Niet goed geluisterd. Als het door zou gaan, dan zou Erik weggaan. Maar hij suggereerde ook dat hij iets met achter had geregeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:59 schreef Liess het volgende:
Vraag me af of Eric zich aan zn woord houd, als Huub er niet uitvliegt dat ie zelf gaat.
Zou wel mooi zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
24 hele focking centimers in your fokking ass....
Klopt, heb ik ook gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd. Als het door zou gaan, dan zou Erik weggaan. Maar hij suggereerde ook dat hij iets met achter had geregeld.
JIJ hebt dus duidelijk niet geluisterd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd. Als het door zou gaan, dan zou Erik weggaan. Maar hij suggereerde ook dat hij iets met achter had geregeld.
Zag ik ook, er leek te staan `Alex, donder op naar huis` maar dat weet ik niet zeker.....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:02 schreef Liess het volgende:
Der staat wat op t Plasmascherm?
Dat ze het niet zonder condooms mogen doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:02 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft iemand kunnen lezen wat er op het scherm stond in de MB ?
Er wordt niemand meer vervangen, heeft de redactie deze week aan de bewoners te kennen gegeven...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ook goed hoor, als er maar iemand vervangen gaat worden.
Hum ? Hoe precies is dat gezegd ?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er wordt niemand meer vervangen, heeft de redactie deze week aan de bewoners te kennen gegeven...
Das niet waar.... wanneer een bewoner eruit gestemt wordt DAN wordt deze NIET vervangen.... wanneer ze zelf weglopen nog steeds wel. Tot 23 september.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er wordt niemand meer vervangen, heeft de redactie deze week aan de bewoners te kennen gegeven...
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien zijn Japio en Huub naar de slaapkamer gedirigeerd. BAN slaapt al, Eric en date zullen ook wel snel gaan pitten. Onverwacht toch een vroegertje vandaag.
Verklaar je nader, alleen jij hebt dat gehoord. Dus je mag ons allen precies vertellen wat ze zeiden.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk om te zeggen dat ze niet gediend zijn van zijn uitspraak 'hij eruit, of ik eruit'.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Kaleddis het volgende:
Waarschijnlijk dat Eric naar achter moest...
Nou is ons niks van bekend.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Donderdag, na de ontslagronde, werd dit via plasmaboy kenbaar gemaakt. Er wordt niemand meer vervangen, de ontslagrondes zijn weer teruggebracht naar eens per maand, en... wie mag zich binnenkort miljonair gaan noemen???quote:
Toch snap ik de redactie niet helemaal. Is toch een uitgelezen kans om een miljonair weer eens in te wisselen voor een "verse". Of hebben ze werkelijk geen vervangingsmateriaal ???quote:Op zondag 3 juni 2007 03:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk om te zeggen dat ze niet gediend zijn van zijn uitspraak 'hij eruit, of ik eruit'.
Wie is jullie? Of zijn jullie de koningin?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou is ons niks van bekend.
Dat was als er iemand werd weg gestemd.
Ben jij wel helemaal lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 02:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpje, maar Jaap en Huub waren Eric en Alex aan het bekogelen met modder etc... Eric rende achter Huub aan, Waardoor Huub zijn zender in het water viel, en toen viel Eric erin en trok Huub mee.
Da's je eigen invulling....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Donderdag, na de ontslagronde, werd dit via plasmaboy kenbaar gemaakt. Er wordt niemand meer vervangen, de ontslagrondes zijn weer teruggebracht naar eens per maand, en... wie mag zich binnenkort miljonair gaan noemen???
BTW, mensen die werden weggestemd, werden sowieso never vervangen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou is ons niks van bekend.
Dat was als er iemand werd weg gestemd.
Tuurlijk, dellie had weer wat drankjes op (zoals elke avond...)quote:Op zondag 3 juni 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Wordt er nou gekonijnd?
Het was juist het woord "binnenkort" in die tekst, wat zowel door de streamers als door de bewoners, toch wel opmerkelijk werd gevonden.quote:
Nou hier dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wie is jullie? Of zijn jullie de koningin?
Zo is het (eerste deel) niet gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Donderdag, na de ontslagronde, werd dit via plasmaboy kenbaar gemaakt. Er wordt niemand meer vervangen, de ontslagrondes zijn weer teruggebracht naar eens per maand, en... wie mag zich binnenkort miljonair gaan noemen???
True. En behalve dat ze willen winnen proberen ze ons ook te vermaken. Dat kun je van de rest niet zeggen. Die hangen de hele dag een beetje, konijnen 's avonds wat en dat was het dan wel weer voor de dag.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
Echt! Ik vind iedereen die Huub en Jaap in het verleden prijsden voor hun akties en nu afgeven op hun daden richting Eric en zn dat zooooooooo hypocriet! Huub wil winnen, Jaap wil winnen en ze willen ervoor zorgen dat iedereen huilend het huis verlaat! Geef ze eens ongelijk! come on!
Ja, ik was het die de aandacht op dat woord vestigde. Maar dat eerdere deel heb ik echt niet gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het was juist het woord "binnenkort" in die tekst, wat zowel door de streamers als door de bewoners, toch wel opmerkelijk werd gevonden.
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
Alex heeft een rose onderbroekje aan. Mooie cap gevraagd![]()
What's newquote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar dat konijnen van DEL en RAT ziet errr. bedroevend uit.
Jawel, er werd heel duidelijk gezegd dat er niemand meer vervangen werd wanneer iemand vrijwillig de villa verlaat of bij diskwalificatie. Iemand die bij een stemming weg moet, werd sowieso al niet vervangen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo is het (eerste deel) niet gezegd.
nou ze roept net keihard au!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
What's new![]()
Zowieso hoor je dellie nooit een geluidje maken. Rat ook niet trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |