ja dat zei je wel, maar je praat nogal onduidelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik heb toch niks gezxeg do fver dat je mij zonde condoom n3ukte
Voordat je dat gekkenhuis instapt, lijkt me wel dat je weet waar je mee bezig bent. Misschien een klein beetje sneu voor Alex, maar wel erg naief en dom ook, dus niet heel zielig voor hem.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hem het ook horen vertellen. Die vriend wenst hem waarschijnlijk het beste toe (al is dat niet Eric). Ik hoop toch zo dat hij via de streams of uitzending een echt goede partner vindt. Dat heeft hij wel verdiend.
ik wil sex nmet jouquote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet per ongeluk dat je in de Slow Chat zit, LP?![]()
Heb je gekeken toen Huub en Jaap even na twaalven begonnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Voordat je dat gekkenhuis instapt, lijkt me wel dat je weet waar je mee bezig bent. Misschien een klein beetje sneu voor Alex, maar wel erg naief en dom ook, dus niet heel zielig voor hem.
toe waas ik zewlf bezig poesquote:Op zondag 3 juni 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gekeken toen Huub en Jaap even na twaalven begonnen.
Die berekening ging over het feit dat er na 1 jaar en 3 maanden pas genoeg geld was om, na aftrek van de belasting, écht miljonair te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vergeet niets, het ging hier over de berekening die Brrrainless had gemaakt.
Ja, ik heb alles gezien. Dat bedoelde ik dus met gekkenhuis. Zelf zou ik daar nooit een voet over de drempel zetten. Kennelijk zijn er nog mensen die niet snappen hoe het daar in de villa aan toegaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gekeken toen Huub en Jaap even na twaalven begonnen.
Heftige taal! Dat is niet mooi voor Eric. En op Amanda hoeft hij ook niet meer te rekenen of hij moet de komende weken weer een inlik-offensief proberen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ staat deze oorlogsverklaring.
[..]
Maar vannacht was echt een all-time-low. Ze hebben mekaar het een en ander aangedaan, maar Alex werd in no time bijna net zoveel aangedaan. Als wij streamers bijvoorbeeld ook maar iets van deze aard hadden verwacht, dan had niet vrijwel iedereen met afschuw gereageerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:49 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles gezien. Dat bedoelde ik dus met gekkenhuis. Zelf zou ik daar nooit een voet over de drempel zetten. Kennelijk zijn er nog mensen die niet snappen hoe het daar in de villa aan toegaat.
JdM heeft gezegd dat het geen treitershow zou worden. Dus daar ga ik vanuit.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe Huub erbij staat interesseert me niet. Ik vind het ongehoord dat zo iemand zo behandeld kon worden zonder ingrijpen. Na een paar uur al smurrie op je kleren en geduwd en bekogeld worden.
Als ze dit uitzenden zal Huubs populariteit toch wel zakken. Zeker als de kijkers ook even wordt gemeld dat Alex een verpleegkundige is. Dat valt vast niet goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef akveor het volgende:
[..]
JdM heeft gezegd dat het geen treitershow zou worden. Dus daar ga ik vanuit.
Dit waren gewoon ongelukjes.![]()
Er zijn 2 mogelijkheden: Of Huub is werkelijk heel boos op Eric, óf het spel moet opengebroken worden omdat de hele boel flink vast zat qua dekking.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Heftige taal! Dat is niet mooi voor Eric. En op Amanda hoeft hij ook niet meer te rekenen of hij moet de komende weken weer een inlik-offensief proberen.
Dat vond ik toch echt de kots avond van Jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vannacht was echt een all-time-low.
ws heeft hij alleen wat op tv gevolgd nadat hij ich had opgegeven.daar heeft hij ws een heel ander beeld gekregen dan wat t in werkelijkheid is.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:49 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles gezien. Dat bedoelde ik dus met gekkenhuis. Zelf zou ik daar nooit een voet over de drempel zetten. Kennelijk zijn er nog mensen die niet snappen hoe het daar in de villa aan toegaat.
Dat was erg, maar die vernederde voornamelijk zichzelf en beledigde wat mensen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vond ik toch echt de kots avond van Jaap.
Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken. Nou, dat loopt de gast weg, en dan? Ben je dan dichter bij het geld en het huis?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ms wel naief idd, maar wat zevandaag met een gast hebben gedaan is en blijft gewoon ongehoord imo
Dus zou het zichzelf moeten reguleren.... maar ik verbaasde me ook al over de laatste 45% van Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze dit uitzenden zal Huubs populariteit toch wel zakken. Zeker als de kijkers ook even wordt gemeld dat Alex een verpleegkundige is. Dat valt vast niet goed.
Dan heb je wel Eric over de zeik, en dat is misschien wel een stap dichter bij het geld en het huis?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken. Nou, dat loopt de gast weg, en dan? Ben je dan dichter bij het geld en het huis?
Het isoleert Eric nog meer...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken. Nou, dat loopt de gast weg, en dan? Ben je dan dichter bij het geld en het huis?
Kan. In dit geval zeker, want BAN moet Eric ook niet meer. Maar volgens mij was dat ook te bereiken door ruzie met Eric te maken of hem gewoon te vertellen dat hij uit de groep ligt. Daar hoef je niet z'n gast voor te terroriseren.quote:
Dat vraag ik me ook af. Bonus-punten voor gescoorde TV-minuten verwacht ik ook niet al te veel. Wat ze er wel mee bereiken is dat steeds minder weldenkende mensen zin hebben nog naar de villa te komen. Ik las dat JJ met grote twijfels zit, anderen hebben al opgezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon Eric z'n eigen schuld die had beter z'n mede wannabee miljonairs moeten inschatten en z'n gast moeten beschermen door hem niet 24 uur uit te nodigen. Maar ja, Eric heeft ook al bijna 4 maanden niet geneukt.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was erg, maar die vernederde voornamelijk zichzelf en beledigde wat mensen.
eric trekt nu helemaal naar natasia en co, die zullen hem erin houden dus t isoleert huub en jaap alleen meer imo.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan heb je wel Eric over de zeik, en dat is misschien wel een stap dichter bij het geld en het huis?
Weet ik niet hoor, BAN spreekt iedere keer weer uit dat ze Eric niet vertrouwen (met name Brian vindt Eric vals). Ik denk niet, dat Eric op dekking hoeft te rekenen van BAN, wanneer het erop aan komt. Die drie hebben genoeg dekking van elkaar, en hebben helemaal geen vierde nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef gomi het volgende:
[..]
eric trekt nu helemaal naar natasia en co, die zullen hem erin houden dus t isoleert huub en jaap alleen meer imo.
als huub nu lieke nog ff van zich vervreemd is gedaan met hub, die kan dan alleen op jaap hopen. en jaap heeft zijn vijandelijkheden tov de rest veel minder doorgevoerd dan huub. jaap kan ms nog overleven zonder huub, huub ws niet meer zonder jaap.
enige effect is dus dat huub zijn eigen graf lijkt te graven.
Ik weet niet of Eric wel had kunnen weigeren. Hij zei dat hij een date moest uitzoeken, ook toen zijn eigenlijke 2e keus niet bleek te kunnen komen.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon Eric z'n eigen schuld die had beter z'n mede wannabee miljonairs moeten inschatten en z'n gast moeten beschermen door hem niet 24 uur uit te nodigen. Maar ja, Eric heeft ook al bijna 4 maanden niet geneukt.
En de enige van BAN die hem wel mocht en hem eventueel erin zou houden is Amanda, maar ik denk dat de liefde na afgelopen donderdag wel over is.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, BAN spreekt iedere keer weer uit dat ze Eric niet vertrouwen (met name Brian vindt Eric vals). Ik denk niet, dat Eric op dekking hoeft te rekenen van BAN, wanneer het erop aan komt. Die drie hebben genoeg dekking van elkaar, en hebben helemaal geen vierde nodig.
Het is volgens mij wat ik dacht: gewoon nog even een beetje warmte.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoewel ...... beeld van de zijkant doet niet veel vermoeden
[afbeelding]
Nou misschien het volgende:quote:Op zondag 3 juni 2007 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Kan. In dit geval zeker, want BAN moet Eric ook niet meer. Maar volgens mij was dat ook te bereiken door ruzie met Eric te maken of hem gewoon te vertellen dat hij uit de groep ligt. Daar hoef je niet z'n gast voor te terroriseren.
De enige reden die ik kan bedenken is tv-tijd scoren. Per slot van rekening zijn ze gisternacht ook opgeroepen om vooral met z'n 2-en terror te schoppen.
Ik vind het ook een vreemde taktiek... ik kan niets anders bedenken dat er echt iets heeft plaatsgevonden tussen Huub en Eric wat maakt dat Huub zo'n hekel aan hem heeft gekregen. Ik denk nog steeds dat getrek en gepijp.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef gomi het volgende:
[..]
eric trekt nu helemaal naar natasia en co, die zullen hem erin houden dus t isoleert huub en jaap alleen meer imo.
als huub nu lieke nog ff van zich vervreemd is t gedaan met huub, die kan dan alleen op jaap hopen. en jaap heeft zijn vijandelijkheden tov de rest veel minder ver doorgevoerd dan huub. jaap kan ms nog overleven zonder huub, huub ws niet meer zonder jaap.
enige effect is dus dat huub zijn eigen graf lijkt te graven.
zou idd kunnen dat ze zakelijk denken en er weer 1 uit kunnen stemmen. elke bewoner minder is immers een stap dichter bij de prijs.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, BAN spreekt iedere keer weer uit dat ze Eric niet vertrouwen (met name Brian vindt Eric vals). Ik denk niet, dat Eric op dekking hoeft te rekenen van BAN, wanneer het erop aan komt. Die drie hebben genoeg dekking van elkaar, en hebben helemaal geen vierde nodig.
Misschien omdat zoals ik schreef om 3.39u?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of Eric wel had kunnen weigeren. Hij zei dat hij een date moest uitzoeken, ook toen zijn eigenlijke 2e keus niet bleek te kunnen komen.
Daar is Brian veel te laf voor. Hij is doodsbang voor Huub's praatjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zou idd kunnen dat ze zakelijk denken en er weer 1 uit kunnen stemmen. elke bewoner minder is immers een stap dichter bij de prijs.
maar om huub te zieken zou t voor hen ms wel een leuke zet zijn om eric erin te houden en de ruzie tussen huub en eric uit te spelen.
Ik denk, dat die aanranding zeker meespeelt in de woede die Huub nu naar Eric laat zien. Maar ik denk ook, dat hij pas nu groen licht heeft gekregen van de redactie, om dat te kunnen uiten (het onderwerp mocht nooit besproken worden). En dat het speltechnisch nu uitkomt, om Eric óf weg te pesten, óf hem eruit te kunnen stemmen. Het zal wel een mix zijn, van al die dingen.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde taktiek... ik kan niets anders bedenken dat er echt iets heeft plaatsgevonden tussen Huub en Eric wat maakt dat Huub zo'n hekel aan hem heeft gekregen. Ik denk nog steeds dat getrek en gepijp.
Natasia en Brian zullen Eric er nooit inhouden.
Hmm, ik kan je antwoord niet volgen, maar dat ligt vast aan het tijdstipquote:Op zondag 3 juni 2007 04:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien omdat zoals ik schreef om 3.39u?
Truste, en ik haak ook afquote:Op zondag 3 juni 2007 04:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik kan je antwoord niet volgen, maar dat ligt vast aan het tijdstipIk wens jullie een goede nacht
![]()
Voor nu, heeft Huub nog altijd dubbele dekking (Jaap en Lieke). De kans om Huub er nu uit te kunnen stemmen is erg klein. De positie van Eric is wel heel erg zwak op dit moment.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zou idd kunnen dat ze zakelijk denken en er weer 1 uit kunnen stemmen. elke bewoner minder is immers een stap dichter bij de prijs.
maar om huub te zieken zou t voor hen ms wel een leuke zet zijn om eric erin te houden en de ruzie tussen huub en eric uit te spelen.
eerst huub eruit omdat die snel minder back ups heeft en vervolgend eric lozen.
alleen ff erin houden om huub te zieken dus
Hij is verstandig, iedereen slaapt nog, dus niemand die hem lastig kan vallen.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
Jaap is vroeg wakker vandaag.
The King kon zelfs lachen om een grapje van de trainer! De sfeer is ontspannen. De kilo's vliegen er af!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
Heel goed, een liefdevolle fitnesstraining.![]()
Een stuk beter dan die training van dat mediamannetje Carlos: met zijn stomme kutauto.![]()
yoh brodder, what impliezeer jij nouwquote:Op zondag 3 juni 2007 10:12 schreef demins het volgende:
[..]
The King kon zelfs lachen om een grapje van de trainer! De sfeer is ontspannen. De kilo's vliegen er af!
En gelukkig eens een échte neger die dat kwattataaltje spreekt...
yoh brodder, what impliezeur jij nouwquote:Op zondag 3 juni 2007 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
yoh brodder, what impliezeer jij nouw
Daar sluit ik mij graag bij aan!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Die oefening is niet goed voor zijn onderrug.
Ik zag aan zijn benen dat hij zijn gewicht verkeerd ging plaatsen, en zijn onderrug ging hollen.
Ik kan zelf ivm mijn ziek zijn helaas niet fitnessen vandaag.
Natuurlijk niet, denk nou eens na.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:27 schreef blomst het volgende:
Als Jaap straks spierpijn heeft zal hij deze ook wel ontslaan.
Een van de redenen dat ik ermee gestopt ben. Ik werd horendol van die kloteherrie.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:19 schreef Peter6000 het volgende:
Fitness lijkt op één of andere manier onlosmakelijk verbonden te zijn met kutmuziek.
Ja, veel dieper kan het allemaal niet meer zinken. Niet vanwege het feit dat het niet grappig was of vanwege bekogelen, duwen etc, maar omdat de date van Eric erbij betrokken werd. Huub bleef die gas tmaar uitdagen, hoewel duidelijk was dat hij helemaal niet van plan was erop in te gaan. En zelfs hij reageerde bijna. Een genante vertoning.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:36 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U-vfin9bp7g
http://www.youtube.com/watch?v=GdoXnjCgSVU
http://www.youtube.com/watch?v=Xu-E4wdNIZQ
mogguh voor wie lekker geslapen heeft zoals ik vannacht, hier de filmpjes van de walgelijke vertoning. Kijk en walg![]()
![]()
Wat nou meeslepen...Hij gebruikt Japio hoor..en Japio hem....Huub zich laten beinvloeden..ik denk dat Huub nog veel gekker is dan Japio hoor....Japio heeft brian nog niet maf gekregen Hubio wel...quote:Op zondag 3 juni 2007 10:51 schreef Urquhart het volgende:
Jaap wil gewoon zijn terror-imago hoog houden, ik snap alleen niet dat Huub zich zo laat meeslepen de laatste tijd.
Dan nog moet hij gewoon Eric aanpakken, niet die gast van Eric.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat Huub nog gefrustreerd is door dat Eric hem misbruikt heeft, ik geloof daar nog heilig in.
eensch kinderachtigheid kan amusant zijn dit is misselijk en flauw. Rot voor die broederquote:Op zondag 3 juni 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan nog moet hij gewoon Eric aanpakken, niet die gast van Eric.
Ik kom niet verder dan 1.07 minuten en hoef al niks meer te zien. Huub was weer redelijk onder invloed geloof ik. Zijn linkeroog kruipt dan altijd naar één hoek. Wat een klein etterig klootzakje, die Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:36 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U-vfin9bp7g
http://www.youtube.com/watch?v=GdoXnjCgSVU
http://www.youtube.com/watch?v=Xu-E4wdNIZQ
mogguh voor wie lekker geslapen heeft zoals ik vannacht, hier de filmpjes van de walgelijke vertoning. Kijk en walg![]()
![]()
Ik moet zeggen dat dit me , als Huub-fan, ook aan het denken zet. Huub is zeker een paar streepjes dalende, maar helaas er is niet echt een tweede persoon die me kan boeien dus blijf ik aan de 'oude' hangen.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:56 schreef ericahysterica het volgende:
als ik die broeder was geweest had ik huub flink gehuubt bovenop zijn arrogante kop (ik ben een voormalig huubfan.....)
Op dit moment hoeft niemand voor mij de Kooi te winnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Ut zijn allemaal uiteindelijk klootviolen...stuk voor stuk....Maar blijf erbij Japio mag wel winnen..
De gouden Kooi makers...hebben werkelijk de meest idiote mensen van alle 14000 deelnemers gekozen volgens mij. Dat noemt zich intelligente mensen. Maar mensen met stijl knallen ze er niet in.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Ut zijn allemaal uiteindelijk klootviolen...stuk voor stuk....Maar blijf erbij Japio mag wel winnen..
Eigenlijk maak jij het juist...dat is het enige goede antwoord NIEMAND wint de kooi!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Op dit moment hoeft niemand voor mij de Kooi te winnen.
een flinke emmer kots over huup zijn koppie gooien, of roggelen offuh over hem heen piesen of bekogelen met honkballen of m&ms gooien etc?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie heeft er zin om met me mee te gaan naar Eemnes..heb zin in een ludieke actie.iemand een idee?
Ach wat is ludiek, ik wil er niet graag meer mee geaccosieerd worden... (ik schaam me soms dat ik nog kijk).quote:Op zondag 3 juni 2007 11:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie heeft er zin om met me mee te gaan naar Eemnes..heb zin in een ludieke actie.iemand een idee?
ja het fascineert mij toch hoever de grenzen opgerekt worden en waar het eindpunt isquote:Op zondag 3 juni 2007 11:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach wat is ludiek, ik wil er niet graag meer mee geaccosieerd worden... (ik schaam me soms dat ik nog kijk).
Idd, ik ben ook benieuwd waar dit gaat eindigen. Het lijkt met de dag erger te worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het fascineert mij toch hoever de grenzen opgerekt worden en waar het eindpunt is
Waarom schamen...er hoeven zich maar 2 partijen te schamen hier hoor..wij zijn slechts criticussen,.maar Johnny's party en die holbewoners...die moeten zich schamen..quote:Op zondag 3 juni 2007 11:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach wat is ludiek, ik wil er niet graag meer mee geaccosieerd worden... (ik schaam me soms dat ik nog kijk).
Ik denk dat het eindpunt een STREAMLOCK word..dat het zo escalleerd dat het programma abrubt eindig!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het fascineert mij toch hoever de grenzen opgerekt worden en waar het eindpunt is
hilarisch en triest tegelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Misschien betalen ze de politiek wel om ON AIR te blijven want het gaat simpelweg te ver maar blijft hilarisch!
Wat is een kutteschudertje?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:24 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat ik PT wordt, Nando heeft ook niet echt een kutteschuddertje onder z'n reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |