Dat verhaal klopt niet, dat kloptquote:Op zondag 3 juni 2007 02:54 schreef Liess het volgende:
Eric : je duwt me in het water en dan deel je een stoot uit.
Hij trok Huub mee in het water in, leugenachtig persoon.
Mocht het echt door het zwembad komen heeft ie zn bek gewoon gestoten.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
hmm, Eric, dat bloedlipje wat je hebt, had je eerder op de avond al - van stoeien komt knoeien. Zowel Lieke als Huub hadden je er al naar gevraagd, maar je had toen nog niet door kennelijk dat er echt iets mis was met je lip. En nu zou er onderwater een stoot zijn uitgedeeld? Als je totaal ongecontroleerd het water inflikkerd op een plek waar de onderwatercamera's "toevallig" geen beeld hebben, heb je een stoot gekregen? Na, niet geloofwaardig.
Hij mag nog ff doorgaan hoor. Van mij mag Eric vannacht de villa nog verlaten.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
Heeft Huub weer veel gedronken, dat hij van geen ophouden weet?
Lekker slimquote:Op zondag 3 juni 2007 02:53 schreef bosb het volgende:
Eric gaat betadine op de binnenkant van zijn lip gebruiken.. Alcohol limiet ontduiken??
Zn laatste was om 12 uur ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
Heeft Huub weer veel gedronken, dat hij van geen ophouden weet?
Me2quote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef bosb het volgende:
Volgens mij is het wel gedaan voor vandaag, ik rook er nog eentje en ga dan ook maar tukken
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij mag nog ff doorgaan hoor. Van mij mag Eric Huub vannacht de villa nog verlaten.
Ja, ik ook wel. Maar hij weet ook waar hij instapt. Hij heeft zelfs de vorige date nog gevolgd op de streams.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef schatje het volgende:
Ik vind het zo sneu voor die jongen.
Egbertquote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef bosb het volgende:
Volgens mij is het wel gedaan voor vandaag, ik rook er nog eentje en ga dan ook maar tukken
24 hele focking centimers in your fokking ass....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef rooie3 het volgende:
Henkie denkt dat hij nu alles heeft gehad.
Nou Henkie nu komt het ergste nog.
Eric die je gaat pakken.
Eric hield Huub erg stevig vast en toen mieterde ze samen het zwembad in.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Mocht het echt door het zwembad komen heeft ie zn bek gewoon gestoten.
Sowieso, als jij een stoot onderwater wil geven dan komt ie niet zo hard aan.... en helemaal niet in die 1 sec dat je onderwater BENT.
Ook goed hoor, als er maar iemand vervangen gaat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |