AMEN!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True. En behalve dat ze willen winnen proberen ze ons ook te vermaken. Dat kun je van de rest niet zeggen. Die hangen de hele dag een beetje, konijnen 's avonds wat en dat was het dan wel weer voor de dag.
Niet alle acties zijn even geslaagd, maar probeer zelf maar eens dag in, dag uit, iets leuks te verzinnen.
Haha, ja ik hoorde het ook tot mijn stomme verbazing. Maar het klonk niet van genot. Rat weer eens anaal ??quote:
Rat had zweep van Eric gejat.quote:
Hij lijkt mij ook een gewone aardige kerel, gezond verstand en laat zich niet gek maken. Maar echt geen type voor Eric (en dat lijkt wederzijds)quote:Op zondag 3 juni 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Applaus-smiley. Ik vind het zo'n enorm aardige vent.
Omdat het cynisch overkwam... (Onslagrondes oprekken en dan toch binnenkort roepen)quote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was juist het woord "binnenkort" in die tekst, wat zowel door de streamers als door de bewoners, toch wel opmerkelijk werd gevonden.
Echt waar niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jawel, er werd heel duidelijk gezegd dat er niemand meer vervangen werd wanneer iemand vrijwillig de villa verlaat of bij diskwalificatie. Iemand die bij een stemming weg moet, werd sowieso al niet vervangen.
Kaleddis! Ik ga bijna van je houden! Ik ben het zoooooooo met je eens! Dat is focking niet normaal meer!!!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True. En behalve dat ze willen winnen proberen ze ons ook te vermaken. Dat kun je van de rest niet zeggen. Die hangen de hele dag een beetje, konijnen 's avonds wat en dat was het dan wel weer voor de dag.
Niet alle acties zijn even geslaagd, maar probeer zelf maar eens dag in, dag uit, iets leuks te verzinnen.
Ohw, ik wist niet dat ik zó populair was?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat het cynisch overkwam... (Onslagrondes oprekken en dan toch binnenkort roepen)
Maar het gaat erom dat jij van de plasmaboy hebt gehoord dat er geen nieuwe bewoner meer inkomt.... je lijkt nu Huub wel...
Ja, hij zit nu in het BANE groepje he. En daar moeten dit soort acties altijd breed uit gemeten worden. Handig voor op TVquote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat zeikt Smerik nu over een tand door zijn lip? Huub had vanavond hetzelfde door toedoen Eric, en hem hoorde je er amper over.
Heb jij de laatste dagen geen streams gekeken?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt waar niet.
Dacht je dat de bewoners er dan niet over hadden gepraat en hun terror meteen hadden ingezet.
Wou bijna zeggen, neuken ?? Maar ben niet lesbischquote:Op zondag 3 juni 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kaleddis! Ik ga bijna van je houden! Ik ben het zoooooooo met je eens! Dat is focking niet normaal meer!!!!!!!
Dat is ook niet gezegd. Ook iets wat je gaarg wil horen?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ohw, ik wist niet dat ik zó populair was?![]()
Toch is dit fokking onzin brother - je mag van de bewoners ook enige afwisseling verwachten. Het is vrij logisch dat een kuthuub, die iedere keer weer met dezelfde boute tokkiestyle ruzie zoekt, inmiddels gewoon wordt uitgekotst.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kaleddis! Ik ga bijna van je houden! Ik ben het zoooooooo met je eens! Dat is focking niet normaal meer!!!!!!!
Jij in ieder geval niet genoeg, zo te lezen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb jij de laatste dagen geen streams gekeken?![]()
Mooi, iemand die dit aandurft. Nee, hij is Erics type niet, maar menig homoman zou zich in de handjes knijpen met zo iemand. Menig niet-narcistisch homoman dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook een gewone aardige kerel, gezond verstand en laat zich niet gek maken. Maar echt geen type voor Eric (en dat lijkt wederzijds)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die drie maanden waren dan gebaseerd op een 2-wekelijkse ontslagronde. Dat zou dus in deze nieuwe setting 1 jaar plus 6 maanden zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef lorence1 het volgende:
misschien is het programma binnenkort afgelopem, maar niemand is dan nog miljonair, dat had rat zitten uitrekenen, pas na 1 jaar en 3 maanden is er een miljoen te winnen
Niemand weet het hier.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb jij de laatste dagen geen streams gekeken?![]()
Na 1 jaar is er 1 miljoen en 365.000 euro te winnen... voor elke dag 1.000 euro extraquote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef lorence1 het volgende:
misschien is het programma binnenkort afgelopem, maar niemand is dan nog miljonair, dat had rat zitten uitrekenen, pas na 1 jaar en 3 maanden is er een miljoen te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |